Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Taiwangun.com


Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nic dodać nic ująć, jeden z najlepszych polskich sklepów (jak nie najlepszy). Kupowałem u nich wiele razy, 2 razy wysyłałem towar na gwarancję (wada fabryczna) zawsze szybko i sprawnie. Po wysłaniu 7 dni i naprawiona replika jest u mnie :)

 

P-O-L-E-C-A-M

Link to post
Share on other sites

Kolejny wielki + dla Krakmana. Operację załatwiania sprzedaży ratalnej rozpocząłem w piątek, w poniedziałek był kurier z papierami do podpisu, w środę już wywalałem kolejną paczkę kulek. To jest szybkie działanie. Przy okazji wielkie brawa dla współpracującej z nimi Pani Beatki z Żagla!

Link to post
Share on other sites

W poniedziałek rano zapłaciłem za zamówienie, przesyłka została niezwłocznie wysłania kurierem. Niestety, w środę jeszcze nie miałem paczki więc skontaktowałem się mailem ze sklepem. W niedługim czasie otrzymałem namiary na najbliższy oddział GLS, zadzwoniłem, opierniczyłem i godzinkę temu w domu był kurier :)

 

Duży plus dla sklepu,z tego co widzę mają doskonały kontakt z klientem, w przesyłce zaś było paragon i dotatkowa instrukcja do ładowarki :)

 

Pomimo zdecydowanie zbyt długiego oczekiwania na przesyłkę "w 24 h " jestem zadowolony :-]

Link to post
Share on other sites

Zadałem im na maila pytanie czy go swojego G36C JG bezproblemowo zamontuję cichą głowicę tłoka CA. W odpowiedzi na pytanie otrzymałem informację, że jeżeli się na tym znam to powinienem bez problemu ją zamontować.

 

 

Kolega pojechał do Krakowa i kupił mi tą głowicę. Po 3 godzinach dłubania w GB, utracie gwarancji, zmarnowaniu czasu stwierdziłem, że mnie okłamali. Nie da się tej głowicy zmieścić w tym cylindrze bo jedno albo drugie jest złych rozmiarów :/ Tak oto 85zł poszło się ... przejść. Nie mam gwarancji, nie mam cichej głowicy w karabinie, nie mam pieniędzy a żadna osoba ze sklepu nie raczy odpisać na mojego maila :|

 

Bardzo się zawiodłem i następnym razem ominę ten sklep szerokim łukiem.

Link to post
Share on other sites

Mogę polecić ten sklep z czystym sumieniem. :P Świetny kontakt z klientem i miła obsługa. Jak brałem od nich low-capa i MP5 SD5 z JG to koleś zadzwonił i zapytał czy zeszlifować te dwa 'bolce' niedaleko szyjki maga. W paczce co prawda zamiast 8 tys. kulek przyszły 4 tys. ale jak napisałem im maila o tym braku i żeby przysłali brakujące kulki odpisali 'oki'. :mrgreen: Poprostu oby tak dalej!

Link to post
Share on other sites

Biuro obsługi Kiljeta w tym sklepie to [usunięto zwrot obraźliwy] wybierajcych sobie czym sie zając a co olać. W ciagu ostatniego półrocza napisałem kilka majli z trzema róznymi pytaniami. Za pierwszym razem chodziło o naprawe mojej repliki i wycene tiuningu. Owszem wycena dotarła w odpowiedzi po tygodniu oczekiwania. natomiast pytania odnośnie naprawy mojej repliki pozostało pominięte. Kolejne zapytania pozostały bez odpowiedzi co spowodowała ,ze skorzystałem z usług innego servisu.

Innym razem pisałem w sprawie wyceny i ewentualnego rabatu przy zakupie 4 replik Beta specnaz wraz z dadatkowymi bateriami i magami odpowiedź była w 3h.

Kolejna sprawa jaka miałem do Taiwangun'a było wysłane w zeszłym tygodniu chodziło o to czy produkt który mnie interesuje (jego koszt to Cena 45zł) jest kompatybilny z innym ich produktem. Odpowiedzi brak. Najwidoczniej tylko wtedy Kiljęt jest traktowany powaznie gdy sklep może na nim solidnie zarobić drobniejsze sprawy olewaja na całej lini.

Taki kontakt z klijetem znichęca mnie skutecznie do zakupów w ich sklepie.

 

Prosimy o ostrożniejsze dopieranie słownictwa, za niektóre grożą konsekwencje prawne (Regdorn)

Link to post
Share on other sites

Nadszedł czas na sprostowanie.

 

Po napisaniu posta powyżej otrzymałem maila z odpowiedzią na temat mojego problemu. Cała sprawa przybrała taki wygląd, że Krakmani zgodzili mi się zamontować tą głowicę tłoka u siebie na poczekaniu bez utraty gwarancji.

Porównanie 2 głowic CA wykazało, że to ta właśnie firma pomyliła się i dlatego dostałem wadliwy element. Obsługa sklepu zapewnia mnie, że zdarzyło się to im po raz pierwszy. Zamontowali mi już właściwą część razem z odpowiednią głowicą cylindra i wszystko jest już w porządku :mrgreen:

Edited by Wojtass_nt
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Naprawdę solidna obsługa, przejechałem ponad 300 km w jedną stronę, by kupić giwerę i inny szpej, trochę poczekać musiałem bo coś nie stykało, ale czas poświęciłem na pooglądanie sklepu. Ogólnie pracownicy to tak samo zakręceni maniacy jak my i to im sie chwali, było bardzo przyjemnie i wesoło. Ojciec i ja dostaliśmy krzesełka i coś do poczytania bo wiadomo było, że naprawa trochę potrwa (to jest obsługa XD) Z wizyty w sklepie jestem w pełni zadowolony. Wielki + dla Krakmana i jego ekipy.

Link to post
Share on other sites

29 sierpnia wieczorem zamowilem u nich cm.028 z kuleczkami. Paczka doszla 31 sierpnia - spodziewalem sie ze przyjdzie 3 wrzesnia a tu jestem mile zaskoczony. ;)

Poza tym odpowiadali na kazde moje pytanie.. a troche ich bylo - chłopaki maja stalowe nerwy. :-o

 

Wielki + dla Krakmana!

 

POLECAM

Link to post
Share on other sites

Wracając do AllPay'a to co się wpisuje w polę ID sprzedawcy? Wpisałem Krakman to AllPay powiedział, że konto sprzedawcy zostało zablokowane... :poddanie:

 

Właśnie zamówiłem CA G36. Kontakt jest dobry -- odpisują na maile szybko lub ew. następniego dnia, nawet jeśli mail jest typu "męczący klient" :)

 

Czekam na przesyłkę...

Link to post
Share on other sites

Jak zwykle plus - świetny kontakt, doskonały serwis, naprawdę solidna obsługa. Czasem słyszę, że naciągają klientów na droższe części, ale ciężko zdecydować, kto ma w tym sporze rację. Jakby montowali tańsze części, to podniosłoby się wśród klientów larum, że Krakman sprzedaje syf, a więc i tak źle, i tak niedobrze ;)

Jak dla mnie bezsprzecznie i niezmiennie od lat najlepszy sklep asg w Polsce! Oby tak dalej :)

Link to post
Share on other sites

Replikę kupiłem, odesłałem bo mam do tego prawo. Pisałem maile wszystko ok. Teraz napisałem maila czy paczka dotarła i zero odpowiedzi. W ogóle raz odpowiedzi dostaje się zaraz albo za tydzień lub w ogóle.

 

Ok, kasę mi odesłali, wszystko cacy, oczywiście wielki krzyż + ee, znaczy plus.

Link to post
Share on other sites

Jestem zmuszony także polecic ten sklep.Z dwóch powodów:popierwsze replikę którą tam nabyłem działała bez problemu pomimo dobrego tuningu mocowego,podrugie odpisywali i odpisują mi na każde maile.Można też dożucic bezproblemowoś w przyjmowaniu reklamacji----niedawno wysłałem replike bo hop up nie podkręcał kulek.Bez żadnego problemu i szarpania udzielono mi tej gwarancji i wymieniono zepsuty podzespół.Wielkie plusiory dla nich+++++++++

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Z zakupów do tej pory byłem zadowolony, ale tym razem przyszło mi skorzystać z Krakmańskiego serwisu.

 

Minus!!

 

A czemu?

 

Posłałem replikę celem drobnego tuningu (zmiana głowicy tłoka, głowicy cylindra i precka). Na pytanie czy doszła i kiedy wróci dostałem tylko maila "tak jest u nas".

 

Półtora tygodnia później wkurzyłem się i zadzwoniłem z pytaniem, co jest grane. Ruszyło się, i kilka dni potem replika do mnie wróciła.

 

I teraz gwóźdź programu - wróciła źle skręcona. Kolba i chwyt pistoletowy rozchwiane, ucho do zawieszenia pasa wypada, jedna z wtyczek przy baterii w kolbie rozwalona (jakiś "mądrala" musiał bardzo energicznie ciągnąć), bezpiecznik spalony, w okablowaniu zwarcie. Prosiłem, żeby po upgradzie przestrzelali replikę na chronometrze, ale wynik wpisali z sufitu wzięty, skoro elektryka nie działa.

O drobiazgach (np. śruby noszące ślady złego doboru śrubokrętów czy wkręcania "na pałę") już nie spominam

 

A żeby nie kumpel rusznikarz, to bym do tego nie doszedł. Jasne, proponowali, że skręcą replikę za darmo, ale doszły by mi do tego koszty przesyłki.

Choć muszę przyznać, że osoba odpisujaca na maile zachowywałą się bardzo sympatycznie i w porządku (plus dla działu obsługi klienta).

 

Jak dla mnie to oznacza:

- kiepską organizację pracy (nie potrafili powiedzieć, kiedy będzie zrobione, dopiero po interwencji telefonicznej zdjęli replikę z półki w warsztacie i się za nią wzięli).

- marne umiejętności serwisanta (niestarannie wykonał montaż, powodując zwarcie)

- niedbalstwo (nie sprawdził, czy replika po skręceniu w ogóle działa).

 

Mam nadzieję, że Krakman czytuje ten temat i wyciaga z niego wnioski :)

Edited by Errhile
Link to post
Share on other sites

Kolega odsyłał kałasza cymy na gwarancyjny serwis. Jakiś potem mieliśmy ubaw, gdy po powrocie aega i podłączeniu baterii z aega zaczęło się dymić :)

 

Cała elektryka spalona. Styki do silnika były na chama przylutowane i to jeszcze źle. Bateria oczywiście poszła do kosza.

 

Niby teraz naprawili jeszcze raz, ale zobaczymy...

Link to post
Share on other sites

Kupiłem M89 (HK UMP),nie działał-przypadek

Wrócił z naprawy,nie działał-pech

Otrzymałem nowy,działał przez tydzień,tłok w gear boxie zatrzymał się w tylnym położeniu,odesłałem gear box.

Czy te usterki to reguła?

Czy napewno wszystkie aegi są sprawdzane przez serwis przed wysyłką?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...