Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
kamillo_20

M4 WE - zapoznaj się z pierwszym postem

Recommended Posts

Jeżeli przy końcu, już za miejscem na prowadnice to nie. Żeby wyszła swobodnie trzeba ją przekręcić o 90 stopni. Złóż wszystko jeszcze raz i sprawdź jak pracuje dysza w całym zakresie ruchu, tj. od pozycji spoczynkowej, aż do momentu kiedy zatrzyma się na prowadnicach. Jeżeli się zablokuje podczas cofania to sprawdź w którym miejscu. Obejrzyj jeszcze dolną część zamka w miejscu, w którym kończy się cylinder i zaczyna być widoczny oring na dyszy. Być może sam koniec kanału został uszkodzony przez rolkę młoteczka, przez co dysza się blokuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spotkał ktoś M4 WE z fabryczną dyszą w kolorze żółtego plastiku, coś ala kolor  części gearboxa tańszych replik elektrycznych? Mam jedną M4 i dysza jest czarna, a ostatnio widziałem M4 z żółtą dyszą i nie wiem czy to nie jest jakaś kopia WE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyłem, że część nr 59 (klik) była odgięta do góry, myślałem że to jest przyczyną i po wyprostowaniu dalej to samo. 

Więc tak, dysza chowa się bez problemu gdy zamek jest zablokowany na bolt chatchu, w innym wypadku dysza ma wyraźne opory w powrocie oraz gdy końcówka zamka zaczyna wchodzić nad gniazdo maga, problemy w dyszą tak jakby ustępują i również wraca bez problemu. Największe trudności dysza ma gdy zamek jest nad trigger boxem, wtedy dysza delikatnie blokuje się 2 cm przed zamkiem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie dotyczące lufy zewnętrznej replice w M4; czy jest ona dwuczęściowa i można odkręcić jej cześć tak by z początkowych 14,5' pozostała miała długość miała 11,5' czy 10,5'.
Spotkałem się z taką informacją ale chciałbym ją potwierdzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz coś więcej napisać o samej replice. Mówimy o nowym egzemplarzu czy używanym? wcześniej dysza chodziła czy od nowego ma problem? wymieniałeś gumke na inną (np. gumy od ML mocniej trzymają dysze)? Jeżeli egzemplarz jest nowy dysza może blokować się na prowadnicach, w miejscu jej łączenia. Sprężyna powrotna dyszy w WE nie jest super ekstra, najlepiej ją wymienić na 150% od Headquatres, dużo fajniej to pracuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czarny_wujek właśnie są lufy dwuczęściowe. Ostatnio się dowiedziałem, ze WE klepie nawet z długimi lufami wewnętrznymi repliki z lufą zewnętrzną 14.5, ale dwuczęściową. Sam tak też mam i szukam jakiegoś RA Techa po ludziach, bo u nas już tych luf nie ma. Ale odkupię jak ktoś ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli ktos chce to mam do sprzedania oryginalna lufe z m4 dwuczesciowa jesli ktos potrzebuje.

Ma ktos na zbyciu stockowa komore hop up ? bo mam pomysl jak rozwiazac sprawe tej zwalonej regulacji i zrobic to inaczej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam proźbę czy mógłby ktoś dla mnie wymierzyć magazynek do m4 open bolt szczególnie miejsca zaznaczone na czerwono na obrazku. lub czy ktoś ma na sprzedaż magazynek na GG.

wymiary m4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, FlorChuck napisał:

Mam proźbę czy mógłby ktoś dla mnie wymierzyć magazynek do m4 open bolt szczególnie miejsca zaznaczone na czerwono na obrazku. lub czy ktoś ma na sprzedaż magazynek na GG.

wymiary m4.jpg

Co prawda nie m4, a SCAR L, ale tez WE i chyba magazynki sa takie same,
tutaj masz nowki jakbys chcial: https://www.specshop.pl/product-pol-9311-WE-Magazynek-M4-M16-SCAR-Green-Gas-Open-Bolt-TAN.html

Pomierzylem wymiary swojego, wymairy w mm +- 0.5mm, mierzone suwmiarka

20190315_123314.thumb.jpg.e23778d0405278342358bf1feb5a1e07.jpg

Edited by SigmaPLK

Share this post


Link to post
Share on other sites

lap ;) wysokosc tam jest 26 jak cos, pomylka i naniesione drugi raz 

a i cala dluga szerokosc 61 jes liczona bez wypustki takiej, ktora ma 5mm jakies (na zdjeciu widac 2 takiepiny wystajace)
493579657_Screenshot2019-03-15at13_29_16.png.fc4c823b60c598404f7e03bb96e7c6c7.png

Edited by SigmaPLK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, mam dysze poseidona i przy ponad 25 stopniach wystrzliło mi 520 fpsów, (0,2 na mocno skręconym hopie) gdzie normalnie (na standardowej dyszy) waliło 420 w nawet wyższych temperaturach. Kulka (0.32) leciała oczywiście bite 80 metrów, pokusiłbym się nawet o 100, ale nie chce przesadzać. Wszystko super, ale w temperaturze 15 stopni nie wystrzelę nawet jednej kulki... W czym może siedzieć problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podłączę się odnośnie dyszy poseidona. Mam u siebie zero anti ice i dysza chyba jest za długa bo BCG blokuje "otwieranie" po wybiciu pina. Mieliście taki problem? Wydaje się wystawać o 1 mm za dużo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prajs masz najprawdopodbniej za daleko dokręconą kolbę (buffer tube) - poluzuj pierścień i zrób jeden pełny obrót w lewo. Zakręć pierścień i zobacz czy dalej jest problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest problem, mialem dysze poseidona zero + zalozylem do suwadla ratecha i wszystko ladnie dzialalo ale postanowilem zmienic sprężynę powrotna na 150%, bo troche ciezko chodzila... Po zmianie pekla, to mogla byc przyczyna? Zauwazylem ze na dyszy poseidona ciagly rodzaj ognia dzialal idealnie, nie plul. Teraz mam problem ze standardowa dysza z npas. Kiedy strzelam to pierwsze strzaly sa z pelna moca i coraz bardziej slabna az replika pluje, ale odrzut jest silny nie slabnie do ostatniej kulki. Wczesniej nie bylo tego problemu na ogniu pojedynczym, sprawdzilem oring, posmarowałem i nic to nie dalo. Co moze byc przyczyna? Mam stockowa komore hop up, troche juz uzywalem jej. Uzywam nuprol 4.0.

Edited by Kac3r
Za malo treści, nie chcialem robic podwojnego posta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za pęknięcie dyszy bardziej obwiniałbym cięższe suwadło, ale jak wcześniej działa bez zarzutu to trochę dziwne. Gdzie dokładnie pękła ta dysza? Może być jeszcze taka sytuacja że sprężynka od npas-a jest za słaba i przy wysokim rofie nie wraca do pozycji wyjściowej, pytanie czy spadki są na auto czy też semi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dysza pekła w tylniej czesci, mysle ze mogla byc peknieta wczesniej. W innym wypadku zwykla we tez powinna pekac bo jest z gorszego materialu w porównaniu do poseidona. Spadki na auto i semi. Zaloze w takim razie zamias npas, ice picka z poseidona ktory sie ostal i sprawdze czy to sprężynka czy npas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...