NorvicK Posted February 21, 2019 Report Share Posted February 21, 2019 Jeżeli przy końcu, już za miejscem na prowadnice to nie. Żeby wyszła swobodnie trzeba ją przekręcić o 90 stopni. Złóż wszystko jeszcze raz i sprawdź jak pracuje dysza w całym zakresie ruchu, tj. od pozycji spoczynkowej, aż do momentu kiedy zatrzyma się na prowadnicach. Jeżeli się zablokuje podczas cofania to sprawdź w którym miejscu. Obejrzyj jeszcze dolną część zamka w miejscu, w którym kończy się cylinder i zaczyna być widoczny oring na dyszy. Być może sam koniec kanału został uszkodzony przez rolkę młoteczka, przez co dysza się blokuje. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted February 21, 2019 Report Share Posted February 21, 2019 Spotkał ktoś M4 WE z fabryczną dyszą w kolorze żółtego plastiku, coś ala kolor części gearboxa tańszych replik elektrycznych? Mam jedną M4 i dysza jest czarna, a ostatnio widziałem M4 z żółtą dyszą i nie wiem czy to nie jest jakaś kopia WE. Quote Link to post Share on other sites
PrajsPL Posted February 21, 2019 Report Share Posted February 21, 2019 Zauważyłem, że część nr 59 (klik) była odgięta do góry, myślałem że to jest przyczyną i po wyprostowaniu dalej to samo. Więc tak, dysza chowa się bez problemu gdy zamek jest zablokowany na bolt chatchu, w innym wypadku dysza ma wyraźne opory w powrocie oraz gdy końcówka zamka zaczyna wchodzić nad gniazdo maga, problemy w dyszą tak jakby ustępują i również wraca bez problemu. Największe trudności dysza ma gdy zamek jest nad trigger boxem, wtedy dysza delikatnie blokuje się 2 cm przed zamkiem. Quote Link to post Share on other sites
czarny_wujek Posted February 21, 2019 Report Share Posted February 21, 2019 Mam pytanie dotyczące lufy zewnętrznej replice w M4; czy jest ona dwuczęściowa i można odkręcić jej cześć tak by z początkowych 14,5' pozostała miała długość miała 11,5' czy 10,5'. Spotkałem się z taką informacją ale chciałbym ją potwierdzić. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted February 21, 2019 Report Share Posted February 21, 2019 U mnie jest dwuczęściowa, ale lufa wewnętrzna jest długa i wystaje dość dużo po odkręceniu przedłużki. Quote Link to post Share on other sites
czeslaw3 Posted February 22, 2019 Report Share Posted February 22, 2019 Musisz coś więcej napisać o samej replice. Mówimy o nowym egzemplarzu czy używanym? wcześniej dysza chodziła czy od nowego ma problem? wymieniałeś gumke na inną (np. gumy od ML mocniej trzymają dysze)? Jeżeli egzemplarz jest nowy dysza może blokować się na prowadnicach, w miejscu jej łączenia. Sprężyna powrotna dyszy w WE nie jest super ekstra, najlepiej ją wymienić na 150% od Headquatres, dużo fajniej to pracuje. Quote Link to post Share on other sites
PrajsPL Posted February 24, 2019 Report Share Posted February 24, 2019 Używka, gumka stock, wcześniej chodziło jak w zegarku. Zamówiłem dyszę ZERO 1 Anti Ice i zobaczymy czy to zadziała. Quote Link to post Share on other sites
PrajsPL Posted February 27, 2019 Report Share Posted February 27, 2019 Winna była dysza, dokładnie zawór w dyszy ;) Quote Link to post Share on other sites
Hagen1989 Posted March 2, 2019 Report Share Posted March 2, 2019 Czarny_wujek właśnie są lufy dwuczęściowe. Ostatnio się dowiedziałem, ze WE klepie nawet z długimi lufami wewnętrznymi repliki z lufą zewnętrzną 14.5, ale dwuczęściową. Sam tak też mam i szukam jakiegoś RA Techa po ludziach, bo u nas już tych luf nie ma. Ale odkupię jak ktoś ma. Quote Link to post Share on other sites
maciekSTW Posted March 7, 2019 Report Share Posted March 7, 2019 Jesli ktos chce to mam do sprzedania oryginalna lufe z m4 dwuczesciowa jesli ktos potrzebuje. Ma ktos na zbyciu stockowa komore hop up ? bo mam pomysl jak rozwiazac sprawe tej zwalonej regulacji i zrobic to inaczej. Quote Link to post Share on other sites
FlorChuck Posted March 15, 2019 Report Share Posted March 15, 2019 Mam proźbę czy mógłby ktoś dla mnie wymierzyć magazynek do m4 open bolt szczególnie miejsca zaznaczone na czerwono na obrazku. lub czy ktoś ma na sprzedaż magazynek na GG. Quote Link to post Share on other sites
SigmaPLK Posted March 15, 2019 Report Share Posted March 15, 2019 (edited) Godzinę temu, FlorChuck napisał: Mam proźbę czy mógłby ktoś dla mnie wymierzyć magazynek do m4 open bolt szczególnie miejsca zaznaczone na czerwono na obrazku. lub czy ktoś ma na sprzedaż magazynek na GG. Co prawda nie m4, a SCAR L, ale tez WE i chyba magazynki sa takie same, tutaj masz nowki jakbys chcial: https://www.specshop.pl/product-pol-9311-WE-Magazynek-M4-M16-SCAR-Green-Gas-Open-Bolt-TAN.html Pomierzylem wymiary swojego, wymairy w mm +- 0.5mm, mierzone suwmiarka Edited March 15, 2019 by SigmaPLK Quote Link to post Share on other sites
FlorChuck Posted March 15, 2019 Report Share Posted March 15, 2019 poprawiłem grafikę na bardziej czytelną tak myślę i dodałem wartości od SigmaPLK czy mógłbyś uzupełnić dla mnie o brakujące? Quote Link to post Share on other sites
SigmaPLK Posted March 15, 2019 Report Share Posted March 15, 2019 (edited) lap ;) wysokosc tam jest 26 jak cos, pomylka i naniesione drugi raz a i cala dluga szerokosc 61 jes liczona bez wypustki takiej, ktora ma 5mm jakies (na zdjeciu widac 2 takiepiny wystajace) Edited March 15, 2019 by SigmaPLK Quote Link to post Share on other sites
Rosomak15 Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Panowie, mam dysze poseidona i przy ponad 25 stopniach wystrzliło mi 520 fpsów, (0,2 na mocno skręconym hopie) gdzie normalnie (na standardowej dyszy) waliło 420 w nawet wyższych temperaturach. Kulka (0.32) leciała oczywiście bite 80 metrów, pokusiłbym się nawet o 100, ale nie chce przesadzać. Wszystko super, ale w temperaturze 15 stopni nie wystrzelę nawet jednej kulki... W czym może siedzieć problem? Quote Link to post Share on other sites
PrajsPL Posted April 29, 2019 Report Share Posted April 29, 2019 Podłączę się odnośnie dyszy poseidona. Mam u siebie zero anti ice i dysza chyba jest za długa bo BCG blokuje "otwieranie" po wybiciu pina. Mieliście taki problem? Wydaje się wystawać o 1 mm za dużo. Quote Link to post Share on other sites
I3ongo Posted June 4, 2019 Report Share Posted June 4, 2019 Prajs masz najprawdopodbniej za daleko dokręconą kolbę (buffer tube) - poluzuj pierścień i zrób jeden pełny obrót w lewo. Zakręć pierścień i zobacz czy dalej jest problem. Quote Link to post Share on other sites
PrajsPL Posted July 2, 2019 Report Share Posted July 2, 2019 O dzięki wielkie :D Quote Link to post Share on other sites
Kac3r Posted August 12, 2019 Report Share Posted August 12, 2019 (edited) Jest problem, mialem dysze poseidona zero + zalozylem do suwadla ratecha i wszystko ladnie dzialalo ale postanowilem zmienic sprężynę powrotna na 150%, bo troche ciezko chodzila... Po zmianie pekla, to mogla byc przyczyna? Zauwazylem ze na dyszy poseidona ciagly rodzaj ognia dzialal idealnie, nie plul. Teraz mam problem ze standardowa dysza z npas. Kiedy strzelam to pierwsze strzaly sa z pelna moca i coraz bardziej slabna az replika pluje, ale odrzut jest silny nie slabnie do ostatniej kulki. Wczesniej nie bylo tego problemu na ogniu pojedynczym, sprawdzilem oring, posmarowałem i nic to nie dalo. Co moze byc przyczyna? Mam stockowa komore hop up, troche juz uzywalem jej. Uzywam nuprol 4.0. Edited August 12, 2019 by Kac3r Za malo treści, nie chcialem robic podwojnego posta Quote Link to post Share on other sites
czeslaw3 Posted August 14, 2019 Report Share Posted August 14, 2019 Za pęknięcie dyszy bardziej obwiniałbym cięższe suwadło, ale jak wcześniej działa bez zarzutu to trochę dziwne. Gdzie dokładnie pękła ta dysza? Może być jeszcze taka sytuacja że sprężynka od npas-a jest za słaba i przy wysokim rofie nie wraca do pozycji wyjściowej, pytanie czy spadki są na auto czy też semi. Quote Link to post Share on other sites
Kac3r Posted August 14, 2019 Report Share Posted August 14, 2019 Dysza pekła w tylniej czesci, mysle ze mogla byc peknieta wczesniej. W innym wypadku zwykla we tez powinna pekac bo jest z gorszego materialu w porównaniu do poseidona. Spadki na auto i semi. Zaloze w takim razie zamias npas, ice picka z poseidona ktory sie ostal i sprawdze czy to sprężynka czy npas. Quote Link to post Share on other sites
Kac3r Posted August 24, 2019 Report Share Posted August 24, 2019 Problem byl z npas, mam wrazenie ze cos faktycznie stalo sie ze sprężynka. Zalozylem Zestaw ICE PICKERA i dziala idealnie. Quote Link to post Share on other sites
Patryk188 Posted August 26, 2019 Report Share Posted August 26, 2019 Cześć, Mocno chodzi za mną replika gbb i początkowo celowałem w Umarex/VFC HK416 gbb ale widzę, że jest problem z kompatybilnością magazynków i nigdzie nie mogę znaleźć informacji o zasilaniu co2. Z tego powodu mój wzrok kieruję w stronę WE HK416 open bolt. Temat prześledziłem i widzę, że od 2009r odrobinę zostało wprowadzonych. Niestety wiele linków i grafik, które zostały tutaj udostępnione już nie działają. Obecnie taiwangun ma w ofercie HK416 open bolt z opisem, że w replice została zamontowana stalowa lufa zewnętrzna, aluminiowy korpus, suwadło, bolt catch, pokrywa okna wyrzutowego, piny montażowe, zaczep rączki przeładowania zostały wykonane ze stali. Znalazłem też schemat WE i bardzo bym prosił o wskazanie, które elementy trzeba wymienić tak aby to wszystko miało ręce i nogi. ( Wierzę, że przyda się to dla potencjalnych nabywców WE w przyszłości i pozwoli zebrać wszyatkie istotne informacje na świeżo) Głównie interesuje mnie zasilanie na co2 z racji tego, że posiadam kwc 1911 gbb co2 od ok 5lat i strzela wyśmienicie nawet w niskich temperaturach. Replika full stock. Liczę się z kosztami i wiem, że gbb to nie aeg i replika będzie wymagała specjalnego traktowania. DOmyślam się, że zespół spustu jest do wymiany na stalowy od ra-techa. Proszę Was o wskazanie numerów ze schematu co jeszcze jest do wymiany tak aby się cieszyć sprzętem nie martwiąc się kiedy ZnAl odmówi posłuszeństwa. Oczywiście nie ma rzeczy nieznisniezniszczi wiem, że strzelanie z gbb w dodatku co2 jest znacznie droższe od aeg ale kwestię finansową spycham na dalszy plan. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted August 26, 2019 Report Share Posted August 26, 2019 Odnośnie CO2 poszukaj w tym wątku lub poczekaj na odpowiedzi. Ja cały czas jadę na GG i tutaj najlepiej nic nie zmieniać z wyjątkiem gumki. Quote Link to post Share on other sites
czeslaw3 Posted August 27, 2019 Report Share Posted August 27, 2019 Też lecę na GG, ale na starcie bym wrzucił NPAS, dobra lufa (pdi,edgi) nie bój się ciasnej lufy, możesz nawet 5,98 wrzucić. W zależności od długości lufy zastanowiłbym się nad portami. Gumka od MP (aktualnie używam autobota z dystanserem omega jestem zadowolony), części mechanizmu wymieniałbym dopiero jak się zaczną psuć. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.