MATI12 Posted March 25, 2005 Report Share Posted March 25, 2005 "Niedlugo dojdzie ASG i polskie wdzianka - AT i WP" Jakoś tych polskich sprzętów nie widać :( Link to post Share on other sites
Hydrozagadka Posted March 31, 2005 Report Share Posted March 31, 2005 zamówiłem parę pierdół, za sumę stu złotych. Wszystko przyszło zgodnie z opisem jestem zadowolony , ale mogłyby być bardziej konkretne opisy przy zdjęciach. Ale i tak jestem zadowolony że rangershop ma swoją witrynę i przedstawicielstwo w Polsce. Dawniej kiedy zamawialiśmy z Deutschland bywało drożej. No i za pobraniem + 10 złociszy za pakę nie jest tak źle Link to post Share on other sites
Apam Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 no i pierwsze zamowienie i pierwszy minus. zamawiam sobie gore i dol flecka rozmiar 54. wszystko spoko doszlo w 5 dni, ale oczywiscie musieli sie je**ac przy pakowaniu bo spakowali nr. 52 no i jeszcze mam zwracac na swoij koszt no to jakas paranoja ludzie. Link to post Share on other sites
modelonH Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 To i ja dorzucę swoje 3 grosze, na PLUS dla militaryarea/rangershop. Zamówiłem u nich parę rzeczy, ponad 300 pln. Dwa razy odsyłałem im spodnie do wymiany - raz na mniejszy rozmiar, bo zamówiłem za duże, drugi raz na właściwy kolor, bo te wymienione przysłali mi w jasnym tigerze a zamawiałem ciemny. Za każdym razem wszystko odbywało się bezproblemowo - bdb kontakt mailowy, trochę musiałem czekać na realizację (towary ściągane z "bazy") ale w sumie - POZYTYW. Mogę polecić z czystym sumieniem. Link to post Share on other sites
Krazen Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 Zamówiłem u nich spodnie i bluzę BW flecktarn z demobilu, pokrowiec na hełm i kominiarkę. Towar dostałem dokładnie po 10 dniach roboczych, lecz spodnie dosłali dopiero po tygodniu na swój koszt, bo nie mieli aktualnie. Rzeczy z demobilu noszą ślady użytkowania, ale oprócz lekkiego sprania i przetarć na pokrowcu od hełmu (nie na wylot, ale kolor wytarty w miejscach, gdzie pokrowiec dotyka krawędzi hełmu), ale to nijak nie przeszkadza w użytkowaniu. Ceny nie są wygórowane, ogólnie duży PLUS dla tego sklepu. Link to post Share on other sites
kthulhu Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 Jak dla mnie sklep godny polecenia. Niemal natychmiast odpowiadaja na wszystkie maile (bardzo czesto w przeciagu kilku minut), odpowiadaja tresciwie i dokladnie. Mozna sie z nimi bardzo dobrze dogadac. Jak dla mnie wielki PLUS Link to post Share on other sites
oldas Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 jak dotąd zamówiłem w kolejności : - spodnie flecktarn - bluza flecktarn - to samo tyle że większe dla taty jako strój na ryby - kamizelka digital woodland - pokrowiec na hełm flecktarn niedługo dojdzie kamizelka taktyczna flecktarn jestem zadowolony z zakupów , obsługa bardzo miła , zero problemów z wymianą towaru czy coś . Szczecinianie , sprawdzie gdzie jest sklep :wink: Link to post Share on other sites
Euzebi Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Witam! Ja w rangershopie również zrobilem spore zakupy za ok 450 zł. Wszystko było w jak najlepszym porzadku i pojawiło się u mnie w terminie.Plusem jest to , że na bierząco informują o stanie realizacji zamówienia a także , że maja własne gg przez które wszystko można załatwić ( nie trzeba marnować kasy na telefon ani użerać sie z mailem ) Ogólnie w moich oczach sklep wypadł bardzo pozytywnie. Link to post Share on other sites
zibid Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 Terasz JA! :lol: Sklep ma rzeczywiście wiele plusów - zakres asortymentów, normalne (w miarę przystępne) ceny - adekwatne do większości towarów, choć bywają też towary drogie. Sklep wg mnie jest dobrze zorganizowany a zamówienie przyszło stosunkowo szybko i było należycie zapakowane. Niestety nie zostało zrealizowane w całości (brak rozmiarówki w spodniach). Na plus jest to, że można sobie podejrzeć w necie stan realizacji zamówienia i dowiedzieć się, że spodnie doślą na własny koszt (to też plus). Trochę na minus zasługuje to, że na brakujące gacie czekam już 12 dzień (a z gołą d... przy tej pogodzie się biega średnio) :| Jak dla mnie jedynym minusem jest system obsługujący sklep internetowy - wchodziłem do sklepu z różnych komputerów (win XP proffesional) i za każdym razem objawy były takie, że co i rusz musiałem się logować na nowo. Przy kolejnych logowaniach to co zamówiłem, bądź znikało z koszyka, bądź pojawiało się podwójnie. :evil: Krew człowieka zalewa :evil: - PANOWIE - PLS! ZRÓBCIE COŚ Z TYM, bo to potrafi skutecznie zniechęcić do kupowania u Was a ja chcę u Was kupować. Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 Ostatnio mam problemy z przeglądaniem zawartości sklepu tzn strona główna ładuje się bez problemu jednak nie mogę nic dalej otworzyć bo wyświetla komunikat: "Odnalezienie www. itd... było niemożliwe" czy ktos spotkał się z tym problemem i jak temu zaradzić ?? Pozdrawiam Cappuccio Link to post Share on other sites
KaT Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 Ostatnio mam problemy z przeglądaniem zawartości sklepu tzn strona główna ładuje się bez problemu jednak nie mogę nic dalej otworzyć bo wyświetla komunikat:"Odnalezienie www. itd... było niemożliwe" czy ktos spotkał się z tym problemem i jak temu zaradzić ?? Pozdrawiam Cappuccio Tez to mam, niezaleznie od uzywanej przegladarki(FF, IE, Opera). U mnie problem znika po wylaczeniu Javascript'u np: pluginem do FF "NoScript". Link to post Share on other sites
homik Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 ja rozwiazywalem ten problem usuwajac www z adresu kazdego linku czyli http://rangershop.pl Link to post Share on other sites
Rzez Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 Zamowilem towar 26.X.2005. Po 3 tygodniach, dokladnie 21.XI.2005 dostalem maila z pytaniem, czy chce odebrac towar, napisalem ze ok. Towar doszedl polowicznie (ze kapelusza, bluzy, spodni i parki doszly tylko dwa ostatnie wdzianka...). No wiec wyslalem z powrotem towar na wymiane (bo rozmiar byl o dwa rzedy za maly). Wczoraj dostalem maila "Do Potwierdzenia", ze zwrot zostal juz wyslany (potwierdzenia na wysylke ze swojej strony nie dalem dla sklepu). Dodatkowo dowiedzialem sie, ze musze zaplacic kolejne 44 zl (za wiekszy rozmiar kurtki). Co wiecej, bluza i kapelusz nie zostaly jeszcze sciagniete (po 5 tygodniach). Postanowilem wiec zrezygnowac z zakupu. Za 2 tygodnie mam dostac zwrot kasy, ktora zaplacilem za pierwszym razem przy odbiorze paczki. Asortyment asortymentem, ale jak przychodzi zaplacic za wieksze rozmiary dwukrotnosc cen na allegro, to odechciewa sie robic tam zakupy. Do tego jeszcze te dlugie terminy. Widze, ze jednak najszybszym sposobem bedzie zakup na aukcji. pozdrawiam Link to post Share on other sites
zibid Posted December 8, 2005 Report Share Posted December 8, 2005 Asortyment asortymentem, ale jak przychodzi zaplacic za wieksze rozmiary dwukrotnosc cen na allegro, to odechciewa sie robic tam zakupy. Do tego jeszcze te dlugie terminy. Widze, ze jednak najszybszym sposobem bedzie zakup na aukcji Jest w tym trochę racji jednak nie powiedziałbym, że z Allegro bywa zawsze szybciej - czasem trwa to dłużej - nie ma na to reguły. Faktem jest też, że trzeba brać pod uwagę dopłaty za rozmiarówkę - tutaj niestety może okazać się, że cena traci swoją atrakcyjność. Ja jestem raczej zadowolony z "rangersów" - złożyłem zamówienie które było w części wynikiem mojego zagapienia się a w części zasugerowania się ilustracją (przedstawiała komplet maskowania zimowego BW a w cenie były tylko spodnie), kiedy się skapowałem, skontaktowałem się @ z rangersami i poprosiłem o anulowanie zamówienia - anulowano bez słowa skargi (DUUUŻY PLUS!). Złożyłem w to miejsce inne zamówienie i czekam grzecznie. W mojej ocenie dokładniejsze opisy towaru w sklepie byłyby b. wskazane - uwaga ma charakter ogólny i jest uzasadniona na korzyść sklepu ze względów marketingowych. Poprzednie zamówienie, o którym pisałem wcześniej zostało uzupełnione o brakujące spodnie - trochę mnie tylko rozczarowało to, że przesyłka została zrealizowana paczką ekonomiczną, przez co szła prawie 2 tygodnie :| - wiem, że to sklep płacił za przesyłkę, ale... czy ta złotówka różnicy pomiędzy ekonomiczną a priorytetem (który dochodzi w 2 dni) aż tak wiele znaczy - dopłaciłbym tę złotówkę przy następnym zamówieniu byle tylko szybciej dostać towar. Link to post Share on other sites
N.A.T. PRZEMEK Posted December 10, 2005 Report Share Posted December 10, 2005 Jakis czas temu zamawialem u nich moro (spodnie i bluze). Przyslali mi spodnie i zamiast bluzy koszule polową, nie reklamowalem tego bo mi sie zwyczajnie to nie oplacalo. Ostatnio zamawialem jeszcze czpke i teraz wszystko przebieglo w jak najlepszym poszadku. Link to post Share on other sites
Konfederat Posted December 11, 2005 Report Share Posted December 11, 2005 Ogromny plus. Dobry kontak mailowy, szybka odpowiedz. Nie mieli jednej rzeczy gdy sciagneli od razu yslali. Towar jest super. Polecam Link to post Share on other sites
Haszczu Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 Zamówiłem bluze i spodnie flectarn oraz chuste też flectarn. Razem za 52 zł . Miałem lekkie obawy po przeczytaniu komentów innych , ale na szczęscie wyszstko poszło dobrze. Paczka super zapakowana , przyszła po 6 dniach. Spodnie z lekko spranymi kolorami , bluza jak nówka . Polecam Pozdrawiam , Haszczu Link to post Share on other sites
WeRT Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 W wakacje zamówiłem u nich 4 pierdółki - chustkę na łeb, pas LC2, manierkę i rękawiczki. Dobry kontakt - ale już chyba po 2 dniach okazało się że z zamówienia 4 przedmiotów mają tylko 2 i że trzeba czekać, z rzeczy zamówionych była o ile dobrze pamiętam manierka i rękawiczki. Wyjazd do Tarnowa sie zbliżał a zamówienia wciąż nie było. Codziennie zagadywałem na gg czy może już ale za każdym razem padała odpowiedź że niestety ale tym razem nie przysłali im towaru z niemiec. Tydzień przed wyjazdem na strzelankę, postanowiłem zrezygnować z zamówienia 2 brakujących przedmiotów i zakupić je przez allegro. Poprosiłem przez gg o wykasowanie tych 2 przedmiotów i wysłanie tego co jest. Pozostałe 2 rzeczy zakupiłem na allegro. Paczka szła 2 dni - wracam z pracy do domu i dowiaduję się że jest awizo. ale nie na 50 parę złotych tylko na 80 parę 8O . Następnego dnia zagaduje na gg i pytam dlaczego zamówienie które miało kosztować mnie 50 złotych kosztuje 80 - odpowiedź szybka - bo doszedł bodajże pasek :|. Na pytanie co teraz zrobić odpowiedź prosta - odebrać odesłać - zwrócimy kasę... Brak funduszy nie pozwolił mi na odebranie paczki więc napisałem że nie mogę jej odebrać - ponieważ całość poszła za pobraniem przelałem im na konto 10 złoty które stracili za przesyłkę pocztową i paczka wróciła do nich (całościowo zrezygnowałem z zamówienia). Miesiąc temu postanowiłem spróbować jeszcze raz. Zamówiłem u nich 2 białe kominiarki, komplecik BW zimowy i 2 puszki wazeliny (w wiadomych celach :lol: hehehe) - i znów - kominiarki są, wazelina techniczna jest - kompleciku nie ma 8O . Ale zaparłem się - ponieważ robiłem przelew więc "siadłem na nich" - pytałem codziennie 1 - 2 razy dziennie czy już przyszło - mam wrażenie że kolesie mieli mnie już serdecznie dosyć bo codzinnie ich nękałem. Fakt faktem - wiedziałem że opóźnienie nie od nich jest zależne no ale - tym razem płacone z góry, a ja chciałem dostać mój towar. Bardzo miły konsultant przy którymś z kolei nękaniu, napomknął iż jedzie następnego dnia do niemiec po odbiór rzeczy i jeśli nie dotrze zimowe wdzianko przywiezie je. I stało się - po 3 tygodniach paczka zawitała na pocztę. I teraz wrażenia: wazelina jak wazelina - jest ciągle zamknięta w puszce, kominiarki białe polarowe, spodziewałem się jakiś białych szmacianych a ty przyszły porządne, cieplutkie. Wdzianko BW - niestety nie jest to świetna kopia produkcji Miltec jeśli chodzi o kolorystykę - mam wrażenie że orginał powinien być w odcieniach bieli, zielonego i ciemno brunatnego - ja dostałem biały z czarnymi palmami - jakoś się tym nie przejmuję - ważne by sie sprawdził. Całościowo: - za pierwsze zamówienie + - za drugie zamówienie Po 2 zamówieniu zacząłem patrzeć optymistyczniej na przyszłe zakupy w tym sklepie. Link to post Share on other sites
Deytonus Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 A ja próbowałem zamówić kilka mundurów, kapelusze i chuste (all fleck). No i okazało się, że nie ma jednego rozmiaru kapelutka i chusty. No to dawaj czekamy, zmieniłem zamówienie na większy kapelusz i zamiast chusty rękawiczki. Doszedł tylko kapelusz, na rękawiczki powinienem czekać jeszcze kilka dni ;) Więc biorę to, co jest i paczka doszła w dwa dni :) Plusik. Link to post Share on other sites
gordy Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 Zamówiłem 2 komplety BW, ale dostałem tylko 1,5(bez bluzy drugiej). Pozatym, że nie zawsze mają rozmiary wszytko szybko i sprawnie. Link to post Share on other sites
Dalej Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Jedna uwaga dla osób zamawiających w Rangershop. Na stronie głównej mają napisane że teraz trzeba, po złożeniu zamówienia, wysłać im maila i "potwierdzić" zamówienie. Idiotyzm, ja zauważyłem to dopiero teraz przypadkiem, i moja paczka dopiero jutro wyjdzie. Tego samego dnia zamówiłem w SpecShop, i towar już mam. 1:0 dla specshop. Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
homik Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 ja zamawiajac tam towar (pierwsze zamownie moje tam) nie musialem nic potwierdzac Link to post Share on other sites
Dalej Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Ja też nie musiałem. Dopiero przy tym zamówieniu się to pojawiło. Link to post Share on other sites
Guest JOPJ Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 W niedzielę zamawiałem w 2 sklepach: rangershop i taiwangun. Dzisiaj odebrałem paczkę z taiwanguna, a rangershop dopiero wysłał. Zwycięzca: Taiwangun. Link to post Share on other sites
Maciek_D Posted April 28, 2006 Report Share Posted April 28, 2006 U mnie podobnie - w niedziele zamowilem towary w 4 sklepach, kase bank przelal ok 12 w poniedzialek i tak: - w środe przyszły paczki z taiwaguna i z machineguna - w czwartek zawital do mnie snajperasg teraz jest piatek wieczor, a rangershop nawet nie zmienil statusu na wyslane. Znaczy sie majówkowa seria strzelanek bez nowego munduru :( Dodatkowo ich strona od 2 dni nie działa, za co spory minus. Pierwsze zakupy i od razu rozczarownie, szkoda, bo asortyment maja fajny, ale obsługa kuleje... Inne sklepy udowodnily ze można, wiec nic rangershopu nie usprawieldliwia. Link to post Share on other sites
Recommended Posts