pein23 Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 Tyle to wiem, ale nie mam z nim żadnego kontaktu. Może jest jeszcze ktoś na forum ? Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 Tyle to wiem, ale nie mam z nim żadnego kontaktu. Może jest jeszcze ktoś na forum ? Czego Ci potrzeba? Quote Link to post Share on other sites
pein23 Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 Albo jakiegoś kontaktu do niego, albo innej osoby, która się tym zajmuje. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 Pein, klik i czytaj koniec posta. Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted January 6, 2014 Report Share Posted January 6, 2014 Chyba wam się działy pomyliły.. Zbędne posty wyleciały. Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted February 23, 2014 Report Share Posted February 23, 2014 (edited) Ten temat nie służy już do szukania serwisantów, a jedynie wymienianiu się opiniami o nich. Edited March 22, 2014 by OFF Quote Link to post Share on other sites
MI_Randall Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 A ja będę oryginalny i odradzę pana Poldka. Dziś dowiedziałem się od serwisanta, że szkielet GB zaczyna mi pękać, co zawdzięczam w głównej mierze metalowej głowicy tłoka. Sęk w tym, że replika kiedyś była u Poldka i kazałem mu wymienić głowicę tłoka na plastikową (którą sam kupiłem i załączyłem do paczki). A tu dupa blada, Poldek mnie wydymał. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 Mam nadzieję, że powyższa opinia została napisana po kontakcie z Poldkiem i próbie wyjaśnienia sprawy... Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 No cóż... Kontakt nie miał miejsca ale to kwestia pomijalna w tej sytuacji. Co jest istotne to to, ze każdy szkielet kiedyś pęknie. I stwierdzenie, ż to dlatego, że została założona metalowa głowica tłoka, jest dość mało sensowne, kiedy nie znamy innych zmiennych. Nie znamy przede wszystkim przebiegu. Poza tym powiem tylko tyle: NIGDY nie założyłem nikomu ani jednej części, bez konsultacji z daną osobą. Jeśli zatem założyłem Ci metalową głowicę tłoka, to: -raz: widocznie uznałem, ze przy tej sprężynie plastikowa groziłaby awarią -dwa: wiedziałeś o tym. Głowica tłoka to nie podkładka czy sprężynka bym z dobrego serca i bez informowania wpakował ją do czyjejś repliki. A metalowa głowica to conajmniej 30 pln. Póki co nie kojarzę bym był organizacją charytatywną ;-) . Powtórzę jeszcze raz: jeśli replika KIEDYŚ u mnie była, zapewne dość dawno, bo od wymiany komputera nie mam na nim twoich danych. Zatem mogłes wystrzalać z niej naprawdę wiele od tego czasu. A teraz najwazniejsze: Nie skontaktowałeś się ze mną przed napisaneim posta celem wyjaśnienia sprawy. A to dośc istotne bo: W folderze PW nie mam ani śladu wiadomości od Ciebie. A przejrzałem dokładnie od daty twej rejestracji, do dzisiaj. Nie mam Cię na liście GG, a nie usuwam z niej ludzi związanych z airsoftem. Jest tylko twój post wyżej. Nie mam ani śladu po obecności twej repliki u mnie. A ja dane przetrzymuję przez dłuuugi czas. Prosze zatem o kontakt przez PW. Quote Link to post Share on other sites
MI_Randall Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 (edited) Nie kontaktowałem się z Poldkiem przed napisaniem tamtego posta, przyznaję bez bicia Edited March 23, 2014 by MI_Randall Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 Poldek jeżeli chodzi o "sprawy sporne " jest w 100% uczciwy i zawsze załatwia sprawe na korzyść mniemanego poszkodowanego . I tyle moge powiedzieć . Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 A po piąte: na plastikowych głowicach szkielety też pękają. Jeszcze powiedz że to v.2... I z tego co pamiętam trochę zima była :) Quote Link to post Share on other sites
MI_Randall Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 Tak, v.2. Nie strzelałem się w zimę. Nie obwiniam poldka bezpośrednio o pękający szkielet, nie ma sensu wdawać się w dywagacje na temat przyczyn pękającego szkieletu. Jedyne co mu zarzucam to niezamontowanie plastikowej głowicy tłoka, o co go prosiłem. Może faktycznie napisanie tego posta było pochopne z mojej strony, nie przemyślałem tego. Po prostu nie myślcie, że jestem typem który po prostu przyszedł dowalić poldkowi i zepsuć mu reputację. Nie o to chodzi Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Kolejny raz odesłana replika do Dextera i kolejny raz porządnie wykonana. Instalowana była muszka, która nie pasowała, teraz siedzi, jakby była wręcz stworzona do repliki. Quote Link to post Share on other sites
Highlander Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Widzę, że nie tylko ja, ale znów polecam wszystkim miłośnikom dobrych klamek Dextera z Krakowa. Kolejna naprawa jednaj repliki, doszczelnienie magazynków - trzymają super, oraz najlepsze tuning polegający na założeniu do repliki tłumika z nową precyzyjną dłuższą lufą wewnętrzną, dopasowanie tego oraz dopasowanie ręczne(sic!) gumki , co spowodowało że całość działa i to jak:) Polecam. Quote Link to post Share on other sites
Kolo_man Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Dexter z Krk. Dziś do niego przyjechałem z dwoma gratami dosłownie i w przenośni. Dwie godziny później po sporej dawce rękodzieła i rzeźbienia oba zagadały. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
Lechu1991 Posted June 14, 2014 Report Share Posted June 14, 2014 Polecam serwisanta o nick'u Lukira z Bytomia. Od czasu pierwszego kontaktu z nim czułem, że jest to profesjonalista. Użytkownik ten nie tylko poprawnie pisze po Polsku, ale też posiada olbrzymią kulturę osobistą. Na PW odpisuje bardzo szybko i zawiera w nim wyczerpujące odpowiedzi na pytania swoich klientów. Co zauważalne nigdzie mu się nie spieszy jak czasem bywa z serwisami sklepowymi. Replika spokojnie do niego dotarła, on ją otworzył, sprawdził i dopiero wtedy wybrał jakie części będzie najlepiej w nią włożyć. Ja jedynie podałem za początkowy cel 400FPS oraz 20rps, a o całą resztę nie martwiłem się nic. Zamówienie części odbyło się za jego pośrednictwem dzięki czemu JA miałem zniżkę (spokojnie wartości wysyłki części ze sklepu). Lukira ani złotówki za to sobie nie doliczył, a nawet kiedy stwierdził, że przydałby się w replice inny dystanser wsadził go z dobroci serca - na swój koszt. Mimo iż coś takiego kosztuje kilka złotych to bardzo miłe z jego strony. Poza samym serwisem repliki, sprawdzeniem jej osiągów (ilość FPS, szybkostrzelność, zasięg skuteczny) serwisant doradził mi jakie mam dobrać zawieszenie oraz (na moją prośbę) oszacował co mógłbym wymienić przy kolejnym serwisie. Jak już o tym wspomniałem dodam, że Lukira dla stałych klientów posiada specjalny program lojalnościowy. Nie jest to jedynie hasło, na którym sztucznie jedzie od serwisu do serwisu, a zniżka dla takich klientów (przy przeglądzie lub tuningu) wynosi aż 50%. Myślę, że mój sprzęt będzie go odwiedzał częściej niż raz na rok. Jest to serwisant hobbystyczny i chyba największym plusem takich ludzi jest właśnie to, że przedkładają jakość serwisów nad ich ilość. Lukira zdecydowanie wykazał się cierpliwością wykonując tuning bez pośpiechu oraz ze świetnym efektem. Zdecydowanie polecam tego serwisanta! Pozdrawiam serdecznie, Lechu. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted June 14, 2014 Report Share Posted June 14, 2014 Nic dodać, nic ująć. Mam dokładnie te same odczucia co użytkownik wyżej. Nie ma się co oszukiwać, jeśli chce się mieć DOBRZE DZIAŁAJĄCĄ giwerę 500 fps to Lukira jest jedynym wyjściem ;) Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted June 14, 2014 Report Share Posted June 14, 2014 Panowie, serwisantów polecamy tu: http://forum.wmasg.pl/topic/143629-serwisanci-polecam/ Jak chcecie komuś zrobić reklamę to jest dobre miejsce. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 Tam napisałeś, że temat nie jest do opinii o serwisantach... Zdecyduj się człowieku. Tam jest lista serwisantów i kontakt do nich. Tu wymiana opinii. Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 Wiem do czego służy tamten temat, sam go zakładałem :icon_eek: Na specjalną potrzebę sformułowanie wymiana opinii zamienię na dyskusja abyś w przyszłości nie miał podobnych rozterek. Quote Link to post Share on other sites
Bociano Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 Ten temat nie służy już do szukania serwisantów, a jedynie wymienianiu się opiniami o nich. Wiem do czego służy tamten temat, sam go zakładałem :icon_eek: Na specjalną potrzebę sformułowanie wymiana opinii zamienię na dyskusja abyś w przyszłości nie miał podobnych rozterek. Pogrubienia moje. Generalnie macie tu straszny bajzel i normalny człowiek chyba nie ogarnie który temat do czego służy tak naprawdę. Zróbcie sobie z tym porządek, albo liczcie się z tym, że ludzie będą pisać w kilku tematach o jednej rzeczy. Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 Zdecydowaliśmy się na założenie dwóch nowych tematów, by nie wałkować w kółko tych samych treści. Tak więc dla przypomnienia opiszę do czego służą poszczególne tematy: Serwisanci Polecam - można polecić siebie albo kogoś innego kto zajmuje się serwisowaniem replik Serwisanci Poszukuję - ogłoszenia o poszukiwaniach serwisantów Serwisanci - Temat na pozostałe treści. Można się tu spytać np. o to czy ktoś miał do czynienia z jakimś serwisantem oraz na luźne dyskusje. Co do ostatniego tematu to jest on pozostałością bo poprzednich porządkach i poprzednie posty mogą być mylące. Jak widzicie forum się rozwija i niektóre działy zmieniają swoje funkcje. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 (edited) Jak dla mnie taka formuła jest okej. Ten temat dla klientów po robocie wyrażających dobre albo złe opinie. Ot: "Jasiu49ASG mi spierniczył replikę", "asgZenek328 mi zaczarował replikę". I dyskusje na temat serwisantów, ogólnie tak jak ten temat wygląda. TematSerwisanci Polecam: http://forum.wmasg.p...isanci-polecam/ Doskonale pełni funkcję książki telefonicznej. Kto, gdzie, co robi, jak się skontaktować. Mógłby zawierać po jednym poście dotyczącym każdego serwisanta i byłby okej. Zimna lista, bez opinii i tyle. Mógłby się nazywać "Serwisanci polecani", "Serwisanci Kontakt" czy coś w ten deseń. Serwisanci Poszukuję: Tak jak nazwa wskazuje, dla ludzi szukających. Nie sądzisz, że taki podział byłby przede wszystkim jasny a po drugie czytelny? W jednym temacie piszę do czego chcę człowieka. Serwisanci czytają albo i nie, zgłaszają się albo i nie. Ja czytam opinie o nich w tym temacie a potem w temacie z kontaktami wybieram człowieka konkretnego i z nim się kontaktuję za pośrednictwem podanych możliwości. Przemyśl takie rozwiązanie. No i co do aktualnej formy "Serwisanci Polecam" to moje zdanie jest takie, że nie przystoi samemu siebie na takim forum zachwalać. Za specjalistę powinna mówić jego robota przez ludzi. Jeśli już do tematu z kontaktami to jasne, samemu można napisać o sobie ale zimno i rzeczowo. Jestem ten i ten. Urzęduję tu i tu Kontakt ten i taki. Robię to, to i tamto, nie robię tego owego. Bez dyrdymałów i napinania muskułów. Książka telefoniczna. Edited June 29, 2014 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Jak dla mnie taka formuła jest okej. Ten temat dla klientów po robocie wyrażających dobre albo złe opinie. Ot: "Jasiu49ASG mi spierniczył replikę", "asgZenek328 mi zaczarował replikę". I dyskusje na temat serwisantów, ogólnie tak jak ten temat wygląda. TematSerwisanci Polecam: http://forum.wmasg.p...isanci-polecam/ Doskonale pełni funkcję książki telefonicznej. Kto, gdzie, co robi, jak się skontaktować. Mógłby zawierać po jednym poście dotyczącym każdego serwisanta i byłby okej. Zimna lista, bez opinii i tyle. Mógłby się nazywać "Serwisanci polecani", "Serwisanci Kontakt" czy coś w ten deseń. Serwisanci Poszukuję: Tak jak nazwa wskazuje, dla ludzi szukających. Nie sądzisz, że taki podział byłby przede wszystkim jasny a po drugie czytelny? W jednym temacie piszę do czego chcę człowieka. Serwisanci czytają albo i nie, zgłaszają się albo i nie. Ja czytam opinie o nich w tym temacie a potem w temacie z kontaktami wybieram człowieka konkretnego i z nim się kontaktuję za pośrednictwem podanych możliwości. Przemyśl takie rozwiązanie. No i co do aktualnej formy "Serwisanci Polecam" to moje zdanie jest takie, że nie przystoi samemu siebie na takim forum zachwalać. Za specjalistę powinna mówić jego robota przez ludzi. Jeśli już do tematu z kontaktami to jasne, samemu można napisać o sobie ale zimno i rzeczowo. Jestem ten i ten. Urzęduję tu i tu Kontakt ten i taki. Robię to, to i tamto, nie robię tego owego. Bez dyrdymałów i napinania muskułów. Książka telefoniczna. Taki właśnie był zamysł i tak ma to funkcjonować. W "polecam" nikt siebie raczej nie zachwala tylko oferuje swoje usługi. Według mnie lepiej jeśli serwisanci sami będą podawać namiary na siebie (wiem, że nie każdy lubi kiedy podaje się jego numer telefonu lub gg bez uzgodnienia, a co dopiero na forum). Zmienię później dopisek pod pierwszym postem na inny, nie budzący wątpliwości. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.