Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Rangershop.pl


Recommended Posts

Kolega brał bluzy z innego źródła - mi chodzi o podejście producentów do trzymania się rozmiarówki. Aby dobrze zobrazować sytuację - zamawiał dwie bluzy o rozmiarze np. 14, metki mówiły, że są teoretycznie w tym samym rozmiarze jednak praktyka pokazała co innego.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam użytkowników forum

Zakup w www.rangershop.pl był moim pierwszym w tego typie sklepie internetowym.

+ kontakt ze sklepem był szybki i bezproblemowy w sprawie zmian w zamówieniu

+ zamówienie nastąpiło w dniu 01.08.2007 a wysłanie ze sklepu dnia 07.08.2007

+ paczka dotarła po 9 dniach czyli 10.08.2007 choć gdyby nie Poczta Polska nastąpiło by to szybciej

+ dość trwałe pudło i ładnie zapakowane z właściwym towarem

- towar odbiegający od opisu na stronie m.in.:

1. (Kod produktu 1387110) torba ramienna nie posiadała podanych wymiarów (40cm x 35cm x 20cm) a była (50cm x 35cm x 20cm).

2. (Kod produktu 1315002) pas parciany w opisie miał być bawełniany a materiał to jakiś sztywny syntetyk którego nazwy nie znam.

Oba odsyłam więc będzie druga część postu na temat reklamacji w www.rangershop.pl.

Pozdrawiam V1C

Link to post
Share on other sites

Wielbicielom mojej twórczości mogę dostarczyć kolejnej porcji wiedzy:

 

Sklep dostał moją przesyłkę 30 lipca (kilka dni szła).

 

Dostałem już dwie informacje o tym, że:

"Z przykrością informujemy, że mamy trudności z terminowym wysłaniem paczki do zamowienia zibid-3, z powodu problemow ze skompletowaniem produktow do jego realizacji. Dlatego informujemy Cie, ze jego realizacja moze sie nieco przedluzyc. Z gory przepraszamy za powstale komplikacje i prosimy o cierpliwosc."

Spoko - jestem cierpliwy, choć...

 

Dostałem też inną informację, która mnie trochę wkurza:

 

"informuje Pana o koniecznosci opłacenia wysyłki zwrotnej, jest to koszt 8 zł".

 

...eee... co?

 

Już poprzednio - przy pierwszej reklamacji zapłaciłem za przesyłkę do rangershopu (o ile sobie nie przypominam, chyba nie dostałem zwrotu tej kwoty, którą przecież musiałem zapłacić nie ze swojej winy). Teraz po perturbacjach zapłaciłem znowu za przesłanie reklamacji do sklepu i sklep życzy sobie, żebym zapłacił za kolejną (w zasadzie czwartą) przesyłkę. Tak więc zapłaciłem już za:

- koszty pierwotnej przesyłki do mnie,

- koszty przesłania bluzy do sklepu w ramach pierwszej reklamacji,

- koszty przesłania bluzy do sklepu w ramach drugiej reklamacji,

a teraz jeszcze mam zapłacić za przesyłkę do mnie?

 

Coś drogo wychodzi ta bluza. Chyba będzie taniej zacząć kupować bezpośrednio w BW albo przez HK? :strach:

 

Oczywiście doceniam, że sklep stara się wywiązać z obowiązków reklamacyjnych (mimo twierdzeń o ich przeterminowaniu, co tak nie do końca jest zgodne z przepisami o sprzedaży wysyłkowej), ale w ramach chociażby jakiegoś lekkiego zadośćuczynienia za zamieszanie (nadal twierdzę, że niezawinione przeze mnie), możnaby sobie podarować takie kawałki.

Link to post
Share on other sites

Zibid wyraźnie zaznaczałem że będzie trzeba na tą bluzę poczekać ;)

Co do tych 8 zł to koleżanka się zagalopowała i informowała wszystkich którzy "zapomnieli" dać 8 zł pokrywający wymianę towaru.

Regulaminu cytować nie będę gdyż każdy może sobie przeczytać na stronie.

"(mimo twierdzeń o ich przeterminowaniu, co tak nie do końca jest zgodne z przepisami o sprzedaży wysyłkowej)" Jest zgodne jak najbardziej klient ma prawo zwrócić towar w przeciągu 10 dni - to samo się tyczy wymiany towaru. Nie ma tutaj żadnych nieprawidłowości.

Wiem że było z tym zamówieniem dużo zamieszania ale nie zapominaj iż jako sklep nie musieliśmy tej wymiany przyjmować z racji braku dowodu zakupu jakim jest paragon (przyjmując tą wymianę jesteśmy stratni; rozliczenia podatkowe - zapłaciliśmy za nią podatek i za tą z wymiany również będziemy płacić).

Wracając do 8 zł to oczywiście pomyłka.

 

PS

Nie można było wpierw napisać maila z zapytaniem o te 8 zł i wyjaśnić sytuację ??

A tak przy okazji to te bluzy są teraz o połowę droższe na czym też jesteśmy stratni ;)

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

Szmerglu,

 

Ja się już na prawdę nie czepiam. Traktuję to już humorystycznie.

 

Zastanowiło mnie tylko dlaczego macie być stratni na zmianie ceny bluzy?

Przecież one nie mają numeru seryjnego, karty pojazdu czy takich tam.

Bierzesz z magazynu bluzę w cenie B i w jej miejsce oddajesz taką samą bluzę którą kiedyś sprzedałeś w cenie A.

Czyli najprościej mówiąc nadal masz w magazynie bluzę i możesz ją sprzedać w nowej - wyższej cenie B.

 

Po co komplikować :-F

 

Spokojnie czekam.

 

PS.

 

Sklepowi Rangershop należy się + za czujność Szmergla i jego działania PR-owe na forum :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

A wyobraź sobie że w Polsce magazynów nie mamy i z każdą dostawą płacimy inną cenę a dostawy mamy codziennie - na miejscu nie trzymamy za dużo. W szczególności nowych flecktarnów których nikt nie chcę :F

Oddać jej nie możemy bo już się z niej rozliczyliśmy a zanim ktoś kupi minie 2 lata :D

PS

Jak już jestem to czasem zobaczę co tu ludzie wypisują :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam forumowiczów

 

jest część 2 mojego postu z dnia 10.08.2007

- paczka do zwrotu zaniosłem w sobotę 11.08 a więc zapewne poszła ( priorytetem ) 13.08

- 14.08 otrzymałem e-mail że paczkę rangershop.pl dostał i zwrot jest w trakcie realizacji ( za pośrednictwem poczty )

- 27.08 napisałem e-mail do rangershop.pl że zwrotu jeszcze nie otrzymałem i proszę o odpowiedź kiedy on nastąpi ... odpowiedź już nie nadeszła

- 3.08 zadzwoniłem do rangershop.pl z pytaniem w/w problemu, otrzymałem odpowiedź że wysłano ją 30.08

- 4.08 otrzymałem zwrot, w regulaminie rangershop.pl jest napisane iż zwrot za pośrednictwem poczty będzie odliczony koszt wysłania, w moim wypadku wynosił 18,26 PLN

 

Pozdrawiam

v1c

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dłuuuugo nieco boleśnie ale w końcu pozytywnie.

Zamówienie złożone 27 sierpnia, 28 potwierdzone i przyjęte do realizacji. I cisza... W zeszłym tygodniu pytam na GG co z zamówieniem - brak odpowiedzi. Dwa maile - brak odpowiedzi. W piątek dzwonię. Pracownik sklepu tłumaczy że GG wyłączone z powodu sezonu urlopowego (brak pracowników) a odpowiedzi na maile nie było bo sklep miał kłopoty z serwerem poczty, ale już dzisiaj powinno wszystko działać. Sprawdzenie co z zamówieniem - brakowało jednego szpeja, ale już jest, dzisiaj wyślemy. OK, gra. Paczka wysłana wczoraj, dzisiaj doszła, zawartość w porządku, więc w sumie pozytywnie. A że godzinę po odebraniu paczki szlak trafił pudełko na szpeje (o takie http://www.rangershop.pl/product-pol-5981-...e-na-szyje.html ) - przy zamykaniu pękł plastik przy zatrzasku, zobaczę czy uda sie jakimś cyjanoakrylem skleić - to już nie wina sklepu tylko mój pech i nędzna jakość Miltec-owego tworzywa.

 

Przy okazji - na stronie sklepu jest lekki bałagan na odcinku podanych terminów realizacji zamówień. W Regulaminie http://www.rangershop.pl/terms.php podany jest czas realizacji zamówienia (do wysyłki) 7 dni, w Wysyłce towaru http://www.rangershop.pl/terms.php?page=14 10 dni, w mailu ze sklepu 10 dni roboczych. Warto by to ujednolicić bo głupio wygląda trochę...

Link to post
Share on other sites

Niestety, muszę napisać że w/w sklep mnie rozczarował 3-krotnie. Zamawiałem u nich swego czasu różny sprzęt (odzież militarną) i za każdym razem po oczekiwaniu około 30 dni, dostawałem e-mail`a z wiadomością, iż zamówiony towar będzie osiągalny ale nie są w stanie podać nawet przybliżonych terminów dostawy, co skłoniło mnie do rezygnacji z podjętych zamówień.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja sie podziele moimi wrażeniami 3 tygodnie temu zrobilem u nich zakupy przez internet mianowicie bluze bojową czarnąi do dzisiaj jej nie dostałem jak ja zakupywałem nie pisało ze nie ma jej na stanie tylko ze jest !!!! wybrałem rozmiar zamówiłem kase pobrali z karty i juz 2 razy dostałem meila ze sa jakies problemy itd itd ze dostawca jej nie przywiozł napisałem do nich kilka meili i nic zero odpowiedzi ! nie wiem co jest grane przed momentem napisałem znów zobaczymy odzew z ich strony. Dam znac co i jak !

 

 

Pzdr Sailus

Link to post
Share on other sites

Pytania o rozmiary, opisy, pytania techniczne, zmiana zamówień,relizacje zamówień

Jakub BAJER:

info1@ranger-shop.pl

 

Pytania o zwroty, wymiany

Katarzyna Ból:

info2@ranger-shop.pl

 

Na sklepowy - ogólny adres dostajemy ogrom innych nie związanych z zamówieniami maili przez co odpowiedź następuje zazwyczaj na 2 dzień po przekierowaniu do mnie.

O czym kolega Sailus już wie gdyż dzisiaj odpowiedziałem na miala pisanego wczoraj i tylko wczoraj ;) inne najwidoczniej "pożarła" mi skrzynka pocztowa - bo mam tylko tego z wczoraj :F

 

I na koniec : na forum pisze się PO wyjaśnieniu sprawy a nie w trakcie by nabijać posty

Link to post
Share on other sites

A ja tam jestem pozytywnie zadowolony. Co prawda jako miejscowy mogę sobie podejść z "buta", aczkolwiek też nie do końca prawda (godziny otwarcia pokrywają się z moimi godzinami pracy). W każdym razie + za doradztwo.

Szmerglu nie miej za złe przychodzących i zawracających 4-litery kolegów ode mnie ;).

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Do mnie dzisiaj przyszła zamówiona od nich paczuszka. Biorąc pod uwagę fakt, że została zamówiona we wtorek przed weekendem majowym oraz to, że zawierała rzeczy z demobilu to muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony z szybkości obsługi :) Paczka ładnie i solidnie zapakowana, rzeczy ładnie poskładane a nie wrzucone na "odwal się", paragonik w kopercie, żeby się nie podarł. No nie mam żadnych zastrzeżeń :) Gorąco polecam :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja już 10 dni czekam po przelewie.

Krew mnie zalewa.

 

Najpierw Księgowali moją wpłatę przez 6 dni (SIC!!!)

To niemożliwe.

Wpłata na koncie powinna się u nich pojawić jeszcze tego samego dnia.

Przelwałem przez internet, używam Allegro, więc wiem jak to jest.

 

A jutro 5ty dzień będę oczekiwał na coś co ujęte zostało: "Twoje zamówienie zostanie skompletowane wraz z najbliższą dostawą która dotrze do nas za maksimum 48godzin. "

 

Nieporządnie i nieprofesjonalnie...

Gdybym jeszcze został przeproszony za te opóźnienia..

Lecą sobie w kulki...

 

Jestem bardzo niezadowolony.

A myślałem, że to góra tydzień będzie.

 

Myślałem, że jeszcze dokonam kiedyś zakupów w tym sklepie.

teraz jestem pewien, ze tego nie powtórze.

 

 

 

NIE POLECAM!

Link to post
Share on other sites

na przesyłkę czekałem równe 14 dni

Wreszcie dotarła

 

Mam nadzieję, że nikt nie zmusi mnie do zamówienia w tym sklepie raz jeszcze.

Spodziewałem się 3, góra 4 dni roboczych na załatwienie wszystkiego.

 

Nie dostałem nawet żadnej informacji, czy przeprosin za przedłużające się zamówienie.

 

SKANDAL!!!

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...