Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] P90


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

O to najpierw spróbuje patenu Lynxa. Ta taśma to panzertape z tego co mi się wydaje. I co taśma nie schodzi podczas zdejmowania fronty? I możesz zrobić jeszcze jakieś fotki bo troszkę flesz pogorszył fotki. Moduł gwintu się gibie się dzięki temu patentowi?

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

Ale ale. Z tego co zrozumiałem to u kolegi lynx79 gibał się cały upper, co zresztą wyjaśniałoby to jak poklejone ma body. U mnie kiwała się sama lufa zewnętrzna w upperze i poklejenie taśmą na wzór tego co kolega wrzucił powyżej nic by nie dało. Dlatego gloomer, musisz się zastanowić gdzie tkwi Twój problem ;]

 

PS: a ten guziczek z uppera - jak to sam określiłeś ;) - nie wyskakuje. Rozbieraj powoli to nic nie wyskoczy.

Edited by slepy
Link to post
Share on other sites

No to może, teraz ja swoje 3 grosze dołożę to tematu.

 

Moje P90 to Echo1, muszę przyznać, że jak na "chinkę" jest bardzo dobrze wykonane. Dodam jeszcze, że przez prawie rok byłem posiadaczem P90 TM, więc mam dość dobre odniesienie. Nie ma żadnych ordynarnych spawów, ABS jest nawet bardzo dobrej jakości, nic nie trzeszczy, wszystko trzyma się solidnie. Nie ma kłopotów z chwiejnymi lufami, lub nie do końca spasowanymi częściami.

Jeśli chodzi o samą kulturę pracy to już nie jest aż tak dobrze, choć nie mogę powiedzieć nic złego. Oczywiście nadmiar smarów widać zaraz po wyjęciu GB, ale to chyba już standard. Silnik kiepski i tak jak już koledzy wcześniej pisali coś ok 15 k/s, u mnie chyba nawet mniej ;)

Jeśli chodzi o środek GB, to szału nie ma, choć pewnie spokojnie pochodzi. Ja z racji przewrażliwienia wymieniłem w niej prawie wszystko ;)

Pozostawiłem tylko zębatki i sam szkielet. Ktoś może mi zarzucić, że to zupełnie nie ma sensu i szkoda kasy. Ale niestety nie zgodzę się z tym i to nie dlatego, że to ja wydałem tą kasę tylko dlatego, że po wymianie środka i porządnym ustawieniu wszystkiego jak należy, kultura pracy wzrosła o 100%. Całkiem być może, że gdybym nie wymieniał niczego a tylko podjął środki serwisowo konserwujące też uzyskałbym podobny efekt.

Teraz trochę o częściach. Przede wszystkim zrobiłem downgrade do M110, poleciał też silnik, którego miejsce zajął G&P 120 HS, łożyska podobnie jak slepy wymieniłem na kulki ;)

Całość dała mi bardzo przyjemna prace i ROF rzędu 26-28 k/s

Czeka mnie jeszcze tylko poprawa HU, bo u mnie też jest jakoś takie sobie. Przede wszystkim mam wrażenie jakby wnętrze komory było troszkę przesunięta względem własnej osi lekko w lewo i regulacja jest dość słaba. Pewnie wymiana dystansera powinna pomóc, ale na razie nie mam pod ręką innego.

To by było chyba na tyle, w niedługim czasie chrzest bojowy, gdy będę miał jeszcze jakieś spostrzeżenia to napisze.

 

A jeszcze jedno, ktoś pytał czy jest równie ciche ja to od TM. Teraz po czasie trudno jest mi jednoznacznie to stwierdzić, gdyż musiałbym je mieć obie przy sobie, ale wydaje mi się, że jednak TM była cichsza. Może powodem tego jest tłumik, który w porównaniu do tego z TM jest sporo krótszy. Ten który ja posiadam ma zaledwie 9,5 cm długości i 3 cm średnicę. Jak tylko będę miał dostęp do innego tłumika napiszę czy wielkość cokolwiek zmienia.

 

Pozdrawiam

Dziki

Link to post
Share on other sites

Panowie, zonk maksymalny.

 

Kumpela zamówiła P90 TR SD od Krakmana i dostała... nie-TR, a wersję z integralnym kolimatorem. Nie wiem, czy sprawnym: kumpela spodizewała isę normlanego TR, i nie wiedziała, ki czort, podesłała mi przed momentem zdjęcie z prośbą o identyfikację.

Patrzę, i widzę upper receiver z integralnym koli i dłuższą boczną szyną RIS oraz wyraźnym biciem Made in China :strach:

 

Czy któremus z Was już taki wynalazek przeszedł przez ręce?

Link to post
Share on other sites

Ma ktos takiego lowa? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4933

Warto tracic 42zl? Podaje kulki? Nie pytam o jakosc wykonania bo pewnie jest straszna :-F , wazne jest to zeby w miare dobrze podawal kulki na stockowym gb i rofie

Czy takie zawieszenie bedzie pasowac? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=5904

Jak nie to jakie macie/polecacie?

 

btw To jest standard u Krakmanow... Za kazdym razem jak cos zamawialem to czegos brakowalo albo bylo zle zrobione... M14 Kart (lata temu) zesuta kostka stykowa i brudny HU, AUG JG pekniete body tak na 3cm, 2x zamowilem camelbacka, raz zamawialem z kumplem ktory tez zamowil camela i jeden camel mial ustnik a drugi nie... Niedawno znowu zamowilem camela (bo tamten zgnil :-F ) i napisalem w uwagach zeby tym razem dali mi zatyczke... to na zlosc nie dali -.-'

Ale to taki maly off top

 

Sry za brak polskich znakow

Link to post
Share on other sites

Jangi, litości :poddanie: pisałem, że nie wiem. Kumpela nie wie nawet, z której strony się do tego podchodzi (mocno zielona w sprawach technicznych), a ja widziałem tylko na zdjęciu.

 

Natomiast Krakman - opiórkany za realizację niezgodnie z ofertą na stronie - przyznał się, że cała nowa partia P90'tek przyszła z Chin właśnie z integralnymi koli... czyli będzie wysyp nowych wynalazków :D

Link to post
Share on other sites

No to pomacałem - Gloomer ma rację: na ile mogę powiedzieć, kopia TM'ki. Jakieś 15mm średnicy, duża czerwona kropa (dwa ustawienia jasności: bardzo jasna i jasna jak cholera), brak regulacji w pionie czy w poziomie.

 

Wyłacznik / regulacja jasności pod spodem całego ustrojstwa, w górnej części przestrzeni na magazynek.

 

IMO nie warto sobie głowy zawracać :???:

Link to post
Share on other sites

Panowie czy ktoś miał problem z montażem silnika od G&P? Bo ja zamontowałem i ten sam objaw co w silniku CA. Lekki obrót i zacinka :/ A najlepsze jest to, że raz odciął stockowy silnik GB a teraz już ni huhu. Czekam na mocniejszą batkę od kumpla i mam nadzieję, że się odetnie. Bo możliwe, że moja batka jest już na wyczerpaniu.

Link to post
Share on other sites

A się może głupio zapytam, a nie za wysoko on podnosi zębatę silnikową? Może to jest powodem zacinki? Jak tak to by trzeba było odjąć z podkładkę od góry. Może porównaj na początek jak oprzesz silniki tyłkami o jakiś stół, jaka jest różnica w osadzeniu zębatek (w sumie lepiej to zmierzyć, ale już na oko może da się wyłapać).

Link to post
Share on other sites

Panowie czy ktoś miał problem z montażem silnika od G&P? Bo ja zamontowałem i ten sam objaw co w silniku CA. Lekki obrót i zacinka :/ A najlepsze jest to, że raz odciął stockowy silnik GB a teraz już ni huhu. Czekam na mocniejszą batkę od kumpla i mam nadzieję, że się odetnie. Bo możliwe, że moja batka jest już na wyczerpaniu.

G&P działał mi od kopa, żadnych problemów. Czy ta zacinka wygląda tak, że jak naciskasz spust to replika wyje jak wiertarka, ale nie strzela? Sprawdź ustawienie silnika.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...