Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] PTW [SYSTEMA]


Recommended Posts

  • Replies 627
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Milo - w swojej recenzji serwujesz zdjecia z szerokim wachlarzem akcesoriow do eMek (CASV, muszka VLTOR, system RIS/RAS, tlumik). Czy moglbys prosze (jako osoba ktora sprawdzila calosc organoleptycznie) sporzadzic krotka liste uzywanych akcesoriow w formie :

 

Nazwa akcesorium - Wersja ASG/Wersja "ostra" - Producent - Pasuje bez problemow/zeby pasowalo nalezy ...

 

Z gory dzieki i pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Milo - w swojej recenzji serwujesz zdjecia z szerokim wachlarzem akcesoriow do eMek (CASV, muszka VLTOR, system RIS/RAS, tlumik). Czy moglbys prosze (jako osoba ktora sprawdzila calosc organoleptycznie) sporzadzic krotka liste uzywanych akcesoriow w formie :

 

Nazwa akcesorium - Wersja ASG/Wersja "ostra" - Producent - Pasuje bez problemow/zeby pasowalo nalezy ...

 

Z gory dzieki i pozdrawiam!

 

Oczywiście. Na podstawie WŁASNYCH doświadczeń przedstawiam jak ma się sprawa z kompatybilnością elementów i części, które miałem przyjemność dokładać do M4A1 PTW:

 

 

* FRONTY:

 

 

- Pasuje większość szyn King Arms. Mam przetestowane:

 

M4 Tactical Rail (7 Inch) oraz M4 Tactical Rail (9 Inch) . Przy czym pamiętać należy iż w przypadku dłuższych szyn tak jak chociażby ta 9 inch należy zaopatrzyć się w muszkę z montażem na RIS. Szyna 7 inch pasuje idealnie bez żadnych problemów.

 

- fronty CASV King Arms. Pasują idealnie i bez żadnych problemów.

 

- oryginalna szyna Larue Tactical podchodzi bezproblemowo. To samo tyczy się ponoć szyn produkcji Daniel Defense i KAC lecz akurat ani jednej i drugiej nie miałem jeszcze okazji zakładać ( a szkoda :twisted: )

 

 

UWAGA ! Nie pasują szyny i fronty CA ! O innych firmach nie mogę nic powiedzieć gdyż nie testowałem

 

 

* DODATKI:

 

 

- Tłumiki dźwięku oraz płomienia pasują tylko prawoskrętne 14mm. Testowałem tłumik dźwięku KA oraz tłumik płomienia od SPR/A G&P i wszystko pasuje

 

- Muszka składana Vltor Sight Tower firmy King Arms po lekkim rozgięciu wchodzi na lufę. Po skręceniu trzyma się solidnie

 

- M4/M16 Magwell G&P - pasuje i do tego naprawdę usprawnia zmianę maga. Może nie wygląda najpiękniej ale faktycznie pomaga.

 

- Niski blok gazowy typu VLTOR firmy Dytac - pasi

 

 

* LUFY

 

- NIE pasują lufy wewnętrzne od innych AEG'ów. Średnica grubości ścianki lufy PTW jest znacznie większa. Co do lufy zewnętrznej również nie ma szans na spasowanie i kompatybilność. Spowodowane jest to budową body i mocowania w nim tejże lufy

 

* ZASILANIE

 

- Wersja PTW MAX z cylindrem czerwonym, zasilana jest batką 12V. Zwykły wtyk Large pozwala na podłączenie akumulatorów innch producentów niż tylko Sanyo RC, które docelowo dedykowane są do PTW. Ważne aby napędzać cylinder czerwony napięciem 12V. Oczywiście baterie "nie dedykowane" nie schowają się w kolbie.

 

 

 

 

Kilka fotek:

 

 

ba98e5182f.jpg

 

1f3856b7e5.jpg

 

c7954cd615.jpg

 

 

i finalnie z frontem CASV KA w kolorze dark earth, latarką GPL6 G&G, repliką kolimatora Eotech 551, magwellem G&P, puszką AN/PEQ15 firmy Vanaras, muszką składaną KA typu VLTOR i niskim blokiem gazowym Dytaca.

 

 

0022b2e7b3.jpg

Edited by miloslupsk
Link to post
Share on other sites

Rączka na risie to oryginalny FAB Defence AG-44-S. Mam też T-GRIP FAB Defence w czarnym kolorze (na zbyciu).

CASV od King Arms, i pistolgrip też od King Arms.

Muszka składana Prime PRI Deep Fire.

Kopia CompM4 firmy Aimpoint czerwona/zielona plamka.

Ucho montażowe Sling Mounts Daniel Defence.

Tłumik Gemtech Blackside (replika) z przerobionym gwintem.

Magi połączone spinkami od Miwo Military.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ładnie frommert. Dobra robota. Tymczasem założyłem kolbę MOD stock King Arms. Nie obyło się bez szlifowania prowadzenia w kolbie gdyż stock tube w PTW jest szerszy niż w zwykłym Aegu.

 

 

 

604ff9fb1d.jpg

 

8acbcfab42.jpg

 

 

 

Jednak mi niezbyt zależy na składaniu i rozkładaniu kolby więc podszlifowałem tylko trochę aby całość dosyć ciężko weszła i nie gibała się. Efekt ten uzyskałem. Gdyby jednak całość podpiłować jeszcze o milimetr to byśmy mieli w pełni swobodnie regulowaną kolbę w 6-u pozycjach. Moja teraz suwa się dosyć ciężko i reguluje jedynie w czterch. Powodem tego jest fakt iż zrobiłem mały nawiert w kolbie z jednej strony aby wypuścić przewody wraz z wtyczką do podpięcia baterii. Całość przykrywa ładownica magazynka do M4 więc nigdzie praktycznie nie widać ani dziury ani przewodu :) Teraz swobodnie mogę podłączyć batkę o chociażby trzykrotnie większej pojemności niż te dedykowane dla kolb Crane w PTW. To równa się 3 razy więcej zabawy i 3 razy mniejszy wydatek (przypomnę, że batka Sanyo RC dedykowana kosztuje 240zł i starcza na bardzo niewiele gdyż pojemność 1300 mAh to naprawdę mało. Teraz będę fruwał na batce 3600 mAh Sanyo RC, której koszty są równorzędne z jedną batką dedykowaną. Łatwo jest zatem policzyć, że za trzy batki do PTW trzeba zapłacić 720 zł :shock: ) Poza tym nigdy nie przepadałem za kolbami typu Crane Stock - spuchnięte brzydactwa :P

 

 

32e8da02a3.jpg

 

dd09d4a088.jpg

 

 

 

Tłumik dźwięku KA zamieniłem na Stalowy tłumik płomienia DYTAC Tri Lug QD.Z gwintem prawoskrętnym oczywiście pasuje bezproblemowo.

 

 

 

3543849da7.jpg

 

d35fd7e29c.jpg

Edited by miloslupsk
Link to post
Share on other sites

kolba rzecz gustu, ja nie chciałem mieć baterii poza kolbą, bałem się że zgubię. Poza tym ta oryginalna od PTW jest naprawdę solidna. Co do samej baterii to powiem tak, że w PTW Max która mam z czerwonym tłokiem, ale sprężyną 110 na standardowej baterii Sanyo RC 9,6 1600mAh starcza mi na wystrzelenie 14 magów. Nie wiem czy da więcej bo nigdy więcej na jednej imprezie nie wystrzeliłem. Na wszelki wypadek przy imprezach kilkudniowych mam jeszcze jedną baterię w zapasie. Jednak 14 magów - to mogę potwierdzić.

Milo powiedz jeszcze jaka waga całości?

U mnie z podwójnym pełnym magiem i baterią to 5,1 kg. Wydaje mi się że oryginalna kolba jest lżejsza od tej którą założyłeś? Czy dużo straciła na środku ciężkości?

Edited by frommert
Link to post
Share on other sites

Miloslupsk fajnie to wyszlo ale daj zdjecie calosci.

 

 

 

Proszę bardzo:

 

 

 

b7a9a8c6b9.jpg

 

3d34862320.jpg

 

 

 

kolba rzecz gustu, ja nie chciałem mieć baterii poza kolbą, bałem się że zgubię.

 

A ja znowu uwielbiam batki na kolbie i od kiedy zastosowałem taki patent w SR25 to prawie na każdą replikę go przenoszę. O zgubienie się nie boję gdyż batka siedzi w porządnej ładownicy, która zaś jest zamonotowana do kolby na rzepy.

 

 

Co do samej baterii to powiem tak, że w PTW Max która mam z czerwonym tłokiem, ale sprężyną 110 na standardowej baterii Sanyo RC 9,6 1600mAh starcza mi na wystrzelenie 14 magów. Nie wiem czy da więcej bo nigdy więcej na jednej imprezie nie wystrzeliłem.

 

 

Zatem zgodzę się. Mniejsze opory powodują mniejsze zużycie prądu. Przy takim springu rzecz jasna, że batka wytrzyma dłużej. Ja przy stockowym czerwonym cylindrze na tej batce 12V 1300 mAh średnio wywale około 7 magów a to nie jest szalony wynik.

 

Milo powiedz jeszcze jaka waga całości?

U mnie z podwójnym pełnym magiem i baterią to 5,1 kg. Wydaje mi się że oryginalna kolba jest lżejsza od tej którą założyłeś? Czy dużo straciła na środku ciężkości?

 

 

Oryginalna kolba jest cięższa. Wydaje mi się, że cięższa batka, którą teraz mam na kolbie równoważy to na tyle dobrze, że nie zauważyłem różnic w balansowaniu repliką. Jeżeli gdzieś nawet straciłem środek ciężkości to raczej jest on nie odczuwalny fizycznie. Co do wagi to nie ważyłem całości ale jak to zrobię to dam znać.

Link to post
Share on other sites

Mam maly problem. Po wymianie maga wciskam bolt catch, oczywiscie "nie ma jakiegoś wyraźnego oporu przy naciskaniu Bolt Catch-a jak i nie słychać żadnego wyraźnego “klik”". Niestety gdy przestane strzelac po jakims czsie ZNOWU musze wcisnac BC.

Sam sie wylacza-przesowa w pozycje off- nie wiem jak to nazwac.

Jest to o tyle irytujace ze nigdy nie wiadomo czy karabin jest sprawny i gotowy do strzalu. Mialem juz pare sytuacji kiedy nie wiedzialem czy skonczyly sie kulki czy trzeba jeszcze raz wcisnac ten nieszczesny bolt catch.

 

Czy ktos mial/ma podobny problem?

Czy tam gdzies nie powinna byc jakas sprezynka, ktora przytrzymuje bolt catch, bo wyglada na to ze wystarczy potrzasnac karabinem zeby sie wylaczylo/wlaczylo?

Link to post
Share on other sites

Wszyscy mamy ten problem :-F Nic złego się nie dzieje. Taki urok. Nieraz już wyskoczyłem do gościa, naciskam spust a tu ..niespodzianka..heheh. Kolega to rozwiązał wstawiając kawałek twardszej sprężynki od długopisu w miejsce tej co jest seryjnie pod bolt catchem. Twierdzi, że teraz wszystko mu hula bezproblemowo. Sam jeszcze tego nie testowałem gdyż problem ten nie występował u mnie na tyle często aby mnie irytował. Jak ściągniesz bolta to będziesz wiedział o jakiej sprężynce mowa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...