you-dash Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 Masz rację, przebijają, ale jak już pisałem mam zużytego nine balla a KMHeadów czy nawet King Armsów nigdzie nie ma... Do rzeczy: 1. Bierzemy naszą gumcię HU i przycinamy jak na zdjęciu: http://imageshack.us/photo/my-images/849/10027342.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/861/10027362.jpg/ 2. Gumkę i kawałek lufy owijamy teflonem żeby ciasno siedziała w komorze i żeby połączenie gumka-lufa było w miarę szczelne: http://imageshack.us/photo/my-images/850/10027482j.jpg/ 3. Składamy komorę HU, tak to powinno wyglądać po wsadzeniu dyszy do komory: http://imageshack.us/photo/my-images/822/10027522.jpg/ Niestety znów miałem spadek około 40fps, jednak różnica w zasięgu jest nie wielka a celność się trochę poprawiła i tor lotu kulki jest bardziej płaski. Będę próbował wyrównać różnicę fps. Zabawy w montowanie gumek HU z AEGa polecam tylko w przypadku osób, które mają stare zużyte gumki a nowych nigdzie nie ma, lub dla tych, którzy mają gumki nine ball, które jak wiemy są bardzo słabe. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 (edited) Gdzieś w hydeparku Sushi opisywał, jak uszczelnić gumkę aeg w komorze vsr-podobnej. Z grubsza chodziło o to, że na końcu gumki dawał o-ring 8mm, a na to koszulkę termokurczliwą. //Ło: (...) A obecnie zrobiłem taki patent, że obciąłem kołnierz, z gumki została tylko wypustka do HU, a zamiast niego dałem oring 8 mm, który jest przytrzymywany dosyć twardą koszulką termokurczliwą. Szczelność idealna, zatykając lufę powietrze ucieka zaworem bezpieczeństwa w elektrozaworze :). (...) //KA czerwony podobno słaby jest Edited June 10, 2011 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
shadowman Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 Miałem RH45 przy 550 oraz 600fps i spisywała sie znakomicie, przy większej ilości fps nie próbowałem na niej. RH55 przy sp190 zachowywała sie dobrze, jednak zielona przy mniejszej ilości fps działała lepiej niż niebieska przy około 700fps... Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 A cóż to się w specu pojawiło... (na razie ma status niedostępne, ponieważ przed chwilą dodali) http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_161_308&products_id=9147&name=PDI_-_Komora_HopUp_do_VSR-10 Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted August 2, 2011 Author Report Share Posted August 2, 2011 No i nie zarobią bo nikt z pojęciem o tej replice nie wymieni stockowej komory na żadną inną, choćby złotą :p Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 (edited) Już ją zamontowałem, jak narazie postrzelałem trochę przez okno i przechronowałem. Po samej zmianie gumki z fioletowego nineballa na zielonego falcona fpsy wzrosły z 600fps na 625. W dotyku nine ball jest bardziej twardy i sztywny, przypomina zwykłą gumę, falcon jest delikatniejszy, lepiej nadaje się na gumkę HU. Po paru strzałach przez okno zauważyłem lepsze skupienie i bardziej płaską trajektorię lotu kulki, łatwiej mi przewidzieć gdzie trafię. W boju przetestuję ją jutro, chcę tez wtedy pojechać na działkę i przestrzelać ją na dystansie 75-80m do celów nie ruchomych, wtedy będę miał lepsze porównanie obu gumek. Jak narazie jestem zadowolony z zakupu. PS. Zauważyłem, że gumka HU Falcona ma delikatne nie doskonałości na krawędziach, takie jak zielone G&G do AEGów, jednak nie przeszkadza to w użytkowaniu, ja na wszelki wypadek poprzycinałem to co się dało. PS2. Na nine ballu nie mal nie możliwe było takie zamontowanie żeby kulka leciała prosto a nie na boki, udawało się to rzadko i po wielu próbach 9poprzedni właściciel też się na to skarżył), na Falconie dobre ustawienie uzyskałem już za pierwszym razem... Edited August 30, 2011 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted September 4, 2011 Report Share Posted September 4, 2011 Jeżeli chodzi o estetykę to falcon otrzymałby ocenę 4, km 5. W kwestii działania to samo co wyżej, może 4+. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 Właśnie przy składaniu zauważyłem, że M190 Guardera jest dłuższa o długość tłoka od 170'tki LayLaxa, stąd też moje przypuszczenia. Nie zostaje mi nic innego niż minimalnie skrócenie sprężyny. Jak myślicie? Jak zostawię ją na kilka dni w cylindrze to się wystarczająco ubije? Jest fabrycznie nowa więc powinna stracić trochę na mocy. Jest tak długa, że jak zakładam na nią tłok to cały wystaje z cylindra :D Męczyłem się pół godziny z zamknięciem cylindra bo uszczelka z tłoka cały czas gdzieś uciekała i głowica cylindra ją przycinała. BTW. Naciąga się ją O WIELE ciężej niż 170'tkę LayLaxa... Jak Wam się wydaje? Czy replika to wytrzyma? Wszystkie części macie podane w moim arsenale w profilu. Nie mam zamiaru bulić na nowy cylinder bo sprężyna była za mocna :P Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 8, 2011 Author Report Share Posted September 8, 2011 Tłok LL rozumiem? Przy tej prowadnicy powinno pasować. M160 guardera pasuje idealnie w takowej konfiguracji. Policz zwoje, pomnóż to przez grubość drutu i zmierz głębokość tłoka. To może sporo wyjaśnić bo m190 ma grubszy drut. Aha, zacznij od ściągnięcia plastikowego pierścienia z prowadnicy. Może samo to wystarczy. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 (edited) Dzięki Dexter, nie wpadłem na tak proste rozwiązanie ;) Zaraz biorę się do roboty i opiszę czy działa ;) EDIT: Nie mogę edytować poprzedniego posta, więc muszę napisać nowego. Zdjąłem ten plastikowy pierścień, nic nie pomogło :/ Tłok nadal nie zahacza się o spust. PS. Tłok to oczywiście LL z zestawu zero trigger. Scalenie postów /LgN Edited September 9, 2011 by LogaN Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 8, 2011 Author Report Share Posted September 8, 2011 A zmierzyłeś? Jak masz dostep do M160 to spróbuj. Bo pasuje, wiem to na 100% Quote Link to post Share on other sites
kicus Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Obiecane skany: Tłok pod sprężyne guardera: Prowadnica pod spring guardera (m170 bangla, zt produkcji bart_a): Głowica cylindra (gwint tam jest jakiś inny niż M22, nie wiem dokładnie): Adapter do tłumika z wersji długiej (nie G-Spec): I tłok pod sprężynę LL i zt: Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 (edited) To, że nie widać dużego przetarcia o niczym nie świadczy. Jak Ci szkoda pieniędzy to poszukaj dostępnego piston seara SHSa (powinien pasować) Albo po prostu weź kawałek płaskownika, utnij, wyszlifuj (tak aby to "ramię" było ociupinę dłuższe, niż w startym, oryginalnym searze), wywierć dziurkę i będzie hulać. Osobiście używam dorobionego przez siebie piston seara w replice korzystającej z searów jak od VSR i wszystko śmiga. Tak to wygląda: Paskudne - ale działa i nie kosztuje praktycznie nic. Edited January 14, 2012 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
Dziećka Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Jednak znalazłem odpowiedź w artykule Dexterkraka na Opforcie. Jakby ktoś szukał: 130. Quote Link to post Share on other sites
bart_a Posted March 17, 2012 Report Share Posted March 17, 2012 Jako, że faktycznie ostatnio kiepsko z dostępnością precek i gumek do VSR, zabrałem się za wykonanie komory hu pod AEGowe lufy. Ogólnie planuję się wzorować na pdi, ale chętnie poznałbym wasze zdanie, czy może macie jakieś pomysły odnośnie regulacji, lub ogólnie konstrukcji. Dzisiaj udało mi się zrobić co nieco. Gniazdo magazynka wygląda na za duże, ale to przez promienie użytego większego niż w pdi freza. Planuję zrobić to z dobrego gatunku aluminium np. PA9, a tam gdzie regulacja zrobić takie wkładki stalowe, ze względu , na to że tam właśnie te gwinty są podatne bardziej na zużycie. Quote Link to post Share on other sites
bart_a Posted March 30, 2012 Report Share Posted March 30, 2012 Ale gumki jeszcze do niedawna były , przynajmniej falcona. Natomiast lufę od AEG można przystosować pod komorę. Co do słuszności wymiany komory, to w replice TM i jeśli ma się gumki, to nie ma sensu, ale obecnie raczej dostępne są tylko BAR'y, a jak to w chinolach w jednym wszystko będzie elegancko a w innym egzemplarzu słabiej; montując komorę obchodzi się te niedociągnięcia , bo inne mankamenty, to już drobiazgi, szczególnie jeśli się robi pełny tuning i zostaje tylko "obudowa". Bo nie ma luf i gumek, a jak są trzeba je ciągnąć z kosmosu za miliony rubli? Quote Link to post Share on other sites
Redrad Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Jak się prezentuje ZT bart_a w stosunku do ZT LL? Od Barta_a ZT siedzi w mojej VSR-ce jedyne co mogę powiedzieć to to ,że jest pancerny, trochę twardy spust ale ogólnie jest ok Quote Link to post Share on other sites
bart_a Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Od Barta_a ZT siedzi w mojej VSR-ce jedyne co mogę powiedzieć to to ,że jest pancerny, trochę twardy spust ale ogólnie jest ok To pewnie starsza wersja bez regulacji. Poza tym w poszczególnych egzemplarzach może się odrobinę płynność różnić, bo nie ukrywajmy- te części to produkcja jednostkowa , więc ciężko przy takich środkach uzyskać taką powtarzalność jak firmówki robione w setkach, ale można wszystko dograć, żeby działało idealnie, dlatego preferuję składanie replik przy zakupie moich części. Jakby ktoś miał jakieś uwagi ogólnie co do działania, to serwis gwarancyjny oczywiście obowiązuje. ZT bara jest ok, nie jest to LL i czasami po zamontowaniu do karabinu nie działa jak powinno i wymaga grzebania ale zawsze udawało się go bez problemu uruchomić (tu podszlifować, tu sprężynkę wsadzić) i gitara. Na pewno wiekszy to ma sens niż "spusty" od GH... To dotyczy głównie pierwszych wersji ( wiem , że z takimi miałeś do czynienia), bo niektóre elementy nie były do końca dobrze wykonane, ale teraz konsekwentnie to poprawiam - te najnowsze chodzą na prawdę elegancko i porównywalnie do LL. Jak będę miał jakąś wolną sztukę to mogę Ci wysłać do przetestowania. Co do komór hu pod lufy AEG, to trochę zmniejszyłem priorytet tego projektu, bo póki co jednak gumki są dostępne, lufy od AEG można dostosować, a co za tym idzie zainteresowanie taką częścią jest mocno przeciętne, a nakład pracy na wykonanie całkiem spory. Tak , czy siak na pewno zrobię tą część, ale raczej w terminach wakacyjnych, kiedy będę mógł kilka dnia pod rząd przeznaczyć na to, bez odrywania się do obowiązków, które w obecnym okresie pochłaniają mój czas. Quote Link to post Share on other sites
badger Posted July 21, 2012 Report Share Posted July 21, 2012 No to chyba guardery są najlepsze, mocniejsze i wolniej się ubijają, a PDI co podałeś była na prowadnicę fi 11 dla odmiany. Nie wiem jak to jest z VSR ale APS96/warriory wyciągają na m170 od 600 z małym hakiem do prawie 700 w zależności od egzemplarza. Quote Link to post Share on other sites
bart_a Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Ostatnio jeden facet składał sobie na moich częściach BARa i z modyfikowanym pod komorę vsr/bar promykiem i sprężyną 160 guarder wyciągnął 650 fps, więc na 170tce nawet przy średnim złożeniu repliki tyle się wyciągnie. Quote Link to post Share on other sites
rogal138 Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Ostatnio jeden facet składał sobie na moich częściach BARa i z modyfikowanym pod komorę vsr/bar promykiem i sprężyną 160 guarder wyciągnął 650 fps, więc na 170tce nawet przy średnim złożeniu repliki tyle się wyciągnie. Poprawka - 680fps :maniak_luzik: wszystko w BAR-10G od JG z wymienionymi: Sprężyna M160 Guarder Prowadnica i Tłok Bart_a Zero Trigger Bart_a Gumka HU Action Army Lufa Prometheus 460mm przerabiany z AEG + wiadro teflonu i magicznych sztuczek :maniak_killer: Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted July 28, 2012 Report Share Posted July 28, 2012 Mam komplet części od bart_a- tłok, zero trigger,prowadnica sprężyny i głowica cylindra. Coś konkretniej o tych pierścieniach możesz powiedzieć?? Usunąć je czy o co chodzi? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 28, 2012 Author Report Share Posted July 28, 2012 (edited) Nie usuwać absolutnie, wymienić na nowe. Ale jeśli to części od barta to proponuję raczej podpiłowanie komory zamkowej od dołu, tak aby ZT siedział "gębiej" o 0,5 czy 1mm. Części są bardzo fajne ale jednak czasami wymagaja indywidualnego dopasowania, to jest cena jaka się płaci za 400zł niższą cenę :icon_razz:. Po dopasowaniu będzie gitez! O ile oczywiście nic się nie uszkodziło ale nie spodziewam się usterki jako takiej (w końcu częsci są git!) a jedynie "niedopasowania". Edited July 28, 2012 by dexterkrak Quote Link to post Share on other sites
bart_a Posted July 28, 2012 Report Share Posted July 28, 2012 Bardzo prawdopodobne, że spust jest zbyt miękko ustawiony - jest to właśnie typowy objaw i powód częstych wiadomości do mnie typu "ze spustem coś nie jest do końca(...)" :icon_razz2: . Wystarczy wykręcić śrubkę przy języku spustowym. Z zaczepem to w sumie bardzo mało prawdopodobne, bo musiałby już tak koniuszkiem łapać, żeby zeskakiwać, chyba że są ogólnie luzy z powodu nie dokręconych śrubek - wtedy jest taka możliwość. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 28, 2012 Author Report Share Posted July 28, 2012 w VSR występuje też często luz cylindra (jak wkazdej snajperce) góra-dół. Dlatego jeśli to tłok spada z zaczepu polecam szlifowanie. Jeśli spust jest ustawiony zbyt miękko to oczywiście nie tłok spada z zaczepu tylko zaczep zwalnia się sam i to jest zupełnie inna sprawa. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.