Guest Miles_ACE Posted May 16, 2008 Report Share Posted May 16, 2008 Kilka dni temu zamówiliśmy towar u krakmana. Paczka przyszła całkowicie rozwalona, w środku brakowało 6 części, reszta kompletnie zniszczona. Spisaliśmy protokół szkody, odesłaliśmy... krakman przysłał nową. Wszystko ok... tylko, że mi zamiast akumulatora Sanyo wysłali Firefoxa o trochę większej pojemności w ramach "dobrej współpracy z klientem i przeprosin". Jeżeli prezentem miał być ten firefox zamiast sanyo to ja dziękuję za takie niespodzianki... Quote Link to post Share on other sites
(jaca) Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 W tym sklepie zamawiałem dużo razy.... Wszystko było ok. Za to daje 4+ . (Ponieważ raz nie dostałem szczerbinki do broni) Ale odradzam serwisu... Jak dostałem broń śrubki były nie dokręcone,(nie dało się ich dokręcić, ponieważ były również przekręcone) broń cała latała, styki się przegrzewały. Ogólnie byłem bardzo wkurzony ponieważ musiałem wysyłać drugi raz... A miałem mieć niedługo strzelanke!!!(no i oczywiście drugi koszt przesyłki) Quote Link to post Share on other sites
marianos Posted May 21, 2008 Report Share Posted May 21, 2008 słuchajcie ja mam takie pytanie jak tam się odbywa zamawianie ? możecie mi to wyjaśnić bo ja jeszcze tego nie pojołem :D i może ktoś wie ile będzie wynosił koszt przesyłki broni o wadze 3kg? Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted May 21, 2008 Report Share Posted May 21, 2008 Broń odesłaną na gwarę zrobili w tydzień. Kasę za reklamacje dostałem na życzenie przez przekaz pocztowy(bo nie mam konta w banku). Ogółem:+ Quote Link to post Share on other sites
gall_anonim Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 Czy ktoś kupował z nowej dostawy replik? Sklep pisze że sam tuninguje tak samo jak na customs.pl. Mam takie pytanie: jak z jakością takiego tuningu? Czy rzeczywiście są te części wymieniane? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
myrcin Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 Oczywiście, że są. Przecież wszystko można sprawdzić, a jak by wszyło na jaw... Broń w jak najlepszym porządku. Ale mam zastrzeżenia do obsługi, nie zawsze odpisują na e-maile, a jak już odpiszą to nie na wszystko :] Ogółem + bo zamówiłem w Czwartek wieczorem, doszło w piatek o 12:00. Quote Link to post Share on other sites
marianos Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 też polecam sklep :) na moje e-maile odpowiadali :) obsługa fajna no i kurier boski :) Wielki PLUS dla nich :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
fiedotow Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 Zamówienia składam internetem. Ale czasem się zdarzy, że coś potrzebuję nagle. Tak było i teraz. Co prawda dostałem maila z informacją, że zamówienie zrealizowane, ale po telefonie udało się do paczki dołożyć kolejne rzeczy. Tak trzymać! Wielkie dzięki! Quote Link to post Share on other sites
Sundowner Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 (edited) W przeciągu ostatnich 2 tygodni zakupiłem dwie repliki CQBR Boysów, jedna w Gunfire, drugą w Taiwangun. Dało mi to ciekawą możliwość porównania obu sklepów: Taiwangun. Replika była zamawiana dla kolegi, usiedliśmy z rana, około 0900h do komputera, przejrzeliśmy sklepy raz jeszcze szukając najlepszej oferty i znaleźliśmy ją właśnie tam. Złożyliśmy zamówienie na replikę, amunicję, ale dopisując, że sprężyna 120 jest dla nas za mocna i chcemy by ja wymieniono na 110 lub 100 (w domyśle raczej chodziło o stockową), kolega wybrał opłatę za pobraniem i Pocztę Polską. 20 minut później - o 0948h na skrzynce już był mail o potwierdzeniu zamówienia. Chwile potem dzwoni telefon, dzwonią z Krakmana, pytają się jaką sprężynę tam włożyć, najwyraźniej nie mają stockowej (replika do nich doszła już pewnie zmodyfikowana) więc uzgodniłem, że wstawią 110 MadOniona i dopiszą to do rachunku. Nie minęła godzina - kolejny telefon tym razem kwestia przesyłki - Poczta strajkuje, więc czy nie chę zmienić na kuriera, który zresztą jest tańszy... w tym momencie myślałem o zdzieleniu kumpla za przeoczenie tego faktu. Zgodziłem sie na kuriera i o godzinie 1248h dostaję maila o wysyłce. 3 godziny, zajęło im wytarganie repliki, zmiana sprężyny, dwa razy skonsultowanie się ze mną telefonicznie i oddanie kurierowi. Zobaczcie w moim innym poście ile czasu komuś innemu zajęło samo wysłanie! Jednakże nastąpił mały zgrzyt - nie dostałem informacji o numerze przesyłki, o co zapytałem się dopiero dzisiaj... ale jest to już nieważne, bo przesyłka dotarła. 29 godzin i 47 minut, od zamówienia do dostarczenia Sprawdziliśmy GB - jest zaplombowany, w pudle jest też i mocniejsza sprężyna, póki co wszystko ok. PS. przeżycia z Gunfire tutaj Edited June 10, 2008 by Sundowner Quote Link to post Share on other sites
Side Posted June 11, 2008 Report Share Posted June 11, 2008 Odpowiadali na maile w dość krótkim czasie - plus. Ostatnio kupowałem konwersje SPR u Krakmanów w sklepie stacjonarnym. Byłem kilka minut po teoretycznym zamknięciu sklepu, lecz gdy pan się dowiedział, że przyjechałem z Katowic - bezproblemowo mnie obsłużył. Za to również mają Plus. Quote Link to post Share on other sites
kacperxy Posted June 18, 2008 Report Share Posted June 18, 2008 Kolejny wielki + dla Taiwana. Przesyłka zamówiona w niedzielę o 23, a już w poniedziałek o 10 wysłana. Wszystko zostało zrobione tak jak napisałem w komentarzu do zamówienia. Przesyłka oczywiście zapakowana w taki sposób że nalot bombowy by przetrwała :lol: . Jedyne zastrzeżenie jakie mam to takie ze napisałem maila z prośbą o zmianę adresu wysyłki, ale adres nie został zmieniony, na szczęście ktoś był w domu i odebrał paczkę. Quote Link to post Share on other sites
MartiN_BB Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Pierwszy zakup u Krakmana i jestem w pełni zadowolony. Zamówienie (replika + preclufa+ sprężyna+ gumka do tego kilka akcesoriów ;-) ) złożone 19 czerwca o 1:30 w nocy. O 8 rano przyjęte przez sklep, pięć godzin później wysłane kurierem (pobranie). Następnego dnia o 12 kurier był już u mnie . Wszystko dobrze spakowane (spora paczka z tego była :-o ) Tak więc czas realizacji do odbioru repliki : 26 godzin :) Rewelacja. + dla sklepu Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 No i znowu + . zamówienie złożone w poniedziałek o 23 a we wtorek o 8.08 mail że wysłane , a w środę paczka już u mnie :-P . Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted July 3, 2008 Report Share Posted July 3, 2008 Wielki plus, pierwszy zakup. Pierwszego lipca zamówienie - drugiego lipca wysyła ( bo był montaż części do repliki), cały czas kontakt Quote Link to post Share on other sites
Grucha827 Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 Jak na razie opisze wam kontakt (paczka jeszcze nie doszła) więc wczoraj po 16.00 zamówiłem (sklep powinien być zamknięty) zostało przyjęte lecz źle zaznaczyłem i zamiast kuriera wziąłem Poczte Polską więc napisałem i około 09.00 dostałem maila że ''ok wyśle kurierem za pobraniem'' i chwile później że paczka wysłana a sklep jest czynny od 10.00 :o Narazie ogromny plus zobaczę kiedy dojdzie paczka i jak będzie wyglądała...jak tak super klienta traktują to pewnie wszystko będzie ok! Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 O tak, kontakt ze sklepem jest świetny, ostatnio zadałem im dość późno parę pytań na e-mail i odpowiedź dostałem tego samego dnia o ... godzinie 22 :) Normalnie stosują pełna gębą "Klient nasz pan" Quote Link to post Share on other sites
Grucha827 Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 Dostałem paczkę około 12.00 zapakowana super:D Wszystko z opisiem a do tego smycz super kontakt i wogóle zaj&biście :-F Quote Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 Zamówienie poszło we wtorek po południu. W środę po południu- wysłane W czwartek po południu mam przesyłkę. Supcio :) Quote Link to post Share on other sites
Wojteqq Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 To i ja dodam coś od siebie. Jestem absolutnie nowy w środowisku ASG, więc moja pierwsza wizyta w sklepie stacjonarnym Krakmanów była prawdziwym utrapieniem dla sprzedawcy, bo zadawałem pytania takie, że głowa boli i wstyd mi do dziś (co to jest hop-up? ile fps trzeba mieć, żeby nie zrobić krzywdy ludziom z bliska? co to znaczy hi-cap? itd. itp.) Jednakże na każde, nawet najdurniejsze pytanie, dostałem wyczerpującą odpowiedź. Ponadto wymacałem wtedy praktycznie każdą replikę w sklepie... :) Ostatecznie nabyłem wtedy tylko gogle (sic!) i się pożegnałem. Potem odwiedzałem jeszcze kilkakrotnie sklep kupując jakieś pierdółki, by przy okazji dalej macać repliki. Cały czas sprzedawcy mieli święto-anielską cierpliwość dla mnie. Oczywiście równolegle molestowałem załogę za pomocą tak telefonu, jak i mailowo. Cały czas odpowiedzi były zwięzłe, rzeczowe i bez opóźnień. Gdy już chęć zakupu sprzętu właściwego dojrzała we mnie, nieco utrudniłem sobie sam sprawę, gdyż chciałem 'z biegu' replikę sobie wziąć, co kłóciło się z zasadą przeglądów zerowych u Krakmanów. Zostałem na miejscu poinformowany, że niestety replika nie jest gotowa i będzie na jutro rano, a najlepszym sposobem by uniknąć takich sytuacji jest wcześniejsze zamówienie via internet. Tak też uczyniłem. Nazajutrz nie dałem rady wyrwać się z pracy, więc dopiero dwa dni później zjawiłem się na ul. Vetulaniego. Szykowałem się na większe zakupy (replika, dodatkowy magazynek, rączka RIS, kolimator, pas 'taktyczny', tona kulek, rozładowarka, dodatkowy akumulator). Pan z obsługi (ten wyższy - przepraszam za określenie, ale nie znam personaliów) miał chyba gorszy dzień albo spory zajob, bo odniosłem wrażenie, że nieco mu przeszkadzam moimi zakupami. To jednak nie był problem, bo sam zasuwam w podobnej branży i też czasami nie wiem jak się nazywam. Poprosiłem przy okazji o montaż akcesoriów od razu, co mogło być błędem ze względu na nastrój sprzedawcy. Na szczęście w chwilę później pojawił się 'niższy' pan i sprawa poszła gładko. Montaż, szybkie przeszkolenie :), nawet wyciął mi w styropianie miejsce na rączkę i sprawnie owinął całość stretchem, cobym po Krakowie nie paradował z bronią na wierzchu. Jakieś dwa dni później po serii intensywnych testów w zaciszu domowym stwierdziłem, że mój UMP zacina kulki w trybie auto. Popytałem na forum, wedle rady przesmarowałem olejem silikonowym, co jednak nie rozwiązało problemu. Zatem uderzyłem z gwarancją na Vetulaniego i okazało się, że albo smar potrzebował czasu na dotarcie we wszystkie miejsca, albo jestem durny i nie znając specyfiki działania AEGów (co bardziej przwdopodobne!) wypuściłem się jak z buraków, zgłaszając usterkę. Na miejscu 'wysoki' pan replikę przestrzelał, cierpliwie poczekał, aż skończę służbową rozmowę, cierpliwie udzielił odpowiednich informacji i ostatecznie wróciłem do domu już z sprawnym 'narzędziem mordu'. Ogólnie wielki PLUS dla obsługi. Cierpliwi, rzeczowi, znający się na rzeczy. Szczerze polecam. W najbliższym czasie planuję jeszcze zakup jakiejś broni bocznej gazowej i tuning ekstremalny repliki, coby celność i skupienie poprawić. Oczywiście skorzystam z usług Krakmanów ponownie i zobaczymy jak serwis u nich wygląda. Pozdrawiam Wojteqq Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted July 16, 2008 Report Share Posted July 16, 2008 (edited) Wieki + znowu , zdumiewa mnie szybkość pracy w tym sklepie , zamówienie złożone o 22.40 a następnego dla o 6.45 mail że przyjęte , 9.00 paczka już nadana pełen profesjonalizm . Edited July 16, 2008 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
Yuber Posted July 16, 2008 Report Share Posted July 16, 2008 Dzisiaj dostałem SAWika, super ekipa, łatwy kontakt i ogólnie strasznie szybka realizacja ;). Jedyne co pozostaje to polecić- oby tak dalej! Quote Link to post Share on other sites
SzczwanyLis Posted July 17, 2008 Report Share Posted July 17, 2008 Zamówiłem we wtorek, dostałem w środę z rana (Kraków - Gdańsk, widać można w jeden dzień). Polecam :) Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted July 17, 2008 Report Share Posted July 17, 2008 Cycuś glancuś , zamówienie duże w poniedziałek wieczorem, odbiór dzisiaj rano. Na plus! Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted July 18, 2008 Report Share Posted July 18, 2008 Dziś zostałem rozbawiony przez załogę Taiwangun.com Otóż zamówiłem malutką paczkę kulek, ot 2000 sztuk. Dziś odebrałem wielką paczkę mogącą pomieścić przynajmniej Desert'a w charakterystycznej niebieskiej folii. Warstwa ta miała ok 1,5-2 cm grubości. Potem była warstwa tektury. Potem kolejna warstwa folii, tym razem z bąbelkami. Na samym końcu, w szarym kącie wielkiej paczki tkwiła mała torebka z kulkami :). Dla mnie taki sposób pakowania jest przesadny, ale mimo wszystko zaliczam Krakmanom wielki plus za (czasami bliską absurdu) dbałość o paczkę ;). Quote Link to post Share on other sites
joker22 Posted August 19, 2008 Report Share Posted August 19, 2008 Dziś dostałem zamówionego Long Shotguna :) szybko i sprawnie zrealizowane zamówienie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.