zibizibi Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Witajcie ! Zrobiłem zakup w takim sklepie internetowym: AirsoftXtreme.pl Międzyborska 90 04-010 Warszawa Telefon: fax0 505 513 007 Telefon: fax(022) 670 05 59 Fax: (022) 670 05 59 E-mail: sklep@airsoftxtreme.pl GG: 9740279 Czy jest na tym forum ktoś, kto ma kontakt z kimś od ASG z Warszawy co mógłby sprawdzić czy istnieje ? Chodzi o to, że towar który mi przesłali był nie taki jak zamówiłem (kabura olive zamiast woodland), kamizelka była marnej jakości (szwy szły obok rzepów) itd. Zgodnie z obowiązującym prawem poinformowałem ich i skorzystałem z opcji zwrotu towaru w ciągu 10 dni (odesłałem po 3 dniach). Wszystko byo takie jak fabrycznie do mnie przyjechało. Minęło już 2 tygodnie i nie otrzymałem od nich zwrotu pieniędzy (318,- zł), a telefon podany na stronie albo jest poza zasięgiem (komórka), albo "podany numer nie istnieje" (stacjonarny). Proszę o jakąkolwiek pomoc w kwestii sprawdzenia czy sklep istnieje i uzyskania jakiegoś nowego, aktualnego numeru telefonu. Mój e-mail: apollo444@tlen.pl Z góry dziękuję ! _________________ zibi P.S. Może zbierzemy ekipę i pojedziemy tam w kilkanaście osób. Wtedy po prostu odbierzemy to co nam sie należy... ? Quote Link to post Share on other sites
Widmo34 Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Pisz w temacie pozew zbiorowy (to chyba wszystko co możesz zrobic narazie...) Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Temat pozwu zbiorowego jest zamknięty, bo i żadnego pozwu nie było. Polska to kraj bogatych ludzi, nie przejmujemy się jak ktoś nas orżnie. Quote Link to post Share on other sites
divinitus Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 (edited) mi się udało :) wymagało to trochę cierpliwości, ale koniec końców odzyskałem kasę bez straszenia sądami itd. Dzwońcie na te nr: 514 430 387 (Małgorzata Serafin) i 518 797 892 (p. Kondraciuk?) dodzwoniłem się dopiero po 3 dniach (wcześniej był wyłączony telefon). Pogadaliśmy (rzekomo okazało się, że brak towaru) i przelali mi kasę na konto. Edited September 7, 2011 by divinitus Quote Link to post Share on other sites
Sabald Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Wiecie co byłem u nich jako w stacjonarnym sklepie i powiem tak: na stronie mają karabinów (dostępnych lub nie) pełno a w małym ich pomieszczeniu (5m - 6) zresztą wielkości mojego pokoju pare kałachów cymy z tym że wszystkie prawie to cm.031 i 0.28 i mp5 co prawda to prawda GALAXIAKA pdw no ale m4 tez troche mieli> Koniec tego opisu. Jeśli chodzi obsługe to jeden facet starszy siedział przy laptopie jak jakiś gbur i mine miał taką jakby miał rozwiązać jakiś strasznie trudny sprawdzian z matmy :hahaha: a drugi młodszy i nie dość że cen mi nie podał bo nie wiedział (co nawet ja już wiedzaiłem) to jeszcze osiągów mi podać nie mógł bo też nie wedział tak że nie dziwcie sie ze nie mogą wam repliki dojśc bo jak bedą to znaczy że sie zastranawiają co to za replik :hahaha: Nie sa po prostu w tacie:D Następne posty pisane bez użycia polskich znaków, jak i tak niedbałe, będą leciały w kosmos. Szmer Quote Link to post Share on other sites
kruszak Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Ja po przeczytaniu tych komentarzy zrezygnowałem z zakupu u nich na rzecz specshopu. Niestety zanim zdążyłem zamówić na specu gearbox jg zrobił się niedostępny. Zaryzykowałem i zamówiłem w airsoft extreme, oczywiście za pobraniem i kurierem. Towar został wysłany następnego dnia. O każdej zmianie statusu zamówienia byłem powiadamiany mailowo, dostałem nr paczki i mogłem sprawdzać gdzie jest. Oczywiście rozpakowałem paczke przy kurierze, niestety dopiero po zapłaceniu, ale nie miałem żadnych zastrzeżeń. Gearbox dokłądnie taki sam jak na zdjęciach na stronie speca, airsoftextreme i generalnie w internecie. Mi się udało, może sposobem na nich jest zamawianie za pobraniem ? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 A może w ogóle nie zamawiać? :F Quote Link to post Share on other sites
lukesob Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Od dwóch lat oszukują i nikt nie ostrzelał ich kulkami 0,3??? Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Od dwóch lat oszukują i nikt nie ostrzelał ich kulkami 0,3??? Bo szkoda kulek ... Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 Od dwóch lat oszukują i nikt (...) Co kraj to obyczaj. W Polsce oszukiwanie to tradycja - oszukiwało się zaborców, komunę, księdza, urząd skarbowy, sąsiadów, obcokrajowców, to i ludzie już przywykli, że to norma. Policja tego nie ściga, bo tego jest mnóstwo, nie ma wolnych ludzi, benzyny no i za minimalne krajowe pieniądze nikomu się nie chce wychylać. Zresztą, po co być uczciwym w kraju, w którym państwo kradnie i władza kradnie? Quote Link to post Share on other sites
lukesob Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 Wszyscy oszukani mogliby zrzucić się po 10 zł i wynająć chłopaków spod sklepu i załatwić sprawę. Dla samej satysfakcji :) Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 (edited) Uważaj! Stąpasz po cienkiej linie. Wiele jest przypadków, gdy bandyta staje się pokrzywdzonym, a jego ofiara skazanym.. Edited November 12, 2011 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 Odpusccie sobie tego typu rozmowy. Szkoda.zdrowia. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 Wiele tu było powiedziane jak i gadane, ale czy ktoś próbował załatwić sprawę przez Rzecznika Praw Konsumenta? Nawet czy próbował nie że już odzyskał...czego się po takiej formie dowiedział? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 A czy ktokolwiek cokolwiek zrobił? Bo wydaje mi się, że nawet ludzie oszukani na naprawdę sporą kasę - odpuścili. Quote Link to post Share on other sites
skribulis Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 I have started case in police. And sice that airsoftxtreme has sent me some broken peace of craps and hes calling that by my order :D He think that I gonna shut down the case and live my life as before :D NO way! He's gonna pay for all he has done to me! I asked him only back my money and he didnt sent so, well thats BIG misstake! This time hes gonna be get for full program :D I need more info about him! What is the real name of him and mayby where he lives(optional). Mayby picture of him(that could be very usuful) :) And mayby you guys can give me more info wich I could use in this case? Thankyou all for you help and interest! Quote Link to post Share on other sites
Artur76 Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Ja zamawiałem 3 maski, 2 pokrowce i chwyt taktyczny za 50 zł. Chwyt nie przyszedł, rachunku (mimo że napisałem żeby dał) nie było, później zero kontaktu ze sklepem Quote Link to post Share on other sites
Szczurek1 Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 ja tam w lutym w 2011 roku zamawiałem 3 maski z szybką w kolorze czarnym, dwa pokrowce i rączke z dwójnogiem, za przesyłke zapłaciłem 281,50 zł. Gdy przyszła paczka to Były 3 maski w tym jedna z nich zielona, a jak je się je zalożyło to było widać podwójnie, pokrowce do dupy po tygodniu rozwalały się chociaż tylko kilka razy używane a rączki nie było. Quote Link to post Share on other sites
adamus89 Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Witajcie. Dopiero dzisiaj dotarłem na wasze forum. Moja przygoda z sklepem Airsoftxtreme.pl rozpoczęła się w maju, tego roku. Na wybór tego sklepu zdecydował fakt, iż posiadali dostępne na magazynie przedmioty na których mi zależało. Wielka chęć jak najszybszego postrzelania się ze znajomymi, oraz przyzwoita cena produktów, nałożyły mi klapki na oczy. Pobieżnie przejrzałem w internecie opinie na ich temat. Zobaczyłem jakąś jedną pozytywną (krótką) wypowiedź i zdecydowałem złożyć zamówienie. Na pierwszą przygodę z ASG wydałem ponad 400zł. Niektórzy powiedzą, że wcale nie dużo, ale dla osoby nie pracującej to spory wydatek, a szczególnie jak nieuczciwy sprzedawca zrobi człowieka w balona. Zamówienie zostało szybko zrealizowane, ponieważ już na drugi dzień od wysłania zgłoszenia, paczka została wysłana kurierem (nr paczki itd zostały wysłane emailem). Przesyłka jakoś nie długo po otrzymaniu potwierdzenia przyszła do mnie. Niestety nie mogłem osobiście odebrać paczki, zrobiła to moja dziewczyna. Wcześniej oczywiście poinstruowałem ją, że jak kurier przyjedzie, to ma przy nim otworzyć paczkę i przy ewentualnej niezgodności produktów, kurier ma spisać protokół niezgodności i zabrać paczkę. Pech mojego zamówienia, dotyczył również kuriera firmy SIÓDEMKA, który wykorzystał mało stanowczą/cichą naturę mojej dziewczyny i powiedział, że otwartej paczki nie przyjmie, a pieniędzy nie odda. Z tego powodu nieszczęsna paczka została u mnie. Po powrocie do domu wyjąłem całą zawartość paczki. Okazało się, że jedynie jedna rzecz była zgodna z zamówieniem (białe kuleczki 0.25). Reszta towaru, zamiast (Shot Gun Tactical 310fps DE DOUBLE EAGLE | Shotgun M47A DOUBLE EAGLE) replik otrzymałem "totalnie chińską" broń, tzn taką która już w opakowaniu była uszkodzona, zbudowana była z najtańszego plastiku. Trzymając ja w ręku miałem wrażanie, że zaraz się rozpadnie (wiem że Double Eagle to też nie jest najwyższa półka produktów, ale miałem już kiedyś ich replikę i była znacznie solidniejsza). Tak więc zawartość paczki była zgodna z zamówienie tylko w 10% (opakowania kuleczek). Pierwszą czynnością jaką podjąłem, był kontakt ze sklepem niestety żadne z podanych numerów nie działały. Został kontakt e-mailowy. Odp od pana Rafała Serafina, uzyskałem dopiero za 4 mejlem. Gdzie zostałem poinstruowany, że mam na stronie internetowej złożyć reklamacje, którą oni rozpatrzą w ciągu 14 dni. Nie spodobało mi się to, ponieważ to co otrzymałem prawie w ogóle nie zgadzało się z moim zamówieniem, a więc dlaczego mam jeszcze czekać dwa tygodnie na rozpatrzenie mojego zgłoszenia. Zadzwoniłem z tym problem do UOKiK, gdzie pani adwokat poinformowała mnie, że kupujący w internecie ma prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki nie podając powodu, a sprzedający zobowiązany jest odesłać pieniądze za ten towar. Skorzystałem z tego prawa i dodatkowo sklep został poinformowany jaki jest powód zwrotu. Paczkę wysłałem z powrotem do nadawcy za potwierdzeniem odbioru, przesyłka została odebrana. Od daty odebrania i wygenerowania reklamacji minęło ponad 20dni, a ze strony sklepu nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Oznaczało to jedno, że mam do czynienia z oszustami, dlatego wybrałem się na najbliższy posterunek policji, w celu zgłoszenia wg mnie przestępstwa. Po dłuższej rozmowie z policjantami zostałem poinformowany, że oni nic nie mogą z tym zrobić, ponieważ w przesyłce nie dostałem tradycyjnej "cegłówki" tylko jakiś towar, a to że nie zgadzał się zamówieniem, mogło byc efektem pomyłki przy pakowaniu paczki. Dlatego oni mają związane ręce, a jakiekolwiek zgłoszenie tego do wyższych urzędników prawa zostało by z miejsca odrzucone. Kazali mi czekać i kontaktować się ze sklepem. Szukając pomocy z tym problemem zatelefonowałem ponownie do Urzędu Ochrony Konsumenta, gdzie niestety usłyszałem podobne wytłumaczenie i rady, jak na posterunku policji. Dlatego od tego felernego dnia, kiedy zamówiłem towar, aż do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pieniędzy za swoje zwrócone zamówienie. Dlatego z całego serca NIE POLECAM tego "WSPANIAŁEGO" sklepu i chciałbym przestrzec wszystkich innych chętnych do robienia zakupów na stronie Airsoftxtreme.pl. Pozdrawiam Adamus89 Quote Link to post Share on other sites
edwin_83 Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 (...) Oznaczało to jedno, że mam do czynienia z oszustami, dlatego wybrałem się na najbliższy posterunek policji, w celu zgłoszenia wg mnie przestępstwa. Po dłuższej rozmowie z policjantami zostałem poinformowany, że oni nic nie mogą z tym zrobić, ponieważ w przesyłce nie dostałem tradycyjnej "cegłówki" tylko jakiś towar, a to że nie zgadzał się zamówieniem, mogło byc efektem pomyłki przy pakowaniu paczki. Dlatego oni mają związane ręce, a jakiekolwiek zgłoszenie tego do wyższych urzędników prawa zostało by z miejsca odrzucone. Kazali mi czekać i kontaktować się ze sklepem. Szukając pomocy z tym problemem zatelefonowałem ponownie do Urzędu Ochrony Konsumenta, gdzie niestety usłyszałem podobne wytłumaczenie i rady, jak na posterunku policji. Dlatego od tego felernego dnia, kiedy zamówiłem towar, aż do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pieniędzy za swoje zwrócone zamówienie. (...) Teraz zgłoś na Policje, że zostałeś oszukany - dokonałeś zwrotu zakupionego towaru (wygenerowana reklamacja, potwierdzenie odbioru) a pieniędzy jak nie było tak nie ma. To już nie jest długo rozpatrywana reklamacja, tylko oszustwo, kradzież. Im więcej takich zgłoszeń, tym lepiej dla wszystkich byłych, obecnych i potencjalnych klientów. PS. Rada dla tych z Was, którzy przeczytali ten temat do końca i trafili na mojego posta: Walka z tym sklepem poprzez forum internetowe jest....... do pupy! Jeśli już dostaliście paczkę, coś do Was przyszło, to odsyłanie jej sprawi, że zostaniecie bez przysłanego badziewia i bez pieniędzy. Mnie się udało - przysłane badziewie nie było aż tak badziewne i tak inne od przedmiotu zamawianego. Quote Link to post Share on other sites
MoreLike Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 Mnie dziwi, że jeszcze nikt tam nie poszedł nie rozbił cegła drzwi czy okna i nie zrobił rozpierduchy. No sory ale jak mnie ktoś wykiwał na tysiaka to bym z drugiego końca polski pojechał odegrać się k*****owi. Quote Link to post Share on other sites
Raq Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 I skończyłbyś jak zwykły zbir z wyrokiem za zniszczenie mienia, a w najgorszym wypadku za rozbój. Quote Link to post Share on other sites
lukaszkuchowicz89 Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 (edited) Jejku jak ja kocham przesiadywac na wmasg w wolnym czasie:D a juz chcialem cos u nich kupic a tu zooonk panie wlascicielu air... cos tam go...wno.. heh szokuje mnie tylko jedna rzecz jak to mozliwe ze 2 lata 2 LATA!!!! ten sklep tak sobie oszukiwal ludzi i uchodzilo mu to na sucho... porazka.pl Bylo pare osob ktore chcialy zebrac ekipe i zalatwic ta sprawe jak nalerzy - droga sadowa lecz kazdy po dostaniu produktu + nerwy+masa czasu etc. dawalo sobie spokuj - GAVE UP! Z tymi wszystkimi poszkodowanymi osobami ktore opisaly swoja historie w tym temacie mozna by kolesiowi narobic takiego bagna jakiego jeszcze nigdy w zyciu nie przeplynal! Skoro zaczynamy walke, to walczmy do konca... I co mamy rok 2011 zaraz bedzie 2012 a sklep jak byl tak i bedzie i Jestem pewny ze pojawi sie jeszcze wielu poszkodowanych. Edited December 14, 2011 by lukaszkuchowicz89 Quote Link to post Share on other sites
Matt Baker Posted December 28, 2011 Report Share Posted December 28, 2011 Mnie dziwi, że jeszcze nikt tam nie poszedł nie rozbił cegła drzwi czy okna i nie zrobił rozpierduchy. No sory ale jak mnie ktoś wykiwał na tysiaka to bym z drugiego końca polski pojechał odegrać się k*****owi. Problem w tym, że pod adresem sklepu nie ma sklepu Quote Link to post Share on other sites
Matieros Posted December 28, 2011 Report Share Posted December 28, 2011 Ja zostałem oszukany przez ten sklep. Zamówiłem sprzęt wart 390zł i czekam już miesiąc. Nie mogę się z nimi skontaktować (numer nie istnieje) Nie wiem co zrobić proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.