gloomer Posted February 25, 2013 Report Share Posted February 25, 2013 Do sawa faktycznie rządzi dystanser z wkładu od długopisu, sam używałem i sobie chwaliłem. Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted February 25, 2013 Report Share Posted February 25, 2013 Też takiego używałem. Nie jest zły ale teraz mam lepsze osiągi na dobrym 'komercyjnym' dystanserze. Quote Link to post Share on other sites
Tiloren Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 A powie mi ktoś jak to jest z wsadzaniem baterii w wersji mk46? W wersji para wyczytałem że baterię daje się do chwytu przedniego gdzie z czasem jego mocowanie może sie wyrobić, jak to jest z mk46? Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 MK46 od CA ( CA SPW ) ma kolbę SF na baterię. Małe/ średnie lipo zmieścisz pod lufą, większe musisz pchać do puszki AN PEQ. Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 W moim M249 które pod lufą ma mniej więcej tyle samo miejsca co MK46 od A&K wchodzi lipo 11,1v 2200 mah. Więcej już raczej się nie upcha. W puchę An/peq też dużo większej batki się nie wsadzi. Pozostaje upychanie batki w boxa. Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 11.1v 2650 mAh gepower wchodzi do an peq na styk. Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 Ja mam tą batkę od turnigy nano-tech, czyli dość małą. Nie chce mi wejść do anpeq. Może gepower ma inne gabaryty, tzn jest chudsza ale szersza. Quote Link to post Share on other sites
Tiloren Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 Tak więc baterie w mk46 daje sie pod lufę a nie w wolnym miejscu pomiędzy lufą a risem? A jak z luzami i wytrzymałością chwytu przedniego(ris)? Można spokojnie z nim latać czy raczej trzeba uważać żeby nic sie nie uszkodziło? Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 Jak wiadomo z lataniem bywa różnie. Raz jest dobrze, raz trafisz na brzozę i jest lipa. Wszystko zależy... Teraz do rzeczy. Gdzie upchasz batkę to już Twoja sprawa. Jak Ci wejdzie pod lufę, to może być tak. Jak pod górnego RISa, też dobrze. jak będziesz chciał to założysz ładownicę na kolbę i też będzie dobrze. Różni ludzie, różne opinie. Ja mam batkę pod lufą, bo ładonica na kolbie dla mnie odpada a w boxie nie mam miejca. Najchętniej miałbym ją w kolbie, ale w przypadku mojej nie ma takiej możliwości (mówię o batce rozsądnej pojemności i mocy). Tyle w temacie. Quote Link to post Share on other sites
Tiloren Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 Aku jakie chciałbym tam wsadzić to:http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6540__ZIPPY_Flightmax_2200mAh_2S1P_20C.html . Ogólnie zastanawiam się czy kupić wersję para albo mk46, za para przemawia bardziej "stabilna" budowa(według mnie) a za mk46 orisowany przód i możliwość wywalenia dwójnogu i zastąpienia go czymś innym. Quote Link to post Share on other sites
MatriX482 Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 To samo możesz zrobić w wersji Para- wywalić osłonę lufy i zastąpić ją RISami. Z resztą Mk46 mod 0 i mod1 to rozwinięcie M249 Para dla jednostek specjalnych USA- z reguły to jest to samo, lecz MK46 ma kilka usprawnień względem M249. Między replikami, szczególnie A&K/P&J nie ma znaczących różnic ( chińskie MK46 mało przypomina MK46 g&p, o oryginale nie wspomnę ). Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted March 2, 2013 Report Share Posted March 2, 2013 Aku jakie chciałbym tam wsadzić to:http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6540__ZIPPY_Flightmax_2200mAh_2S1P_20C.html . Ogólnie zastanawiam się czy kupić wersję para albo mk46, za para przemawia bardziej "stabilna" budowa(według mnie) a za mk46 orisowany przód i możliwość wywalenia dwójnogu i zastąpienia go czymś innym. Ta batka powinna Ci wejść pod lufę bez problemów. Moja ma niemal identyczne wymiary poza jednym, zamiast 17 mm mam ok 24 mm. Nie ma różnicy w budowie i "stabilności" między Para a MK46. Wszystkie te repliki są tak samo zbudowane, różnią się kolbami, risami i długością lufy. Quote Link to post Share on other sites
mistrz25 Posted March 2, 2013 Report Share Posted March 2, 2013 (edited) Mam takie pytanie ,czy jeste możliwość zrobienia blow backa w M249 od pj ? Edited March 2, 2013 by mistrz25 Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted March 2, 2013 Report Share Posted March 2, 2013 (edited) Tzn jakiego blow backa? Tak żeby kopało czy żeby ruszała się rączka przeładowania? Jeśli tak żeby kopało - nie widziałem jeszcze takiego rozwiązania w AEGu. Jest konwersja gazowa i kopie. Kosztuje dużo, osiągi średnie. Jeśli tak żeby ruszało rączką przeładowania - da się, ktoś już nawet to zrobił z tego forum. Kłopot tylko w tym, że w prawdziwym M249 rączka przeładowania się nie rusza podczas strzelania. Tak samo w PK, UKM 2000, M60 itp. Więc po co robić coś co się nie pokrywa z rzeczywistością? Edited March 2, 2013 by FRAGER Quote Link to post Share on other sites
mistrz25 Posted March 2, 2013 Report Share Posted March 2, 2013 Mam taki kaprys,jakoś to mi się bardzo podoba.Tylko jak to wykonać ot pytanie . Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted March 2, 2013 Report Share Posted March 2, 2013 W wersji gbb? Konwersja escort lub daytonagun do m249. Zasilanie HPA. Quote Link to post Share on other sites
mistrz25 Posted March 2, 2013 Report Share Posted March 2, 2013 Chodzi o wersje AEG żeby sam zamek poruszał się do tyłu. Quote Link to post Share on other sites
MatriX482 Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 Kurde. Mam problem mianowicie- jak złożyć tę blokadę lufy? Tj. ten element z dźwigienką, którym zatrzaskujemy lufę. Jest kilka elementów- sprężynka, dźwigienka, tulejka z kołkiem i pin- to wszystko? Robię tak- do dźwigienki wkładam tulejkę z kołkiem i sprężynkę- dłuższy jej koniec wkładam do otworu w odpowiednim miejscu, a krótszy kawałek wystaje do przodu. Dopasowuję wszystko, wkładam pina i blokuję go podkładką. W rezultacie blokada chodzi luźno i nie blokuje lufy. Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 Mam taki kaprys,jakoś to mi się bardzo podoba.Tylko jak to wykonać ot pytanie . Chodzi o wersje AEG żeby sam zamek poruszał się do tyłu. Nie osiągalne w aegu bo tu nie ma zamka ani jego atrapy. Kurde. Mam problem mianowicie- jak złożyć tę blokadę lufy? Tj. ten element z dźwigienką, którym zatrzaskujemy lufę. Jest kilka elementów- sprężynka, dźwigienka, tulejka z kołkiem i pin- to wszystko? Robię tak- do dźwigienki wkładam tulejkę z kołkiem i sprężynkę- dłuższy jej koniec wkładam do otworu w odpowiednim miejscu, a krótszy kawałek wystaje do przodu. Dopasowuję wszystko, wkładam pina i blokuję go podkładką. W rezultacie blokada chodzi luźno i nie blokuje lufy. 5 sekund googlowania i można wszystko zobaczyć na zdjęciach: Quote Link to post Share on other sites
Kochan146 Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Witam , Mam zamiar kupić pj249 , po przeczytaniu 50 stron tego tematu plus jakiś 5 tematów o tej replice na innych forach postanowiłem przy zakupie wymienić lufe precyzyjną dołożyć nowy bore up + gumke hop up. Wysłąłem zapytanie do Krakmana , odpowiedzieli że : Mogą dostawić lufe , dołożyć zestaw http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/zestawy-cylindra/zestaw-cylindra-o-powiekszonych-srednicach-do-m16a2-guarder.html ale gumki nie ruszą musi pozostać stockowa , więc moje pytanie brzmi : Czy zostawić faktycznie tę gumkę hop up przynajmniej do utracenia gwarancji czy dokupić w innym sklepie i dosłać ją aby mi na wstępie zamontowali ? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 (edited) Musisz przerobić stockową komorę albo kupić od CA, ponieważ stockowa komora nie ma miejsca na kołnierz gumki. Chociaż ja wsadziłem fioletowego promyka do stockowej komory i nie traciłem w ogóle fps i wszystko kręciło idealnie. Edited March 11, 2013 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
DevilFish Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Precka w M249 to ZŁO :P Jeszcze bardziej skrzywdzę w tym tygodniu mojego świniaka i kolbę Para będę wymieniał na SF od M4. Zobaczymy co wyjdzie z tej metamorfozy. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Używałem SF w Sawie i było to wygodne rozwiązanie. Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 ... moje pytanie brzmi : Czy zostawić faktycznie tę gumkę hop up przynajmniej do utracenia gwarancji czy dokupić w innym sklepie i dosłać ją aby mi na wstępie zamontowali ? Jak Ci napisał Gloomer, i co powinieneś wiedzieć jeśli przeczytałeś te 50 stron, do stockowej komory nie pasują inne gumki. Trzeba albo ją przerobić, albo kupić komorę CA. Wymiana gumki czy komory nie wpływa na utratę gwarancji. Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Preckę w SAWie mam, zło nie jest chociaż dla niektórych to przerost formy nad treścią. Kolbę ICS (podobna do SF ) też mam w SAWie. Będę na Kaszmir, możesz zmacać. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.