Meche Posted March 26, 2013 Report Share Posted March 26, 2013 No sprawdziłem i wg. mnie to przylega bardzo dobrze, nie widać szpar, przysuwałem komorę i wpinałem magazynek, sprawdzić czy on jej nie odsuwa ale też jest dobrze. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 26, 2013 Report Share Posted March 26, 2013 Teraz tak sobie myślę, czy to przypadkiem nie jest kwestia sprężyny LCT. Może po prostu na niej takie wyniki wychodzą i tyle (podobnie jak na elementach)? Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted April 3, 2013 Report Share Posted April 3, 2013 Po wymianie komory na KA mam problemy z magazynkami. Mam magazynki mid-cap MAG, Star, pmag ACM, hi-cap Boy, żaden nie podaje, problem w tym, że po włożeniu magazynka od opada trochę w dół i nici z podawania, iedy trzymam magazynek i dociskam do góry nie ma problemu. Jak poradzić sobie z tym problemem. Jedynie metalowy mid-cap G&P jako tako podaje. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 3, 2013 Report Share Posted April 3, 2013 Wnioskuję, że wcześniej nie było takich cyrków? Jeśli nie, to wyczuwam jakiś kwas przy składaniu do kupy. Jeśli były cyrki to podklej Izoldą jeden magazynek na próbę i sprawdź. Albo sobie kawalek rzepa wklej w gniazdo i szafa gra. Na komorze KA nie mam problemu z podawaniem na magach boyi, classica, magpula (bety, stary, magpul) czy maga. Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted April 3, 2013 Report Share Posted April 3, 2013 Na starej komorze mialem wklejony rzep, no ale w sumie to myslalem ze jak juz kupuje taka komore zachwalano to pozbede sie tego problemu. Z skladaniem replik nie mam problemu i nawet nie wiem co mozna zrobic zle przy skladaniu. Czy kable wyprowadzone na przod moga miec cos w tym udzialu. Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted April 3, 2013 Report Share Posted April 3, 2013 KA i body GP mają to do siebie że w ogole nie podają :D Ja podkleiłem gniazdo maga żywicą tak żeby magazynek był dociskany w stronę spustu. Problem solved. Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Nie generalizuj, bo u mnie w tym konfigu nie ma najmniejszych problemów. Jeżeli magazynek siedzi za nisko i nie podaje kulek to tutaj przyczyną może być wyrobiony mag catch. Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Wystarczy tak na prawdę minimalnie zciać krawędź jezyczka blokujacego kulki w magazynku. Najczęściej to on jest przyczyna niepodawania kulek gdy magazynek lata w gnieździe. Jego twarda spreźynka odpycha magazynek od kanału w komorze na tyle że sam jezyczek wchodzi w światło. Zetnij 0,5 mm. Jest to na tyle dużo że rozwiązuje problem z podawaniem, a na tyle małoże kulki same nie wylatuja z maga. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Nie kombinuj z magazynkiem, bo zepsujesz. Wklej do gniazda magazynka kawałek rzepu (tą część z haczykami, znaczy się szorstką) i będzie po herbacie, albo izoldą magazynki oklej. Możesz też sprawdzić ząb zatrzasku magazynka, ale śmiem wątpić, czy tu jest pies pogrzebany. Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Czemu szorstką część rzepa? Od kiedy pamiętam, wszyscy kleją tam "miękkiego" rzepa. Mniejsza szansa, że nałapie się na niego jakiegoś syfu. I nie rysuje maga :wink: Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Jak to miękką?! Mój Boże, przez tyle lat ŻYŁEM W KŁAMSTWIEEEEEE! A serio-twarda część rzepa lepiej ponoć stabilizuje maga :). Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Niewykluczone :smile: Zostanę jednak przy miękkim, póki co zdaje egzamin. Quote Link to post Share on other sites
Trapez Posted April 7, 2013 Report Share Posted April 7, 2013 No więc sprawiłem sobie Battle 9" Rifle (http://www.gp-web.com/en/productspop.php?pid=3099, http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4936) i jestem w trakcie zakładania mosfeta i sprężyny 120. W związku z wcześniejszymi wątpliwościami odnośnie kabli, potwierdzam, że akurat w tej replice są grube i miękkie. Gumka hop up do wymiany bo stockowa ma problemy z podkręcaniem ale to chyba ogólna przypadłość G&P. Płytka selektora wygląda trochę niepewnie, więc pójdzie King Arms (przynajmniej tej firmy mam w gietkach i się sprawdzają, tzn. nie popękały przy wielokrotnym rozkładaniu replik jak stockowe :) ). Mam jedną zagwozdkę, tzn. cylinder jest typu 0, a lufa dosyć krótka - około 270mm. Tzn. nie rozkładałem jeszcze gearboxa i nie widzę na cylindrze otworów. Moim zdaniem będę musiał wymienić cylinder na typ 2 bo wydaje mi się, że taka kombinacja niepotrzebnie nadwyręża gearbox. Dodatkowo w ASGShopie przy wymianie sprężyny na 120, zmieniają głowicę cylindra i zastanawiam się czy te głowice dalej są jakieś słabe i od razu nie wstawić np. tego http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=398. Chociaż jak już bym zmieniał cylinder i głowicę to chyba pokusiłbym się o bore-up, żeby był fajniejszy dźwięk :) (Jeszcze poszukam czy przy bore-up zawsze wychodzi bardziej basowy). Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted April 7, 2013 Report Share Posted April 7, 2013 Cylindry w G&P tylko z zewnątrz wyglądają na typ 0, wewnątrz są frezowane czyli głowica tłoka uszczelnia się dopiero od odpowiedniego momentu tak jakbyś maił typ 2. Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted April 7, 2013 Report Share Posted April 7, 2013 Dzięki za wszystkie odpowidzi dot. mojego problemu, dzisiaj biorę rzep i sprawdzam jak podaje, podkleję chyba na tylnej ścianie tej od strony spustu, ale to zobaczę. Co do strony rzepu, to tez wcześniej przykleiłem miękką stronę. Quote Link to post Share on other sites
Trapez Posted April 7, 2013 Report Share Posted April 7, 2013 Cylindry w G&P tylko z zewnątrz wyglądają na typ 0, wewnątrz są frezowane czyli głowica tłoka uszczelnia się dopiero od odpowiedniego momentu tak jakbyś maił typ 2. No właśnie sobie testuję kiedy się uszczelnia wsadzając tłok w cylinder z zatkanym wylotem głowicy. Cylinder faktycznie na jakichś 2cm ma inny kolor, tak jakby wyfrezowanie ale to nie przeszkadza, żeby się uszczelniało już na samym początku, całkiem wcześniej niż by to wynikało z umieszczenia otworów w cylindrach typu drugiego. Moje wątpliwości biorą się stąd, że podczas strzelania praca tłoka wydawała mi się jakaś dziwna, tzn. po strzale było jakby za mocne stuknięcie. To nie jest moja pierwsza replika, w innych już grzebałem (patrz wątek o G36 SRC :) ), więc mam porównanie. Quote Link to post Share on other sites
Trapez Posted April 14, 2013 Report Share Posted April 14, 2013 No więc trochę pomajsterkowałem :) Modyfikacje: Cylinder: super gładki, chromowany cylinder typ 2 - Guarder (oryginalny był typ 0) Tłok: miałem z G36 SRC (oryginalny miał za duży otwór na głowicę i się blokowało łożyskowanie) Głowica tłoka: wzmocniona, łożyskowana z duraconu – Systema (oryginalna nie była łożyskowana) Prowadnica sprężyny: z łożyskowaniem, Ultimate (oryginalna nie była łożyskowana). W wypadku prowadnicy ultimate musiałem trochę spiłować bolce bo były za grube. Mosfet NanoAB z aktywnym hamulcem, wykorzystałem oryginalne okablowanie. Jestem pod wrażeniem, tłok zatrzymuje się dokładnie w tym samym miejscu na początku. Płytki selektora na razie nie zmieniałem ale mam na wszelki wypadek. Sprężyna: M120 Madbull (nie wiem jaka była oryginalna) Popychacz: wzmocniony Guarder (oryginalny miał już jakieś zadziory przy zębatce) W tygodniu zmienię jeszcze gumkę hop-up na niebieską elementa, bo mi się taka sprawdziła w innej giwerze. Wstępne testy w piwnicy przeprowadzone i muszę przyznać, że praca gearboxa jest o wiele przyjemniejsza, tzn. już tak dziwnie nie stuka, a dzięki mosfetowi reakcja spustu miodna. https://plus.google.com/photos/103285205058750918510/albums/5866765038418579521 Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 14, 2013 Report Share Posted April 14, 2013 Motóry G&P nie lubią się za bardzo z mosfetami z AB. Tak tylko wspominam dla potomności. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted April 14, 2013 Report Share Posted April 14, 2013 Niby dlaczego? Powaznie pytam, jakim cudem w ogole jest takie zjawisko mozliwe? I dlaczego niby wlasnie G&P? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 15, 2013 Report Share Posted April 15, 2013 (edited) Proza życia. W trzech replikach G&P z różnego okresu (motór stockowy) po założeniu mosfetu z ab w dość krótkim czasie padał silnik. Z początku wietrzyłem spisek, ale każdy mosiek był od innego producenta, a każdy karabin robiły inne ręce. Tak więc raczej nie jest to przypadek. Teraz mam stockowy motór G&P, najprostszy mosiek, z 50tysięcy kulek na karku przemielone i motór dalej jak złoto. AB to nic innego jak zakręcenie silnikiem w przeciwną stronę, żeby zahamował, a to nie jest bez wpływu na flaki motóra. Edited April 15, 2013 by Nath Quote Link to post Share on other sites
Trapez Posted April 16, 2013 Report Share Posted April 16, 2013 No cóż, pochwaliłem i dzisiaj NanoAB się zjarał :) Testowałem wcześniej jak się giwera zachowuje i okazało się, że po kilkunastu-kilkudziesięciu strzałach na semi przestawia się na save. Musiałem potem ustawić na auto puścić serię i na semi znowu dało się strzelać przez jakiś czas. Stwierdziłem, że może coś popsułem z płytką selektora przy wcześniejszych pracach, więc wymieniłem stockową na king armsa. Po złożeniu repliki i podłączeniu baterii mosfecik się zadymił. Ktoś ma hinta co mogłem schrzanić? Ma znaczenie, że na tej płytce jest metal, a na oryginalnej nie ma i to zrobiło jakąś zwarę? Wydaje mi się, że tam nie ma żadnej możliwości ale zakładam, że gdzieś zrobiłem błąd. Quote Link to post Share on other sites
Radziej Posted April 21, 2013 Report Share Posted April 21, 2013 W odpowiedzi na moje marcowe problemy: KA (komora) + Systema (gumka) = rozwiązanie wszelkich problemów Niestety całość 130PLN - żal wydawać, zwłaszcza, że replika markowa i droga... Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 22, 2013 Report Share Posted April 22, 2013 Trafiłem na ciekawą rzecz-mam stare body G&P z biciami Colta (komora hu z niebieskim pokrętłem), próbowałem dopasować prowadnicę kolby z G&P z nowszej repliki (hu z czarnym pokrętłem) i... Nie da się. Prowadnica z nowszej wersji nie dokręca się do końca (tak jakby ten okrągły ogranicznik w który wchodzi śruba był za krótki, albo za nisko się blokował w kolbie). Czy ktoś mający replikę z nowszej serii mógłby zmierzyć suwmiarką tę nakrętkę w którą wchodzi śruba? Quote Link to post Share on other sites
hitch Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Cześć, czy ktoś miał do czynienia z http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4983 ? Warte toto swojej ceny? :) Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Prowadnica z nowszej wersji nie dokręca się do końca (tak jakby ten okrągły ogranicznik w który wchodzi śruba był za krótki, albo za nisko się blokował w kolbie). Czy ktoś mający replikę z nowszej serii mógłby zmierzyć suwmiarką tę nakrętkę w którą wchodzi śruba? Chodzi o to że stare body ma dłuższą obsadę prowadnicy kolby. Przy nowej prowadnicy kolby należy tą obsadę skrócić. Odcinasz to co jest zaznaczone na żółto. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.