Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Steyr AUG [JG]


Recommended Posts

  • Replies 973
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Graszczur

Kolega chyba musi batkę sformować.

 

Może jestem jakiś tępy i mam dwie lewe ręce, ale wytłumaczcie mi dokładnie, co mam zrobić z tą płytką selektora, żeby semi naprawić. Mile widziane zdjęcie czy coś

Link to post
Share on other sites
Guest Graszczur

Jak jestes tepy to nie da sie latwo wytlumaczyc.

Tu istotna jest kwestia 0.5 mm.

Pozatym aug nie ma plytki selektora ;p

Wiem, wiem, pomyliło mi się z kostką stykową >.<, a za późno było na edit

Link to post
Share on other sites

Musisz w prostych slowach ... zrobic tak zeby spust naciagal kostke, ale zeby podbijacz ja zwalnial.

Moze ci nie dzialac albo jedna albo drugie albo obie funkcje.

Zeby naciagal - moze byc za niski spust i nie lapie sie (albo kostka jest wyszlifowana). Moze tez byc tak ze naciegnietego nie puszcza - wtedy nie masz semi a tylko auto.

 

Latwo sprawdzic - odkrecasz blaszke przy spuscie zeby wogole nie bylo auto.

Potem naciskasz spust - jak strzela auto - znaczy nie odbija zworki i ona ciagle docisnieta jest.

Jak nie strzela - znaczy ze nie lapie zworki jezykiem spustowym i trzeba podkleic tam NIEDUZO !!! jakies 0.5 mm plastiku.

Zdjec ci nie dam bo nie bede rozkrecac sobie repliki po to zeby tak prosta rzecz wytlumaczyc.

Chwile pomyslec logicznie i bedzie jasne.

Pozatym to bylo juz opisane przezemnie chyba 3 razy wiec szukac. Ile razy mozna pisac to samo ...

Link to post
Share on other sites

To nie jest przyczyna.

Pewnie objawy za mocno wygietych stykow od auto.

Albo sprezyna w spuscie - to takie dlugie cos z przodu - jest uszkodzona, lub wytarl sie element ktory dzialaja w ten sposob ze utrudnia nacisniecie spustu (zeby nacisniecie auto wymagalao sily).

 

Ale to ze ciezko chodzi nie ma nic wspolnego z brakiem semi.

Bo to jest element body, a semi to raczej wnetrze gearboxa.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Guest Graszczur

Ja mam pytanie z troszkę innej beczki

Mam już auga jg wersje a1/a2 (gripy mam oba) nie orientuje się ktoś za ile można popchać Grip a1 ? Nigdy nie potrafiłem strawić tej lunetki i wiem że przenigdy jej nie założę-wolę bloga na szynie i dupny tłumik :-)

może po prostu zakryć czymś styk?

Link to post
Share on other sites

moje eksperymenty dają szalone wyniki :(

jak najprościej zablokować full auto w augu ? ( (totalny stock) Interesuje mnie zablokowanie tego trybu w GB a nie jakieś blokady na spuście :-)

 

Pozdrówka-Deszczuch

 

Odkrecasz ze spustu jego tylna czesc - ten metalowy element ktory zwiera blaszki. Przykrecony jest jedna srubka.

Potem masz tylko semi - bo nic nie ma jak zwierac auto.

Auto jest rozwiazane tylko i wylacznie poprzez zwieranie tych zewnetrznych blaszek.

Prosta sprawa - a jak chcesz wrocic do auto - przykrecasz spowrotem.

Nie trzeba nawet gearboxa otwierac.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Na specshopie przyuważyłem midcapy King Arms i MAG. Czy ktoś z was używał jednych bądź drugich? Bo zastanawiam się, czy warto dopłacić te 20zł za MAGa, bo słyszałem że KA się szybko rozpadają (wypada element wypychający kulki.

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5892

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=6133

 

Rozważam je jako substytut low-capów (bo TM już się chyba nigdzie w Polsce nie da dostać), więc byłyby ładowane najwyżej osiemdziesięcioma kulkami.

Link to post
Share on other sites

Jedynym tańszym low-capem jest czterdziestokilkukulkowy od Both Elephant, ale w AUGu JG podaje kulki (przynajmniej u mnie) dopiero pod podklejeniu zaczepu magazynka. Ja to zrobiłem za pomocą poxiliny, niestety wykrusza się, dlatego szukam czegoś innego.

 

Aaaaa zapomniałbym, są jeszcze low-capy King Arms: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2360 ale musiałbyś je ściągać z zagranicy bo na asgshopie są wiecznie niedostępne.

Link to post
Share on other sites
Guest Graszczur

Na specshopie przyuważyłem midcapy King Arms i MAG. Czy ktoś z was używał jednych bądź drugich? Bo zastanawiam się, czy warto dopłacić te 20zł za MAGa, bo słyszałem że KA się szybko rozpadają (wypada element wypychający kulki.

Mam dwa midy King Armsa i w jednym wypadł mi element blokujący spręzynę od dołu (po części z mojej winy, ale ten element powinien być trwalszy). Ciężko to było naprawić, ale duże ilości przylepca załatwiły sprawę

A tak poza tym to magi są miodzio, siedzą grzecznie w gnieździe i nie trzeba ich taśmą owijać

BTW chyba nie widziałem wcześniej tych magów na specshopie, chyba od niedawna są

Edited by Graszczur
Link to post
Share on other sites

Mam 2 magi be-po podklejeniu podają bez najmniejszych problemów (w body z auga CA podają bez jakichkolwiek modyfikacji)

Lowy TM'a też posiadam w liczbie 2.Nigdy nie robiły problemów,a 2 lata temu kupiłem już używane

Kompozyt którym ładowałem wszystkie te magi to g&g,excel,tm i blastery -wagowo 0,23/0,25

Edited by rain777
Link to post
Share on other sites

Dzisiaj wpadł do mnie używany AUG JG A2 III gen, albo II gen. Ogółem fajna replika, taka odmienna. Niestety nie miałem już replik w ubiegłą sobotę rozwaliłem cymę o drzewko. To był jedyny wybór. Niestety chociaż kumpel używał repliki bardzo krótko(2k przebiegu) to i tak już była nadjechana. Łozyska do wymiany poszły na stalowe SRC. I nie wiem co to za patent, że na silnikowej i środkowej zębatce są plastikowe łożyska, a na tłokowej stalowe. Tłoczek delikatnie nadjechany. Ogólny shimming spring m120 lipo 7.2v i zakonserwowanie. ROF coś delikatnie powyżej tysiąca, chociaż silnik jest taki czarny i jest na ferrytach to pięknie się rozkręca. chwilowo stockowe kable, wywaliłem bezpiecznik i oczywiście deansik. Wszystko śmiga tylko maga mi brakuje i mam teraz pytanie do posiadaczy. Czy ten mag z taiwana(hi-cap) styknie? Będzie dzialać?

Link to post
Share on other sites

Bedzie dzialac. Dzialaja wszelkie magi - a te tanie od szit augow BE wymagaja lekkiego podparcia. Ale tez beda dzialac...

 

Co do plasticznych 2 kompletow lozysk - to taki patent zeby replika byla cicha, ale zeby nie padly lozyska tlokowe (sa najbardziej obciazone bo przenosza najwieksza sile - dwie pierwsze zebatki kreca sie duzo szybciej).

 

Tlok latwo zjechac przez wysokiego rofa...

 

Dilnik stock nawet na m120 daje rade ale wyzej nie pociagnie. Ale te pjotki z taiwana sa swietne - tanie a dasz rade na stock batce naciagnac m160. Daja tez ten komfort ze przy ujemnych temperaturach mniej silnik obciaza baterie. Po prostu maja duzo mniejsze wymagania wydajnosciowe baterii (slaba batka naciagniesz konkretnego springa).

 

Kable mozna latwo wymienic na nawet jakies przesadzonej srednicy. Miejsca jest od groma...

Jak chcesz wyciszyc replike to polecam wpakowac po bokach pianki wyciszajacej (ale nie kleic jej - tak zeby tam sobie siedziala - przy wyjmowaniu gearboxa wyjmujesz ja i przy skladaniu znowu wkladasz.)

 

Jak rozwalisz gearboxa od auga to bedziesz niezly ;)

Moj 2 letni Jg przez jakis czas dzialal na full auto przy 500 fps.

Rok na 500 fps i tylko semi.

Teraz 450 fps i 19 rps rof.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...