Furman1 Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 (edited) Dodam że to moje pierwsze strzelanie z tej repliki. Wcześniej strzelali tylko w sklepie i twierdzą że wszystko było dobrze. No nie wiem, może ja jakoś tego magazynka nie wpiąłem do końca, ale to chyba niemożliwe. Edited May 22, 2014 by Furman1 Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Głupie pytanie, a baterie w magu są :) ? Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Hej mam pytanie czy może ktoś z was montował w swoim m249 taki dwójnóg jak na fotce http://upload.wikime...Machine_Gun.jpg Czy ktoś już robi jego replikę asg a może ostry odpowiednik ściagać :icon_wink: Drugie pytanie, czym pomalować to cześć pod muszką ram gdzie wchodzi regulator gazowy teak żeby to wyglądało jak w ostrym odpowiedniku ? Miałem taki bipod. Teraz mam tą jeszcze nowszą wersję tytanową. Swoją drogą, niezły bajer. Rozpierniczyć się nie da i do tego wersja tytanowa jest bardzo lekka. Jak napisał Axel, nie ma kopii (no, może poza jedną, niedokończoną która leży gdzieś u mnie w pudle) a oryginały to dość duża kasa. Jeśli już nawet kogoś stać, to często jest problem żeby to ściągnąć do kraju bo ludki z USA nie garną się do wysyłek do PL. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 powiem tak: wywaliłem płytke ta sterująca i polutowałem kable bezpośrednio do włącznika i działa wszystko, tylko troche inaczej :icon_wink: wieczorem moge porobic foty i opis. Dziwne ze cytuje sam siebie ale :) https://drive.google.com/folderview?id=0B21hcR7G1dJJamxORnNQRjJPQzA&usp=drive_web sposób modyfikacji jak na fotach. działanie suwaka: auto - nie kręci off- kręci cały czas sound control - tylko przycisk żelowy. Przycisk żelowy dziala tylko w pozycji sound control. Nie chciało mi się już grzebać. :) Quote Link to post Share on other sites
HermanL Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 No nic myślałem że może jest jakaś kopia asg na rynku. Tytanowy koniecznie być nie musi chodzi mi głównie o jego inna konstrukcję która umożliwia np złożenie go z podczepia rączką pod dolny ris :) W takim razie trzeba zostać przy standardowym bipodzie tylko muszę wymienić ten zatrzask na stalowy :) Pozostanie tylko kwestia malowania owego elementu na kolor zbliżony do ostrego odpowiednika. Quote Link to post Share on other sites
Kapso Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Wiem, że to nie to samo, ale próbowałeś używać gripoda? Początkowo byłem dosyć sceptycznie nastawiony do niego, ale jest po prost mega wygodny w użyciu Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Mechanizm z boxa przycięty i wstawiony w szmatę z ostrego (opisałem to i obfociłem w jakimś temacie), jest dużo wygodniejszy niż pudło stockowe. Możesz powiedzieć coś więcej na ten temat ?:) Quote Link to post Share on other sites
Kapso Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 starczy poszukać ;) http://forum.wmasg.pl/topic/144038-mechanizm-boxa-duzego-do-skorupy-malego-m249-da-rade/ Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 (edited) Z podziękowaniem :icon_smile: Edited May 24, 2014 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
Furman1 Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 (edited) Głupie pytanie, a baterie w magu są :icon_smile: ? Oczywiście są baterie. Magazynek dobrze podkręca kulki, są one widoczne w wylocie magazynka, a replika w ogóle nie chce nimi strzelać. Napisałem już e-maila do taiwangun w tej sprawie. Edited May 23, 2014 by Furman1 Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted May 24, 2014 Report Share Posted May 24, 2014 W tej kostce z dwoma sprężynkami co idzie od maga, tą co podpinasz w gniazdo magazynka, jest taki ząbek który przytrzymuje kulki kiedy mag nie jest podpięty. Prawdopodobnie on się nie przesuwa jak wpinasz kostkę do gniazda i dlatego nie podaje kulek. Rozkręć kostrę (jedna czy dwa wkręty) wywal ten ząbek, złóż do kupy i sprawdź czy działa. Jak działa to znaczy, że ząbek był dupny. Wyjmij z jakiegoś starego rozwalonego maga jeśli potrzebujesz żeby on był (a potrzebujesz bo jak mag będzie nakręcony i idepniesz kostkę z gniazda to kulasy wystrzelą aż miło). Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 Tak przejrzałem temat i zauważyłem, że są osoby które przerabiają boxy na inne zasilanie niż w stocku. Ja już wywaliłem płytkę, poprowadziłem kable z boxa do kolby poprzez body i teraz się zastanawiam co będzie jak podłącze przewody bezpośrednio do wtyków silnika? Pytanie czy dla silnika w boxie nie będzie zbyt duży prąd i napięcie. Chodzi o to, żeby naciskając spust uruchamiało się podkręcanie boxa. Batka lipo 11,1V. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 Silnik z boxa jest na 3V a w replice masz zasilanie ponad 12V. Padnie po jakimś czasie ale nikt Ci nie poda kiedy. Może tez dojść do uszkodzenia kół zębatych. Ja bym nie kombinował. Ewentualnie daj stepdown na np. 5V miedzy box a baterię główną. Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 Nawet bym nie próbował z lipo 11, 1. Predzej kup osobne 3, 7 i polacz to razem. Takie lipo nie kosztuje tez majatku. Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 Do tej pory miałem zasilanie na 4 ogniwach NIMH, które miały gdzieś tak ok 5,6V. Wszystko działało na sound control no ale przestało. A poza tym jak zapomniałem odpiąć batkę i przełącznik był na auto to rozładowywała się batka z boxa. Ogólnie kłopot z tym był. Chce zrobić takie rozwiązanie jak w m60. Zasilanie z jednej batki. Myślałem na początku nad obniżeniem napięcia poprzez rezystor, ale ponoć za duże straty. No i chyba w grę w tym momencie wchodzi układ z pwm. Myślałem, że ktoś właśnie coś takiego tu zrobił. Zresztą w m60 nie widziałem żadnego układu. Quote Link to post Share on other sites
woma Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 Ja mam mniej więcej takie coś: http://img705.imageshack.us/img705/4817/backfeed.jpg Polecam. Quote Link to post Share on other sites
vanar Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 Tak przejrzałem temat i zauważyłem, że są osoby które przerabiają boxy na inne zasilanie niż w stocku. Ja już wywaliłem płytkę, poprowadziłem kable z boxa do kolby poprzez body i teraz się zastanawiam co będzie jak podłącze przewody bezpośrednio do wtyków silnika? Pytanie czy dla silnika w boxie nie będzie zbyt duży prąd i napięcie. Chodzi o to, żeby naciskając spust uruchamiało się podkręcanie boxa. Batka lipo 11,1V. Smiało możesz tak zrobić, z tym, że musisz mieć jeszcze niezależne zasilanie to podkręcenia jak nie strzelasz. Ja wziąłem zasilanie z Mosfeta i plusowego przewodu. Kiedyś to tłumaczyłem komuś, dlatego mam rysunek. Przełącznik monostabilny (S1 na rysunku), stabilne połaczenie 2-3 czyli wyjście mosfeta i minus silnika. Czyli jak załączasz mosfet to od razu zasilasz boxa. Wciskasz przełącznik załączasz 1-2 i podkręcasz niezależnie. Quote Link to post Share on other sites
woma Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Zasilasz silnik boxa pełnym napięciem akumulatora? Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 (edited) Aj panowie, każdy pierdołowaty silniczek jest w stanie udźwignąć 12v. Latam już ze swoim boxem podłączonym do 11,1V (realne 12,4V) od ponad 2 lat i nie ma najmniejszego problemu. Żeby podkręcić boxa na początku poprostu podłączam go bezpośrednio do lipola, po podkręceniu przekładam lipola do kolby i strzelam. Wszystko robione wg schematu: Z tym, że między replikę a boxa wstawiłem wtyczkę, żeby można było normalnie boxa odczepiać. Działa z małym i dużym boxem - oba przerabiałem do swojego w ten sam sposób. Edited May 27, 2014 by Kakaroth Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 "Prostota wykonania gwarancja sukcesu" Najpierw zrobię opcje z bezpośrednim podłączeniem do silnika głównego. Jeśli silnik w boxie dostanie za duży prąd, napięcie i będzie sie grzał, pomyśle o układzie, który zaproponował Woma. Pytanie o ile spada napięcie podczas pracy gearboxa. W końcu podczas pracy gearboxa większą część eneregii pochłania silnik repliki. Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 Wiecie może gdzie można dorwać sam szkielet GB? Jedynie widać kompletne za 400zł a mi zależy na samym szkielecie. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 Azja pozdrawia. Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 Albo z drugiej ręki z czego właśnie skorzystam bo się poszczęściło ;) ale rzeczywiście bieda w PL pod tym względem. Może ta nowa firma kiedyś wrzuci na rynek same szkielety :P Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted May 31, 2014 Report Share Posted May 31, 2014 Złożyłem włśnie replikę. Podłączyłem bezpośrednio do styków silnika. Wszystko działa prawidłowo. Kulki podaje. Brak pustych strzałów. Koniec z problemem ładowania dwóch batek itd. Zrobiłem tak, że w magu nie ma dodatkowych wtyczek, tylko są styki. Wystarczy podpiąć maga i śmiga. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 hm hm. nie mam zielonego pojęcia jak załżyć dolną szynę RIS. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.