_Arczi_ Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 Witam Mam zamiar wymienić w moim G36 wysłużony już silnik EG1000 z TM. Założenia przy wyborze nowego silnika: 1. Konfiguracja mojego karabinu to: M130 Guardera i zębatki STU z CA. 2. Taka względnie normalna szybkostrzelność. Wiem że to pojęcie względne, ale super kosiarki nie potrzebuje. 3. Silnik ma być zasilany baterią 8,4V Large (G&P lub Sanyo RC). Zależy mi żeby ten silnik chodził na 8,4V bo planuje sobie zestandaryzować aku w moich karabinach, a że pozostałe chodzą na 8,4V więc stąd wybór. Zastanawiam się nad Magnumem z Systemy ale trochę on kosztuje i więc tak myśle czy by jakiś inny nie był lepszy w stosunku jakość cena. Pozdrawiam Arczi Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 ICS albo Cymka. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 JG też dają radę, ale potwierdzę, że Cyma lepsza (tzn. mocniejsze magnesy), kupujesz ze grosze na alledrogo, wymieniasz łożysko na stalowe kulkowe, jeśli takiego nie ma i działa pięknie. Quote Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted October 18, 2009 Author Report Share Posted October 18, 2009 (edited) Nigdy nie rozbierałem silnika i nie mam do tego nawet narzędzi, więc by było ciężko żebym w własnym zakresie wymienił sobie to łożysko. Poza tym na allegro znalazłem tylko jeden interesujący mnie silnik Cymy a icsa nie ma wcale. Szczerze to też trochę się obawiam chińskich wyrobów, ale jakbym znalazł jakiś mocno nie wyeksploatowany to czemu nie. A co byście polecili z nówek? Edited October 18, 2009 by _Arczi_ Quote Link to post Share on other sites
Denton Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 Przepraszam że się podepnę pod temat ale też mam pytanie co do silników. Mam zamiar kupic M14 DMR g&p, jest tam wstawiony silnik G&P m120. Jak sądzicie pociągnie spręzyne m150 na 9,6 czy jednak potrzeba więcej? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 Zależy od to od tylu czynników, że to strzelanie w ciemno. Zależy czy na stockowych zębatkach czy na jakichś innych. Zależy też jaki to pakiet (NiMh/NiCd), firma, pojemność, czym to ładujesz. Zakładając mniej więcej, że zamierzasz tylko wstawić M150 to 9.6V to pociągnie, ale na biednym ROF'ie a pojemność ogniw uwarunkuje jak szybko ten ROF będzie spadał w czasie strzelania :-P. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 Gogin... Nie. Na stockowych zębatkach nie pociągnie wcale. Niezależnie od pojemności baterii 9,6 i jej wydajności. Na stockowych zębatkach traci już przy m130 względem silnika CA, który wcale jakimś tytanem nie jest. G&P jest szybki ale słaby. Quote Link to post Share on other sites
LiZzArD Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 Ja mam u siebie Silnik Infinite Torque-Up Guarder-a, Zestaw zębatek - helical Super Torque Up Classic Army i Sprężyna M140 Guarder-a. Ciągnie to Akumulator NiMh 8.4V 3300mAh G&P przy zmierzonym RoF-ie ok 11 kulek/s. Jak dla mnie to w zupełności wystarcza. Przy Twojej 130-tce RoF powinien być troszkę wyższy, o ile się nie mylę? Quote Link to post Share on other sites
Master Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Chyba sobie żartujesz Poldeck silnik G&P ciągnie M150 i to bez większych problemów na baterii 9,6 3000 mAh G&P. Wiem, że temat jest z przed wieku... Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 (edited) http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=5573&name=Element_-_Silnik_Ultra_Torque_-_Krotki A nie myślałeś o takim silniku, wszyscy chwalą... Ja osobiście używam takiego: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=3311&name=Guarder_-_Silnik_High_Speed_Revolution_-_Krotki i nie narzekam. Wg, bardzo dobry tylko, że kiepska zębatka. Używam go przy spręż. M120 CA, z zabójczym ROFem, bateria 9,6V 4ooomAh FF i 9,6V 1100mAh FF. M130 ciągnie bez problemu, z niewiele mniejszym ROF-em. Edited May 16, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
Mixonik Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Ja mam takie pytanie. Co musiałbym wymienić aby osiągnąć zasięg 60m w JG0738? Na razie mam wymienione: -Tłok G&G -Gumka G&G -Łożyska SHS -Dysza SHS -Komora (firmy nie pamiętam, chyba CA) -Sprężyna 120 SHS lub Systema M120. Nie mierzyłem FPS , ani zasięgu. Ale myślę że może 45m ma. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Po pierwsze dać to komuś ogarniętemu do poskładania bo 45m zasięgu na M120 to jest coś nie halo. Po drugie kupić preckę. Jako zasadę ponadczasową i niezależną od włożonych części przyjmij kupowanie dobrych jakościowo kulek. Quote Link to post Share on other sites
Mixonik Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 (edited) Na oko myślę że 45m ma, do poskładania dać będę musiał, bo precke zamontować umiem i inne części. Ale dobrze i solidnie to zmontować to już coś trudniejszego :). Do kogo mógłbym dać tą giete? Edited December 20, 2011 by Mixonik Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Do mnie :) Masz max 20KM. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Jak chce Ci się podbić do GW to zapraszam ; ) Ale po swiętach. Quote Link to post Share on other sites
redbull86 Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Witam posiadam replike AK47 (cyma 039c) wymienilem wiekszosc czesci GB, sprezyna 140 i uzywam baterii FireFox LiPo 11.1 V 20c 1200 mAh chcialby zebyscie pomogli mi dopasowac jakis dobry silnik mam 2 na oku: 1. http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/silniki/silnik-krotki-ultra-torque-element.html 2. http://gunfire.pl/product-pol-1152195729-Silnik-Tornado-GP1000-S-o-zwiekszonym-momencie-obrotowym.html Czekam na konkretne wypowiedzi jak macie cos lepszego to podeslijcie linka. I czy musze wymienic tez sanki? Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Moja propozycja jest abys kupił taki sam co miałeś w replice czyli ten jeżeli chcesz używać lipo 3S. A jak jest dobry to nie zmieniaj nie ma potrzeby . Quote Link to post Share on other sites
redbull86 Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 tzn silnik jest dobry stokowy myslalem tylko ze jak wymienie to zeby byl szybszy a co za tym idzie leszy ruf tylko nie wiem czy dobrze mysle :biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Spodziewaj sie rofu 15-18 rps.Zrobiłem jedna replike CM 039C wkomponowałem w nią lipo FF 1,6Ah 3S 20C mosfet. Rof był no nowej SP- 20rps bez wymiany silnika. Jak chcesz mieć na tej SP 140 powyżej 20 rps kup zębatki SHS 16:1. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Wydaje mi się, że cm039 jeszcze nie miała silnika z "niebieską dupą", to chyba jeszcze są stare silniki, te mocne to nowa seria od cm040.... Nie jestem pewien, ale ostatnio miałem w rękach cm039 i był tam odziwo silnik szary z czarną dupą.... Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 (edited) CM039C zakupiony wrzesień 2010 i ma na pewno silnik z niebieska dupką bo go mam obecnie w domu . Edited January 6, 2012 by Snipernr1 Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Cyma 0.39 to już najnowsza seria tak jak 0.40,0.48itd czyli ma już silnik z niebieską "dupką".Jeśli chcesz zmienić silnik to polecam Elementa jest mocny na systema magnum a i rof polepszy jego wadą jest duża "prądożerność". Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Cyma 0.39 to już najnowsza seria tak jak 0.40,0.48itd czyli ma już silnik z niebieską "dupką".Jeśli chcesz zmienić silnik to polecam Elementa jest mocny na systema magnum a i rof polepszy jego wadą jest duża "prądożerność". I silnik elementa ma dziwną przypadłośc. U mnie podobno "był spalony" - przez miesiąc myślałem że tak jest , do dziś ,jak go założyłem bo mi się nudziło . Quote Link to post Share on other sites
redbull86 Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Ja w mojej cymie mam szary silnik ale mysle ze go zostawie dopoki sie nie "zjara" a wtedy dopiero cos kupię. Wielkie dzieki wszystkim za wypowiedz:-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.