Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Airsoftxtreme.pl


Recommended Posts

Sprawa jest dość dziwna - wbiłem właśnie z ciekawości na stronę tego sklepu i tak patrzę, brzmi znajomo. Zdjęcia replik pochodzą w 100% z gunfire, oferta również różni się minimalnie, a miejscami (działami) praktycznie w ogóle. Styl strony również jest podobny (chociażby adresy mailowe i zaznaczanie pewnych informacji jakimś kolorem, tak jak to miało miejsce na airsoftguns.pl i gunfire.pl). Zbieg okoliczności ?

Mają również repliki GFC i dziwnym trafem nawet P90 TR nagle się u nich pojawiło....

Edited by Azur
Link to post
Share on other sites
  • Replies 553
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zamówilem u nich chwyt z latakra do Mp5 z CA a dostalem jakas tani nie orginal CA ani to podobne do CA ani nic tylko jakas Chinska podrubka i 99zl skasowane ;/ to sa jakies kpiny pisalem do nich email dzownilem nic zero odp !! Nie Polecam Sklepu !!

 

A jak bym mieszkał w Warszawie albo nie daleko to napewno bym tam się przeszedł i zrobił rozpierduche za oszustwo !!

 

To moj zamowiony chwyt: http://www.airsoftxtreme.pl/product-pol-32...ni-dla-MP5.html a dostalem taki jakie sa mątowane w replikach w JG coś tu chyba jest nie halo !!

 

Pozdrawiam

Edited by DjBryan
Link to post
Share on other sites

Zamówiłem dzisiaj u nich H&K 416 AGM. Cena przyznam dość dziwna ale jak dla mnie w 100% dobra. O prawie 100zł tańsze niż u konkurencji. Mieszkam w Warszawie więc odbiorę osobiście. Obiecuję przekazać informacje na temat transakcji myślę że wielu to pomoże. Pragnął bym też zauważyć iż wiele komentarzy negatywnych jest pisane przez osoby które mają napisany 1 post. Czyżby niezdrowa walka konkurencji, nie mi to oceniać. Sklepu nie oceniam na razie zobaczymy jak się postarają przy moim zamówieniu. Pozdrawiam

Edited by Szyner
Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Na początek chciałbym powiedzieć , NIE KUPUJCIE TAM.

cały ten sklep to jedna wielka banda złodziei.

Zakupiłem towary za prawie 600 Złoty.

No i doczekałem sie...

Karabin który zamówiłem przyszedł niekompletny , brakuje kilku części jak Magazynka, wyciora kluczyków regulacyjnych, no i paska nałamię.

Sam Karabin wygląda jak by spędził co najmniej 5 lat na wojnie.

A co najważniejsze przyszedł nie ten model który zamówiłem...

 

Kontakt ze sklepem to jakaś porażka, jeśli chodzi o pieniądze to odzywają sie w ciągu 15 minut. Gorzej jeśli chodzi o składanie reklamacji.

sklep nie odpowiada na emaile i telefony.

Mam to szczęście ze mam znajomego w Warszawie który udał sie do tego "Profesjonalnego" sklepu, i dowiedział si co trzeba zrobić w sprawie reklamacji.

Życzą sobie abym odesłał bron na swój koszt... KPINA!

Pewni gdybym to zrobił nie zobaczył bym ani pieniędzy ani broni. :wink:

Link to post
Share on other sites

Ja miałem również podobna sytuacje: zamówilem i nich 3 magazynki i kulki. Po miesiącu dopiero dostalem informacje o wysłaniu paczki narazie czekam na przesyłke i mam nadzieję ze to bedzie ten towar który zamówiłem. A jak nie to mój znajomy odbierze towar w sklepie, natomiast jesli nawet to nie pomoze to idę z tym na policje.

Link to post
Share on other sites

Ja opiszę moją sytuację.

 

Złożenie zamówienia i przelew 2008-07-15 (posiadam konto w mBanku)

Data wysłania maila z zaksięgowaniem kasy 2008-07-22 (7 dni)

Data otrzymania towaru ok.2008-07-29 (nie pamiętam dokładnie, bo urlop miałem) i do tego jeszcze model był innego producenta, o czym nie poinformowano.

 

Oczywiście podczas tych dwóch tygodni nie mogłem się do nich dodzwonić.

 

Odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie.

Link to post
Share on other sites

Ja tez mam cos do powiedzenia - negatywne odczucia od pierwszego kontaktu, jeszcze na Radzyminskiej (sklep mam na miejscu wiec doswiadczenia tylko z kontaktu face-2-face).

 

Nie mowiac juz o atmosferze, sprzedawca twierdzacy ze jest kumplem/bratem wlasciciela niczego praktycznie nie wiedzial - co jest, za ile, kiedy moze byc to czego nie ma itp.

 

Niczego powaznego u nich na szczescie nie kupowalem wtedy.

 

Potem z kumplem wypozyczalismy dla niego replike - oprocz tego ze nie mieli naladowanej batki do M4 wszystko bylo ok (Kalach), zwrocone po dniu, bez problemow. Przy okazji dostalismy numer prywatny do tego brata/kumpla wlasciciela (mimo ok 10 wizyt nigdy wlasciciela nie zastalem...) bo zwrot byl w niedziele, jakby ktos chcial ten numer do wyjasnienia problemow podam na PW.

 

Potem kupowalem replike dla znajomego - okazalo sie ze byla uszkodzona bateria i niesprawny magazynek. Po wielu bezskutecznych probach kontaktu (to chyba jednak bylo przed tym jak dostalem numer ;p) wybralem sie tam znowu i bez problemu dostalem nowa batke i nowy magazynek.

 

Tak wiec ostatnio musze przyznac ze firma zaczela sie starac i od tego czasu zadnych problemow nie zarejestrowalem. Moze przejeli sie mocno nadszarpnieta opinia.

Link to post
Share on other sites

Czytam Wasze wypowiedzi i dochodzę do wniosku, że niestety częściowo jesteście sami winni sytuacji wystawiania na Dudka. :cry:

1 Wybierajcie opcję przedpłaty.

2 Jak nie ma towaru w ciągu 7 dni roboczych i brak kontaktu ze sklepem, to nie czekajcie miesiąca czy dwóch, tylko walcie do Policji, albo Urzędu Ochrony Konsumenta( czy jak się to tam nazywa).

3 Jak przychodzi trefny towar,to róbcie tak jak w pkt 3 i nie odpuszczajcie na miłość boską.

GOŚCIU ewidentnie wyłudza pieniądze! OKRADA WAS!. Liczy pewnie na to, ze wyłudzając niewielkie sumy popełnia wykroczenia, albo przestępstwo o niskiej szkodliwości i nic mu nie zrobią.

A jednak można gościa uwalić na cacy. Skrzyknijcie się większą grupą pokrzywdzonych i jak to już opisywał jeden z Was zbierzcie odpowiednie papiery i siup na Policję. Gościowi można dowalić przestępstwo w czynie ciągłym, a to już nie są przelewki. Także łatwiej dochodzić swych praw z powództwa cywilnego o odszkodowanie :wink:

Wiem że nie chce się wam włóczyć po sądach, czy Policji, ale innego sposobu nie widzę, bo GOŚCIU dalej będzie naciągał innych.

Uwierzcie mi że można załatwić delikwenta. Sam niegdyś prowadziłem sprawę takiemu asowi co od 800 osób wyłudzał po 20 zł za futerały do komórek na Allegro.

Życzę Wam powodzenia i Wesołych Świąt. Żandarm na emeryturze(prawie) :-P

Edited by luis
Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie

Dnia 13.09.2008 zakupiłem ze strony www.airsoftxtreme.pl mieszczącą się

wówczas w Warszawie na ul.Radzymińskiej 32 towar na łączna kwotę

523,80pln.Dostałem powiadomienie na adres mailowy o przyjęciu zamówienia i

oczekiwaniu na wpłatę na konto.Pieniądze zostały przelane na konto następnego

dnia.I tu zaczynają sie problemy z firmą Firma Kon-Pol Targowa 18 paw

1203-728 Warszawa sprzedającą za pomocą strony www.airsoftxtreme.pl .

Towar nie został dostarczony pod wskazany adres.Próba skontaktowania sie z

firmą do tej pory graniczy z cudem,tel.komórkowy i stacjonarny nie jest

odbierany prze pracowników sklepu,na ok 50 maili nie dostałem żadnej

odpowiedzi.Udałem się więc osobiście do jak sie okazało malutkiego sklepiku na

ulicy Radzymińskiej 32.Dostałem informacje, że za pomocą strony

internetowej www.airsoftxtreme.pl po zalogowaniu muszę sporządzić reklamację

RMA.Sporządziłem takową reklamację w dniu 04-10-2008 z dokładnym opisem i

prośba o zwrot pieniędzy na moje konto.Po kilku dniach dostałem informację:

"Twoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. W ciągu kilku dni

zwrócimy Ci pieniądze" lecz " [10-07 11:12] pieniążki zostaną przelane na

Pańskie konto ! pomniejszone o koszty związane z nieodebraną przesyłką".Firma

ta upiera sie, że wysyłała przesyłkę pod wskazany przeze mnie adres,co

ciekawe nie są w stanie podać numeru wysyłki i nadania dla

kuriera.Odpowiedziałem na tego maila, prosząc o oddanie pełnej kwoty 523,80pln lub

podanie mi numeru nadania dla kuriera.Od tej pory ze strony firmy nie uzyskałem

już żadnego kontaktu i czekam bezskutecznie na zwrot pieniędzy.Dziś mija

już ponad dwa miesiące od daty "pozytywnego" rozpatrzenia RMA i skierowania

pieniędzy do zwrotu a pieniądze nadal nie zostały zwrócone na moje konto.W

miedzy czasie firma ta zmieniła lokalizacje sklepu przenosząc sklep

stacjonarny pod adres Warszawa ul.Targowa 18 paw 12 03-728.

Sprawę zgłosiłem do Miejskiego Rzecznika Konsumentów,czas rozpatrzenia..2,5mca.

Nie polecam tego sklepu.Szkoda nerwów i pieniędzy.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Przeczytałem cały temat ponieważ kolega też został oszukany przez ten sklep . Ktoś mówił w temacie że wiele osób wystawiających pozytywy i negatywy ma napisane pare postów . Jednak okazało sie że wiele osób które wystawiały pozytywy ma to samo IP , co wskazuje na niegodne zachowanie ( prawdopodobnie osób z tego sklepu , kto by miał w tym interes , jak nie ten sklep ? ) . A co do negatywów , to nic dziwnego że ludzie mają dopiero napisany 1 post . Zostali oszukani więc odrazu wchodza na najwieksze forum ASG w Polsce żeby zaczerpną informacji o tym sklepie , no i piszą ten 1 post . Tak jak naprzykład mój kolega , jeszcze tu niepisał o tym , ale jak napisze to będzie miał dopiero 1-go posta .

 

Zauważyłem też , tak jak ktoś wcześniej , że jak ktoś zacznie ostro pisac o tym sklepie i zaczyna grozic policja , czy Bóg wie czym , odrazu zostaje uregulowane zamówienie przez ten sklep i te osoby sobie odpuszczają bo dostają to co zamówiły .

 

A sklep dalej oszukuje !!!!! Ja naszczęście niezostałem oszukany , kolega zamówił M16 PJ 400zl a dostał to gówniane M4 boy , z ktorego kulki leca na max 20 m !! Ciekawe z kąd ten sklep bieże te zepsute repliki..

 

Sklep będzie dalej oszukiwał , bo ludzie są bezradni wobec tych metod jakie stosuje sklep . Myśle że redakcja WMASG powinna zebrac od wszystkich oszukanych rechunki i ich adresy i to razem zgłosi na policje , jednak raczej tejże próby się niepodejmiecie , bo pewnie wam się niechce w to papra albo niemacie czasu...

 

Jest jeden plus , przez ten sklep , każda osoba nauczy sie zamawiac rzeczy przez internet , szukac dobrze informacji na WMASG o danym sklepie i danym produkcie...

Link to post
Share on other sites
Myśle że redakcja WMASG powinna zebrac od wszystkich oszukanych rechunki i ich adresy i to razem zgłosi na policje

Najbardziej odpowiednimi osobami do dochodzenia swoich praw są sami poszkodowani. Nie można pomagać nikomu wbrew jego woli lub bez jego zaangażowania (chyba, że jest Twoją rodziną, to się da jakoś zrobić).

 

Jedyne co mogła by zrobić redakcja moim zdaniem, to złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury. Ale redakcja to nie dziennikarze śledczy, nie od tego są.

Link to post
Share on other sites

Nic nie da złożenie takiego doniesienia, jeśli sami poszkodowani się nie zgłoszą. Tzn. coś da, ale i tak poszkodowani będą potrzebni.

 

Najwygodniej napisać w stylu "weźcie, zróbcie". Poinformowaliśmy na stronie głównej o problemie, wątek jest odpowiednio opisany, dzięki temu wyszło więcej spraw, ale to sami poszkodowani muszą się zgłosić ze swoimi sprawami.

Link to post
Share on other sites

Dobrze by było gdyby sami ludzie poszkodowani tym się zajeli , tak jak pisze kolega powyżej , ale prawie każdy niema pojecia co zrobic z takim fantem , najwyżej pójdą na policje , a policja co może zrobic i ile czasu to potrwa ?

Ciężko będzie zatrzymac działalności tego sklepu . Najgorsze jest ich system działania , taki jak pisałem powyżej . Dużo kasy z ludzi skroją zanim trafią na zawziętego prawnika , który im skroi dupe , tak że się niepozbierają .

 

Proponuje żeby redakcja WMASG umieściła :

1) liste sklepów z których wiele klientów zostało oszukanych . Owa informacja powinna Się znajdowac w głownym temacie forum ( o to mi chodzi ze jak sie wlacza forum POLSKIE SKLEPY to na górze mamy wyróznione tematy np. Plusy i minusy - kurierzy , jeden z nich powinien dotyczyc tychże sklepów )

 

2) Poprzez to ze 80 % zakupów odbywa się przez internet , jak nie wiecej , owa informacjia powinna istniec ( wytłuszczonym drukiem ) w temacie JESTEM ZIELONY . To jest chyba najwazniejsza informacjia dla początkujacych ( wogule takiej niewidze w tym temacie )!! Druga to jaki karabin jest najlepszy na poczatek . Nazwa tematu powinna byc kusząca dla każdego i co najwazniejsze powinna skłaniac przyszłego klienta do tego aby zajżał na temat forum: POLSKIE SKLEPY i poszukał informacji o tym sklepie w którym zamieża coś zamówic . Jeśli takie coś WMASG umieści bede bardzo wdzieczny , napewno dzięki takiej informacji mniej osób zostanie oszukanych przez guwniane sklepy .

Link to post
Share on other sites

Taka informacja została już zamieszczona co widać w podpisie tematu o sklepie.

Tak, jeszcze przy rejestracji każdy nowy użytkownik powinien dostawać ważącego 2mb maila z podstawowymi informacjami, z którymi powinien w własnym zakresie się zapoznać. Przepraszam bardzo, ale ludzie po to mają mózgi oraz inne narządy by z nich korzystać w celu szukania konkretnych informacji. Temat jest jasno opisany, opinii o sklepach jest mnóstwo i każdy może się z nimi zapoznać. Nie rozpieszczajmy ludzkości tak bardzo by cofała się w rozwoju. Poszukiwanie wiedzy jest podstawą rozwoju.

Link to post
Share on other sites

Jak odzyskać zakupiony towar:

 

Wejść na stronę swojego Urzędu Miasta, lub rzecznika Urzędu Ochrony Praw Przedsiębiorców i Konsumenta, zassać wniosek zgłoszenia naruszenia prawa konsumenta. Wypełnić i nadać do rzecznika wraz z załączoną dokumentacją (transakcje na www, e-maile, przelew), oraz opisać zachowanie "sklepu".

Rzecznik widzi, że doszło do wyłudzenia, posyła pisemne ostrzeżenie, że w przypadku braku reakcji, zostanie nałożona kara finansowa.

Bardzo szybko pojawia się zamówiony towar.

 

Tak udało mi się odzyskać to co kupiłem. Metodę polecam, a ktoś z Wawy dobrze gdyby zgłosił sprawę do prokuratury.

Edited by loopack
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam panowie.

Żałuje, że jakoś nie trafiłem na ten temat przed zamówieniem.

Mnie też trafili na 638 pln. co prawda to świeży temat bo dopiero 20.02.2009 się zaczął, ale scenariusz jest identyczny jak wasz, więc nie ma na co czekać.

Zbieram dokumenty i po niedzieli zaczynam działać u Rzecznika i na Policji.

Zobaczymy co na to Prokuratura powie.

Moja kwota wystarczy do złożenie doniesienia (powyżej 250pln) i napewno kwalifikuje się do wyłudzenia, ale jeżeli jest ktoś poszkodowany z Wrocka to zapraszam do przyłączenia się, będzie weselej i zawsze większa kwota.

Możliwe ze pofatyguję się też do nich osobiście (będzie bardzo wesoło i ciekawie)

Link to post
Share on other sites

Zakupiłem towar Przelew 692.00zł 2009-02-16 23:26 zaksięgowane.

 

Praktycznie brak kontaktu. Raz odpisali gdy wspomniałem, że zgłoszę na Policję!!

 

Jestem przekonany, że sprawę należy zgłosić. Czy są osoby chętne przyłączyć się i wspólnie zgłosić sklep Airsoft Xtreme na Policję ? Czekam na odpowiedź

 

jaquestion@wp.pl

Łukasz - Gdynia

Link to post
Share on other sites

Napisałem do Rzecznika Praw Konsumenta. Wniosek Pani z Urzędu:

 

Jeżeli strony nie umówiły się inaczej to zgodnie z art.12 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny /DzU nr 22 poz.271 z późn.zmian./ sprzedawca winien dostarczyć kupującemu towar w terminie 30 dni od daty zamówienia lub w tym terminie gdy towaru nie może dostarczyć zwrócić zapłacona cenę.

Rzecznicy konsumentów pomogają konsumentom dochodzić ich roszczeń wynikających z zawartych indywidualnych umów z przedsiębiorcami

 

P.S. Jeżeli twierdzi Pan ,że został Pan oszukany to o przestępstwie należy powiadomić Policję.

 

 

DO ARAFAT: niestety nie czytałem forum wmasg, to był pierwszy zakup asg. Niestety na stronę forum trafiłem dzień po zamówieniu ... od tamtego dnia próbuję się skontaktować bezskutecznie.

 

Pozdrawiam

Edited by jaquestion
Link to post
Share on other sites

W naszym przypadku strony umówiły się inaczej, ponieważ w regulaminie sklep podaje termin 3-7 dni .

 

Zmiana statusu na wysłane na stronie sklepu (04.03.2009) przynajmniej w moim przypadku i to bez potwierdzenia na maila (patrz regulamin) niczego nie zmienia a jedynie potwierdza, że sklep działa nadal.

 

Na policję oczywiście trzeba zgłosić, ale żeby temat ruszył na poważnie należy wysłać pocztą wezwanie za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

I tu należy pamiętać, ze jeżeli koleś nie odbierze to wezwanie wróci z odpowiednią adnotacją listonosza a to z kolei jest równoznaczne z wykonaniem dostarczenia i ewidentnym uchylaniem się sklepu od zobowiązań. I tu dopiero mamy szeroko otwarte drzwi do wszystkich możliwości prawnych.

 

Dostaję na PW info i widzę chęć wspólnego działania, ale bez dokładnych danych nie ruszę. Wysłałem wezwanie o rezygnacji z zamówienia i zwrot gotówki; czekam na zwrot potwierdzenia i po Niedzieli zgłaszam oficjalnie temat na policję.

Nawet jeżeli przesyłka dotrze w miedzy czasie to podejrzewam, że i tak nie będą to działania na marne... no chyba ze sklep stanie na wysokości zadania i dokładnie wypełni swoje zobowiązania, ale aż strach pomyśleć jak w takim przypadku będzie wyglądać sprawa ewentualnych gwarancji.

 

Zgodnie z prawem dokumentacja mailowa bez podpisu cyfrowego nie jest wystarczającym dowodem w sprawie i jak widać pan Konrad S. z airsoftxtreme.pl dobrze o tym wie i bezwzględnie to wykorzystuje.

Edited by wader71
Link to post
Share on other sites
Urzędu Ochrony Konsumenta( czy jak się to tam nazywa).

Nazywa się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i nie jest on właściwy do tego typu problemów :-]

 

Takimi kwestiami zajmuje się powiatowy lub miejski Rzecznik Praw Konsumenta. Nie wiem, czy w Wa-wie jest kilku rzeczników ze względu na jej ustrój, czy tylko jeden.

Do niego w każdym razie trzeba pisać.

Poza tym są jeszcze organizacje pozarządowe, jak Federacja Konsumentów.

Sprawę trzeba zgłosić im, a oni już sprawdzą, czy zawiadamiać trzeba policje, prokuraturę i ewentualnie wytaczać powództwo.

Link to post
Share on other sites

Witam.

Zakończyłem sprawę szybko,poszedłem do tego sklepu na ul.Targowa 16/12 i poprosiłem o zwrot pieniędzy,dostałem info ze ok ale odlicza mi 50pln za kuriera,który nigdy do mnie nie dotarł, tak wiec zadzwoniłem na 112 na policje,poprosiłem o patrol na ten adres , facet w sklepie uwijał sie szybko, żeby zrobić przelew pełnej kwoty.Patrol dotarł spisali protokół i pojechali, a kasę mam po pół roku z powrotem na koncie:) uff w końcu.

Link to post
Share on other sites

Witam. Zamówiłem u nich M4 S i M16A2. Dokonałem przelewu i czekałem. Bardzo długo czekałem. NIe ma maili, telefonów. Zdenerwowałem się bardzo. Pojechałem do Warszawy (444km!!). W sklepie koleś powiedział że wysłał ale za 5 minut towar odnalazł się w magazynie przygotowany od 2 tygodni do wysyłki. Szkoda, że batki były rozładowane...........NIE POLECAM chyba ze mieszkacie w Warszawie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...