Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M249 (PJ249) [P&J]


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

springa idzie wyjąc w 20-30 sek.

i teraz moje kolejne pytanie co zrobic żeby lufa zewnętrzna mi nie wylatywała pod wpływem silnych szarpnięc, ten rowek na lufie który odpowiada za poprawne trzymanie się jej na miejscu jest zjechany w 2 miejscach ponieważ ta tulejka była już pewnie obracana przez poprzednich właścicieli i ja ją obróciłem znowu i i powinno się trzymac przez pewien, i czy da się coś zrobic żeby ten rowek się nie wyrabiał ?? Albo może znacie jakieś inne magiczne sposoby żeby tą lufę solidnie przymocowac ??

Link to post
Share on other sites

Ja tak robiłem już dwa razy. Raz przerabiałem tak kolbę PARA, raz kolbę od MKI.

Łatwiejsza opcja jest z kolbą PARA, po prostu ją odkręcasz od mocowania i przykręcasz rurę od kolby Mkowej. Kolbę od MKI trzeba pociąć.

Fotki powinny Ci pomóc:

th_P4221585.jpgth_P4221586.jpg

Link to post
Share on other sites

Również wieczorkiem załączę fotki.

Opcja z przerobieniem kolby od wersji PARA jest jak dla mnie lepsza bo masz wtedy mocowanie do pasa w lepszym miejscu. Wagi M249 bym wolał na rurze od kolby Mkowej nie wieszać, chyba że się da jakąś porządną śrubę. W mocowaniu od kolby MKI niestety nie ma za dużo miejsca, GB przeszkadza trochę.

Link to post
Share on other sites

Niestety jestem posiadaczem mkI . Myślałem już nad tym , planuję przewiercić cylinder na którym zamocowana jest prowadnica sprężyny , zamienić śrubę idącą wewnątrz stock pipe na nieco dłuższą tak aby trzymała się na prowadnicy jak w emkach . Niestety jest to strasznie prowizoryczne rozwiązanie i zapewne krótkotrwałe biorąc pod uwagę ciężar repliki .

Link to post
Share on other sites

zdjcie0003p.th.jpg

 

Patent, który wykorzystałem w moim m249 - odkręciłem kolbę Para, tak by została sama podstawa kolby, naciąłem stock tube i podstawę tak, by by stock tube równo i nie latał (na fotce FRAGERa widać dobrze ten zabieg), śruba od m4, żłobienie na nakrętkę w miejscu mocowania fabrycznej kolby. W moim wypadku konieczne było skrócenie śruby od stock tube - nie dało się złożyć do kupy replik, śrubę pozostawiłem troszkę za długą, dzięki czemu dociskała mi gearboxa do komory hop upa (kilka FPS więcej)

Link to post
Share on other sites

Ja jadę na lipo - batka jest więc dość lekka. U mnie trochę wyważenie psuje stalowa lufa zewnętrzna. Nie ma tragedii w sumie, kolbę i tak planuję wymienić na jakąś fajniejszą. Na pewno jest dla mnie taka opcja wygodniejsza ze względu na długość repliki, nie grzeszę długimi rękoma:)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...