kgbktn Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 wydaje mi się ze mogę mieć luźne łożyska, zatem co z tym zrobić ?? tłok wymieniłem już na inny Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Wymień je ;p są badziewne. Jak się ruszają, kręcą przy strzałach to prędzej czy później się wyrobią, i coś się schrzani ;p Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Tak jest. Wywalić i poszukać jakiś takich które na wcisk będą wchodzić w korpus GB. Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Trochę drogie, ale może tego szukasz ;) http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2647&name=Systema_-_Lozyska_Slizgowe_+_anti_reversal_do_P90,_Thompson Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 To są do TM'ki, Chińczyk ma IIRC standardowy komplet... Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Dla zainteresowanych powiem, że u Krakmanów są chińskie lowcapy do p90 :) Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Trochę drogie, ale może tego szukasz ;) http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2647&name=Systema_-_Lozyska_Slizgowe_+_anti_reversal_do_P90,_Thompson Kolego 2 strony temu nazad napisałem Ci od czego to łożyska. Może czas kupić lepsze okulary? Albo na naukę czytania się udać? Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 (edited) Prawie zanikł mi semi- musiałem na selektorze na semi wcisnąć spust na maxa żeby replika strzeliła. Rozebrałem styki , wyczyściłem i lekko dogiąłem. i teraz albo nie strzela wcale albo wali serią na semi. Doginam i odginam styki i jestem w lesie. Kurde help :bialaflaga: Edited March 13, 2011 by 99TOMCAT Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 Wywal dźwignię przerywacza, tzn. odkręć. Ja miałem to samo w swojej petce i Niemiec na BF wczoraj też:) Rozkręciłem, zdemontowałem i śmiga, przynajmniej u mnie :) Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 Wywal dźwignię przerywacza, tzn. odkręć. Ja miałem to samo w swojej petce i Niemiec na BF wczoraj też:) Rozkręciłem, zdemontowałem i śmiga, przynajmniej u mnie :) tzn mam lecieć tylko na auto- bo auto to mam i tak ;) Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 TOMCAT, miałem podobnie. Ja odkręciłem przerywacz, przeczyściłem dokładnie styki, przykręciłem przerywacz i tylko czasami mam bursta. Poza tym proponuję przytrzymać spust dłużej, aby sprawdzić czy to wina przerywacza czy styków. Jeśli po którymś strzale przerwie - to prawdopodobnie przerywacz, jeśli nie przerwie, to raczej strzelałbym w kostkę stykową (chyba że przerywacz tak się zwalił, że w ogóle nie działa, w co wątpię :p ) Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 @Tomcat Ja tylko lece na auto w petce ;) Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 @Tomcat Ja tylko lece na auto w petce ;) chciałem być litościwy dla wrogów- czasem starczy kilka kulek a nie seria ale co tam :cool: U mnie na 99% problem ze stykami od semi ale nie chce mi się tego 150 razy rozkręcać już... Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted March 14, 2011 Report Share Posted March 14, 2011 Jeśli problem ze stykami, to musisz metodą prób i błędów doginać/odginać. Innego wyjścia nie widzę :) Ewentualnie sprawdź na sucho, czyli po skręceniu styków włóż coś pomiędzy styki od auto (żeby ten ruchomy styk do nich nie dochodził) i wciśnij tą część poruszaną przez spust. Będzie się ruszał tylko styk od SEMI i przerywacz, po skończonym cyklu, powinien wywalić ten styk do góry. Zobacz więc czy po przerwaniu nie będzie połączenia między stykami. Druga opcja to taka, że odgiąłeś styki za bardzo i teraz żeby strzelić musisz wcisnąć spust tak bardzo, że dotyka styków od AUTO. Takie 2 opcje widzę Co do zbyt mocnego wciskania spustu na SEMI, to też tak miałem, że coś się stało (jakaś część chyba wytarła) i musiałem mocniej wciskać spust. Podłożyłem więc klilku milimetrowy kawałek plastiku, tam gdzie drut idący do styków łączy się ze spustem (widać to po zdjęciu frontu). Zadziałało tak, że nie musiałem wciskać spustu tak mocno :D Powodzenia Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 Jeśli masz problem z semi, to prawdopodobnie zaszły tobie styki od semi, wystarczy tylko je delikatnie oczyścić i wszystko będzie grało. Miałem podobny problem i jeśli chciałem mieć singla to musiałem bardzo mocno wciskać spust. Po rozebraniu układu styków i oczyszczeniu z nalotu, zarówno styków jak i tej małej sztabki co jest w środku to teraz jest wszystko OK. Polecam również w takim przypadku montaż choćby najprostszego układu mosfet. Jest on zbawienny jeśli chodzi o ochronę styków. Pozdrawiam Dziki Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 (edited) Witam wszystkich serdecznie! Dziś doszły do mnie części Ultimate - wyciszone głowice. Szybko więc podjarany zapakowałem je do gb, złożyłem wszystko. Na pierwszy rzut oka widać, że tłok trochę wystaje z cylindra, jednak nie aż tak, by zębatki zahaczały od razu o drugi ząb. Tu pojawiły mi się obawy, że może wystąpić u mnie znów problem z blokowaniem tłoka w pozycji tylnej przez rozjechaną sprężynę, lecz to sprawdzimy później. Sprawdziłem jeszcze szczelności (idealnie oprócz dyszy, ale potrzebuję nową uszczelkę). Skręcam bebechy i pierwszy test - czy będzie wszystko strzelać. Wypadł w miarę pomyślnie - wszystko strzelało, tłok w pozycji tylnej nie blokował się. Nie byłem w stanie na tym etapie odróżnić odgłosu "przed" od "po" (to na minus :) ) Stwierdziłem: "tak nic nie sprawdzę - składamy całość" 2 test - głośność wystrzału. Ręce mi się lekko trzęsą przy podpinaniu batki - myślę: "Ale będzie super silent assassin ninja style" Nadchodzi chwila prawdy - wciskam spust. Jakież było moje zdziwienie i rozczarowanie, gdy usłyszałem odgłos. Ten zestaw walił o siebie ze 2x głośniej niż poprzedni. Myślę: "nie no kurka bez jaj, może coś się musi rozruszać, może będzie lepiej(?)". Niestety nie. Oddałem jeszcze kilka serii i dalej tak samo, czyli o wiele za głośno. W tym momencie przypominam sobie, że na jakimś forum kiedyśtam ktoś napisał, że przy zestawie wyciszonych głowic odgłos zmienia się tak, że tłumik lepiej go tłumi. Więc chwytając się ostatniej deski ratunku, odkręcam stockowy tłumik p90 z g3 i montuje na pimpka. 3 test - nadal dużo za głośno. Podsumowując. Piszę to wszystko na świeżo, bo rozbebeszona replika wciąż leży na stole operacyjnym, lecz wydaje mi się że kupno tych części tylko po to, aby wyciszyć p90 jest stratą kasy. Części są oczywiście lepszej jakości niż stock, więc jeśli komuś nie zależy na głośności wystrzału - gorąco polecam. Co do ostatecznego werdyktu, jeszcze się wstrzymam, gdyż prawdopodobnie jutro dojdzie do mnie jeszcze prowadnica sprężyny (również Ultimate) oraz po montażu tych wszystkich części należałoby sprawdzić fpsy, jednak póki co, myślę że wyciszone głowice w przypadku v.6 są przereklamowane. P.S.: Dla wszystkich, którzy będą chcieli wymontować sobie łożyska z głowicy, i wstawić do stockowej. Głowice są różnie nagwintowane - do Ultimate potrzebna jest śruba mająca mniejszy skok ("częściej" nagwintowana), a do stocka mająca większy skok ("rzadziej" nagwintowana) Edited April 20, 2011 by ptaq1234 Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 I jak ptaq1234, udało się coś wyciągnąć z tego wyciszonego zestawu, bo właśnie się przymierzałem do zakupu głowicy cylindra bo to jest chyba jedyna wyciszona głowica do naszych pimpków, ale w takiej sytuacji to nie wiem czy jest w ogóle sens kupować :) Pozdrawiam Dziki Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 (edited) Z tłumikiem brzmi całkiem fajnie, ale bez to tragedia. Podkleiłem chyba 2 warstwami taśmy izolacyjnej, między głowicą cylindra a szkieletem (łudziłem się że może to coś da) ale nic się nie zmieniło. W efekcie zostawiłem tak jak było i stwierdziłem "kit z tym". Podsumowując - nic z tym nie zrobiłem. Spytałem się jednak znajomego co może być przyczyną, to powiedział że jego zdaniem nieszczelność na dyszy może takie coś powodować, więc obecnie poluję na nową uszczelkę (z tą robiłem już wszystko i nic nie pomogło) Tylko pamiętaj, że jak będziesz chciał kupić te głowice, to musisz spiłować pierwszy ząb na tłoku (właściwie to drugi, licząc ten duży jako pierwszy :D ) No i jeszcze co do FPSów: sp100 guardera, cylinder stock, i nieszczęsna dysza Guardera (nieszczelna w moim wypadku): z głowicami Ultimate (wyjęte łożysko) i stokowa prowadnica sprężyny - 330 fps +/-2 po dodaniu łożyskowanej rotacyjnej prowadnicy sprężyny również Ultimate - 350 fps +/-2 rof: 17.5 bb/s Ogólnie jestem zadowolony z wymienionych części, bo te stockowe były strasznie zużyte i po prostu tandetne. P.S.: Proponuję sprawdzić Ci inną kombinację, o ile masz dobrą głowicę stockową. Jako że jest plastikowa (a nie alu) to na pewno wyciszy replikę bardziej. Możesz więc spróbować wykroić dziurkę w tej lipnej gumie amortyzującej uderzenie i dokleić warstwę jakiejś grubszej gumy, która będzie to lepiej amortyzowała. Moim zdaniem będzie lepsze jeśli chodzi o wyciszenie, ale gorsze jeżeli chodzi o wytrzymałość i szczelność. Edited May 5, 2011 by ptaq1234 Quote Link to post Share on other sites
blackest Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 Dorzucę się ze swoim problemikiem (właściwie dylemat jak wydać jak najmniej kasy): Aktualnie moje p90 leży na serwisie. Została wymieniona prowadnica sprężyny, sprężyna na guardera sp120, tłok oraz mosfet gate 4005ab (coś koło tego). Rezultat: ok 410 fps i rof na poziome 10 rps (spadek o ok. 2 rps w prównaniu do stockowej sprężyny i braku mosfeta). Aktualne aku to chyba Turnigy 7.4 2200mAh 25C. Silnik stockowy. Dalsze testy wykazały, ,że po założeniu aku 9,6 (jakieś wydajne) rof i reakcja na spust się polepszyły. Wniosek: obecne aku daje trochę za mało energii. Zastanawiam się nad poniższymi opcjami: 1. Wymiana aku na lipola 11,1, silnik przy okazji jak padnie 2. Wymiana silnika, a aku jak padnie 3. Wymiana i silnika i aku. Docelowy rof jaki mnie interesuje to 14-16 rps, z naciskiem na 15. Pozdro :) b. Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 A ja zapytam o magazynki hi-cap... Widział ktoś dostępne gdzieś TM-y?? Lub używał tego ?? Jak się sprawuje, na jakich kulkach itd. Quote Link to post Share on other sites
blackest Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 Używam 3 hi-capów od TM i jestem zadowolony :) Można nabyć TUTAJ. Wygląda na to że sklep ma ich 20 sztuk na stanie. Magów od CA... wiedziałem że są... ale nigdy nie widziałem aby gdzieś były dostępne. Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 Jak szukałem przez google to natrafiłem na nie na Specshopie... A czy w Polsce gdzieś magi TMa dostanę?? Quote Link to post Share on other sites
blackest Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Na WMASG znajduje się listę polskich sklepów... jak nie w nich magów... to nie ma. Zostaje Ci tylko ściągnąć zza granicy. Quote Link to post Share on other sites
dunel Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 witam Czy p90 aeg to to samo co byłe gfc?? Quote Link to post Share on other sites
songoku Posted September 17, 2011 Report Share Posted September 17, 2011 Tak, to samo, nawet na stronie gfc pisze. Mnie natomiast zastanawiaja roznice miedzy ACM a AEG ? Wiem ze gdzie tu jest napisane, ale niestety mam rzadko dostep do neta i naprawde nie mam czasu czytac... I jeszcze jedno pytanie, Czy dysza elemnta do p90 idealnie pasuje ? Jest sens ja wstawiac czy lepiej deep fire ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.