Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4/M16 [G&P]


Recommended Posts

Ja pół roku temu do swojego G&P z biciami Colt kupiłem front Madbull MK18 i też miało wszystko pasować. Bez pomocy tokarza się nie obeszło, nakrętka mocująca front nie pasowała na upper od G&P i musiałem przerabiać na tokarce z oryginalnej delty G&P. Z tego co wiem to do G&P nie pasuje nic innych firm.

Edited by slawek96
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Kupiłem właśnie M16VN G&P z biciami Colta i własnym oczom nie wierzę:

- body wykonane jest z jakiegoś totalnego gównolitu

- midcap z kompletu ledwo się zapina i ledwo wychodzi, do tego zapięty mocno sie kolebie

- silnik na lipo 7,4 pracuje jakby bateria miała połowę napięcia nominalnego

- ironsights w praktyce są nieregulowalne

- kolba się nieco rusza przy body a jej materiał sprawia wrażenie wręcz miękkiego

 

Czy to jakaś trefna seria jest ? Inne wersje NIE-vn są tak samo wykonane ?

 

Potrzebuję M16 tylko do stylizacji na Vietnam więc wybór wczesnych wariantów stosunkowo niewielki. Choć może podpowiecie czy o połowę tańsze JG nie jest lepsze, lub też o 1/3 tańsza Specna.

Link to post
Share on other sites

Nówka sztuka czy rynek wtórny?

Mam emkę G&P, dwóch kolegów z teamu również (jedna sztuka to nawet m16 z biciami Colta). Repliki są ze znalu, ale robią bardzo fajne wrażenie. Magi przyjmują praktycznie wszystkie jak leci (przynajmniej moja). Powiedziałbym nawet, że spośród replik na stanagi jakie miałem (G&P, VFC, PTS, 2x G&G) G&P jest pod tym względem najlepsza.

Stockowy silnik bardzo fajny, szybki (ale do max m120).

Link to post
Share on other sites

Jak są takie problemy to oddaj na serwis zerowy. Pewnie stara, odleżana partia Ci się trafiła. Rozebrać do goła, wyczyścić, wymienić wszelkie uszczelki, spodkładkować zębatki, przesmarować, wymienić gumkę hu, ewentualnie dyszę, tłok, kable i wrzucić mośka. Wszystko poskładać do kupy i podokręcać. Tyle, będzie hulać aż miło.

Link to post
Share on other sites

Nówka ze Specshop’u.

Btw. Poczytałem, popatrzyłem i zwracam, a kupuję za dokładnie połowę ceny JG :-o

Niestety nowe G&P to loteria a jak do stylizacji JG starczy to szkoda kasy.

Jak są takie problemy to oddaj na serwis zerowy. Pewnie stara, odleżana partia Ci się trafiła. Rozebrać do goła, wyczyścić, wymienić wszelkie uszczelki, spodkładkować zębatki, przesmarować, wymienić gumkę hu, ewentualnie dyszę, tłok, kable i wrzucić mośka. Wszystko poskładać do kupy i podokręcać. Tyle, będzie hulać aż miło.

Po co modyfikować replikę do stylizacji? Poza tym jak trafił się trefny model to jedyną słuszną decyzją jest odsyłka a nie grzebanie :icon_wink:

Edited by Yeneth
Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Wiem, że kompatybilność magazynków w przypadku G&P to temat rzeka, ale pozwolę sobie podbić temat: czy jest może ktoś, komu się trafiło wyjątkowo kapryśne G&P i udało mu się dobrać inne magazynki oprócz tego samego producenta? Do tej pory próbowałem BOYI, specny i jakiś pmagów z TG i żadne z nich nie podawały kulek bez ingerencji, a podklejanie gniazda magazynka w replice też daje średnie rezultaty (czasem trzeba dodatkowo pomóc). 

Z innej beczki: czy próbował ktoś reanimować mid capy G&P (zmęczona sprężyna) niewielkim kosztem i chciałby się podzielić sposobem?

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...