gloomer Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 I o to chodzi :). Dzięki chłopaki. Quote Link to post Share on other sites
MiodUs Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Dysza taka jak m4? A cylinder i jego głowica? Zastanawia mnie, czy pasowałoby do niego BU do m. Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Głowica do v6, żadna inna. cylinder typ 2 zapewne.. BU do mki by nie pasował. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 (...) cylinder typ 2 zapewne.. Zapewne nie, bo te które oglądałem mają 1, a można sobie założyć i 0. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Ja mam 0 i śmiga pięknie . Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 A ja mam stock wszystko oprócz gumki i też jestem zadowolony :P Quote Link to post Share on other sites
tafi Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Ja mam prawie stock i też jestem bardzo zadowolony... Kilka fotek P90 w plenerze... Quote Link to post Share on other sites
Harier Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 (edited) Panowie sprawa jest .Chwile temu całkiem z nudy ściąłem front mojej P90 w celu przeczyszczenia lufy, po patrzylem w lufę i zobaczyłem coś takiego Czy jest to normalne ? Jest to chyba gumka hopa bo jak kręcę regulacją to to się powiększa lub pomniejsza. Trochę się przestraszyłem jak to zobaczyłem i dlatego pisze. Widziałem gdzieś na forum coś podobnego ale nie mogę tego znaleźć więc piszę. I proszę o jakąś rade czy trzeba coś z tym zrobić ? Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach i nie wiem co robić. Edited April 15, 2009 by Harier Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Tak to jest normalne :P. Im większy "cycek" tym bardziej HU podkręca. Quote Link to post Share on other sites
Harier Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Dzięki wielkie za błyskawiczną odpowiedź :D Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 (edited) Witajcie. Otóż przymierzałem się do kupna P90'tki od Tm'a ale w związku z wysokim kursem dolara postanowiłem zmienić plany. Ostatnio dowiedziałem się, że także P90 produkcji JG/GFC/ACM jest godny uwagi. Przeczytałem cały temat wiem już prawie wszystko oprócz jednego. Czy wersja z Taiwanguna (ACM) różni się czymś od wersj z Gunfajera (GFC)? Chodzi mi oczywiście o flaki bo ktoś wyżej pisał, że wizualnie nie różni się niczym. Edited April 15, 2009 by Kuki71 Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Powiem tak. Jeśli chcesz dobrze strzelającą cegiełke. Możesz brać od krakmanów lecz od razu z gumką systemy i musisz rozłożyć GB wyczyścić z chorej ilości smaru. Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 (edited) Ale czy możliwe jest to, że Krakamni wsadzają M110 do P90? Czy może poprostu zaniżają rzeczywistą moc? Edited April 15, 2009 by Kuki71 Quote Link to post Share on other sites
Wolo_ Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Zapewne nie, bo te które oglądałem mają 1, a można sobie założyć i 0. Można, ale zakładany jest typ 2. Typ 0 jest do znacznie dłuższych luf. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Bzdura, w żadnym które trzymałem w łapach, a miałem już kilka sztuk przyjemność macać, nie było typu 2. Zresztą odnośnie typów cylindrów, długości luf, bla bla bla... G5 Galaxy z pierwszej serii lufa 114 mm cylinder w stoku 1. Później mieszanki, raz typ 1, raz 2, jeden raz widziałem w stoku zerówkę. Chińczyk ma gdzieś "mądre" tabele. Wolo_ nie dyskutuj proszę, bo masz przykłady z TM`ek, a to nie to samo. Quote Link to post Share on other sites
Wolo_ Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Ależ ja nie zamierzam z Tobą dyskutować, na Ciebie szkoda czasu. I tak będziesz wszystko negował. Jak już ochłoniesz, to przeczytaj wcześniejsze posty to może zatrybisz, o co chodziło. Pozdro :) Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 (edited) Hej, uspokójcie się trochę. Co do tabeli to macie: http://asgshop.pl/cylindry.php I polecam jeszcze to LINK :F Ja mam w PDW typ. 2. BTW: A czy PDW nie ma lufy 140mm? K chyba ma 114 co nie, bo nie ma tłumika, tylko tą nakrętkę? A żeby nie było całkowitego OT z mojej strony to pytanko ode mnie: jakie przebiegi mają wasze pimpusie, co powymienialiście, itp. Pozdrawiam serdecznie. Edited April 16, 2009 by grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Ależ ja nie zamierzam z Tobą dyskutować, na Ciebie szkoda czasu. I vice versa. Jak już ochłoniesz, to przeczytaj wcześniejsze posty to może zatrybisz, o co chodziło. Pozdro :) Nie dotarło do mnie? Chodzi Ci o post Zambeziego który prostowałem, co jest wsadzone w stoku? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Ja mam na 100% cylinder typu 2. Może ktoś zrobić fotkę od góry? Bo chciałbym zobaczyć czy dysza dobrze mi się chowa. Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 (edited) Też miałem typ 2... zdjęcie z drugim jest nawet na pierwszej stronie wątku. Zdjęć od góry niestety nie mam i mieć nie będę bo pistolet się wziął i sprzedał ;) Edited April 17, 2009 by Zambezi Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 No to liczę na dobroć innych :P. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 (edited) No to zwracam honor, są dwa udowodnione typy 2. EDYTA: Co tylko potwierdza teorię, że chiński robot pcha co mu w rękę podadzą ;-). Edited April 17, 2009 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 Więc po co się kłócić :P? Lepiej cyknąć fotkę od komory HU :D Quote Link to post Share on other sites
putinn Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 ja miałem zero, zmieniłem na typ 1 chromowany i jakoś tak celniej kuleczki zaczęły latać :) Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Więc po co się kłócić :P? Lepiej cyknąć fotkę od komory HU :D A co na tej focie będzie widać? Bo założę się, że wszystko tylko nie typ cylindra. Ale chętnie zobaczę takową, jeśli zrobisz i wykażesz mi jaki cylinder siedzi w tej replice. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.