Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Airsoftguns.pl


Recommended Posts

Czyli w 90% przypadków są dane producenta?

Nie.

Co będzie przez Was oglądane i oczywiście słusznie moderowane.

Tak, bedzie moderowane. Bedziemy usuwac wulgarne posty, ktore nic nie wnosza. Jezeli bedzie krytyka, oraz konkretny powod, to na pewno nie zostanie to usuniete, tylko bedziemy sie starac wyjasnic i rozwiazac problem. Poza tym, juz dzisiaj uruchomilismy nasze forum dyskusyjne.

Przesyłka i obsługa OK, ale:

No i to sa glowne funkcje sklepu, prawda? Juz wyzej pisalem, ze to nie my produkujemy ta bron. Pretensje do producenta.

Zamiast takiego "karabinu snajperskiego" to ja se wolę kulkami rzucać- efekt będzie taki sam, może nawet na moją klorzyść...

Chyba z calym dozownikiem. W przeciwnym razie zycze powodzenia.

 

Przepraszam, za nieco ostrzejszy ton powyzszej czesci, ale jak Kuba Bogu, tak....

W kazdym razie, gdy ktos zaklada, ze bedzie zle, ze bedziemy cos usuwac, olewac i ogolnie bedzie be i fe, to nie mam ochoty na polemike. W koncu i tak wie swoje - nie przegadasz.

 

 

@bastekkk, teoretycznie oba pistolety to repliki G26. W praktyce.. no coz. Moglbys odrobine sprecyzowac ten problem z nazewnictwem? Bylbym bardzo wdzieczny, moglbym sie wtedy dokladnie ustosunkowac do problemu.

 

ten pistolecik za 15zł to zwykły bazarowy badziew który strzela na jakies 5m a nie na 15.

Nikt nie mowi o jego niezwyklej jakosci. Fakt, ze znajduje sie on w dziale "Zabawki ASG" chyba wiele wyjasnia?

 

I jeszcze jedno jeżeli wypowiadasz sie na tym forum to znaczy że je czytasz a jak wiadomo dużo tutaj było o tanich replikach i ich zasięgach...ja nawet po przeglądnięciu bez wnikliwego czytania poprawił bym przynajmniej połowę błędów na waszej stronie.

Nie czytam zbyt duzo , bo po prostu nie mam na to czasu. Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak wiele czasu pochlania odpowiadanie na emaile oraz odbieranie telefonow od Klientow. Wracajac do tematu, to opisami przedmiotow nie ja sie zajmuje, wiec to raczej uwaga nie do mnie (ale nie do konca ;) ). Generalnie ostatnio modyfikujemy opisy, dzieki uwagom Klientow wychwytujemy bledy i je korygujemy.

Wszystko fajnie. Ale... lufa krzywa, tłumik krzywy co jest pytam się? Rozkręcam go
Kiedy wysłałem maila że chciałbym wymienić pistolet na działający to dostałem odpowiedź odmowną.

Problem lezy w tym, ze rozkreciles pistolet, zamiast od razu go reklamowac. Rozkrecenie pistoletu celem wlasnorecznej naprawy dyskwalifikuje go jesli chodzi o reklamacje. Gdyby pistolet zostal od razu odeslany nie byloby problemow z jego reklamacja oraz naprawa / wymiana.

Tak wiec, wina tego, ze - jak sam mowisz - nie jestes zadowolony z zakupow w naszym sklepie, nie lezy po naszej stronie.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 520
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@macder

Czy nie uważacie, że "zerżnięcie" opisu repliki ze strony konkurencyjnego sklepu jest trochę... nie na miejscu?

 

Wracajac do tematu, to opisami przedmiotow nie ja sie zajmuje, wiec to raczej uwaga nie do mnie (ale nie do konca ;) ). Generalnie ostatnio modyfikujemy opisy, dzieki uwagom Klientow wychwytujemy bledy i je korygujemy.

Tak... Jak już sprzedacie 50 sztuk, a 40 klientów prześle Wam swoje zażalenie?

 

Ludzie z Waszego sklepu mogliby śmiało chwycić za pióra i zająć się tworzeniem jakiegoś niszowego science-fiction. 50-55 m skutecznego zasięgu przy 300fps'ach? 45m przy 280? A niech mnie...

Znaczną część opisów można łatwo i szybko zmienić, dzieląc podawany zasięg przez 2. W większości przypadków dane będą wówczas zdecydowanie bliższe stanu faktycznego.

 

Pozdrawiam,

n.

Link to post
Share on other sites

Szanowny Panie Macieju.

Nie pałam sympatią dla matołkowatych nastolatków, którzy dla Państwa są docelowa grupa konsumencką. Nie pałam także sympatią do Pana Firmy, która robi niedźwiedzią przysługę polskiemu AS. Uważam, iż jesteście siebie warci i dlatego udzielę Panu dobrej - i używając Państwa frazeologii całkowicie darmowej rady:

Powinien Pan swoje wypowiedzi na forum konsultować z prawnikiem. Bo pogrążasz się pan nimi niemiłosiernie.

 

Poniżej w wyjątkowej promocji pozwoliłem sobie przedstawić niektóre obowiązujące w zakresie sprzedaży konsumenckiej przepisy. W mojej specjalnej ofercie wytłuściłem te fragmenty, które mogą posłużyć za komentarz do Pana wypowiedzi.

 

Kwestii pozaprawnych nawet poruszać mi się nie chce.

 

Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej  

 

Artykuł 1

1. Ustawę stosuje się do dokonywanej w zakresie działalności przedsiębiorstwa sprzedaży rzeczy ruchomej osobie fizycznej, która nabywa tę rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar konsumpcyjny).

 

Artykuł 4

1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.

2. W przypadku indywidualnego uzgadniania właściwości towaru konsumpcyjnego domniemywa się, że jest on zgodny z umową, jeżeli odpowiada podanemu przez sprzedawcę opisowi lub ma cechy okazanej kupującemu próbki albo wzoru, a także gdy nadaje się do celu określonego przez kupującego przy zawarciu umowy, chyba że sprzedawca zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia towaru.

3. W przypadkach nieobjętych ust. 2 domniemywa się, że towar konsumpcyjny jest zgodny z umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany, oraz gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju. Takie samo domniemanie przyjmuje się, gdy towar odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela; w szczególności uwzględnia się zapewnienia, wyrażone w oznakowaniu towaru lub reklamie, odnoszące się do właściwości towaru, w tym także terminu, w jakim towar ma je zachować.

4. Na równi z zapewnieniem producenta traktuje się zapewnienie osoby, która wprowadza towar konsumpcyjny do obrotu krajowego w zakresie działalności swojego przedsiębiorstwa, oraz osoby, która podaje się za producenta przez umieszczenie na towarze swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego.

 

Artykuł 5

Sprzedawca nie jest związany zapewnieniem, o którym mowa w art. 4, jeżeli wykazał, że zapewnienia tego nie znał ani, oceniając rozsądnie, znać nie mógł albo że nie mogło ono mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy, albo też że jego treść sprostowano przed zawarciem umowy.

 

Artykuł 8

1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.

 

Artykuł 9

1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

(...)

 

Artykuł 10

1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku.

2. Roszczenia kupującego określone w art. 8 przedawniają się z upływem roku od stwierdzenia przez kupującego niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową; przedawnienie nie może się skończyć przed upływem terminu określonego w ust. 1. W takim samym terminie wygasa uprawnienie do odstąpienia od umowy.

3. Zawiadomienie sprzedawcy o niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową przerywa bieg przedawnienia. Przedawnienie nie biegnie w czasie wykonywania naprawy lub wymiany oraz prowadzenia przez strony, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące, rokowań w celu ugodowego załatwienia sprawy.

4. Upływ powyższych terminów nie wyłącza wykonania uprawnień wynikających z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, jeżeli sprzedawca w chwili zawarcia umowy wiedział o niezgodności i nie zwrócił na to uwagi kupującego.

Reasumując:

Opisy oferowanych produktów oraz treści reklamowe są wiążące w zakresie umowy sprzedaży. Bez względu na to czy ich autorem był producent, importer czy Miś Uszatek. I najmniej nierzetelną i nieprofesjonalną postawą można nazwać takowe tłumaczenie niezgodności i przeinaczeń w zakresie reklamy oraz opisu oferowanych towarów.

Tego zaś czy owe repliki replik nadają się do zwykłego użytku w postaci rozgrywek AS (jak są reklamowane), takich jak przyjęło się w cywilizowanym świecie białych ludzi, nawet nie poruszam.

 

Państwa "szczęściem" jest fakt zbywania tego asortymentu niezbyt rozgarniętym smarkaczom oraz jego nikła, by nie rzec znikoma, wartość. W każdym innym wypadku zostalibyście zalani lawiną zwrotów i pozwów.

 

Zaś zdziwienie Pana uznaję za całkowicie bezpodstawne. Opinie wyrażane bowiem w tym wątku, choć częstokroć mało subtelne, są jedyna i naturalna reakcja na prymitywny i oscylujący na pograniczu manipulacji marketing jakim się Państwo posługujecie.

 

Pozdrawiam

KZ

Link to post
Share on other sites
Czyli w 90% przypadków są dane producenta?

Nie.

 

Chyba jednak tak... A jak Pan wyjaśni kłamliwość opisów?

...

Przesyłka i obsługa OK' date=' ale: [/quote']

No i to sa glowne funkcje sklepu' date=' prawda? Juz wyzej pisalem, ze to nie my produkujemy ta bron. Pretensje do producenta.

 

A raczej do Was i waszych kłamliwych opisów i oszustw.

 

Zamiast takiego "karabinu snajperskiego" to ja se wolę kulkami rzucać- efekt będzie taki sam' date=' może nawet na moją klorzyść...[/quote']

Chyba z calym dozownikiem. W przeciwnym razie zycze powodzenia.

 

Ja naprawdę rzucam kulkami na taką odległość na jaką "pluje" wasza "snajperka".

 

W koncu i tak wie swoje - nie przegadasz.

 

Zgadza sie. Jak mam swoje racje to mogę je tłumaczyć i udowadniać godzinami...

 

 

Moglbys odrobine sprecyzowac ten problem z nazewnictwem? Bylbym bardzo wdzieczny, moglbym sie wtedy dokladnie ustosunkowac do problemu.

 

A proszę bardzo, ja to zrobie. Czy obie "repliki" wyglądają tak samo, chociażby podobnie?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Co do wysyłki to musze sie nie zgodzić, priorytet w założeniu musi dojść w 24h, chyba że jest to dzień wolny od pracy, pracuje na Poczcie i zwalanie winy na poczte jest stare jak świat i ma krótkie nogi (patrzcie na date na stemplach). Ja swój (źle, nie mój, bo go już nie chce) hełm zamówiłem 20 kwietnia (czwartek) w swojej naiwności wierzyłem że dojdzie najpóźniej w poniedziałek, za to w poniedziałek dostałem maila że paczka już wyszła,ok, myśle sobie środa rano mam paczuszke a tu dzisiaj jest piątek i paczki ni widu ni słychu. Gdy dojdzie sprawdze sobie na adresie pomocniczym (ten co sie go podpisuje listonoszowi) jaki datownik na nim widnieje i biada wam jeśli nie będzie na nim daty poniedziałkowej. Telefon w firmie jest nieaktywny (rozumiem, brak zasięgu lub bateria padła ale dlaczego brak stacjonarnego?) Co do cen są niskie, ale też koledzy nie spodziewajcie sie że replika za 30-50 zł będzie strzelać dobrze (i wyglądać) jak markowy sprzęt, radze wam, odkładajcie pieniądze i kupujcie repliki renomowanych firm i wlepszych (patrz- dbających o klienta i swoje pieniądze) sklepach. Dziekuje to tyle o "replice" sklepu (a cisną mi sie na usta słowa uznane ogólnie za obelżywe).

Link to post
Share on other sites

Pisze tu jako, ze zauwazylem ze czytuje ten watek Szanowny Pan z airsoftgun'u

Drogi Panie

 

Prosze mi powiedziec, odkad to dokonujac zakupu w sklepie a nie w komisie z drugiej reki, dostaje rzecz nie NOWA a UZYWANA?

 

Wyjasniam o co chodzi- jak wiadomo powszechnie przy uzywaniu kjw M700 zdziera sie lakier (farba) z zamka, ktorym manipulujemy, prawda? Prawda.

 

Prosze wiec mi powiedziec, dlaczego replika, ktora dostalem, miala DOKUMENTNIE zryty zamek i zdarta calymi platami farbe. NIe mowie o zarysowaniach, czy otarciach, ale o chamskim zdarciu farby w miejscu, WIELOKROTNEGO (kilkadziesiat? kilkaset?) uzycia.

Magazynek rowniez nosil slady otarcia, mniej widoczne, ale jednak.

Samo body broni z zewnatrz sladow zuzycia nie nosilo.

 

Powiem szczerze, guzik mnie obchodzi czy Panstwa pracownik bawil sie replika w sklepie, czy sluzyla jako egzemplarz pokazowy etc etc.

 

Kiedy przeczytalem jak wyglada reklamacja- odeslanie na wlasny koszt, 2 tygodnie oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji etc, powiedzialem sobie- srał was pies. I po 3 dniach kiedy bylem siny w wscieklosci( dlugi majowy weekend, a bron lezy w kartonie) zaczalem jej uzywac.

 

Jestescie NIEPOWAZNI i dla mnie absolutnie niewiarygodni, skoro sprzedajecie rzeczy UZYWANE, jako NOWE.

 

Solennie obiecuje zadnego zakupu u Panstwa juz nie dokonywac.

 

Z pozdrowieniami.

 

"wdzieczny" klient.

 

PS. i prosze mi nie odpisywac "nalezalo sie z nami skontaktowc.." etc bo maila wyslalem tydzien temu i odpowiedzi nie uzyskalem.

Jak pisalem powyzej, dorga reklamacji wiazaca sie dle mnie z dodatkowymi kosztami ponad te spore poniekad pieniadze (800PLN) jest dla mnie nie do przyjecia.

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem (kurierem) u nich R-6 WELLa i nie dochodzila przez pięć dni to zadzwoniłem i okazało się, że taiwangun im to dopiero z Wrocławia do Krakowa przesyła, a oni przesyłają mi do Warszawy (tak wogle to przesyłka była jeszcze nie wysłana), więc powiedziałem, że już nie chce i zamówiłem u taiwanguna na czwartek i przyszło w czwartek, ładnie w południe... ale to już inna historia...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Stało to się ponad pół roku temu, ale myślę, że warto dodać jeszcze jedną NEGATYWNĄ OPINIĘ :wink:

 

DWA RAZY W CIĄGU MIESIĄCA pomylili się i wysłali mi nie to, co zamówiłem. Do tego bezczelnie kłamią. Z ich winy miałem tracić kupe kasy na odesłanie "sprzętu" z powrotem :lol: pochlastać się można :wink: Pozdrawiam wszystkich.

Link to post
Share on other sites

Ja mam małe pytanie dotyczące przesyłek. Dlaczego jeżeli zamawiam u was i paczka do mnie nie dochodzi po powiedzmy 2-3 dniach to mówicie, że to wina poczty itp żeby sprawidzć czy paczka nie zalega na poczcie, że już wysłaliście i jeżeli nie dochodzi to przez pocztę. Jednak dziwi mnie fakt, że jeżeli zamawiam w innych sklepach to przesyłka dochodzi w max 2dni. U was zamówiłem jedną rzecz i szła ok 2 tygodni tymczasem zamawialem duzo zeczy w innych sklepach i jak juz pisalem zadna przesylka nie szla dluzej jak 2 dni. Zamawiam w poniedziałek wiecziorem w środe do południa mam. Tymczasem u was...? Może poczta nie lubi waszych przesyłek :F ?

Link to post
Share on other sites
Stało to się ponad pół roku temu, ale myślę, że warto dodać jeszcze jedną NEGATYWNĄ OPINIĘ  

 

Może i ja to uczynie - jestem chory ze wściekłości :x

 

Jakieś 2 miesiące temu kupiłem elektryka - karabin colt xm177 "comando". Wszystko ok, dotarło po 3 dniach.

 

http://sklep.airsoftguns.pl/projector.php?...duct=1133190050 - ten karabin zakupiłem.

 

W opisie karabinu pisze "Skuteczny zasięg strzału: ok. 25-30 metrów", no więc myśle sobie "popatrze jak to wali". Ładuje białe bezszwowe kulki (pisało że bezszwowe), odchodze od grubego pnia drzewa na jakieś 15m i strzelam. Kulki lecą raz na w prawo, raz w lewo z niewiarygodną szybkością (leciały około 1,5 sekundy 8O ).

 

Może co 10 kulka trafiła w to drzewo (nie mówie w pień bo to była totalna rzadkość jak już trafiłem tam gdzie chciałem). Czasami nie dolatywały, czasami skręcały w góre. Dodam, że był lekki (taki leciutki, ledwo sie czuło) wiatr.

 

No więc pisze zażalenie co do mojego "karabinu" i nic. Dosłownie nic. Dopiero po bodajże 3 malach dostałem odpowiedź w której nic nie było tylko sam podpis: "Paweł Zaleski" (tak, dostałem pusty mail !).

 

Następnym moim krokiem było zamieszczenie opinii na stronie int. sklepu (zauważyłem, że czasami "szanowni" przedstawiciele tego sklepu raczą odpisać, że należy podać mail to się skontaktują). Napisałem, że słabo strzela, bardzo mała energia kulki itp. Chciałem zobaczyć jak moja opinia wygląda, ale nie zauważyłem jej. Wszedłem następnego jak i kolejnego dnia, także jej nie znalazłem. Widocznie moderatorzy usuwają "niedogodne" wiadomości, byle tylko ich towar sklepu był dobrze opisany i wychwalany.

 

Kolega kupił ten sam karabin, też sie unarzekał ale po kilku grach postanowił dokupić magazynek. Zamówił, ten przyszedł dwa dni później ale był do innego karabinu (G36C H&K). Złożył zażalenie, ale nic z tego nie wyniknęło. Wywalił 45 zł (nie licząc ceny samego karabinu) praktycznie w błoto.

 

Wniosek - w tym gów****** (ja wstawiłem gwiazdki) sklepie nie opłaca się nic kupować, będzie się tylko wściekłym na to, że wyrzuciło się pieniądze w błoto.

 

Z brakiem poważania w stosunku do sprzedających (oszukujących)

SNAFU

Link to post
Share on other sites
Guest PYRA

Nieee, jeszcze jedna kłamliwa uwaga o Poczcie Polskiej (w której pracuje) i sprawe opre o naszego prawnika !!!! Ja swoja nieszczęsną paczke otrzymałem 4 maja rano, a wysłana była 2 maja (3 maj wolny od pracy) posiadam jako dowód ksero adresu pomocniczego na którym widoczna jest pieczątka z 2 maja godz 17, przez 2 tygodnie (20 kwietnia, czwartek zamawiałem hełm ) byłem okłamywany przez pracownika sklepu że paczka już wyszła, poczym dostałem maila od "szefa"(?) który mnie przeprosił i łaskawie zaoferował mi upust 30 złotowy na ich towary z którego nie skorzystam

 

APELUJE, patrzcie jaką date ma stempel na adresie pomocniczym na paczce i nie dajcie sobie wmawiać że spóźnienie to wina Poczty (nie twierdze że Poczta jest święta, ale w przypadku tego sklepu .....) :ściana:

Link to post
Share on other sites

No to ja niestety napisze coś odwrotnego a jednak

 

Chciałem oficjalnie podziekować ekipie airsoftguns.pl za pomoc i zasponsorowanie nagród na Wrocławski Dzień Airsoftu organizowany przez Dolnośląskie Stowarzyszenie Airsoftu, chciałem tu wspomnieć ludzie z airsoftguns.pl zachowali się w pełni profesjonalnie i przygotowali fajne nagrody, prócz tego po naszych namowach zaczęli iść w kierunku lepszych replik i sprowadzac coraz lepsze kuleczki.

 

No i wcale nie są tacy żli jak piszecie, starają sie coraz bardziej dajcie im szanse :)

 

Pozdrówka

Pandi

prezes DSA

Link to post
Share on other sites

wszyscy sie tego sklepu czepuiają ale tak jak pisali inni po replikach za 100-200 zeta nie należy się spodziewać tego co po replikach za 1200 zeta, można tam także kupić karabiny z metalowymi gearboxami i są one dobre(wiem bo mój kolega ma). podsumowując nie jest to sklep z najlepszym towarem ale trzeba wiedzieć że sprżet za 100-200 zeta nie dorówna sprzętowi TM

Link to post
Share on other sites

To wynika z fatalnej jakosci karabinu, ale w sklepie jest czywiscie napsiany ze suepr hiper i w ogole the best.

Cosie stalo ? Raczej co sie caly czas dzieje:

- Odpada stopka kolby (zgubila sie na dobre podczas strzleanki, wiec juz nie odpada ;))

- ciagle sie zacina. Srednio 5 razy na polgodzinna strzelanke

- nie pdoaje kulek w ogniu ciaglym

- bateria sie wyladowuje nieslychanie szybko

- hop-up trzeba regulowac co kilkaset (!) kulek

- podczas ognia seryjnego, drgania karabinu przestawiaja dzwignie selektora ognia z 'auto' na 'semi' a raczej pomiedzy, wiec karabin przestaje strzelac...

 

Dlugo by wymieniac... do tego dosc slabe osiagi, ale to mozna zalatwic tuningiem.. chociaz nei wiem po co, skoro mozna kupic lepszy karabin

Link to post
Share on other sites

To ja jestem tym bratem więdz też się wypowiem na ten temat

Zamówiłem u nich AK47 Double Eagle i po otrzymaniu maila przelałem należność na ich konto. Przez następne 3 dni wpłata była "niezaksięgowana"!!! Co to k**** znaczy "niezaksięgowana"?? Wysyłam im pieniądze a oni ich sobie nie księgują i mają wszystko w d****!

Potem jak już raczyli zaksięgować wpłatę czekałem na paczkę ponad 24h mimo że była wysłana kurierem, a na stronie piszą że dochodzi w max 24h!!!

Sama replika już pierwszego dnia przestała działać poprawnie (nie podawanie na auto itp patrz wyżej) a bateria siadła po jakiś 2 magazynkach! Naładowałem ją na maxa i znowu rozładowała się po jakiś 500 kulkach! Przysłali mi replikę z zepsutą baterią! teraz muszę sobie kupić nową za ponad 100zł!

nikomu nie polecam tego sklepu!!!

Link to post
Share on other sites
[...]

Sama replika już pierwszego dnia przestała działać poprawnie [..]

 

Zamiast pisać mało wiążące posty zapraszam do nas, do firmy. Jesteś z Wrocławia więc nie powienieneś mieć problemów. Mapka dojazdowa znajduje się na naszej stronie w dziale kontakt.

 

Sprawdzimy AK w serwisie i na następny dzień otrzymasz sprawnego (jeżeli usterki się potwierdzą). A wystarczyło napisać nam email lub zadzonić na tel. stacjonarny.

 

Pozdrawiam

Paweł Zalewski

Link to post
Share on other sites

krewetka5 jak sie nie umie używaćreplik to tak jest a jak jest sklep w twoim ieście to zamiast pier****** to sie jedzie osobiście i sie sprawe załątwia , sklep nie odpowiada za repliki bo wady fabryczne wszędzie się zdażają (jeśli wogóle będą). dalej sie nie wypowiadam.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...