seger Posted May 19, 2016 Report Share Posted May 19, 2016 cofnij delikatnie blok gazowy do tyłu plus wyjmij sprężynę z bloku gazowego i ją rozciągnij. nie dobije do końca plus spowolni ją przy końcu suwu. Quote Link to post Share on other sites
Romothon Posted May 19, 2016 Report Share Posted May 19, 2016 cofnij delikatnie blok gazowy do tyłu plus wyjmij sprężynę z bloku gazowego i ją rozciągnij. nie dobije do końca plus spowolni ją przy końcu suwu. Z ciekawości, w jakim stopniu przedłuży to żywotność? Bo, że przedłuży to się domyślam, ale czy będę mógł bez obawy puszczać suwadło, żeby samo wracało? Quote Link to post Share on other sites
Arsik Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Mam pytanie, pokatował ktoś dłużej stockowe zębatki na m140? Jeśli tak, to jak wygląda zużycie? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 29, 2016 Report Share Posted June 29, 2016 Błędem konstrukcyjnym w replice jest to, że suwadło po puszczeniu uderza w listwę którą przyczepia się pod suwadło i zachodzi na jego przód. Suwadło uderzając z listwę, przodu tej listwy. Mocniejsza sprezyna oporowa w bloku gazowym spowoduje lepsze wyhamowanie suwadła w efekcie czego nie uderzy ono o listwe i nie peknie. Quote Link to post Share on other sites
Mattju Posted July 28, 2016 Report Share Posted July 28, 2016 Witam wszystkich Potrzebuje jakiś dobry,sprawdzony silnik do mojej m'ki :) limit jaki sobie wyznaczyłem to 200zł w porywach do 250zł założenie proste: dobry wytrzymały i niezawodny. strzelać będę tylko na ogniu pojedyńczym . dzięki i pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 28, 2016 Report Share Posted July 28, 2016 W zasadzie dowolny HT... Przejrzyj dział o silnikach... Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted July 28, 2016 Report Share Posted July 28, 2016 Niebieskodupna cyma zawsze spoko Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted July 31, 2016 Report Share Posted July 31, 2016 ^tornado gen.2 jest mocniejszy. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted August 1, 2016 Report Share Posted August 1, 2016 Panowie, piętro wyżej macie jak byk napisane: W zasadzie dowolny HT... Przejrzyj dział o silnikach... HT jakby ktoś nie wiedział, to High Torque. poza tym wszystko amcie w dziale o silnikach. Nie róbcie obory. Quote Link to post Share on other sites
oliwek410 Posted September 18, 2016 Report Share Posted September 18, 2016 Witam mam pewien problem po wymianie dyszy ze stocka na zielona shs na singlu kulki spadaja po 10m natomiast kiedy odpale auto kulki leca jak po sznurku w czym może byc problem. Dodam że reszta to stock i że mierzyłem suwmiarka dysze obie i wymiary sa takie same. Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted November 14, 2016 Report Share Posted November 14, 2016 Panowie potrzebuje kilku informacji-przeczytałem kilka stron w tył i kilka stron z przodu ;)-linki nie banglają itp. Zakupiłem m14 z cymki jako drugą giwerę. Pierwsze pytanie takie-skąd brać części do gb v7.Przeszukałem gunfire, taiwangun, azteko i specshopy i jedynie to znalazłem do dysze do m14,jakąś głowicę cylindra doszczelnianą i tyle. Interesował by mnie jeszcze tłok(doczytałem że 15 zębów stal ponoć pasuje)i najważniejsze to zębatki w razie"w" Drugie to czy przy sp 120/130 guardera GB dostaje mocno po dupie-wiele osób pisze że i sp 150 ma lecz o tym co dzieje się z zębatkami nic nikt nie pisze. Generalnie chcę uzyskać docelowo 460 fps +/- To że prec lufa (w moim wypadku dmr to będzie dłuuuga)i dobra gumka to rzecz oczywista. Druga sprawa to czy ktoś ciora na 9.9 v life lub 11,1v lipo? Quote Link to post Share on other sites
dołas Posted November 22, 2016 Report Share Posted November 22, 2016 Witam Panowie, posiadam M14 Cyma, otóż chce wstawić uszczelnioną dyszę, ale nie mogę dobrać odpowiedniej dyszy, bo do m14 mają rozpiętość od 21,21 mm do 25 mm, jaka w końcu ma być długość tej dyszy do cyma ( nie mam możliwości pomiaru stok dyszy bo gdzieś mi się zapodziała :/ ) Quote Link to post Share on other sites
ANTEK21 Posted November 22, 2016 Report Share Posted November 22, 2016 Ta pasuje: http://www.asg.warszawa.pl/asg/gearboxy-i-ich-czesci/dysze/p,shs-dysza-do-m14,2598.html Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 Podniosłem trochę moc swojej DMRki ale jest pewien problem. Do gb wsadziłem M130 tornado Tlok shsa 15 zębów stal-ten pełny Głowica tłoka wentylowana i łożyskowana pom shs czerwona Prowadnica shs v3 alu łożyskowana Dysza zielona shsa do m14 Hu systema czarna . Problem w tym że żre to prąd jak smok i strasznie powoli zabiera nawet na 10.8v li on. Przewody modelarskie niskooporowe 1.5mm i do tego mosfet robiony na irl 3713. Jeżeli to wina silnika to jaki tam wchodzi bo mam wrażenie że nie krótki.Co w miarę budżetowego typu high torque polecacie co uciągnie te m130 bez jęczenia Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 Silnik w stocku to "pożal się serwisantowi". Cyma z niebieską pupą, w zasadzie każdy medium-hi-torque podpasuje. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 (edited) No i zmień li-ion na li-pol. Edited November 28, 2016 by mareq Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 Podniosłem trochę moc swojej DMRki ale jest pewien problem. Do gb wsadziłem M130 tornado Tlok shsa 15 zębów stal-ten pełny Głowica tłoka wentylowana i łożyskowana pom shs czerwona Prowadnica shs v3 alu łożyskowana Dysza zielona shsa do m14 Hu systema czarna . Problem w tym że żre to prąd jak smok i strasznie powoli zabiera nawet na 10.8v li on. Przewody modelarskie niskooporowe 1.5mm i do tego mosfet robiony na irl 3713. Jeżeli to wina silnika to jaki tam wchodzi bo mam wrażenie że nie krótki.Co w miarę budżetowego typu high torque polecacie co uciągnie te m130 bez jęczenia Źle złożony gb, zębatka środkowa może trzeć o tłok. Do M14 trzeba dać "specjalny" tłok. Shs robił taki w czarnym kolorze, jest on ciut węższy na zębach. Wiem bo mam taki założony ;) Silnik w stocku to "pożal się serwisantowi". Cyma z niebieską pupą, w zasadzie każdy medium-hi-torque podpasuje. Silnik typu krótkiego idzie do cymy, żaden medium. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 (edited) Nie wiem czy te chińskie silniki montowane w "lepszych" chińczykach można określać hi-torque. Medium-torque to silnik kategorię niżej od hi-torque, ale to raczej w modelarstwie częściej spotykane. Faktycznie mogło to być mylące dla jakby świeżak wyciągnął z tego wniosek, że należy kupić silnik typu medium, a nie silnik o wyższym momencie obrotowym. Temu dałem ten myślniczek. No, ale może dobrze, że doprecyzowane :icon_wink:. Edited November 28, 2016 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted November 29, 2016 Report Share Posted November 29, 2016 (edited) Nic nie trze o nic.Nie pierwsza replika którą składam.AOE też sprawdzone.Silnik krótki to to nie jest raczej na pewno. Mareq ogniwa mam solidne 1500 mah 20c 3s. W moim icsie na 430 fpsach i sprężynie m120 ciągnie ta bateria jak głupia. Edited November 29, 2016 by -MARIO- Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted November 29, 2016 Report Share Posted November 29, 2016 Mam jeszcze bardzo wielką prośbę.Jakby ktoś wrzucił fotkę jak ma być zamontowana osłona komory hop up-ta blaszka z dziurką wygięta.Dzięki z góry Quote Link to post Share on other sites
stanis69 Posted November 29, 2016 Report Share Posted November 29, 2016 Nie wiem jaki silnik jest w DMR ale w mojej cymie EBR jet silnik długi tylko bez tejtulei, zamiast tulei sa łożyska osadzone w koszyku który trzyma silnik. Moja śmiga na M140 juz od roku, lipo 11v i rof ok16k/s i nawer przy mrozie -15C w zeszlym roku smigał jak szalony. Silnik polecam jak koledzy czarny z niebieską dupką tylko on chyba PJta był. Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted November 29, 2016 Report Share Posted November 29, 2016 To w takim razie zwykły długi by podszedł czy trzeba dłubać ? Jak ktoś nie ma foty jak zamontowana jest ta osłona komory hopa to niech chodziaż zrobi fote po odciągnięciu zamka Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted November 30, 2016 Report Share Posted November 30, 2016 Nikt nic ??? :icon_confused3: Quote Link to post Share on other sites
dołas Posted November 30, 2016 Report Share Posted November 30, 2016 (edited) Ta pasuje: http://www.asg.warsz...o-m14,2598.html Dzięki za info, zamówiłem tą dyszę co poleciłeś czyli SHS TZ0060 (23,5mm) i na wszelki wypadek też drugą dyszę SHS TZ0061 (21,5mm). Okazało się że do CM032 pasuje ta druga czyli SHS TZ0061 (21,5mm). Co do silnika, to w CM032 jest krótki silnik (taki jak w AK) Finalnie wstawiłem dyszę SHS TZ0061, łożyskowana prowadnica sprężyny V7 JBU, tłok z 14 stalowymi zębami SHS, łożyskowana głowica tłoka czerwona SHS, silnik tornado high torque krótki, gumka czerwona JBU JA-106 (jest świetna do mocnych sprężyn), komora hop up elementa (stock była krzywa i zawijała kołnierz gumki w jednym miejscu), sprężyna m140 SHS - efekt stabilne 530fps Edited November 30, 2016 by dołas Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted December 1, 2016 Report Share Posted December 1, 2016 W cymie 0.32 dmr jest długi silnik tak samo jak w ebr.Wrzucam dla potomnych bo wszyscy uparcie twierdzą że na 100% krótkie są w każdej 0.32 a tu niespodzianka Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.