Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Steyr AUG [JG]


Recommended Posts

Kurde, wprowadziłem lekki zamęt. Od samego początku chodzi mi o spust metalowy który jest w GB (ma on jakąś sensowną nazwę by dało się go odróżnić od spustu w body?).

Ten plastikowy odbija i jest w nim wszystko w porządku. Blokuje się właśnie ten metalowy w gearboxie i żeby go odblokować muszę wyjąć cały GB i odciągnąć go palcami.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 973
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A sprezynke dobrze zakladasz ?

Moze zle zlozyles ten drugi element ktory podwarza stycznik ?

Albo zobacz czy nie trzeba gdzies tam zamontowac podkladki na spuscie (raz tak mialem).

Ale znajac zycie zle wkladasz sprezynke od spustu i nie ma dosc sily.

Link to post
Share on other sites

Szczerze, nie chcę mi się kolejny raz rozkładać gb'ka i stwierdziłem, że zrobię to po najmniejszej linii oporu. Wyciąłem 2 kawałki plastiku 1x3cm i wkleiłem na spust w body tak by nie można go było docisnąć do końca. Przez tą operację nie ma opcji aby spust ze stykiem mi się zaciął no i mam podwójne zabezpieczenie przed full auto (wyciągnięte blaszki ze spustu + brak dociśnięcia samego spustu do pozycji "auto")

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Na auto ... na wyczucie - mozna zwolnic sprezyne.

Wyciagasz gearbox i patrzysz jak sie ukladaja zeby zebatki tlokowej.

Podpowiedz - widac je pod spustem. Musza byc na dole wtedy tlok nie jest naciagniety.

Jezeli masz jeszcze stockowy cylinder z dziura - to wtedy widac gdzie jest tlok.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mam problem i to duży. Podczas transportu pękła mi komora HU. qrw, dobrze, że sobie postrzelałem zanim to się stało. Oficjalnie Steyr zaliczył zgona. Nie stać mnie na komorę G&P, której w dodatku nie ma :/ Jakieś pomysły? Opiszę dokładniej. Nie mam tego kółka od regulacji i pekła od boku tak, że będzie przepuszczać powietrze.

Link to post
Share on other sites

Ja już staciłem nadzieję jedyną daje mi chyba jeszcze SRC i jego MG36. Mniam i do tego Drum mag. Muszę go kupić. Wywalanie kasy na naprawę AUG chyba nie ma sensu zwłaszcza iż to JG. Lubiłem go i przykrością piszę, jest jego status to R.I.P Cóż bywa, a na CA nie mam tysiąca.

Link to post
Share on other sites

Wstawiłem M125 Elementa i ROF jest jak na stocku przy 7.4v lipo. Czyli nie najgorzej. Doszedłem do wniosku, że lepiej będzie kupić pakiet 11.1 zamiast silnika, który zeżre go w 5 minut. Dalej mam cylinder z dziurką, ale FPS się dla mnie szczególnie nie liczy. Co do komory to napiszę dzisiaj.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...