trialolek Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Witam, kupiłem ostatnio replikę. I od razu rozebrałem ją, bo wydawało mi się że była trochę za głośna. I w środku okazało się, że na zębatce tłokowej i środkowej piszę G&P, ale na silnikowej coś takiego: @3. Zadzwoniłem odrazu do sprzedawcy i powiedział jak wygląda sprawa. Powiedział mi że repliki nie rozbierał i ma papiery, na to że replika była w serwisie, bo ponoć coś się działo ze stykami. I moje pytanie brzmi: Czy jest to oryginalna zębatka???, bo mi się coś nie wydaje. A jak nie, to ktoś się orientuje jakiej ona jest firmy??? Quote Link to post Share on other sites
michal34343 Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 mam tą samą sytuacje nie wiem czy jest ona oryginalna ale jest słabej jakości przynajmniej u mnie wystepuje problem ruszającej się ośki zębatki przez co prawdopodobnie replika jest głośna.Jutro bede ją wymieniał więc napiszę czy jest poprawa Quote Link to post Share on other sites
maniek212213 Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Chłopaki poratujecie mnie bo mam problem a kombinuje już i cały czas to samo. Mam m4 G&P paroletnie już ,jest ostatnio włożony do niej bore up Deep fire oraz sprężyna M120 jakieś made in china ,komora king armsa,lufa systemy reszta to standard. I problem taki że replika naprawdę kiepsko strzela,jak strzelam to kulki lecą na 10-15 m i w dół ,tak jak by komora nie podkręcała albo gumka za twarda ale przy białej guardera gumce jest taki rozrzut i nie idzie wcale ustawić hop-upa bo raz w dół a raz w górę ,teraz jest czarna guardera. może gumka nie ta? Bo za mocno podkręcę komorę to znowu zacina ,za słabo to nie podkręca.Może też bore up i dysza nie bardzo pasuje z komorą. Z góry dziękuje. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 (edited) Czekaj, bo ja z tego strumienia świadomości niewiele rozumiem. Na stocku miałeś komorę z niebieskim pokrętłem? Jeśli tak i masz stockowy szkielet to może on po prostu nie zgrywa się z komorą KA odpowiednio? Załóż stockową pneumatykę (ostatnia znana dobra konfiguracja) i eksperymentuj kolejno z komorą, gumką i lufą. Jak już wykluczysz problemy tutaj to wtedy przejdź do pneumatyki. Edited January 19, 2014 by Nath Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Na pewno komora KA nie pasuję do gearboxa G&P. Quote Link to post Share on other sites
maniek212213 Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Jest tylko taki myk ,że replikę mam już parę lat,i komorę King armsa też,a z G&P stockowej już nie.Więc możecie mieć racje i komora może nie pasować i nie zgrywać się z bore upem bo tak mi też przychodzi do głowy.Ale powiedzmy ,że bym wymienił komorę to na jaką ? Promyka czy może SHS ? Jaką polecacie ? Quote Link to post Share on other sites
k-dudzio Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 A sprawdzałeś czy dysza się uszczelnia z gumką, miałem kiedyś podobna sytuacje i okazało się że dysza jest minimalnie za krótka, obryć replikę i połóż na komorę tam gdzie wchodzą kulki mały papierek żeby zakrył otwór i strzel jak podskoczy to znaczy że masz nieszczelność na dyszy i gumce, wymiana dyszy wyjdzie taniej niż komory Quote Link to post Share on other sites
trialolek Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 To jaką polecacie komorę do mojej emki??(mam to stockową z niebieskimi pokrętłami). Zatanawiałem się nad KA, ale mówicie że nie pasuje. A np. Guarder? Proszę o jaieś propozycje, bo trudno mi jest znaleźć odpoiwiedź z tych 78 ostron. Quote Link to post Share on other sites
maniek212213 Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 No dysza może mi nie pasować bo w bore up była inna niż miałem do tej pory ale poprzednia jest znowu za krótka ,więc kombinacji a kombinacji mam. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Primo-do niektórych GB w serii z niebieskim pokrętłem komora KA pasuje od razu, w niektórych trzeba dopasować (dremelem gb trzeba potraktować). Jak masz hajs to bierz promysia, świetne komory. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Prowin CNC, AirsoftPro CNC, promyk, systema, modify, madbull Quote Link to post Share on other sites
trialolek Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 (edited) Niestety jak dla mnie 250zł za komore to za dużo. Sprawdzę sobie tą KA, bo kumpel z teamu właśnie zakupił. A resztę wolę wydać na gb. Właśnie, chcę zrobić tak replikę, żeby miała dość mocy na dłuższe i średnie dystanse. żeby byłą w miarę cicha i miała bardzo dobrą reakcję na spust (nie lubię dużego rofa). Więc chcę zmienić: -zębatki helikalne shs 100:200 lub 100:300 -tłok niebieski shs ze stalowymi zębami -poliwęglanową głowicę tłoka -spring guarder sp130 -11,1 lipo redox - i ten tłumik http://www.airsoftar...Black-14mm-/138 Ogolnie mało strzelam na auto i tak jak napisałem wyżej od repliki oczekuje bardzo dobrej reakcji na spust. W 80% będę strzelał na semi. Moję pytanie jest takie, czy te części będą odpowiednie do tego co chcę osiągnąć?? I proszę doradzić mi wybór silnika(do ok 100zł), bo ten co mam raczej na dobrą reakcję się nie spisze,chyba że się mylę( mam G&P m120 high speed). Pod koniec jeszczę chcę kupić mosfet Gate z AB. Myślałęm nad silnikiem cymy z niebieską dupą (miałem i bardzo sobie chwalę), ale z innymi nie miałęm doczynienia więc proszę o pomoc doboru. Edited January 20, 2014 by trialolek Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Weź Modify'a do G&P Quote Link to post Share on other sites
k-dudzio Posted January 21, 2014 Report Share Posted January 21, 2014 jak chcesz dobrą reakcje na spust to wsadź zębatki 18:1 a nawet 16:1 bo na tych 100:200 będzie zamulał, a co do silnika to sprawdzony zapewne nie tylko prze zemnie GFC Tornado F1, do tego kable niskooporowe i jak pisałeś mosfet. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted January 22, 2014 Report Share Posted January 22, 2014 (edited) Ważne pytanie: czy wie ktoś czy delta ringi firmy innej niż G&P pasują? Ma ktoś może doświadczenie w montowaniu jakichś innych niż G&P na body G&P? Aha, fajnie by było jeżeli powiedzielibyście ewentualnie jak wygląda w takich przypadkach zgranie tego z RISami (BOYI) Edited January 22, 2014 by Foxtrot29 Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 22, 2014 Report Share Posted January 22, 2014 Ja się nie spotkałem z deltą innego producenta, która pasuje do G&P. Wszystko rozbija się o skok gwintu (bodaj imperialny zamiast metrycznego). Do freefloatów madbulla dorabiałem u tokarza nakrętkę dociskającą pierścień ustalający, kolega z kolei dał korpus do przegwintowania. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 22, 2014 Report Share Posted January 22, 2014 Chińskie delty powinny pasować, jak nie to delta do G&P jest na asgshopie :teeth: Quote Link to post Share on other sites
maniek212213 Posted January 23, 2014 Report Share Posted January 23, 2014 Chłopaki możecie mi polecić jakiś silnik porównywalny do Systemy Energy? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Witam, kupiłem ostatnio replikę. I od razu rozebrałem ją, bo wydawało mi się że była trochę za głośna. I w środku okazało się, że na zębatce tłokowej i środkowej piszę G&P, ale na silnikowej coś takiego: @3. Zadzwoniłem odrazu do sprzedawcy i powiedział jak wygląda sprawa. Powiedział mi że repliki nie rozbierał i ma papiery, na to że replika była w serwisie, bo ponoć coś się działo ze stykami. I moje pytanie brzmi: Czy jest to oryginalna zębatka???, bo mi się coś nie wydaje. A jak nie, to ktoś się orientuje jakiej ona jest firmy??? Jest to zębatka elementa. Tak, wiem że pytanie było ponad tydzień temu ale nie mam czasu na siedzenie na forum. Quote Link to post Share on other sites
Danielskii Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 dostalem w spadku od kumpla nowiutka komorek hu od madbula i chcialem zamienic z ta co mam (stock). wymienilem wszystko ekstra ale kulki sie tna w sensie naciskam spust i zostaja w komorze az sie zblokuja. na poczatku myslalem ze cos zle zmontowalem zdjalem body i wczepilem mag i normalnie strzela. mam wrazenie ze jak docisne komore to wtedy zaczyna sie problem. na stokowej jest okay chociaz mam troche nieszczelnosci. ta madbula musialem troszke zeszlifowac pobokach zeby mi ladnie wsunela soe do body ale teraz wchodzi ladnie i sprezynka odbija ja ladnie do gearboxa. jak bedzie trzeba wroce do stokowej ale chcialb zobaczyc jak sprawuje sie ta madbulowska gdyby udalo rozwiazac sie ten problem. jakies pomysly panowie? Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted February 3, 2014 Report Share Posted February 3, 2014 Jak ustawisz komorę na"0" to tez się tną ? Quote Link to post Share on other sites
Danielskii Posted February 3, 2014 Report Share Posted February 3, 2014 tak. jedynie jak zdejme body to sie nie tnie:/ nie mam pojecia. moze byz ze gumka zle zalozona? albo ze komora za mocno dociska do gb? ta madbulowska jest na bank do m4 wiec sam nie wiem co i jak:/ Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 Metodą prób i błędów. Wymieniaj po kolei części w komorze wraz z nią i dojdziesz co zawadza :) Quote Link to post Share on other sites
maniek212213 Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 Chłopaki,wie może ktoś jak szkielety w nowych wersjach G&P?. Wytrzyma taki zestaw: Sprężyna 130,zestaw bore up np. Deep Fire lub Guardera, komora promyka ,lufa precka,silnik Systemy magnum lub G&P Devil do tego mosfet AB i 11,1 lipo ,reszta stock. Strzelanie raczej na auto i wysoki ROF Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 Jak będzie strzykawa to wytrzyma. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.