Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Rozszyfrowanie kamizelki-proszę o pomoc


Recommended Posts

Od razu mówię-jestem raczej zielony jeśli chodzi o szpej. ;-) Chciałbym się dowiedzieć co to za kamizelka-chodzi o tą w drugiej części(od 6:05),bo w pierwszej części to o ile się nie mylę to IBA, a interesowałaby mnie ta druga.Proszę o pomoc.

Link(teledysk):

 

EDIT:

"Plecy" widać w 6:05, a trochę lepiej przód w 8:06

Edited by wolek14
Link to post
Share on other sites
  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

W ogóle widać tam snapy guardera - charakterystyczna "jasna" taśma wykończeniowa i kolor - CB, jak wiadomo raczej niespotykano snapów w tym kolorze. W ogóle te IBA mają jasne taśmy tak jak w guarderze i obstawiam że też są kopiami, jak nie kopiami właśnie guardera ;)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Witam

Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu innej kamizelki (używanej przez operatorów Formozy)

formoza_01.jpg

Czy jakoś konkretnie się nazywa? Czy jest wersja pod magazynki do Beryla? Jak w przybliżeniu wygląda jej tył?

 

kamizelka janysport, zwana czasami 'formoza' od pierwszych użytkowników. Jeden z pierwszych produktó PJ ( tak mi sie przynajmniej wydaje ).

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a tu w użyciu ( nie znam Zródeł zdjęć )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

http://www.polskiejednostkispecjalne.org/f...sc&start=15

Link to post
Share on other sites

Jak tak teraz patrzę to te HPC nie mają poduszek na ramiona, ale mógł sobie dorobić. Oprócz tego na pewno jest cummerbund. Ma też chyba velcro pod szyją jak w CIRAS. Patrzyłem na szybko i sugerowałem się bardziej kształtem poszycia.

Jeśli to CIRAS to chyba raczej oryginał, a nie UFC, chociaż nie takie rzeczy na naszych żołnierzach widywało. :uśmiech:

Link to post
Share on other sites