I3ongo Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 Ja postrzelałem dzisiaj trochę na ML Autobot 70. Na lufie 510mm i kulkach do 0,36 włącznie (0.25, 0,30 i 0,36) albo kręci słabo albo leci w kosmos. Na 0,43 da się już ustawić poprawnie. Zastanawiam się czy winny nie jest fabryczny dystanser. To gumowy wałek pełen w środku i dosyć twardy. Przed chwilą wsadziłem typowy AEGowy, jutro będą wyniki. Ciekawe, bo ja też mam dokładnie takie objawy na 510mm - bardzo trudno było mi ustawić sensownie HU, różnica między "kosmos" a nic była w 1/8 obrotu śrubki. Nie mam tego natomiast na 360 i 260. Możliwe, że to kwestia fps, u mnie na 510 jest ok 490, a skoro już przy 400 zawsze zaleca się strzelanie z .30tek, ma to sens, że u Ciebie dopiero na .43 dobrze działało. @Grip84 - musisz zmodyfikować plastikowy nozzle w którym siedzi dysza. Nie będę tego znowu opisywał bo opisywałem to już min. dwa razy w tym temacie. Quote Link to post Share on other sites
grpi84 Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 Przeszukalem caly wątek... pisales, ze przyciales zęby i dorobiłes wloty powietrza. Jakoś nie rozumiem. Możesz dokladniej opisac ? Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 Sprawdzone ml 70 na lufie 510 z aegowym dystanserem. Teraz można już myśleć o kulkach 0,36 aczkolwiek brak trochę powtarzalności. Czasem kulka ucieknę w górę, czasem w dół. Przy długiej lufie wracam do zielonego Falcona. Dalsze testy ml będę robił na lufie 260mm, może się okaże, że lepiej biegać z krótką repliką. Quote Link to post Share on other sites
czeslaw3 Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 Tu masz modyfikacje dyszy pod npas'a. Quote Link to post Share on other sites
grpi84 Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 DZIEKI! Nie macie problemów z hopupem wraz ze spadkiem cisnienia w magu. Im mniejsze cisnienie tym mi bardziej kreci - co jest normalne, mam tak tez w Mancrafcie, ale tam reduktor trzyma cisnienie. Troche to irytujące, bo taki spadek to norma, a regulacja hopka w we m4 to dramat... @czeslaw3 : Po co te otwory do powietrza ? Przeciez cisnienie bedzie uciekalo nimi ... Quote Link to post Share on other sites
grpi84 Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 aaaaaaa .... bo to z tej strony sie tnie. OK, teraz rozumiem, ciekawe. Quote Link to post Share on other sites
grpi84 Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 Czyli wychodzi na to, że powietrze przlatuje podczas wystrzały przez całą dyszę w kierunku konca bolta i gdy tam napotka opór, to zaczyna wracać i wciskać ten mały plastik na sprezynce. Próbował ktoś zatkać ten koniec dyszy dla testu ? :) Quote Link to post Share on other sites
czeslaw3 Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 Nie do końca tak to działa. Bez tych nacięć zaworek zablokowałby ujście gazu w stronę tłoka, więc cały gaz leciałby w lufe. Skutkowałoby to brakiem ruchu zamka. Modyfikacja dyszy wynika z tego, że npas jest nieco dłuższy od oryginalnego plastikowego "zaworka"( nie wiem jak się to fachowo nazywa). Zmierzam do tego, że po zrobieniu tej modyfikacji na stockowym zaworku, możesz mieć duże wahania fps przy strzelaniu w trybie auto (sprężynka może nie nadążać ustawiać zaworek w położeniu wyjściowym) musisz mieć to na uwadze. Quote Link to post Share on other sites
grpi84 Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 Szkoda repliki na full auto, ja chce walic na single only. Mam dysze zwiekszajaca fps sle tam nie ma duzej roznicy. Co ciekawe sprezynka jest dluzsza. No i po jednym dniu zaczelo zamulac. Obstawiam obdarta uszczelke maga. Jak to jest z gazem w puszce ... jak sie konczy to sie da tak samo mocno nabic, czy cisnienie sie wyrownuje do nizszego poziomu ? Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted April 24, 2017 Report Share Posted April 24, 2017 Sprawdziłem i mogę potwierdzić: ML 70 w połączeniu z krótką lufą (250mm) i kulkami 0,30 to jest to. Sprawdzone na lufie fabrycznej z wersji CQBR i na PDI Raven. Mam na myśli zasięg i powtarzalność podkręcania. Quote Link to post Share on other sites
maciekSTW Posted April 24, 2017 Report Share Posted April 24, 2017 (edited) No to ja juz nie wiem jak to z tymi gumkami jest i ktora lepsza :icon_smile:. Mialem u siebie na lufie AG 360mm przez chwile gumke ML 70 tylko nie pamietam ktora (chyba decepticon) i pamietam ze nie za bardzo bylem zadowolony i wrocilem do stockowej. Teraz nie wiem juz ktora lepiej wybrac do mojej lufki: Falcon czy ktoras z ML i jeszcze chyba zadnej teraz nie kupie w pl.... Teraz pytanie z innej beczki czy jest ktos kto bylby chetny na jaies zamowienie ? bo czaje sie na stalowa komore HU, moja trzyma sie dobrze ale zauwazylem ze srubeczka ma troszke tendencje do przekrecania sie i bardzo lekko sie przekreca ja - takie mam wrazenie ze za lekko. Wiec mozna by cos pomyslec :icon_smile: Do wyboru Evike, redwolf i AST taiwan. Edited April 24, 2017 by maciekSTW Quote Link to post Share on other sites
I3ongo Posted April 25, 2017 Report Share Posted April 25, 2017 Mogę Ci sprzedać z radością mój stalowy HU - tylko bądź świadom, że bardzo dużo czasu poświęcisz na dopasowywanie go (ja nic nie modyfikowałem). Cały czas wieje mocno jak już wybieram się na testy...Teraz mam wrażenie, że diagram dotyczący gumek ML jaki jest w necie jest prawdziwy - na autobocie mam troszkę większy zasięg niż na decepticonie, za to na decepticonie skupienie wygląda na wyjątkowo dobre. Potwierdzało by to ten schemat: http://en.ratech.com.tw/img/ra-agent/ra-agent-electric/mapleleaf/ra_agent_e_mapleleaf_027_d2.jpg Ale w zasadzie kij ze schematami, wyraźnie obie gumki ML rządzą. Falcon był i będzie nadal dość dobry, ale dobrze dopasowany ML robi cudne efekty. @ MaciekSTW - musisz dobrze dopasować kolor gumki do FPS, sprawdź ile masz na danej lufie i już - ja do ok 410 używam twardości 60 a do ~440 - 70. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted April 25, 2017 Report Share Posted April 25, 2017 (edited) Jak wygląda decepticon patrząc w lufę? Autobot nie ma wyraźnie widocznych powierzchni styku z kulką i to może być powodem mniejszego skupienia. Do takiej gumki pewnie fajny byłby patent taki jak w lufach delta strike od prometheusa, który zapwnia podkręcanie kulki zawsze w tej samej płaszczyźnie. Edited April 25, 2017 by mareq Quote Link to post Share on other sites
maciekSTW Posted April 25, 2017 Report Share Posted April 25, 2017 Mogę Ci sprzedać z radością mój stalowy HU - tylko bądź świadom, że bardzo dużo czasu poświęcisz na dopasowywanie go (ja nic nie modyfikowałem). Cały czas wieje mocno jak już wybieram się na testy...Teraz mam wrażenie, że diagram dotyczący gumek ML jaki jest w necie jest prawdziwy - na autobocie mam troszkę większy zasięg niż na decepticonie, za to na decepticonie skupienie wygląda na wyjątkowo dobre. Potwierdzało by to ten schemat: http://en.ratech.com...leaf_027_d2.jpg Ale w zasadzie kij ze schematami, wyraźnie obie gumki ML rządzą. Falcon był i będzie nadal dość dobry, ale dobrze dopasowany ML robi cudne efekty. @ MaciekSTW - musisz dobrze dopasować kolor gumki do FPS, sprawdź ile masz na danej lufie i już - ja do ok 410 używam twardości 60 a do ~440 - 70. Co do HU to wyslalem ci PM, co do gumki to nie mam za bardzo dostepu do hrono ale wedlug testu puszkowego to pewnie bedzie w okolicach 450 i dlatego wybralem 70 niebieska, ale tak jak pisalem jakos niezbyt bylem z niej zadowolony. To juz bylo sporo czasu temu, nie wiem moze nie za bardzo wtedy czailem system hu od WE. A tak swoja droga ten HU od WE i ta srubeczka to jest masakra :D gorzej juz nie mogli tego wymyslec. Dorobilem sobie odpowienie narzedzie z tym ze jak wiadomo trzeba wyciagac suwadlo itd., ale jestem wlasnie na ukonczeniu kluczyka ktorym bede mogl krecic HU przez okno wyrzutnika :) Quote Link to post Share on other sites
stroszek12 Posted April 25, 2017 Report Share Posted April 25, 2017 Nie polecam stalowej komory HU od New Age , mimo wielu kombinacji nie udało mi jej spasować - podobny problem co na załączonym filmiku: Jeśli ktoś chce wymieniać stockową komorę to aluminiowa od Angry Guna pasuje (trochę musiałem ją tylko taśmą teflonową poowijać żeby ciaśniej siedziała) i spisuje się całkiem dobrze. Przestrzegam również przed aluminiowym nozzle od Airsoft Pro - może komuś udało się to jakoś dopasować żeby działało jak trzeba - ja poległem. Quote Link to post Share on other sites
maciekSTW Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 (edited) Nie polecam stalowej komory HU od New Age , mimo wielu kombinacji nie udało mi jej spasować - podobny problem co na załączonym filmiku: Jeśli ktoś chce wymieniać stockową komorę to aluminiowa od Angry Guna pasuje (trochę musiałem ją tylko taśmą teflonową poowijać żeby ciaśniej siedziała) i spisuje się całkiem dobrze. Przestrzegam również przed aluminiowym nozzle od Airsoft Pro - może komuś udało się to jakoś dopasować żeby działało jak trzeba - ja poległem. Kurde chyba dam sobie siana.... niby czytalem ze ostatnio Ra-tech poprawil troche kontrole jakosci ale ani nie wiadomo czy to prawda ani ile natrzepali wczesniej bubli i w zwiazku z tym robi sie loteria z duzym prawdopodobienstwem ze sie trafi na bubla :/ zeby jeszcze byla jakas opcja zeby ktos to sprawdzil przed wysylka ale z doswiadczenia wiem ze z zoltymi ciezko sie dogadac o ile ktos w ogole by odpisal :icon_biggrin: HU od Angry Guna niestety troche za drogam, pewnie z wysylka wyjdzie z 270 zl Co do alu dyszy ja kupilem tez sam front ale od ra techa i tez mialem z nia przejscia z tym ze akurat jesli chodzi o spasowanie do stockowej komory HU to o dziwo nie bylo problemow, ale za to musialem troche podlubac w miejscu styku sie z uszczelka magazynka. Za nim to poprawilem to dysza bardzo szybko uszkadzala uszczelke, no i trzeba bylo tez ja troszke doszczelnic na styku obu polowek. Po za tym troszke pracy pilnikiem i papierem, mialem tez problem z drucikiem laczacym obie polowki, ktory sie po prostu wysuwał i musialem dobrac troszke grybszy -niby prosta sprawa ale szybko okazalo sie ze to musi byc drucik z bardzo mocnej stali, slabsze szybko pekaly. Sporo mi zeszlo za nim udalo mi sie dobrac z czegos taki drucik o odpowiedniej grubosci i twardosci. Wracajac jeszcze do komory to chyba zostane przy stocku tyle ze na srubeczke naloze jakiegos lekkiego szczeliwa zeby chodzila z troche wiekszym oporem. HEHE kurde faktycznie te repliki GBB sa chyba dla bardzo odpornych psychicznie ludzi :icon_biggrin: Edited April 26, 2017 by maciekSTW Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Odpornych psychicznie? Nie tragizuj. Jak używasz GG to wystarczy zmienić lufę i gumkę. Jak ktoś zaczyna kombinować to co innego. Quote Link to post Share on other sites
maciekSTW Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 (edited) dokladnie tak, gdybys przeczytal wszystkie moje wczesniejsze posty to wiedzialbys o czym mowie. Juz na samym wstepie mialem problem z suwadlem i zespolem spustowym, 2x wysylanie do serwisu itd. Gdybym byl graczem asg to bym sie bardzo wkurzyl, bo praktycznie zeszlo mi z tym caly sezon. Kupijesz replike myslac ze skoro wydajesz te 1200 ( bo tyle wtedy kosztowala) teraz ok 1400, myslisz ze przynjamniej pare miesiacy masz z glowy jesli chodzi o dokladanie kasy a tu takie numery do tego jeszcze powszechny problem z bolt catchem. Nie wspominajac juz pekajacej plastikowej dyszy ( u mnie na stocku pekly dwie w jednej kolnierz w drugiej czesc wpychajaca kulke do komory). Niestety Jest sporo rzeczy ktore moga skutecznie popsuc zabawe na kilka tygodni lub naet miesiecy. Oczywiscie dotyczy to wiekszosci replik GBB nie tylko tych od WE. Zawsze uzywalem tylko GG Edited April 26, 2017 by maciekSTW Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Akurat WE jest bardzo nierówne jeśli chodzi o qc. Brałem kiedyś 3 karabinki ze sklepu, wszystkie po wstępnym rozłożeniu i złożeniu działały super i bez awarii zmieliły ca 11-12000 kulek, potem poleciały w nich znalowe bolty (30 USD sztuka wtedy za komplet), wymiana części i dalej działały OK. W następnym sezonie wziąłem dwa karabinki na serwis, nówki sztuki prosto z tego samego sklepu i w obu narobiłem się więcej niż w gównianym Inokatsu, które robi fochy z byle powodu i lubi się pierniczyć jak każda magna. W WE jak się trafi dobra sztuka to tylko tankować i bolty wymieniać co 10-12000 kulek, co dwa-trzy sezony boltstopy i młotki, a jak się trafi gówniany egzemplarz to siedzisz i móżdżysz :(. Quote Link to post Share on other sites
grpi84 Posted April 27, 2017 Report Share Posted April 27, 2017 Po czym poznac, ze bolt jest juz do wymiany ? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 27, 2017 Report Share Posted April 27, 2017 Pęka Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
maciekSTW Posted April 27, 2017 Report Share Posted April 27, 2017 Jesli chodzi o stockowy bolt to najczesciej dochodzi do uszkodzenia/deformacji w dwoch miejscach: 1. W miejscu zachaczania sie bolt catcha, jest tam stalowy "pazurek", czesto dosc szybko zaczyna sie ruszac i moze odpasc calkiem lub rusza sie na tyle ze bolt catch moze wejsc za niego zamiast sie na nim zatrzymac i mozedosc do bardzo ciezkiego zblokowania. Mialem taka sytuacje u siebie i bardzo ciezko bylo wyciagnac bolt bo nie mozesz nawet rozlozyc broni bo bolt jak wiadomo blokuje sie w tylnim polozeniu zamka. Niektorzy probuja podklejac ten pazurek klejem do metalu, ale mysle ze to moze zdac egzamin na jakis czas. 2. Czesto tez dochodzi do deformacji w miejscu gdzie bolt udeza o mlotek, ale nie wiem czy to moze doporwadzic do wiekszych problemow, kiedys czytalem ze komus pekla bolt ale juz nie pamietam w ktorym miejsu i w jakich warunkach Quote Link to post Share on other sites
I3ongo Posted April 27, 2017 Report Share Posted April 27, 2017 Tak tylko dla poszerzenia wiedzy: jeżeli zablokuje Ci się bolt w tylnej pozycji to robi się to co w ostrej - odkręcasz buffer tube. Ząb też u mnie już lata przez co bolt catch działa tak pi razy drzwi 70% razy. Moje suwadło przeorało już ponad 30k i wygląda tak: http://imgur.com/a/PrkE6 Mocno poorany ale wciąż działa bez zarzutu, mam drugi w szufladzie ale dopóki ten nie pęknie w pół nie zamierzam go wyciągać. Pewnie trafił mi się dobry ale też dużo dbam o niego, strzelam oszczędnie (ok 18-24 magazynków wystrzelonych na strzelankę), smaruje mało i tylko w paru miejscach a nie zalewam olejem jak niektórzy. Same stockowe części w środku oprócz luf i gumek. A propos tego drugiego, deformacji bolta w miejscu gdzie trafia młotek - z 3 razy piłowałem już to miejsce i wszystko bangla. Warto je wypiłować jak już się wydrąży, bo w przeciwnym razie zwalnia ruch zamka. Quote Link to post Share on other sites
grpi84 Posted April 28, 2017 Report Share Posted April 28, 2017 (edited) Gdzie najlepiej kupić nowy/zapasowy ? Dajecie rade tymi gbb na strzelankach przeciw aegom ? Podoba mi sie to, jak to dziala, ale na razie czekam na czesci, żeby to nieco ulepszyć. Moja aomeba prosto z pudła działała o wiele lepiej. No, ale fakt, to była moja ostatnia replika aeg. GBB jednak jest o wiele przyjemniejsze. Oraz : Jaki gaz polecacie ? Propan z duzej butli odpada, nie bede sie bawil z przelewaniem tego do puszek, bo jak jebnie to tylko raz :) Edited April 28, 2017 by grpi84 Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted April 28, 2017 Report Share Posted April 28, 2017 Jak chcesz drożej to nuprol 2.0 i wyżej, albo abbey brut sniper. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.