Frontal Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Panowie, szybka piłka. Jaką baterie mi polecicie żeby osiągnąć jak największy ROF i nie zajechać repliki? Quote Link to post Share on other sites
SHARKY_FST Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 Jeśli ktoś potrzebuje montaż do dwójnogu to wystawiłem na allegro. Quote Link to post Share on other sites
lunar Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 A mam pytanie. Jeśli w tej wersji PJ249 pasują batki tylko mini i jakieś tam specjalne to czy za pomocą przejściówki można podłączyć baterię large? Czy może to jakoś zaszkodzić KM-owi? Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Podłączaj bez problemu.Inna sprawwa ze masz tam malo miejsca na batke.lepiej przełóz kable od góry zebys mogl schowac batkę w boxie.Ja mam w boxie sanyo 9,6 2400 RC Quote Link to post Share on other sites
Kacper_ol Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Ja obecnie mam w Minimi P&J lipola 11,1V ale ma zębatki wymienione na helikalne systemy. Znam też kogoś kto na takim lipolu od kilku miesięcy śmiga na seryjnym P&J M249 i nie ma z nim żadnego problemu. Odpowiednio dobrany lipol mieści się idealnie w przednim gripie pod lufą. Quote Link to post Share on other sites
lunar Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 (edited) A to spoko. Dzięki PoZdRo! PS. Nie jestem właścicielem Minimi(jeszcze). Pytam tylko z ciekawości :) Edited March 29, 2009 by lunar Quote Link to post Share on other sites
lunar Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 A tak ogółem to części z której wersji GB pasują do GB z tego m249? Quote Link to post Share on other sites
Troglo Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 (edited) Cześci z gearboxa V2, zestawy do m4 i m16 (zależy od długości lufy), silnik krótki (od V3). Pozdrawiam i jakby co to poprawcie mnie. Edited March 30, 2009 by Troglo Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 Pytanie z innej bajki Jakie zawieszenia stosujecie przy MK2? będę bardzo wdzięczny za fotki... Quote Link to post Share on other sites
Kacper_ol Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 Zawieszenie profesjonalnej firmy: http://www.spectergear.com/saw_sop_sling.htm Quote Link to post Share on other sites
lunar Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 Dzięx Troglo! PoZdRo 4all Quote Link to post Share on other sites
woma Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Zawieszenie brytyjskie od ostrej wersji. Quote Link to post Share on other sites
kraju Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 a ja was zaskoczę co do zawieszenia, ja używam zawieszenie z hmmm ak 74 pasuje idealnie szeroki pas, mocowanie na kolbę bardzo fajne do tego jest 3 punktowe i zajfajnie się z nim biega:) nie uciska i jest funkcjonalne:) ale to chyba nie każdemu sie podoba:P na pw mogę fotki podesłać:P Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 Hej - a jak wyjmujecie lufę.. Jest z boku (z lewej) taka dźwigienka która na chłopski rozum powinna się dać przesunąć ale u mnie prędzej ją urwę niż dam rade ruszyć.... Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 Powinieneś móc ją nacisnąć w kierunku do kolby. Jak się nie da to coś się przyblokowało. Obejrzyj dokładnie i spróbuj zlokalizować miejsce zacięcia. Quote Link to post Share on other sites
sobczaq Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 Jeśli są problemy z wciśnięciem dźwigienki, to czasem pomaga jednoczesne, delikatne wciśnięcie lufy. Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 Poradzicie mi jak zrobić samemu montaż do rączki przechodzący przez ten uchwyt z przodu? Taki jak od wersji ranger. Kombinować coś z gięciem blachy,przykręcaniem do niej risa i i doczepienie tego na śrube przechodzącą przez dziurę? Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 Kup sobie kawałek płyty z jakiegoś mocnego tworzywa sztucznego/ metalu (np aluminium). Do tego jakiś chwyt pistoletowy jaki Ci się tam podoba. Wycinasz z tego tworzywa/ metalu odpowiedniej wielkości i kształtu kawałek i przykręcasz do niego chwyt pistoletowy. Wiercisz sobie dwa otwory przelotowe i przykręcasz do M249 i gotowe. U mnie to wygląda tak: Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 Dzięki.Jutro się pobawie. Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Czy wielu właścicieli MK2 udało się roz...(popsuc) kolbę ?? :???: Mam prośbę do kogoś z PARA - wrzućcie zbliżenie metody mocowani azawieszenia u was... Dokładnie tylny punkt gdzie przypinacie zawieszenie. Bo już widzę że uchwyt na kolbie tylko do ozdoby się nadaje w MK2 Quote Link to post Share on other sites
Frontal Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Ja zawieszenie w MKII mam w ten sposób, że owijam wokół kolby tam gdzie jest cienka. Nie przeciąża kolby tak bardzo jak przy tym standardowym mocowaniu, tylko trzeba mieć odpowiednie zawieszenie. A kolba faktycznie, mocna nie jest. Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Ja chyba spróbuję zastąpić jeden z pinów do kolby śruba z oczkiem i na tym zawieszenie zaczepić... W sobotę będę testował rozwiązanie Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Ej koledzy,wam też wylata taśma amunicyjna?Jakie macie patenty na nią? Ja na przykład wsadziłem tam kawałek szmatki (co miałem pod ręką) i wsadziłem ,żeby dociskała.Ktoś ma lepszy pomysł? Quote Link to post Share on other sites
Silk Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Zrobić kostkę z taśmy izolacyjnej i wsadzić :) Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Ja chyba spróbuję zastąpić jeden z pinów do kolby śruba z oczkiem i na tym zawieszenie zaczepić... W sobotę będę testował rozwiązanie Rozwiązanie się nie sprawdziło Zastąpiłem pin z nakrętką (ten do wyjęcia kiedy łamiemy kolbę) i replika mocno mi leciała na bok mimo podpięcia zawieszenia po przeciwnej stronie z przodu... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.