Bojeq Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 Kurde, wprowadziłem lekki zamęt. Od samego początku chodzi mi o spust metalowy który jest w GB (ma on jakąś sensowną nazwę by dało się go odróżnić od spustu w body?). Ten plastikowy odbija i jest w nim wszystko w porządku. Blokuje się właśnie ten metalowy w gearboxie i żeby go odblokować muszę wyjąć cały GB i odciągnąć go palcami. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 A sprezynke dobrze zakladasz ? Moze zle zlozyles ten drugi element ktory podwarza stycznik ? Albo zobacz czy nie trzeba gdzies tam zamontowac podkladki na spuscie (raz tak mialem). Ale znajac zycie zle wkladasz sprezynke od spustu i nie ma dosc sily. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Szczerze, nie chcę mi się kolejny raz rozkładać gb'ka i stwierdziłem, że zrobię to po najmniejszej linii oporu. Wyciąłem 2 kawałki plastiku 1x3cm i wkleiłem na spust w body tak by nie można go było docisnąć do końca. Przez tą operację nie ma opcji aby spust ze stykiem mi się zaciął no i mam podwójne zabezpieczenie przed full auto (wyciągnięte blaszki ze spustu + brak dociśnięcia samego spustu do pozycji "auto") Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Jak rozkręcić GB, gdy nie działa semi i nie wiadomo czy sprężyna jest naciągnięta? Jak zwolnić sprężynę nie mając semi? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Na auto ... na wyczucie - mozna zwolnic sprezyne. Wyciagasz gearbox i patrzysz jak sie ukladaja zeby zebatki tlokowej. Podpowiedz - widac je pod spustem. Musza byc na dole wtedy tlok nie jest naciagniety. Jezeli masz jeszcze stockowy cylinder z dziura - to wtedy widac gdzie jest tlok. Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 A można to określić po wysunięciu dyszy? Bo raz jest bardziej wysunięta a raz mniej. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Obejrzyj sobie filmik jak wyglada praca gearboxa to moze dojdziesz do tego - ale wysuniecie dyszy nie jest idealnym sposobem na sprawdzenie czy tlok jest zwolniony. Quote Link to post Share on other sites
HellMaker666 Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Ewentualnie rozbieraj GB w wysokim pudle :). AUGa nigdy nie mogłem wyczuć na auto a semi raz działało raz nie. Dałem z tym sobie spokój i go opchnąłem. Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 problemy z single/auto (wyczucie) zaczynają się od barek 9,6 v w górę :P Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 Mam problem i to duży. Podczas transportu pękła mi komora HU. qrw, dobrze, że sobie postrzelałem zanim to się stało. Oficjalnie Steyr zaliczył zgona. Nie stać mnie na komorę G&P, której w dodatku nie ma :/ Jakieś pomysły? Opiszę dokładniej. Nie mam tego kółka od regulacji i pekła od boku tak, że będzie przepuszczać powietrze. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 Możesz zakleić wszystko w p*zdu klejem z pistoletu, może zadziała a w tym czasie szukaj używanej komory. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 Ja już staciłem nadzieję jedyną daje mi chyba jeszcze SRC i jego MG36. Mniam i do tego Drum mag. Muszę go kupić. Wywalanie kasy na naprawę AUG chyba nie ma sensu zwłaszcza iż to JG. Lubiłem go i przykrością piszę, jest jego status to R.I.P Cóż bywa, a na CA nie mam tysiąca. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 Napisz do krakmanow - oni maja stockowe komory JG na sprzedaz (tylko ze nie ma ich w sklepie netowym) ale da sie zamowic. Kiedys pisalem i pytalem. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 Napiszę do nich, może mają też tą śrubę do kalibracji lunety od A1. Dawać do niego preckę? Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 Napiszę do nich, może mają też tą śrubę do kalibracji lunety od A1. Dawać do niego preckę? Oczywiście ;-) Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 Gryzie mnie tylko jedno, czy dawać cylinder, silnik, preckę i nową komorę opłaca się? A może po prostu kupić nową replikę? Coś od SRC, gietkami też nie gardzę. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 Poczytaj sobie o jakosci giet SRC ;) Za ta kase moim zdaniem - bez sensu. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 Wstawiłem M125 Elementa i ROF jest jak na stocku przy 7.4v lipo. Czyli nie najgorzej. Doszedłem do wniosku, że lepiej będzie kupić pakiet 11.1 zamiast silnika, który zeżre go w 5 minut. Dalej mam cylinder z dziurką, ale FPS się dla mnie szczególnie nie liczy. Co do komory to napiszę dzisiaj. Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Rozłożyłem GB, by naprawić semi, przeczyścić styki. Niestety, przy składaniu ułamało mi się skrzydełko od prowadnicy sprężyny. :P Czy można ją naprawić, ewentualnie z 1 skrzydełkiem do GB włożyć czy lepiej kupić nową? Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Lepiej dla Ciebie i Gearboxa byłoby kupić dobrą łożyskowaną prowadnicę. Co do tego czy wsadzać tą prowadnicę czy nie Ci nie odpowiem bo takie akcje robiłem tylko przy M4 ale tam jak wiadomo prowadnicę trzyma jeszcze śruba z tyłu. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Wkladalem z jednym ulamanym skrzydelkiem i problemow nie bylo. Problem jest tylko wlozyc ;) Ale lepiej po prostu kupic wzmocniona, jakakolwiek firma tu akurat nie jest wazna. Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 (edited) Dobrze, spróbuję włożyć, chcę się tylko dowiedzieć czy semi naprawiłem. P.S. Czy przekręcenie cylindra tak, żeby z zewnątrz GB była widoczna dziura spowoduje utratę fps? Edited August 31, 2010 by pixxel Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Dziura powinna byc widoczna ... po to jest zeby zasysac powietrze. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Dobrze byłoby dla Ciebie abyś wymieniając prowadnicę wymienił też cylinder na typ 0 obojętnie jakiej firmy :) Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Ja już mam listę niezbędnych rzeczy do wymiany, ale nie jestem pewien czy mi na wszystko starczy: gumka HU cylinder 0 sprężyna SP110(stara się zbiła) wzmocniona prowadnica sprężyny Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.