Garoo Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 Po strzelance. Pateria wystarcza na jakieś 4 hicapy. Magazynek-niestety na fulla auto ciągnie co drugą kulkę. Porównywałem jakościowo z Kartem i TM. Wykonanie przewyższa Karta o metalową rurę gazową i montaż osłony lufy z przodu, oraz nie posiada z boku napisu-Made in China. Wobec marui wykonaniowo przegrywa z wykonaniem łoża oaz osłony lufy, ale jakość metalu jest praktycznie ta sama nie licząc trademarków. Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 Magazynki od karta pasuj do AGM. Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Jeeeezu... Moderator zaraz tutaj przeprowadzi totalne czystki etniczno/społeczne. To nie jest temat o Karcie! Teraz do rzeczy. Magazynki od Deep Fire Powinny pasować skoro pasują do Karta, ale gożej już będzie z tymi od G&G bo mają wcięcie na górze maga więc nie ma szans by podeszły. Po strzelance w dość trudnych warunkach stwierdziłem że łoże okropnie się rysuje. Quote Link to post Share on other sites
BisonPL Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 (edited) Kot strzelam tylko 0,25. czytaj uważnie temat :P Gdy kupowałem M14 (na miejscu u Krakmana) powiedział, że magi są już w drodze, ale kontener od tygodnia stoi im na granicy i nie może przejść. Magi mają pasować do Karta i AGM. Ale zapomniałem się zapytać czy to hicapy czy low-capy :wink: :/ Aha. Jeśli AGM to kopia marui, to po prześledzeniu tematu karta, magazynki deep fire powinny pasować. Trzeba tylko trochę ten dzyndzel spiłować o jakieś 0,5 - 1 mm Edited April 10, 2007 by BisonPL Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Jeśli AGM to kopia marui, to po prześledzeniu tematu karta, magazynki deep fire powinny pasować. Trzeba tylko trochę ten dzyndzel spiłować o jakieś 0,5 - 1 mm Pewnie to też wyleci jako "nie o tej replice" ale co tam mam dziś dobry dzień :mrgreen: Magazynki od DeepFire wchodzą do KARTa bez żadnych przeróbek. Poprostu ładujesz kulkami, podpinasz i banglasz. Przynajmniej jest tak u mnie. Więc proponuje założyć że do AGMa też będą pasowały bez żadnych wątpliwości. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Jako, że fotek nigdy za wiele to daję serię odemnie ;) Jakość plastikowego łoża nie razi w oczy tandetą ;) Nie ma jakiś wystających nadlewek itp. Części metalowe pokryte są dość grubą warstwą farby, która skutecznie maskuje wszelkie niedoskonałości :lol: Najgorzej wykonany element - szyna montażowa. Reszta jest raczej OK. Chrono pokazywało 330-340FPS na kulkach .20. Quote Link to post Share on other sites
sadowski25 Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 0L0 mam pytanko a ten wzmocniony GB v.7 od G&P wejdzie do tego ?? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 0L0, co tam tak skrzętnie na tych dwóch zdjęciach ukryłeś? Wykładzinę :lol: Za dużo szczegółów - zdjęcia za dużo ważyło ;) 0L0 mam pytanko a ten wzmocniony GB v.7 od G&P wejdzie do tego ?? Szczerze - nie mam zielonego pojęcia :lol: Do gearboxa jeszcze się nie dobrałem, bo po prostu nie miałem czasu, ale jak tylko chwilkę znajdę to wybebeszę dziada ;) ...chociaż nie wiem czy wtedy będę w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie :D Prędzej bym sprawdził czy ten gearbox wytrzyma sprężyny rzędu >=M130 ;) ale to po zakupie :ok: Tak, kupuję to ;) spodobało mi się :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
BENNETT Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 A ja mam Panowie pytanie.... Mianowicie czy ktoś już do zwykłej stockowej M14 z AGM wsadził baterię 9,6v ??? Myślę aby włożyć baterię 9,6v 3000mAh Co o tym myślicie ?? Proszę o opinie. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Trzeba będzie nieco zmodyfikować kolbę od środka, bo bateria 9,6 large wchodzi tak, że krawędź baterii pokrywa się z krawędzią stopki kolby... a jeszcze trzeba jakoś upchnąć kable i zamknąć klapkę ;) Ale nie sądzę, żeby było to trudniejsze do zrobienia niż w MP5 np. :) Quote Link to post Share on other sites
NAT_Mastah Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 (edited) A ja mam Panowie pytanie.... Mianowicie czy ktoś już do zwykłej stockowej M14 z AGM wsadził baterię 9,6v ??? Myślę aby włożyć baterię 9,6v 3000mAh Co o tym myślicie ?? Proszę o opinie. Jak mój przedmówca, bądź kup w rozmiarze 4/5C (inaczej 4/5 Large). Wtedy jest rozmiaru 8,4 na ogniwach C (a nawet trochę mniejsza). W Asgshopie takie mają. Edited April 12, 2007 by N.A.T.FLAq*Mastah*GF Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Potwierdzam, u mnie wchodzi batka Saft 9.6V 3000 na ogniwach Cs. W otwór kolby wchodzi bez problemu, dostaje do klapki zamykającej. Ja problem rozwiązałem tak: zmieniłem styki z large na małe, odkręcam całą klape kolby, wkładam batke (bezpiecznik tradycyjnie w odpowiednia komore) a styki i kable daje wzdłuż batki, bo kolba jest na tyle szeroka, a dzięki takiemu ułożeniu batka na boki nie lata. Jedyną wadą akiego rozwiązania jest to, że do ładowania batki trzeba klape kolby odkręcać. Ale batki 300mAh nie ładuje się na każdą strzelanke... :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
pegrin Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Jak myślicie: czy to FTK pasowałoby do m14 AGM'a ? EDIT: To już troche nieaktualne... Zauważyłem zdanie na końcu opisu, że pasuje tylko i wyłącznie do TM'a :wink: tyle że ten AGM to ponoć... kopia TMa... Pytałem wczoraj u Krakmana jak jest z kompatybilnością części. Usłyszałem mniej więcej taką odpowiedź: Sprzedający: "Wszystko co tu mamy powinno pasować czy to części CA czy inne..." Ja: "Popychacz, tłok, zębatki i tym podobne sprawy? Z jakiego gb. powinny pasować?" Sprzedający:"Nie pamiętam dokładnie, palec jest chyba od v.2, ale jakby był potrzebny jakiś tuning to nie będzie problemu" Wnioskuję z pierwszego zdania, że powinny pasować części najbardziej popularne, od gb v.2 lub v.3, ale prawdę mówiąc to spodziewałem się trochę bardziej wyczerpującej odpowiedzi :???: I w związku z tą wypowiedzią wnioskuję, że ten zestaw raczej pasował nie będzie... Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Mam problemy z selektorem ognia-na singlu strzela jakby "burstem" 3-kulkowym :/ jeżeli będzie się tak działo dalej wyśle do serwisu. macie pomysł co może być przyczyną tej usterki?? Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Kostka stykowa. Miałem dokładnie to samo w mp5. Prawdopodobnie spadła sprężynka i kostka odcina dopływ prądu do silnika nie wtedy kiedy puścisz spust a wtedy kiedy jej się zachce (czyt. kiedy sama odskoczy pod wpływem drgań gb) Quote Link to post Share on other sites
Cn Rudy Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 (edited) Mój AGM ma muszke przechylona w lewo o jakieś 0,5 cm. Czy tylko ja mam takiego pecha, czy to jest standard? Nie wiem też, czy u was zjadował sie w zestawie taki jakby kluczyk skrzydełkowy ( podobny do takich co sie stare zegary nakrecało :lol: ) Po kij on?? Edited April 16, 2007 by Cn Rudy Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Mój AGM ma muszke przechylona w lewo o jakieś 0,5 cm. Czy tylko ja mam takiego pecha, czy to jest standard? Widziałem 2 egzemplarze i obydwa miały lekko przekrzywioną muszkę ;) Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Kluczyka używasz wtedy kiedy nie możesz przystrzelić repliki za pomocą samej szczerbinki. Nie kręć muszką bez powodów bo później ciężko wszystko poustawiać. Quote Link to post Share on other sites
BisonPL Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 Hehe lol :) Ja też mam muszkę przesuniętą troszkę ale w prawo, ale ustawieniami celownika koryguje ten błąd. Hmm nie wiem, ale może jestem ślepy ale nie znalazłem w m14 agm żadnego otworu do któego pasuje ów kluczyk, za to idealnie pasuje do tej dziury w magazynku (po lewej stronie) i służy do .... PODKRĘCANIA SPRĘŻYNY ... :D :D :D Jak się to wsadzi na bok to magazynek wygląda jak jakaś zabawka do nakręcania :D :D :D Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 Tu macie sam magazynek z kluczykiem do nakręcania: http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...M14300BK_srch_1 Quote Link to post Share on other sites
Quattro Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 (edited) a ja mam pytanie natury technicznej :) jak odkrecic tlumik plomienia? apropo ... muszke tez mam przekrecona w prawo ... Edited April 17, 2007 by Quattro Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 (edited) U mnie nieda się odkręcić tłumika bo lufa jest nidogwintowana do końca :/ Jeżeli myślisz o przekręceniu muszki to zapomnij bo zamontowana jest na prowadnicy :/ Edited April 17, 2007 by Garoo Quote Link to post Share on other sites
Quattro Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 mi sie udalo sciagnac tlumik, wystarczy odkrecic nakretke i kopnac mlotkiem w muszke, oczywiscie owinac ja jakims materialem zeby niepozdzierac lakieru :PP potem odkrecac nakretke i stopniowo ciagnac muszke ... Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 Garoo, co do "burst'a" to też coś takiego miałem. Winne są 4 śrubki mocujące element selektora po lewej stronie GB. Wystarczy je dokręcić ;-) Jedyne co mnie zaskoczyło na ostatniej strzelance to to, że czasem nie następował zapłon po ściągnięciu języka spustowego. Zupełnie tak jakby coś mu blokowało styki. Rozebrałem Ją... :lol: i nic nie znalazłem. Wszystkie miejsca, które w takich momentach nawalają (cały obwód od aku do silnika) są zdrowe a przynajmniej na takie wyglądają... Quote Link to post Share on other sites
ecconomicus Posted April 19, 2007 Report Share Posted April 19, 2007 Witam! Mam podobny problem, z tym że u mnie na single fire strzela full auto. Czy chodzi tylko o te nieszczęsne cztery śrubki, czy może problem leży w innym miejscu? A może od razu serwisować? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.