zajaszcze Posted December 26, 2011 Report Share Posted December 26, 2011 Własnie zrobiłem zamówienie, zobaczymy jak długo ile godzin potrwa dostarczenie do mnie. Jedna rzecz mnie tylko denerwuje. Że dane do przelewu nie przychodzą od razu w meilu potwierdzającym. Już bym sobie zrobił przelew jutro o 12 były by pieniążki u nich i szybko wszystko... A w takim przypadku wszystko opóźni się o parę godzin. Ale to już będą moje 5 czy 6 zakupy. Zniżka już jest. Na pewno wszystko szybko sprawnie pójdzie. Mogą mnie tylko zaskoczyć jakimś przypadkowym brakiem towaru... Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 Moja opinia o samym sklepie jest pozytywna, jak się trzeba czegoś dowiedzieć to szybka konkretna odpowiedź jest ale jeżeli chodzi o czas realizacji zamówienia i próba dowiedzenia się kiedy zostanie nadana to masakra. Zamówiłem silnik SHS w dniu 10-01-2012 kurierem UPS i według moich spekulacji już dzisiaj powinien być ale jak to bywa jakieś opóźnienia itp. itd. ale patrzę że status zamówienia się nie zmienił więc postanowiłem do nich napisać na GG i spytać się kiedy wyślą i odpisali że zamówienie jest w 4 kolejności do wysyłki no ta ja się pytam kiedy planują wysłać i na razie cisza i już opinia o kontakcie z nimi jest mocno negatywna a spodziewałem się że na weekend silnik będzie :( Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 (edited) Matison, mam takie samo odczucie... Kontakt coraz cięższy z nimi. Pewnie jest to spowodowane dużą liczbą klientów... Edited January 12, 2012 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 Napisałem do nich maila to mi napisali co jest z moją paczką. Nie zdążyli jej zapakować przed przybyciem kuriera co mnie też szokowało bo mieli na to (aż) dwa dni. No cóż liczę że w ciągu tygodnia od złożenia zamówienia go dostanę. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 Strasznie prędcy jesteście, podpowiem Wam, że spakowanie jednej paczki tak, by ktoś potem nie narzekał, że niedbale i towar uszkodzony - to nie jest 5 minut. ;) Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 (edited) Powiem ci że z tego co czytałem ludzie zamawiali większe i więcej części i jakoś paczki pakowali i wysyłali w ciągu 8h a ja tylko jedną rzecz i to nie wielką. Ale przynajmniej w mailu wykazali skruchę, widać że nie mają tego gdzieś jakby to mieli inne sklepy. Jestem trochę zawiedziony ale od tego nie umrę :P Liczę że w przyszłości do czegoś takiego znowu nie dojdzie. Edited January 12, 2012 by Matison Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 Kontakt genialny:) .Realizacja szybka.Jestem bardzo zadowolony ze współpracy:) Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted January 16, 2012 Report Share Posted January 16, 2012 Dostałem dzisiaj paczkę i bardzo dobrze zapakowana aż się zastanawiałem co tam mi wrzucili do niej. Jeden silnik a paczka jak na dziesięć :) Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Pierwsze moje zamówienie z Azteko, wszystko w najlepszym porządku. Szybka wysyłka, towar dobrze zabezpieczony. Z pewnością będę tam robił więcej zakupów :). Polecam! Quote Link to post Share on other sites
Radziul Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Oni podają w ogóle jakieś konto bankowe tam? Nie ma żadnych danych na które mam wpłacać... Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 a w mailu potwierdzajacym zamówienie ? Quote Link to post Share on other sites
Radziul Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 No nie ma... być może w poniedziałek dostanę wszystkie dane. Bo jak narazie jest status ''przetwarzanie zamówienia'' Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 Musisz czekać, aż sprawdzą, czy mają na magazynie. Procedura identyczna jak na specshopie. Ja zamówiłem w piątek, do dzis jeszcze nie ma potwierdzenia. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 (edited) Chciałem powiedzieć jedno. Zostawiłem u nich, ja i moi klienci kwotę 5 cyfrową. Wysoka jakość obsługi klienta, przejrzystość wszystkiego i przede wszystkim ich FLEKSYJNOŚĆ skłoniło mnie do tego, że zamawiam wszystko u nich. Nigdy tak dobrze mi się nie kupowało jak u nich. POLECAM! Edited February 13, 2012 by AnR Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 Chciałem powiedzieć jedno. Zostawiłem u nich, ja i moi klienci kwotę 5 cyfrową. Wysoka jakość obsługi klienta, przejrzystość wszystkiego i przede wszystkim ich FLEKSYJNOŚĆ skłoniło mnie do tego, że zamawiam wszystko u nich. Nigdy tak dobrze mi się nie kupowało jak u nich. POLECAM! ▸ fleksyjność cecha języka wyrażająca się tym, że niektóre słowa są odmieniane przez przypadki, osoby, czasy itp. http://www.sjp.pl/fleksyjno%B6%E6 :happy: Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 No nie ma... być może w poniedziałek dostanę wszystkie dane. Bo jak narazie jest status ''przetwarzanie zamówienia'' Przed chwilą otrzymałem wszelkie dane, więc i Ty powinieneś już. Quote Link to post Share on other sites
Radziul Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 Przed chwilą otrzymałem wszelkie dane, więc i Ty powinieneś już. Tak, ja również. Wszystko super - kontakt co najmniej wzorowy. Quote Link to post Share on other sites
Jey85 Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 Zmiana statusu zamówienia zmieniała się wam na bierząco? Wczoraj rano przelew wysłałem i już powinien dotrzeć, strona tego nie pokazuje. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 (edited) A ja nie polecę sklepu. Choć już trochę rzeczy u nich kupiłem, to więcej nie będę. Wylicytowałem za pełne 3 pln na allegro tłumik płomienia do akm-a. Za wysyłkę zażyczono sobie ponad 10zł. Trochę dużo jak na tak mały przedmiocik, ale biorąc udział w licytacji, godziłem się na takie warunki. Choć jak wiadomo, wysyłka takiego czegoś, powinna być znacznie tańsza (wysyłam sporo większych rzeczy listem pocztowym priorytetowym i nie kosztuje mnie to nigdy więcej jak 10zł, nawet z kupnem koperty bąbelkowej + kaloriami za przejście ok 1300m na pocztę). No ale cóż, polak głupi nie jest i kombinuje jak wyjść na swoje. Ok, piszę więc maila do sklepu, z grzecznym zapytaniem czy nie da się wysłać tego czegoś taniej. No to dostałem taką odpowiedź, że postanowiłem się już więcej nie kłócić, wpłacić tyle pieniążków ile życzy sobie sprzedawca. Jednak, poprosiłem o pełne zestawienie kosztów na fakturze VAT do czego mam chyba prawo. Poprosiłem również o podanie danych do przelewu. No i nastała cisza. Po kilku dniach postanowiłem skontaktować się telefonicznie ze sprzedawcą, by ustalić szczegóły transakcji- nie dało to skutków. Padnie pytanie, czemu nie wpłaciłem od razu, przez pay pal, czy coś takiego- otóż zawsze staram się ze sprzedawcą skontaktować mailowo, lub telefonicznie i prosić o nr konta by wszystko potwierdzić. Skoro już nastała cisza, pomyślałem (no i to może mój błąd) że sprzedawca dał sobie ze mną spokój i szkoda mu sprzedawać za 3zł przedmiot, który jest wart jednak trochę więcej... Odpuściłem w każdym bądź razie, miałem wrażenie że może ktoś mnie po prostu olał, to upominać się nie będę. Ostatnimi czasy mam sporo nauki na głowie, do tego zamówienia szpeju dla kolegi z Austrii itp. Zapomniałem już o tym... Dziś (w sumie wczoraj), dostałem maila z pozdrowieniami od allegro, że sprzedający azteko, wystąpił o zwrot prowizji... Do więzienia za to pewnie nie pójdę, szczególnie nie zbiednieję jeśli im to zwrócę- obawiam się że druga strona będzie bardziej stratna, bo straci klienta, za głupie xx groszy. Podrzucam zrzucik mailów (pewne dane zostały zamazane): https://lh3.googleusercontent.com/-GotxqKldKdE/Tzrtb_h5uCI/AAAAAAAAH5g/HSCDgXI0sLQ/s800/mail%25201.jpg Jako że chciałbym w przyszłości uniknąć podobnych niemiłych sytuacji, kieruje pytanie do bardziej doświadczonych ode mnie osób- a mianowicie, czy coś zrobiłem źle ze swojej strony ? Rozumiem że kupując przedmiot, zawierałem umowę kupna/ sprzedaży i w kwestii czysto formalnej, wina leży po mojej stronie, bo to nie ja dopełniłem swojego obowiązku. Lecz wydaje mi się, że komuś zabrakło tutaj dobrej woli i zadbaniu o klienta (czy tak trudno jest wysłać numer konta i dane, jeśli klient o to prosi !?) . Specjalnie doświadczony w kwestii praw konsumenta/ sprzedawcy nie jestem, akurat w kwestii prawnej, z racji sporych ilości godzin spędzonych w sądzie (na szczęście w sensie "administracyjnym") miałem sporo do czynienia z K.K. oraz K.P.K. , a tam raczej nie znajdzie się spraw podobnych do moich (to już raczej pod sprawy cywilne podchodzi)... Widocznie wybrałem zły wydział do odbycia stażu... Więc prosiłbym o w miarę konstruktywne opinie na ten temat. Jeśli ktoś szuka powodów do zbędnej dyskusji, to naprawdę niech da sobie spokój, bo nie chodzi mi o to, żeby robić tutaj burzę o kilka groszy, robić wielką aferę dla sklepu etc. Może ktoś w przyszłości miałby podobny problem i dzięki temu, uniknąłby nieprzyjemności. Pozdrawiam Edited February 14, 2012 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 Moim zdaniem - przystałeś na warunki aukcji, po czym chciałeś negocjować cenę PO zakupie, czy PO zawarciu umowy kupna-sprzedaży. Sprzedający nie zgodził się na to, więc wyjechałeś z tekstem, że chcesz zestawienie kosztów. Ostatecznie w ogóle nie płacąc za przedmiot. Cóż, ostatnio miałem podobna sytuację (choć cenę wysyłki miałem ludzką, 7zł), tylko ****, z którym robiłem interes dodatkowo wystawił MNIE negatywa. Więc ogółem powiem tak - nie rozumiem takich kupujących. ;) Nie podobała Ci się cena wysyłki/stan przedmiotu/kolor paneli na zdjęciu - NIE LICYTUJ. Albo dogadaj się PRZED. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 (edited) chcesz zestawienie kosztów. Ostatecznie w ogóle nie płacąc za przedmiot. No tak. Ale chyba mogę o to prosić co nie (zestawienie kosztów) ? Wpłacam pieniądze i dostaje fakturę/ paragon na której wszystko jest napisane... Jak w mailu widać, chciałem wpłacić, dzwoniłem... Chyba jeśli coś komuś sprzedajesz, i ktoś prosi Cię w mailu o nr konta, to go nie olewasz ... ? Ewentualnie, przypomniał byś się po jakimś czasie... Edited February 15, 2012 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 Jak Lesio - nie rozumiem delikwenta, który godzi się na wszystkie warunki, a potem się wykłóca o w sumie "groszowe" sprawy. Co innego jakby przebitka na wysyłce wynosiła kilkadziesiąt/kilkaset złotych... a tu mówimy o 3zł... :bialaflaga: :biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 Zgodził się na warunki aukcji. Nie złamał/zerwał warunków umowy. Poprosił o fakturę - zgodnie z treścią aukcji miał do tego prawo: cytuję: Wystawiam faktury VAT Niefortunnie ułożyła się dyskusja między kupującym a sprzedającym. Klient jest jednak klient i ma trochę więcej praw czy praw umownych od sprzedawcy. Zgodził się na warunki - które sprzedający z automatu niekiedy ma ustawione w szablonie aukcyjnym. Naliczając takie same koszty zarówno dla wysyłki pinu jak i do wysyłki całej replik. W tym przypadku nabywca po prostu chciał po ludzku (choć może nie w najlepszych słowach) zminimalizować te koszty. Coś w dyskusji poszło nie tak - Sprzedawca poczuł się urażony, kupujący stanął ogonem w stronę sprzedającego i jest jak jest. Sugerował bym polubowne rozwiązanie tej sytuacji - Azteko.pl cofa swój wniosek o anulowanie transakcji, Ty nie dostaniesz upomnienia, zapłacisz za wylicytowany towar , będziesz miał tłumik, i oboje wystawicie sobie pozytywne/neutralne komentarze. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 (edited) Jak Lesio - nie rozumiem delikwenta, który godzi się na wszystkie warunki, a potem się wykłóca o w sumie "groszowe" sprawy. Co innego jakby przebitka na wysyłce wynosiła kilkadziesiąt/kilkaset złotych... a tu mówimy o 3zł... :bialaflaga: :biggrin: Nie lubię gdy mnie ktoś na czymś kroi. Jeśli coś wysyłam, zawsze staram się minimalizować koszty. Kupuje dużo rzeczy przez allegro, więc liczy się dla mnie każda złotówka. Zawsze staram się coś ze sprzedawcą utargować, w końcu zabronione to nie jest. Mówisz że wykłócam się o groszowe sprawy. Sprzedawca w takim razie lepszy nie jest, bo prowizja z allegro to nie "kilkadziesiąt/ kilkaset złotych"... Tym bardziej o przedmiot kosztujący 3zł. choć może nie w najlepszych słowach Wystarczyło napisać "Niestety, nie da się zrobić wysyłki taniej", niż prawić mi ironiczny wykład o pakowaniu, składaniu propozycji wysyłania paczek itd. Bardzo takiej postawy nie lubię. Jeśli ja robię z kimś interes, staram się mimo wszystko być miły. Edited February 15, 2012 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 Faktura VAT jest dla Vatowców, Tobie przysługuję paragon. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.