Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] WARRIOR I (L96) [Well]


Recommended Posts

Cylinder teflonowy jest fajny, głowica NIE POSIADA amortyzatora. Więc lepiej go dorobić/ przekleić ze stocka.

 

Kolejna nowinka

- tłok Action army NIE JEST kompatybilny z czeskimi springami a przynajmniej teraźniejszymi. Co trochę komplikuje sprawę, co śmiejszniejsze starszy spring pasuje a nowsze nie. Piłować się nie opłaca, trzeba kupić inną sprężynę.

 

- szczelność układu Action army z tłokiem LL, tłokiem PPS i tłokiem stockowym - za każdym razem zachowana była wzorcowa szczelność układu.

 

- Głowica AA jest dłuższa niż PDI i laylax. Tak o jakieś 1,5mm.

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Do tłoka LL nie masz obecnie głowicy i to jest lipa.

 

Tłok AA raczej im odeślę bo jednak czeskie springi wychodzą lepiej cenowo... szczególnie jeśli chce się mieć warianty od M150 do M190. Czeski tłok trzeba tylko ponawiercać by zbić mu wagę i powinno być dobrze.

 

Czeski tłok sprawdzę we wtorek. Co ciekawe najlepszą pracę układu gwarantuje zwykły warriorowy O-ring. Z pośród pozostałych jest po prostu nr 1. Nie wiem jak czeski ale sprawdzę to we wtorek.

 

A co do dłuższej głowicy to póki co nie widzę by coś poprawiała/ przeszkadzała. Na chrono jest raczej "równa" tej od LL. Jutro pójdę postrzelać z tego i zobaczę jak "idzie".

 

Na stocku z wymienionym cylindrem na AA wyszło mi 545fps. Jak dla mnie to bomba.

Link to post
Share on other sites

Z newsów mojego magicznego cylindra. Okazało się, że moja głowica jest walnięta, ponieważ nie ma hmmm jakby to określić. Ogranicznika na górze (jest zbyt wąska na górze) aby nie wkręcała się głębiej, zamontowałem głowicę cylindra od neo i wszytko było galant.

Link to post
Share on other sites

Tylko długość dyszy;).

 

Dobra teraz trochę info o częściach AP.

 

Na pierwszy ogień pójdzie tłok... jest on czymś pomiędzy tłokiem PPS a tłokiem AA. Kształtem i wymiarami przypomina AA(tylko brak dziur i ma większą średnicę wewnętrzną), guma głowicy NA CAŁE SZCZĘŚCIE wzięta jest ze stocka/ PPS znajduje się na niej napis "Airsoftpro Cz". Co ciekawe na zdjęciach deltashopu widnieje stara wersja z głowicą z oringa.. co jest fatalnym rozwiązaniem bo po prostu nie amortyzuje tak jak powinno. Zaczep na tłoku jest odkręcany.

 

W porównaniu do tłoków markowych oceniam go nadzwyczaj dobrze. Starannie wykonany. Można ponawiercać by zmniejszyć wagę.

 

Link do tłoka - http://deltashop.pl/...jperskich-.html

 

Kolejna sprawa to sprężyny AP.

 

Uzyskałem 770fps na M180 i 736fps na M160... Można się zdziwić...

 

Prowadnica jak prowadnica. Bez szaleństw.

 

Cycek AA wytrzymuje te kobzy:)

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites

Jak przewidywałem - tłok leci do wymiany - po 100 strzałach na M160 ma lekkie wygięcie, winna jest zbyt cieńka/długa blaszka na głowicy (w niej jest ten amortyzator) , które rysuje cylinder. Całe szczęście, że co wyjście rozbieram replikę na części pierwsze bo załatwiłbym cylinder za 400zł.

 

Może trafiłem na felerny egzemplarz w każdym razie wyglądał na bardziej solidny.

Możliwe, ze winna jest temu ta nieszczęsna M160 dająca 736fps, chociaż tłok rzekomo wytrzymuje m190.

 

W każdym razie opisze co i jak.

 

Kolejna rzecz to - czułem luzy na zaczepie tłoka, lekko się rozkręcił w cylindrze. Proponuję zakleić na amen albo nawiercić i dać śrubkę, która to będzie trzymać.

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites

Witam mam problem odnośnie mojego Wella MB-08 mam na wymianę zestaw tuningowy z taiwangun http://www.taiwangun.com/wzmocniony-zestaw-na-550-fps-do-mb01-mb05-mb06-i-mb08-p-j i mam pytanie czy system spustu będzie na nim normalnie działał tzn czy się zaraz nie rozleci :D a i jeszcze jedno jak chcę wyciągnąć ten klin który blokuje cylinder odchylam naciąg do góry i chcę wyciągnąć klin ale za nic nie mogę tego zrobić strasznie ciężko idzie.

 

PS: Ostatni na strzelane naciągam sprężynę lecz pobiera mi tylko kulkę a sprężyna nie jest naciągana i tak nie raz 3 razy , co może być tego przyczyną ??

Link to post
Share on other sites

Co do zespołu spustowego i tego zestawu. Ja posiadam taki set i jeszcze spust żyje a trochę kulek na testy itp już poszło. Co do klinu to po prostu wyciągnij zespół spustowy przed wyjęciem cylindra, ale fakt faktem ja cylinder wyciągam bez demontażu spustu.

 

Co do naciągu to może masz coś z searem albo jakąś sprężynką.

Link to post
Share on other sites

NO to trzeba będzie go zamontować a potem do dentysty (MB-01) Ścieło mi pół zęba z jakiś 30m

 

(Czemu nie ma edycji postu ??)

/edycja jest, tylko ograniczona czasowo.

Mendi

 

A powracając do tematu rozebrałem snajperkę i tak zespół spustu metalowy :icon_biggrin: a tłok prawie to samo co w tym zestawie od taiwangun metal jedyna różnica to długość

sprężyny po lewej oryginał1jzf.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Niestety obecnie raczej tylko z zestawem cylindra/ cylindrem dostaniesz.

W komisie też posucha i to od dawna. Jak coś jest to tylko w zestawie z karabinem.

 

Gloomer to wiedział i od razu chciał głowicę LL jak sprzedawałem :icon_biggrin:.

 

Niestety po dobre głowice trzeba jechać za granicę.

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites

Jeszcze do niedawna były głowice na delcie, ale pewnie zaraz wrócą bo akurat delta często uzupełnia zapasy.

 

P.S Ja od sierpnia czatowałem na tą twoją głowice Mikadorusie :icon_biggrin:.

 

P.S 2. Czy czeska komora wcześniej miała patent z uszczelkami jak w komorze PDI? Bo nie przypominam sobie.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

Miała, ale do PDI jej daleko i w sumie to lepiej dopłacić na PDI.

Będę psioczyć na te czeskie części do L96 bo są problemowe i już taniej wyjdzie kupić markowe. Np. Pin ustalający jest zrobiony niezrozumiale... stockowy ma wcięcia bo tam przechodzi drut. A AP ma wcięcia ale prowadnica już nie ma "dziurki" więc wcięcia na pinie ustalającym są bez sensu. Pomijam fakt, że jest o 3mm za długi i na maksymalnym wciśnięciu(więc tak jak powinien siedzieć) szoruje cylinder i trzeba go lekko opuścić.

 

W sumie to jestem zadowolony tylko z prowadnicy i po części z TB.

Tłok -fe, sprężyny- be, komora - fuj, Triggerbox- w sumie ok ale kilka spraw można było ŁATWO poprawić.

 

Mendi a co się stało, że za L96 się zabierasz?

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites

Nie zabieram się, nadal się brzydzę :P

Mam na serwisie totalnego szrota L96 (dysza mi się w rękach złamała) i próbuję go doprowadzić do używalności. Czeski tłok to faktycznie badziew - czoło jest z blachy, łatwo się zagina i cylinder piłuje. Poza tym strasznie ciężki jest, a pasują do neigo te szersze czeskie sprężyny.

Trigerbox jest roboty neo, ale ktoś w nim popiepszył sporo dodatkowymi nawiertami. Poza tym sear jest do wymiany.

 

A i pytanie - mechanizm jest łapany do kolby na 2 śrubach jedynie? Nie widzę z przodu kolby żadnego mocowania, a wyrczy sobie lufa wesoło z łoża i lata na strony jak chce.

Link to post
Share on other sites

Świętokradco :icon_razz:,

 

Tę blachę idzie zrobić - "wpukałem" ją młotkiem tak że siedzi ciasno W gumie. Inna sprawa, że jak pisałem z tym do firmy to powiedzieli, że tylko ja widzę taki problem. Wszystko by było fajnie jakby ta blacha miała chociaż z 1,5mm lub więcej nawet kosztem mniejszej amortyzacji,

 

Nawierty w tym tłoku sporo dają... ja jeszcze zakleiłem mu "tyłeczek" bo lubi się odkręcać. Masakra totalna.

 

No niestety są tylko dwie śruby. Ale przy dobrym złożeniu lufa nie powinna latać na boki bo body z obydwu stron dociskane jest przez zwalniacz/ trzymacz :icon_lol: magazynka. Ale mam lepszy pomysł. Dowalić "płetwę" na lufie, która będzie wchodzić w body. Powinno odciążać ten element a dodatkowo ułatwiać życie stabilizacją lufy.

 

A co do dyszy - mam stock dyszę na oddanie. Były właściciel był "ciekawym człowiekiem" i zapomniał wkręcić śrubki do komory PDI i teraz dysza ma dwa rowki tak na 0.5mm głębokie (myślę, że cyna/klej i i polerowanie to nie będzie źle) Dodatkowo trzeba dać nowy amortyzator. Chcesz to podeślę foty a dyszę wyślę za koszty przesyłki.

 

Zresztą kiedyś opisałem całą replikę tego "ciekawego człowieka" - min. nasmarowanie masłem, czy luźne kamienie wewnątrz body dla jej obciążenia, dodatkowo zrąbał cały gwint lufy zewnętrznej bo nie wykręcił imbusa... Przecież to musiało wymagać samozaparcia by milimetr po milimetrze piłować gwint. No cóż podziwiam gościa. :D Całe szczęście, że miałem zastępczą lufę w szafie.

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...