Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4/M16 [G&P]


Recommended Posts

Witam, kupiłem ostatnio replikę. I od razu rozebrałem ją, bo wydawało mi się że była trochę za głośna. I w środku okazało się, że na zębatce tłokowej i środkowej piszę G&P, ale na silnikowej coś takiego: @3. Zadzwoniłem odrazu do sprzedawcy i powiedział jak wygląda sprawa. Powiedział mi że repliki nie rozbierał i ma papiery, na to że replika była w serwisie, bo ponoć coś się działo ze stykami. I moje pytanie brzmi: Czy jest to oryginalna zębatka???, bo mi się coś nie wydaje. A jak nie, to ktoś się orientuje jakiej ona jest firmy???

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Chłopaki poratujecie mnie bo mam problem a kombinuje już i cały czas to samo. Mam m4 G&P paroletnie już ,jest ostatnio włożony do niej bore up Deep fire oraz sprężyna M120 jakieś made in china ,komora king armsa,lufa systemy reszta to standard. I problem taki że replika naprawdę kiepsko strzela,jak strzelam to kulki lecą na 10-15 m i w dół ,tak jak by komora nie podkręcała albo gumka za twarda ale przy białej guardera gumce jest taki rozrzut i nie idzie wcale ustawić hop-upa bo raz w dół a raz w górę ,teraz jest czarna guardera. może gumka nie ta? Bo za mocno podkręcę komorę to znowu zacina ,za słabo to nie podkręca.Może też bore up i dysza nie bardzo pasuje z komorą.

Z góry dziękuje.

Link to post
Share on other sites

Czekaj, bo ja z tego strumienia świadomości niewiele rozumiem. Na stocku miałeś komorę z niebieskim pokrętłem? Jeśli tak i masz stockowy szkielet to może on po prostu nie zgrywa się z komorą KA odpowiednio? Załóż stockową pneumatykę (ostatnia znana dobra konfiguracja) i eksperymentuj kolejno z komorą, gumką i lufą. Jak już wykluczysz problemy tutaj to wtedy przejdź do pneumatyki.

Edited by Nath
Link to post
Share on other sites

Jest tylko taki myk ,że replikę mam już parę lat,i komorę King armsa też,a z G&P stockowej już nie.Więc możecie mieć racje i komora może nie pasować i nie zgrywać się z bore upem bo tak mi też przychodzi do głowy.Ale powiedzmy ,że bym wymienił komorę to na jaką ?

Promyka czy może SHS ? Jaką polecacie ?

Link to post
Share on other sites

A sprawdzałeś czy dysza się uszczelnia z gumką, miałem kiedyś podobna sytuacje i okazało się że dysza jest minimalnie za krótka, obryć replikę i połóż na komorę tam gdzie wchodzą kulki mały papierek żeby zakrył otwór i strzel jak podskoczy to znaczy że masz nieszczelność na dyszy i gumce, wymiana dyszy wyjdzie taniej niż komory

Link to post
Share on other sites

Niestety jak dla mnie 250zł za komore to za dużo. Sprawdzę sobie tą KA, bo kumpel z teamu właśnie zakupił. A resztę wolę wydać na gb. Właśnie, chcę zrobić tak replikę, żeby miała dość mocy na dłuższe i średnie dystanse. żeby byłą w miarę cicha i miała bardzo dobrą reakcję na spust (nie lubię dużego rofa). Więc chcę zmienić:

-zębatki helikalne shs 100:200 lub 100:300

-tłok niebieski shs ze stalowymi zębami

-poliwęglanową głowicę tłoka

-spring guarder sp130

-11,1 lipo redox

- i ten tłumik http://www.airsoftar...Black-14mm-/138

Ogolnie mało strzelam na auto i tak jak napisałem wyżej od repliki oczekuje bardzo dobrej reakcji na spust. W 80% będę strzelał na semi. Moję pytanie jest takie, czy te części będą odpowiednie do tego co chcę osiągnąć?? I proszę doradzić mi wybór silnika(do ok 100zł), bo ten co mam raczej na dobrą reakcję się nie spisze,chyba że się mylę( mam G&P m120 high speed). Pod koniec jeszczę chcę kupić mosfet Gate z AB. Myślałęm nad silnikiem cymy z niebieską dupą (miałem i bardzo sobie chwalę), ale z innymi nie miałęm doczynienia więc proszę o pomoc doboru.

Edited by trialolek
Link to post
Share on other sites

Ważne pytanie: czy wie ktoś czy delta ringi firmy innej niż G&P pasują?

 

Ma ktoś może doświadczenie w montowaniu jakichś innych niż G&P na body G&P?

 

Aha, fajnie by było jeżeli powiedzielibyście ewentualnie jak wygląda w takich przypadkach zgranie tego z RISami (BOYI)

Edited by Foxtrot29
Link to post
Share on other sites

Ja się nie spotkałem z deltą innego producenta, która pasuje do G&P. Wszystko rozbija się o skok gwintu (bodaj imperialny zamiast metrycznego). Do freefloatów madbulla dorabiałem u tokarza nakrętkę dociskającą pierścień ustalający, kolega z kolei dał korpus do przegwintowania.

Link to post
Share on other sites

Witam, kupiłem ostatnio replikę. I od razu rozebrałem ją, bo wydawało mi się że była trochę za głośna. I w środku okazało się, że na zębatce tłokowej i środkowej piszę G&P, ale na silnikowej coś takiego: @3. Zadzwoniłem odrazu do sprzedawcy i powiedział jak wygląda sprawa. Powiedział mi że repliki nie rozbierał i ma papiery, na to że replika była w serwisie, bo ponoć coś się działo ze stykami. I moje pytanie brzmi: Czy jest to oryginalna zębatka???, bo mi się coś nie wydaje. A jak nie, to ktoś się orientuje jakiej ona jest firmy???

 

 

Jest to zębatka elementa.

 

Tak, wiem że pytanie było ponad tydzień temu ale nie mam czasu na siedzenie na forum.

Link to post
Share on other sites

dostalem w spadku od kumpla nowiutka komorek hu od madbula i chcialem zamienic z ta co mam (stock). wymienilem wszystko ekstra ale kulki sie tna w sensie naciskam spust i zostaja w komorze az sie zblokuja. na poczatku myslalem ze cos zle zmontowalem zdjalem body i wczepilem mag i normalnie strzela. mam wrazenie ze jak docisne komore to wtedy zaczyna sie problem. na stokowej jest okay chociaz mam troche nieszczelnosci. ta madbula musialem troszke zeszlifowac pobokach zeby mi ladnie wsunela soe do body ale teraz wchodzi ladnie i sprezynka odbija ja ladnie do gearboxa. jak bedzie trzeba wroce do stokowej ale chcialb zobaczyc jak sprawuje sie ta madbulowska gdyby udalo rozwiazac sie ten problem. jakies pomysly panowie?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...