mikadorus Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 (edited) Cylinder teflonowy jest fajny, głowica NIE POSIADA amortyzatora. Więc lepiej go dorobić/ przekleić ze stocka. Kolejna nowinka - tłok Action army NIE JEST kompatybilny z czeskimi springami a przynajmniej teraźniejszymi. Co trochę komplikuje sprawę, co śmiejszniejsze starszy spring pasuje a nowsze nie. Piłować się nie opłaca, trzeba kupić inną sprężynę. - szczelność układu Action army z tłokiem LL, tłokiem PPS i tłokiem stockowym - za każdym razem zachowana była wzorcowa szczelność układu. - Głowica AA jest dłuższa niż PDI i laylax. Tak o jakieś 1,5mm. Edited November 22, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
Kamill07 Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Sprawdzałeś może kompatybilność tłoka AA ze springiem Guardera? Bo jeśli nie podejdzie, to chyba trzeba będzie dołożyć do tłoka LL. No i jeszcze kwestia tej dłuższej głowicy cylindra. Wpływa to jakoś na współpracę z komorą PDI? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Do tłoka LL nie masz obecnie głowicy i to jest lipa. Tłok AA raczej im odeślę bo jednak czeskie springi wychodzą lepiej cenowo... szczególnie jeśli chce się mieć warianty od M150 do M190. Czeski tłok trzeba tylko ponawiercać by zbić mu wagę i powinno być dobrze. Czeski tłok sprawdzę we wtorek. Co ciekawe najlepszą pracę układu gwarantuje zwykły warriorowy O-ring. Z pośród pozostałych jest po prostu nr 1. Nie wiem jak czeski ale sprawdzę to we wtorek. A co do dłuższej głowicy to póki co nie widzę by coś poprawiała/ przeszkadzała. Na chrono jest raczej "równa" tej od LL. Jutro pójdę postrzelać z tego i zobaczę jak "idzie". Na stocku z wymienionym cylindrem na AA wyszło mi 545fps. Jak dla mnie to bomba. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Z newsów mojego magicznego cylindra. Okazało się, że moja głowica jest walnięta, ponieważ nie ma hmmm jakby to określić. Ogranicznika na górze (jest zbyt wąska na górze) aby nie wkręcała się głębiej, zamontowałem głowicę cylindra od neo i wszytko było galant. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 (edited) heh, to była wada fabryczna? ;/ Ciekawe... Chyba pierwszy warrior w Polsce :icon_biggrin:. W każdym razie to trochę mówi o jakości stocka. Jak możesz to podaj długość głowicy NEO, zrobi się porównanie. Edited November 24, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 No taka cudowna głowica w stocku mi się trafiła :). Wiesz co ja tej głowicy nie, bym musiał kumpla poprosić o wymiar. Tobie chodzi tylko o dyszy na głowicy? Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 (edited) Tylko długość dyszy;). Dobra teraz trochę info o częściach AP. Na pierwszy ogień pójdzie tłok... jest on czymś pomiędzy tłokiem PPS a tłokiem AA. Kształtem i wymiarami przypomina AA(tylko brak dziur i ma większą średnicę wewnętrzną), guma głowicy NA CAŁE SZCZĘŚCIE wzięta jest ze stocka/ PPS znajduje się na niej napis "Airsoftpro Cz". Co ciekawe na zdjęciach deltashopu widnieje stara wersja z głowicą z oringa.. co jest fatalnym rozwiązaniem bo po prostu nie amortyzuje tak jak powinno. Zaczep na tłoku jest odkręcany. W porównaniu do tłoków markowych oceniam go nadzwyczaj dobrze. Starannie wykonany. Można ponawiercać by zmniejszyć wagę. Link do tłoka - http://deltashop.pl/...jperskich-.html Kolejna sprawa to sprężyny AP. Uzyskałem 770fps na M180 i 736fps na M160... Można się zdziwić... Prowadnica jak prowadnica. Bez szaleństw. Cycek AA wytrzymuje te kobzy:) Edited November 29, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 30, 2013 Report Share Posted November 30, 2013 (edited) Jak przewidywałem - tłok leci do wymiany - po 100 strzałach na M160 ma lekkie wygięcie, winna jest zbyt cieńka/długa blaszka na głowicy (w niej jest ten amortyzator) , które rysuje cylinder. Całe szczęście, że co wyjście rozbieram replikę na części pierwsze bo załatwiłbym cylinder za 400zł. Może trafiłem na felerny egzemplarz w każdym razie wyglądał na bardziej solidny. Możliwe, ze winna jest temu ta nieszczęsna M160 dająca 736fps, chociaż tłok rzekomo wytrzymuje m190. W każdym razie opisze co i jak. Kolejna rzecz to - czułem luzy na zaczepie tłoka, lekko się rozkręcił w cylindrze. Proponuję zakleić na amen albo nawiercić i dać śrubkę, która to będzie trzymać. Edited November 30, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Przeglądając dzisiaj gunfire zauważyłem to http://gunfire.pl/product-pol-1152201812-Stalowy-cylinder-do-replik-typu-L96.html. Cena nie duża, stal niby CNC chyba pokuszę się na testy. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 (edited) ;-) Poczekaj do piątku. Do wtedy na serwisa mi to trafi. Porównam do AA, LL i stocka. Do tefloniaków to pewnie bez porównania ale jeśli podniesie FPS w stosunku do stocka to są to dobrze wydanie pieniądze. Edited December 4, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 I tak czekam bo mam zniżkę 10% a przy madnesie jest tylko 5%. To czekam na twoje testy, jak wypadną pomyślę to kupuję. Quote Link to post Share on other sites
raziel Posted December 8, 2013 Report Share Posted December 8, 2013 Witam mam problem odnośnie mojego Wella MB-08 mam na wymianę zestaw tuningowy z taiwangun http://www.taiwangun.com/wzmocniony-zestaw-na-550-fps-do-mb01-mb05-mb06-i-mb08-p-j i mam pytanie czy system spustu będzie na nim normalnie działał tzn czy się zaraz nie rozleci :D a i jeszcze jedno jak chcę wyciągnąć ten klin który blokuje cylinder odchylam naciąg do góry i chcę wyciągnąć klin ale za nic nie mogę tego zrobić strasznie ciężko idzie. PS: Ostatni na strzelane naciągam sprężynę lecz pobiera mi tylko kulkę a sprężyna nie jest naciągana i tak nie raz 3 razy , co może być tego przyczyną ?? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 8, 2013 Report Share Posted December 8, 2013 Co do zespołu spustowego i tego zestawu. Ja posiadam taki set i jeszcze spust żyje a trochę kulek na testy itp już poszło. Co do klinu to po prostu wyciągnij zespół spustowy przed wyjęciem cylindra, ale fakt faktem ja cylinder wyciągam bez demontażu spustu. Co do naciągu to może masz coś z searem albo jakąś sprężynką. Quote Link to post Share on other sites
Kazana Posted December 8, 2013 Report Share Posted December 8, 2013 Stockowy spust padł mi na tym zestawie po około 4 tyś. Jeżeli sprężyna nie jest naciągana to na 99% jest to wina seara, bo nie blokuje prowadnicy. Quote Link to post Share on other sites
raziel Posted December 8, 2013 Report Share Posted December 8, 2013 NO to trzeba będzie go zamontować a potem do dentysty (MB-01) Ścieło mi pół zęba z jakiś 30m (Czemu nie ma edycji postu ??) /edycja jest, tylko ograniczona czasowo. Mendi A powracając do tematu rozebrałem snajperkę i tak zespół spustu metalowy :icon_biggrin: a tłok prawie to samo co w tym zestawie od taiwangun metal jedyna różnica to długość sprężyny po lewej oryginał Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 Macie jakieś namiary na przyzwoitą głowice cylindra? Z Bartem nie mam kontaktu obecnie, a na deltashopie posucha. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 (edited) Niestety obecnie raczej tylko z zestawem cylindra/ cylindrem dostaniesz. W komisie też posucha i to od dawna. Jak coś jest to tylko w zestawie z karabinem. Gloomer to wiedział i od razu chciał głowicę LL jak sprzedawałem :icon_biggrin:. Niestety po dobre głowice trzeba jechać za granicę. Edited December 20, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 (edited) Jeszcze do niedawna były głowice na delcie, ale pewnie zaraz wrócą bo akurat delta często uzupełnia zapasy. P.S Ja od sierpnia czatowałem na tą twoją głowice Mikadorusie :icon_biggrin:. P.S 2. Czy czeska komora wcześniej miała patent z uszczelkami jak w komorze PDI? Bo nie przypominam sobie. Edited December 20, 2013 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 (edited) Miała, ale do PDI jej daleko i w sumie to lepiej dopłacić na PDI. Będę psioczyć na te czeskie części do L96 bo są problemowe i już taniej wyjdzie kupić markowe. Np. Pin ustalający jest zrobiony niezrozumiale... stockowy ma wcięcia bo tam przechodzi drut. A AP ma wcięcia ale prowadnica już nie ma "dziurki" więc wcięcia na pinie ustalającym są bez sensu. Pomijam fakt, że jest o 3mm za długi i na maksymalnym wciśnięciu(więc tak jak powinien siedzieć) szoruje cylinder i trzeba go lekko opuścić. W sumie to jestem zadowolony tylko z prowadnicy i po części z TB. Tłok -fe, sprężyny- be, komora - fuj, Triggerbox- w sumie ok ale kilka spraw można było ŁATWO poprawić. Mendi a co się stało, że za L96 się zabierasz? Edited December 21, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Nie zabieram się, nadal się brzydzę :P Mam na serwisie totalnego szrota L96 (dysza mi się w rękach złamała) i próbuję go doprowadzić do używalności. Czeski tłok to faktycznie badziew - czoło jest z blachy, łatwo się zagina i cylinder piłuje. Poza tym strasznie ciężki jest, a pasują do neigo te szersze czeskie sprężyny. Trigerbox jest roboty neo, ale ktoś w nim popiepszył sporo dodatkowymi nawiertami. Poza tym sear jest do wymiany. A i pytanie - mechanizm jest łapany do kolby na 2 śrubach jedynie? Nie widzę z przodu kolby żadnego mocowania, a wyrczy sobie lufa wesoło z łoża i lata na strony jak chce. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 (edited) Świętokradco :icon_razz:, Tę blachę idzie zrobić - "wpukałem" ją młotkiem tak że siedzi ciasno W gumie. Inna sprawa, że jak pisałem z tym do firmy to powiedzieli, że tylko ja widzę taki problem. Wszystko by było fajnie jakby ta blacha miała chociaż z 1,5mm lub więcej nawet kosztem mniejszej amortyzacji, Nawierty w tym tłoku sporo dają... ja jeszcze zakleiłem mu "tyłeczek" bo lubi się odkręcać. Masakra totalna. No niestety są tylko dwie śruby. Ale przy dobrym złożeniu lufa nie powinna latać na boki bo body z obydwu stron dociskane jest przez zwalniacz/ trzymacz :icon_lol: magazynka. Ale mam lepszy pomysł. Dowalić "płetwę" na lufie, która będzie wchodzić w body. Powinno odciążać ten element a dodatkowo ułatwiać życie stabilizacją lufy. A co do dyszy - mam stock dyszę na oddanie. Były właściciel był "ciekawym człowiekiem" i zapomniał wkręcić śrubki do komory PDI i teraz dysza ma dwa rowki tak na 0.5mm głębokie (myślę, że cyna/klej i i polerowanie to nie będzie źle) Dodatkowo trzeba dać nowy amortyzator. Chcesz to podeślę foty a dyszę wyślę za koszty przesyłki. Zresztą kiedyś opisałem całą replikę tego "ciekawego człowieka" - min. nasmarowanie masłem, czy luźne kamienie wewnątrz body dla jej obciążenia, dodatkowo zrąbał cały gwint lufy zewnętrznej bo nie wykręcił imbusa... Przecież to musiało wymagać samozaparcia by milimetr po milimetrze piłować gwint. No cóż podziwiam gościa. :D Całe szczęście, że miałem zastępczą lufę w szafie. Edited December 22, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 To fakt tylko dwie śruby przez co lufa lata góra i dół i są dwa sposoby. Opaska zaciskowa albo patent z battlefielda 3 :D. Czyli kawał gumy z pasmanterii, zaszywamy i nakładamy :). Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 @mikadorus poratuj, poszło pw. W APS2/M6 były 3 śrubki, jedna właśnie pod lufą przy końcu łoża, stabilne to to było. Tu nie ma, ale CTI (czarna taśma izolacyjna) jest dobra na wszystko. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 A gdzie nałożyć magiczną izolke :D? Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 Na końcu nakładasz. Przed tym przyciskiem do zwalniania przejściówki riss. Szkot power :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.