gloomer Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 (edited) Dzięki Slepy. Będzie trzeba zrobić ten ryzykowny manewr. A ten guziczek co jest w upperze to nie wyskakuje z niego nic podczas rozbiórki? Edited November 21, 2009 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 A to mój paten na bujanie się frontu. Nie wymaga niczego poza taśmą klejącą (taka srebrna z materiałem w środku) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 (edited) O to najpierw spróbuje patenu Lynxa. Ta taśma to panzertape z tego co mi się wydaje. I co taśma nie schodzi podczas zdejmowania fronty? I możesz zrobić jeszcze jakieś fotki bo troszkę flesz pogorszył fotki. Moduł gwintu się gibie się dzięki temu patentowi? Edited November 21, 2009 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Nie mogę już edytować. Czy o taką taśmę chodzi http://www.allegro.pl/item822863608_tasma_..._50m_black.html? Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Może to i ta taśma, ale nie dam głowy. kupiłem za parę złoty w supermarkecie. Nic się nie gibie, siedzi mocno i pewnie, a taśma trochę się marszczy, ale można ją poprawić lub zmienić ;) Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 (edited) Ale ale. Z tego co zrozumiałem to u kolegi lynx79 gibał się cały upper, co zresztą wyjaśniałoby to jak poklejone ma body. U mnie kiwała się sama lufa zewnętrzna w upperze i poklejenie taśmą na wzór tego co kolega wrzucił powyżej nic by nie dało. Dlatego gloomer, musisz się zastanowić gdzie tkwi Twój problem ;] PS: a ten guziczek z uppera - jak to sam określiłeś ;) - nie wyskakuje. Rozbieraj powoli to nic nie wyskoczy. Edited November 21, 2009 by slepy Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 No to może, teraz ja swoje 3 grosze dołożę to tematu. Moje P90 to Echo1, muszę przyznać, że jak na "chinkę" jest bardzo dobrze wykonane. Dodam jeszcze, że przez prawie rok byłem posiadaczem P90 TM, więc mam dość dobre odniesienie. Nie ma żadnych ordynarnych spawów, ABS jest nawet bardzo dobrej jakości, nic nie trzeszczy, wszystko trzyma się solidnie. Nie ma kłopotów z chwiejnymi lufami, lub nie do końca spasowanymi częściami. Jeśli chodzi o samą kulturę pracy to już nie jest aż tak dobrze, choć nie mogę powiedzieć nic złego. Oczywiście nadmiar smarów widać zaraz po wyjęciu GB, ale to chyba już standard. Silnik kiepski i tak jak już koledzy wcześniej pisali coś ok 15 k/s, u mnie chyba nawet mniej ;) Jeśli chodzi o środek GB, to szału nie ma, choć pewnie spokojnie pochodzi. Ja z racji przewrażliwienia wymieniłem w niej prawie wszystko ;) Pozostawiłem tylko zębatki i sam szkielet. Ktoś może mi zarzucić, że to zupełnie nie ma sensu i szkoda kasy. Ale niestety nie zgodzę się z tym i to nie dlatego, że to ja wydałem tą kasę tylko dlatego, że po wymianie środka i porządnym ustawieniu wszystkiego jak należy, kultura pracy wzrosła o 100%. Całkiem być może, że gdybym nie wymieniał niczego a tylko podjął środki serwisowo konserwujące też uzyskałbym podobny efekt. Teraz trochę o częściach. Przede wszystkim zrobiłem downgrade do M110, poleciał też silnik, którego miejsce zajął G&P 120 HS, łożyska podobnie jak slepy wymieniłem na kulki ;) Całość dała mi bardzo przyjemna prace i ROF rzędu 26-28 k/s Czeka mnie jeszcze tylko poprawa HU, bo u mnie też jest jakoś takie sobie. Przede wszystkim mam wrażenie jakby wnętrze komory było troszkę przesunięta względem własnej osi lekko w lewo i regulacja jest dość słaba. Pewnie wymiana dystansera powinna pomóc, ale na razie nie mam pod ręką innego. To by było chyba na tyle, w niedługim czasie chrzest bojowy, gdy będę miał jeszcze jakieś spostrzeżenia to napisze. A jeszcze jedno, ktoś pytał czy jest równie ciche ja to od TM. Teraz po czasie trudno jest mi jednoznacznie to stwierdzić, gdyż musiałbym je mieć obie przy sobie, ale wydaje mi się, że jednak TM była cichsza. Może powodem tego jest tłumik, który w porównaniu do tego z TM jest sporo krótszy. Ten który ja posiadam ma zaledwie 9,5 cm długości i 3 cm średnicę. Jak tylko będę miał dostęp do innego tłumika napiszę czy wielkość cokolwiek zmienia. Pozdrawiam Dziki Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 22, 2009 Report Share Posted November 22, 2009 Zastosowałem patent Lynxa. Zadziałał prawie idealnie. Luz na module jest już minimalny więc już nie ma co się rozdrabniać. Więc dzięki chłopaki za rady. Pewnie jak będę miał czas to zrobię patent Slepego. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 22, 2009 Report Share Posted November 22, 2009 We wtorek dostane do łapek Hi-speeda G&P bo tak wszyscy sobie chwalą a ja dorwałem nówkę za 80zł :) Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Panowie, zonk maksymalny. Kumpela zamówiła P90 TR SD od Krakmana i dostała... nie-TR, a wersję z integralnym kolimatorem. Nie wiem, czy sprawnym: kumpela spodizewała isę normlanego TR, i nie wiedziała, ki czort, podesłała mi przed momentem zdjęcie z prośbą o identyfikację. Patrzę, i widzę upper receiver z integralnym koli i dłuższą boczną szyną RIS oraz wyraźnym biciem Made in China :strach: Czy któremus z Was już taki wynalazek przeszedł przez ręce? Quote Link to post Share on other sites
K0T Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Ma ktos takiego lowa? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4933 Warto tracic 42zl? Podaje kulki? Nie pytam o jakosc wykonania bo pewnie jest straszna :-F , wazne jest to zeby w miare dobrze podawal kulki na stockowym gb i rofie Czy takie zawieszenie bedzie pasowac? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=5904 Jak nie to jakie macie/polecacie? btw To jest standard u Krakmanow... Za kazdym razem jak cos zamawialem to czegos brakowalo albo bylo zle zrobione... M14 Kart (lata temu) zesuta kostka stykowa i brudny HU, AUG JG pekniete body tak na 3cm, 2x zamowilem camelbacka, raz zamawialem z kumplem ktory tez zamowil camela i jeden camel mial ustnik a drugi nie... Niedawno znowu zamowilem camela (bo tamten zgnil :-F ) i napisalem w uwagach zeby tym razem dali mi zatyczke... to na zlosc nie dali -.-' Ale to taki maly off top Sry za brak polskich znakow Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Ne lowy trzeszczą ale kulki podają idealnie. Wykonanie nie jest złe. Więc możesz brać. Na krakmanie 4zł taniej są te magi. A co itegralnego koli no to niezły zonk :) Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 KOT to jest taki sam low jaki dostajesz z repliką. Ja mam takie 3, Err z tego co pamiętam 5 i nie narzekamy. Err niech się nie łamie, odpada jej kupno koli ;-), a na bocznego RIS`a sobie może powiesić coś tam zawsze ;-). Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Tylko, że koli kupiła od razu pod TR'kę, przyszło tą samą paczką :P poza tym ona w tej swojej masce paintballowej woli mieć wyżej celownik. Detal w sumie. Ciekawostka. Quote Link to post Share on other sites
Jangi Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 To od razu spytam jak się ten integralny sprawuje? :) Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Jangi, litości :poddanie: pisałem, że nie wiem. Kumpela nie wie nawet, z której strony się do tego podchodzi (mocno zielona w sprawach technicznych), a ja widziałem tylko na zdjęciu. Natomiast Krakman - opiórkany za realizację niezgodnie z ofertą na stronie - przyznał się, że cała nowa partia P90'tek przyszła z Chin właśnie z integralnymi koli... czyli będzie wysyp nowych wynalazków :D Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Swoją droga to jeśli by się dobrze sprawował, to może pożałuję, że nie poczekałem na tę nową dostawę ;) Zawsze mi się p90 z koli wbudowanym podobała. Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Tylko czy da się dokupić nowy taki kolimator, jeśli temu się coś stanie? Straciłem do tej pory 2 koli, rozbite kulkami w CQB. Podejrzewam, że gdyby nie osłona z plexi, to w lesie stracił bym trzeci (ta sama seria kosztowała kolegę obok pół górnej jedynki). Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Ehh te stocki mazowieckie :-F Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Pewnie ten kolmiator tak jak i TM nie ma regulacji. A jeśli by miał to wielki przełom by był :D. Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 No to pomacałem - Gloomer ma rację: na ile mogę powiedzieć, kopia TM'ki. Jakieś 15mm średnicy, duża czerwona kropa (dwa ustawienia jasności: bardzo jasna i jasna jak cholera), brak regulacji w pionie czy w poziomie. Wyłacznik / regulacja jasności pod spodem całego ustrojstwa, w górnej części przestrzeni na magazynek. IMO nie warto sobie głowy zawracać :???: Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Szkoda... Dedykowany kolimator wygląda zdecydowanie ładniej niż jakikolwiek inny. Ehh, nie starają się producenci. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Panowie czy ktoś miał problem z montażem silnika od G&P? Bo ja zamontowałem i ten sam objaw co w silniku CA. Lekki obrót i zacinka :/ A najlepsze jest to, że raz odciął stockowy silnik GB a teraz już ni huhu. Czekam na mocniejszą batkę od kumpla i mam nadzieję, że się odetnie. Bo możliwe, że moja batka jest już na wyczerpaniu. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 A się może głupio zapytam, a nie za wysoko on podnosi zębatę silnikową? Może to jest powodem zacinki? Jak tak to by trzeba było odjąć z podkładkę od góry. Może porównaj na początek jak oprzesz silniki tyłkami o jakiś stół, jaka jest różnica w osadzeniu zębatek (w sumie lepiej to zmierzyć, ale już na oko może da się wyłapać). Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Panowie czy ktoś miał problem z montażem silnika od G&P? Bo ja zamontowałem i ten sam objaw co w silniku CA. Lekki obrót i zacinka :/ A najlepsze jest to, że raz odciął stockowy silnik GB a teraz już ni huhu. Czekam na mocniejszą batkę od kumpla i mam nadzieję, że się odetnie. Bo możliwe, że moja batka jest już na wyczerpaniu. G&P działał mi od kopa, żadnych problemów. Czy ta zacinka wygląda tak, że jak naciskasz spust to replika wyje jak wiertarka, ale nie strzela? Sprawdź ustawienie silnika. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.