leander Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Pojechałem, trafiłem, kupiłem :) Obsługa wporzo, taki z miarę miły pan nawet się zbytnio nie denerwował jak podawał mi po trzy razy te same numery butów ;] zacząłem od 41, a dotarłem do 43 [zachaczając po drodze o 42]. Jednak 43 była trochę duża, i znowu jechałem w dół ;] Ale ostatecznie wyszedłem w 43. [s.W.A.T Air Size Zip Black] Quote Link to post Share on other sites
Brytan Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Ja nie mam żadnego problemu z zakupami w Military a szczerze powiem że nawet lubię tam kupować. Nie wiem tylko czy osoba obsługująca w sklepie pozwoliłaby mi podać na forum swoje nazwisko więc profilaktycznie go nie podam :-P. Powiem tylko, że kupuje już od chyba 2 lat różne rzeczy - osprzęt, ubrania no i ammo 0,25. Nigdy nie miałem problemu ze zwrotem towaru lub jego wymianą ( miałem ostatnio problemy z rozmiarami spodni, wymieniane były bodajże 2 razy ). Zamawiam telefonicznie lub via e-mail starając się zawsze rozmawiać z ta samą osobą. Zamawiajać w tygodniu zawsze towar miałem na drugi dzień. Często zamawiając za większa gotówke znajdę w paczce jakis gadżet ;-). No po prostu jest wszystko ok i mam nadzieję ze dalej tak będzie. Pozdrawiam all, Brytan Quote Link to post Share on other sites
Doomix Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Jak dla mnie military.pl jest jak najbardziej ok. Wszystkie zakupy robiłem tam i nigdy nie narzekałem jak zawsze było szybko i profesionalnie. Ekipo military.pl oby tak dalej :wink: Quote Link to post Share on other sites
Warlock Posted September 4, 2005 Report Share Posted September 4, 2005 Zamówiłem buty "Original S.W.A.T." Wysłane tego samego dnia, na drugi dzień u mnie. Pełne info o paczce na maila. Plusik Quote Link to post Share on other sites
Ozi Posted September 12, 2005 Report Share Posted September 12, 2005 A ja chciałem przeprosić sprzedawce z sopotu bo kiedyś go wyzwałem na forum. Już u nich nie kupuje i mam swoje powody. Byłem na nich wściekły ale mimo to nie powinienem nikogo tak publicznie obrażać. Jeszcze raz sorka :( Quote Link to post Share on other sites
Euzebi Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Witam! W Military kupiłem AK 47 B Specnaz i jakieś tam pierdoły ( kulki ,spray ) sklep jest naprawde godny polecenia , miła obsługa ( nawet nie widać na twarzy cienia irytacji gdy ,,macasz,, wszystkie możliwe guny na widoku :wink: ) . Miałem okazję korzystać także z ich serwisu. Starła mi sie jedna zębatka , przyszedłem oddałem kałacha , na miejscu został lekko rozkrecony i poinformowano mnie kiedy mogę się spodziewać naprawy ( 1 tydzień ) , ku mojemu zaskoczeniu naprawili go juz po 2 dniach oczym poinformowali mnie tlefonicznie. Naprawde polecam duży + Quote Link to post Share on other sites
morgath Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 No mnie w tym sklepie boli że nie mogę sobie niestety zrobić znaczka "+" na Tagu. Kurcze, chcialem sobie rodzaj krwii wpisac, ale dupsko bez tego. Jak czytalem wczesniej to komuś zrobili znaczek _, wiec sie troszke dziwie ze nie dało drugiej kreski do minusa dorobic. Wogole tagi stały sie strasznie modne, i wogole bezsensu kupowac :? jeszcze te wszystkie patałachy noszą to dla szpany na zewnątrz, chyba nie rozumieją po co zostały TAGi wynalezione :evil: Quote Link to post Share on other sites
Mardok Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 I kolejny + dla military.pl . Zostawilem im dzis kolo 1700 zl , obsloga jak najbardziej profesjonalna i fachowa . Jako , iz uznali mnie za " stalego klienta " dali mi darmo baterie ( 95 zl ) i paczke kapsolek co2 :) - sumujac cos kolo 115 zl rabatu . Polecam ! Quote Link to post Share on other sites
el_karlo Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 Sklep godzien polecenia. Zamówiłem klamke w poprzedni piątek, a we wtorek już miałem w domciu. W środe im napisałem że zakup mi sie spodobał oraz nadmieniłem że mi nie przysłali mi GG co ponoć dawali w promocji. Na kolejny dzionek gazik jest też u mnie. Widać że dbąją o klienta i całują go po rękach a nie jak ten co to w nazwie ma coś wspólnego ze snajperami w asg co swoją postawą stwierdza że można go pocałować w d***. Polecam Quote Link to post Share on other sites
Pi3otr Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 Morgath jesli nie mozesz wstawic znaczka plus na tagu to po prostu wpisz obok "PLUS" lub "POS" :wink: Tak poza tym to sklep pierwsza klasa. Zamawialem u nich Mp5A3 z TM i kulki, na drugi dzien paczuszka byla u mnie. Na maila odpowiadaja zawsze(nie tak jak Tajgun albo snajperasg)ogulnie bardzo dobry kontakt.Polecam! :D Quote Link to post Share on other sites
Arthur Currie Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 kolejny zakup w Military i kolejny + Sprzedawca nasmarował zakupiony pistolet załadował gaz do magazynka rugera jak i przesmarował. Pokazał kilka replik jak i powiedział ze niedlugo będzie promocja na AEG'i (głównie ICS'y). Nie wiedzą kiedy będą AEGi STTI M4. Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 a ja kupiłem sigmę na co2...., odawałem zawiedziony i rozczarowny. (nigdy nie brałem się do naprawiania mojej sigmy... zwłaszcza kropelką....) ............Q.............. Quote Link to post Share on other sites
sjzmisiek Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 zamówiłem wczoraj deserta marui z hard kickiem(+ kulki , gaz ,silikon...) i dzisiaj do mnie kurier zapukał , gun w jak najlepszym porządku , solidnie zapakowany , przesmarowany (napewno przestrzelany przed wysłaniem bo miał troszke gazu w magu)..... w paczce nic niebrakowało , gun strzela wyśmienicie......... ja daje wielki + ... niezawiodłem sie choć to mój pierwszy zakup w tym sklepie... i pierwszy gaziak wogule Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 jak ci się coś popsuje to się przekonasz:) (bo kolo co zadowolony:) Quote Link to post Share on other sites
Euzebi Posted November 14, 2005 Report Share Posted November 14, 2005 Witam ! Military to naprawdę dobry sklep ma duży wybór produktów , liczne promocje.Jednak posiada jedną wadę , mianowicie SERWIS.A właściwie nie wiem czy to serwisem wogóle można nazwać.Ale do rzeczy.W sierpniu zakupiłem u nich AK 47 B Specnaz , na początku września rozpocząłem jej użytkowanie. No i w drugim tygodniu awaria gearboxa ( z guna zrobiła się wiertarka ). Oddałem do serwisu po 2 dniach dostałem spowrotem.Postrzelałem sobie weekend i znowu ! I tak do czterech razy !!! Cztery razy w ciągu dwóch i pół miesiąca , była awaria gearboxa.Pan z serwisu utrzymywał , że to mikropęknięcia zębatek , potem było że to wina zanieczyszczeń , sugerował nawet iż to wina mocniejszej sprężyny lecz gdy powiedziałem mu ze to stokowy gun to stwierdził , że to podejrzane.Za każdym razem tweirdził, że ,,karabin,, wyczyścił i nasmarował , jednak gdy przychodziłem w następnym tygodniu stwierdzał , że replika jest niesamowicie brudna.Wątpie czy podczas jednej strzelanki w tygodniu beta zdążyłaby się tak zabrudzić aby spowodować starcie zębatek.Szczególnie gdy nie używałem jej w żadnych ekstremalnych warunkach.A słowa jakie usłyszałem na strzlance gdy powiedziałem , że serwisuje guna w military były takie : ,,na głowę chyba upadłeś że z ich serwisu korzystasz ,,.Nie znam się zabardzo na AEGach ale po tym co pan z serwisu mówi mogę stwierdzić jedynie , że jest on jakimś znachorem a nie mechanikiem. Po czwartej awarii wystąpiłem z żądaniem reklamacji sprawa jest w toku ( minęło dopiero 7 dni ) i zobaczę jak się skończy. Streszczając krótko : NIE KORZYSTAJCIE Z SERWISU MILITARY już lepiej oddajecie znajomemu który się na tym zna , naprawdę jest to znacznie lepsze wyjście. Quote Link to post Share on other sites
naytec Posted November 19, 2005 Report Share Posted November 19, 2005 Witam. A jako że to pierwszy pierwszy post na tym forum (nah nah nah), to witam podwójnie :-) Co do sklepu - jestem już trochę niezadowolony, choć jeszcze nic nie kupiłem. No właśnie... Zamówione w środę, potwierdzenie wysłania w czwartek, na stronie jak byk - kurier, 1 dzień. Nie sądzę, żeby Poznań był "mniejszą miejscowością". Dziś sobota, więc pewnie też nie dojdzie. Może kurier zasnął albo coś. Tak czy inaczej, oczekiwałem tej przesyłki wczoraj, dostanę prawdopodobnie za 2 dni (oby...). Nie wnikam czy to wina sklepu czy kuriera, jeżeli podają "1 dzień", to niech to faktycznie będzie 1 dzień. Tyle, jeśli chodzi o moje żale ;-] Pozdrawiam Edit: + za wybitne pakowanie (ależ ktoś się musiał z tym bawić), - za czas dostawy. Quote Link to post Share on other sites
Bobicz Posted November 19, 2005 Report Share Posted November 19, 2005 Dokładnie, Euzebi, po około trzech miesiącach użytkowania sprężynowego Smith & Wesson'a przeze mnie ułamała się sprężyna kurka, oddałem do Pana Wacka/Jerzego, czy jakkolwiek się on nazywa, moją replikę. Po tygodniu przyszedłem, bo usterka była tak banalna, że mógł ją naprawić w 15 minut, przyszedłem, mimo iż nie zadzwoniono do mnie ze sklepu. Pierwszym, co było jak oddawał mi sprężynę, było narzekanie, że był w nim syf, brud, kurz, te sprawy, choć trzymałem go w walizce, żeby się nie kurzył! Ponadto przy tym 'serwisowaniu' zepsuł mi sprężynkę odpowiedzialną za przytrzymywanie bezpiecznikiem zamka w tylnej pozycji! A to tłumaczył tym, że nie dbam o magazynki!! Gówno robi, czas marnuje, oskarża i szykanuje. Na prawdę lepiej starcić gwarancję niż oddawać im replikę od 'naprawy'. Może i mają bogaty asortyment, stosunkowo niezłe ceny, ba! miłych sprzedawców, ale nie ma po co denerwować się z ich serwisem, to może skutecznie zniechęcić do robienia u nich zakupów. Quote Link to post Share on other sites
Guest yuri Posted November 28, 2005 Report Share Posted November 28, 2005 Witam no i niestety ale musze sie poskarżyc na serwis military.pl Zakupiłem u nich Rugera mk1 krótkiego i podczas regulacji hop-up pękła mi komora hop-up,wiec wysłałem do nich paczke z reklamacją.Dostaje po tygodniu swego rugera.A do niego dołączony list że obudowa hop-up jest uszkodzona mechanicznie i że to moja wina(maybe).Ale to nie jest takie straszne słuchajcie teraz:Napisali że teraz i tak nie mają części i dostawe będą mieli we wrześniu 2006 8O 8O i co wy na to???Bo ja to normalnie zbrechałem na maxa.... :wink: :wink: normalnie serwisant to debil jak nic gówno się zna na asg i lepiej niech zmienią go jak najszybciej.... [ Dodano: 28 Lis 2005 16:15 ] CHCIAŁBYM PUBLICZNIE NA FORUM PRZEPROSIĆ SERWISANTA SKLEPU MILITARY.PL.PISAŁEM POST ZDENERWOWANY I NIE POMYŚLAŁEM NAD TYM CO PISZE...JESZCZE RAZ BARZO PRZEPRASZAM ZA MOJE STWIERDZENIE I PROSZE MODERATORA O WYKASOWANIE MOJEGO POSTU.... :( :( Quote Link to post Share on other sites
Small_Hunter Posted December 7, 2005 Report Share Posted December 7, 2005 Pomimo wpadki która się im kiedyś zdażyła, przełamałem się i zamówiłem u nich jeszcze jedna paczkę. Udało sie im zrechabilitować całkowicie :) W niedziele pusciłem im przelew, w poniedziałek popołudniu Pan zadzwonił i potwierdził wplyniecie pieniędzy, we wtorem z samego rana zadzwonił kurier, z paczuszką obklejoną tyloma warstwami foli że aż miło :) Quote Link to post Share on other sites
milo222 Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 zamówiłem mp5a2 dzien pozniej odebrałem - szybko sprawnie i cacy - WIELKI PLUS dla sklepu :D Quote Link to post Share on other sites
mig Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 Zamówienie na dwa pistolety i paczkę kulek złożone w niedzielę wieczorem, paczkę wysłaną we wtorek pocztą listonosz dostarczył w czwartek o 18:00. Polecam! Quote Link to post Share on other sites
malat Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 Sklep jest super. Wszystko co u nich kupowałem dochodziło w ciągu 3dni, bez problemu. Ceny są OK. Naprawde polecam Malat Quote Link to post Share on other sites
kthulhu Posted December 29, 2005 Report Share Posted December 29, 2005 No ja u nich kupilem ostatnio nakolanniki... Po raz kolejny sklep wywiazal sie idealnie z umowy. Nie tylko kilka razy dzwoniono do mnie, aby poinformowac o etapie wysylki (chociaz paczke dostalem nastepnego dnia po zamowieniu), ale takze telefonicznie odpowiadaja na wszystkie moje pytania pisane mailem. Jak dla mnie wielki plus dla sklepu, nigdy sie na nich nie zawiodlem Quote Link to post Share on other sites
LeBreton Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 Jak najbardziej POZYTYW! Wyslalem rozszczelniony magazynek do Sigmy. Naprawili w przeciagu 2 dni, odeslali kurierem, i w srodku byl jeszcze naboj CO2. Quote Link to post Share on other sites
mazur Posted January 30, 2006 Report Share Posted January 30, 2006 U mnie również duzy pozytyw aeg był już na drugi dzień a dorzucili mi do niego gratis Kaburę którą zamówiłem. Zdecydowanie polecam sklep. a i ceny sa sympatyczne ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.