Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Cytadela ASG


Recommended Posts

Dorzucę od siebie historię wysyłkową:

14.08 zamówiłem komplet gumek HU i zaworek przez Allegro. Dostałem maila podsumowującego ze sklepu - spoko.

Potem cisza. Wziąłem poprawkę na długi weekend i o stan zamówienia spytałem mailowo dopiero we wtorek - cisza.

Kolejne pytanie mailem ode mnie w piątek. Przyszła odpowiedź, że gumki okazały się wadliwe i zamówienie wyjdzie dopiero dziś (w piątek).

I faktycznie paczka przyszła na następny dzień (sobota).

 

Także polecam cierpliwym, spokojnym i dysponującym czasem :icon_razz2: . Ceny fajne, a gumki oczywiście lepiej dostać dobre niż wadliwe.

Edited by Majkhel
Link to post
Share on other sites
  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Ogromny minus dla Cytadeli ode mnie.

Zamówienie z allegro w niedzielę wieczorem, 28 sierpnia. W poniedziałek zostało potwierdzone, czekam cierpliwie. W piątek ani paczki, ani informacji o wysyłce. Dzwonię więc pytać co jest z paczką, dostaję odpowiedź, że towar jest na aucie które pojechało na imprezę i wróci w poniedziałek. Zaznaczyłem, że potrzebuję przesyłki na przyszłą niedzielę. Panowie zaproponowali wysyłkę kurierem, mimo iż zamawiałem inpostem, bez dopłaty. Super, bardzo fajnie.

Dzisiaj w środę nadal paczki ani potwierdzenia wysyłki nie ma, dzwonię. Co się okazuje? Przedmiotów zamawianych przeze mnie nie ma, więc mogą zaproponować tylko zwrot pieniędzy.

Czyli musiałem czekać półtora tygodnia na taką informację, do tego samemu dzwoniąc do sklepu. Słabo.

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Powiem w skrócie, mieszkam blisko tego sklepu i staram się bywać w miarę często i stwierdzam:

 

1#. Mają niesamowity ruch w sklepie stacjonarnym (czasami trzeba poczekać na swoją kolej, ale tego wymaga kultura, z którą niektórzy mają niebanalny problem, jak nie macie aktualnie czasu i wam się spieszy to przyjdźcie kiedy indziej bo tworzycie nikomu nie potrzebne ciśnienie. wszyscy zostawiamy ogrom kasy i każdy chce się dowiedzieć jak najlepiej o kupowanej rzeczy, pracownicy są dla wszystkich a nie tylko dla "tego jedynego, który ma jutro strzelanke i nic go nie obchodzi, albo zamówił przez internet i potrzebuje na wczoraj" i ma głęboko czy się wyrobią czy nie, on żąda i tyle.

 

2#. Asortyment mają naprawdę potężny, i to mówię o tym "od ręki", nie wspominając o magazynie. w zasadzie każdy znajdzie coś dla siebie.

 

3#. Człowiek nie jest nieomylny, jak czytam komentarze w stylu: nie ma paczki w poniedziałek! hańba!, towar się nie zgadzał z zamówieniem!, kolor inny! A potem sumuję to w zasadzie pozytywnie bo mimo tego sklep wymieni/zamieni/dośle część za darmo, to generalnie poleca.....lol. Biorąc pod uwagę liczbę osób, która wymienia/zamienia/zamawia/odsyła itp a liczbę pracowników w sklepie to matematyka nie kłamie. wyobraźcie sobie, że jesteście piekarzem i macie zamówienie na 1000 pączków, z czego 100 ma być na wczoraj, 300 z nich w normalnym terminie, 200 odbiór osobisty, a reszta na specjalne zamówienie a ty jesteś sam............

 

reasumując:

 

wyprzedzę wasze wypowiedzi:

 

"niech zatrudnią jeszcze parę osób to problemu nie będzie......"

będzie, dalej ten sam, bo.......prowadzenie sklepu w tych czasach jest po prostu brutalne, sprzedaż internetowa, stacjonarna, strona internetowa, aukcje, sklep stacjonarny, kontakt telefoniczny, kontakt mailowy, kontakt w cztery oczy.

każdy kolejny pracownik będzie generował koszty, a o asortyment też trzeba zadbać, nie jest problemem wydawać kasę jak leci bo klienci tak chcą, ale nie zapominajmy o tak prostych ludzkich sprawach jak choroba, wypadek, urzędy, rodziny, dzieci, itp.... tak sprzedawcy też potrafią między innymi zachorować.

 

Nie zamierzam tutaj robić super reklamy, czy używając superlatyw wynieść ten sklep ponad chmury, to się tyczy każdej branży i każdego sklepu.

najprościej mówiąc.....

"9 kobiet nie urodzi dziecka w miesiąc" (mam nadzieję, że chociaż większość zrozumie o co chodzi)

 

Nie jednokrotnie, zdarzyło mi się otrzymać nie to co chciałem, ale bezproblemowo można się ze sklepem dogadać, dlatego też nie opisałem żadnego negatywnego przypadku, bo kończył się pozytywnie, i tyle.

 

Większość kłopotów/problemów jest po naszej stronie drodzy konsumenci, sklepy próbują się dostosować jak mogą, raz lepiej/raz gorzej, co nie zmienia faktu, że każdemu nie dogodzisz.

 

Proszę nas wszystkich o więcej cierpliwości i wyrozumiałości dla ludzi pracujących dla naszych potrzeb, robią co mogą :D

 

Tym pozytywnym akcentem kończę swoją wypowiedź i oczywiście sklep polecam.

 

Pozdrawiam. :D i bierzcie wszystko z większym dystansem, to nie boli.

Link to post
Share on other sites

Pisze to człowiek, z 1 postem, kontem założonym niedawno i tylko pozytywnym wydźwięku... myślę ze nikt nie weźmie tego posta na poważnie. Są sklepy z których zamawia się rzeczy i nie robią problemów ani omyłek. W warszawie choćby azteko. Nie miałem problemu z nimi. A od znajomych o cytadeli słyszałem prawie same negatywne opinie.

Link to post
Share on other sites

Z regulaminu na stronie sklepu (14.09.16):

§ 3. pkt. 2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy cytadelaasg.pl a Kupującym, wynikające z zasobów magazynowych lub miejsca dostawy.

 

Z kolei na Allegro: 'Pozostałe informacje' użytkownika cytadelaasg:

"CZAS DOSTAWY POLECONY INPOST - 4 TYGODNIE, POLECONY POCZTA - 2 TYGODNIE, PACZKA POCZTOWA - 2 TYGODNIE, PACZKA PACZKOMAT - 1 TYDZIEŃ, KURIER - 3 DN

I PO TYM TERMINIE DOPIERO PYTAJ GDZIE JEST TWOJA PACZKA .SAM DECYDUJESZ CZY CI SIĘ ŚPIESZY CZY NIE..."

 

Tak więc zanim żyłka nam strzeli, dobrze sprawdzić do czego sklep się sam zobowiązuje.

Link to post
Share on other sites

Pisze to człowiek, z 1 postem, kontem założonym niedawno i tylko pozytywnym wydźwięku... myślę ze nikt nie weźmie tego posta na poważnie. Są sklepy z których zamawia się rzeczy i nie robią problemów ani omyłek. W warszawie choćby azteko. Nie miałem problemu z nimi. A od znajomych o cytadeli słyszałem prawie same negatywne opinie.

 

 

Nie mam w zamiarze bronić Cytadeli, odniosłem się do ogółu sklepów i ich działania, a oni byli przykładem, obracam się w handlu i dlatego powstał ten post, patrzę na to też od strony klienta, bywałem już w paru sklepach osobiście i w każdym dzieje się podobnie. Nie zależy mi na tym, żeby oczerniać czy pochlebiać komu kolwiek, wytykać palcami, głaskać po głowie. Starałem się opisać ogół. W sumie masz rację może wyszło trochę za "pozytywnie w jednym kierunku" potwierdzam . A post pierwszy bo dopiero zaczynam historię z ASG i po wczytaniu się w treść forum i opinii o sklepach, doszedłem do wniosku, że tu zacznę wyrażać swoją opinie :D

Link to post
Share on other sites

Koniec OFFtopu Panowie i Panie ;-)

 

@Gradu - zapoznaj się proszę z regulaminem forum i tego też działu. Czerwony kolor jest zarezerwowany dla załogi, a dział ten na wywodu odnośnie obsługi i wykonanych usług danego sklepu - nie wywodów na temat specyfiki handlu. Na luźne tematy mamy Hydepark.

Link to post
Share on other sites

Witam

 

KRISS88 - informujesz o krypto reklamie a sam ją wykonujesz na zlecenie sklepu chyba ciekawe co wzamian dostajesz :)

Zapraszamy cię kriss do sklepu byś mógł się przekonać samemu a nie pisać zasłyszane informacje.

Co do samych pozytywów od twojego przedmówcy o nas .... przeczytaj jeszcze raz ten post uważnie i wtedy może

doczytasz się że jest to bardzo neutralna opinia a nie pozytywna.

Majkhel dzięki za napisanie prawdy ja tylko do dam że 99 % paczek nadawanych jest w ciągu 24 h

 

kriss - zauważamy pewną prawidłowość u konsumentów tzn im większy sklep tym większe wymagania i oczekiwania którym oczywiście staramy się sprostać jako według nas największy sklep w warszawie

 

Jako dowód tego że jesteśmy jednym z największych sklepów z dużymi stanami magazynowymi zapraszamy wszystkich by spróbowali do końca tygodnia wykupić magazynki do glocka we 17 których chyba nigdzie indziej i tak nie ma

 

Kwestia zatrudnienia - jako pracodawca skwituje to tak - nie sztuka zatrudnić pracownika sztuka zatrudnić DOBREGO.

Obecni napewno mają Wady ale w mojej ocenie więcej Zalet .

 

Szanujemy każdą opinie i najbardziej nie cieszymy się z pozytywnej lecz negatywnej ale konstruktywnej .

Dlatego że tylko z konstruktywnej możemy wyciągnąć wnioski i coś poprawić dlatego zachęcamy was do pisania

o nas i do nas jak coś nie poszło po waszej myśli.

Tylko prosimy ponownie bez h... i k... to nie przyśpiesza załatwienie sprawy bo podrógiej stronie też jest człowiek.

Jeszcze raz zapraszamy do nas po glocki we i magi do nich !!!

Link to post
Share on other sites

Jeszcze raz zapraszamy do nas po glocki we i magi do nich !!!

 

UWAGA! :icon_razz: Lokowanie produktu.

Żarty na bok - ja jestem zadowolony z Cytadeli, jednak odkąd mieszkam w okolicy, to załatwiam sprawy osobiście. Swoją drogą polecam też restaurację indyjską na dole :icon_smile:

 

Poprawka po zwróceniu uwagi - Marokańską ;)

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ciekawe czy teraz też będzie o tych 99% paczek i zadowoleniu klientów.

Myślę, że mój przypadek dobrze obrazuje podejście sklepu, bo czytając poprzednie opinie to widzę, że wszystko co napisałem ma już w nich potwierdzenie.

 

Otóż w dzwonię do nich w środę i mówię jasno, chce złożyć zamówienie na 7 produktów,

złoże je pod warunkiem, że będą na jutro u mnie i że dostanę fakturę, płacę przelewem do tego samego banku więc pieniądze mogą być za 5 minut, ale warunek jest jeden paczka jest u mnie w czwartek.

Otrzymałem trzykrotne zapewnienie, że zamówienie złożone do 17:00 będzie u mnie na 101% na czas.

Jako, że była 13:00 to cieszyłem się jak suseł.

Zamówienie i kasę posłałem na czas i grzecznie czekałem.

Następnego dnia o 14:00 zacząłem się niepokoić wszak moje weekendowe wyczyny są uzależnione od zawartości cennej paczki, myślę sobie cholerny kurier znów chce mi pokrzyżować plany, wchodzę na pocztę nerwowo szukając numeru paczki, ale nic nie mam.

Dzwonię do sklepu:

-proszę się nie martwić paczka w drodze, za 10 minut będzie Pan miał go na mailu

-ok

Po godzinie nic nie ma, dzwonię znów:

-za chwilę Pan będzie miał

 

W końcu przy moim trzecim telefonie tego samego dnia na chwilę przed zamknięciem udało mi się wydusić prawdę,

-wie Pan paczka jeszcze od nas nie wyszła, bo produkty które Pan zamówił muszą dojechać z hurtowni i będą u nas za 2-3 dni

-słucham? I Pan nie zadzwonił? Nie powiedział, że nie macie kulek i anti foga na miejscu?! Przecież bym Wam powiedział, nie ważne wysyłajcie resztę gratów, bo bez dyszy ciężko się strzela.

-Dobra, dobra wysyłamy, będzie jutro

 

Jest jutro, jest kurier i jest paczka za która zapłaciłem przelewem, a kurier mi mówi, że on 330PLNów ode mnie chce, pierwsza reakcja to do Żony, pewnie nowe buty, patrzę na paczkę, a tu jak wół Cytadela. Dzwonię oni nie wiedzą, nie możliwe, eeee no tak pomyłka niech Pan zapłaci my Panu zwrócimy. Jaja myślę sobie, ale ok, niech im będzie ile to człowiek nie wycierpi dla tej niedzieli.

 

Otwieram paczkę, a tam koperta, a w niej pieniądze za to czego nie było na sklepie myślę sobie wesoło, ale ok, patrzę dalej ładownice są i to z nazwą hurtowni, jak wół naklejka Krakman i cena o parę PLNów niższa, zresztą tak samo jak na innych produktach, myślę sobie grubo, wyciągam dalej faktury ani widu, ani słychu, oczywiście zamiast niej jest paragon, ciśnienie mi rośnie.

Nagle patrze, a tu koniec zabawek, a gdzie moja dysza?! Nie ma dyszy!

Łapie za telefon pytam gdzie moja dysz?!

Słysze spokojne dywagacje i głos Pana ze słuchawki, kolega zapomniał o dyszy mogę wysłać ją do Pana jeszcze dziś.

 

Jaka z tego puenta? Jestem winny sam sobie zamówiłem produkty które były w ofercie, ale nie było ich na stanie, co ja durny nie wiedziałem o tym?

Zbyt mało dookreśliłem, że jutro to jutro, a ważne znaczy, że na pewno jutro.

No i na koniec nauczony na licznych przykładach innych sklepów z naszymi zabawkami byłem przekonany, że jak coś jest to jest, a nie może być, że paczkę to się pakuje raz, a dobrze i SZANUJE SIĘ MANIAKÓW lub CHOCIAŻ MÓWI PRZEPRASZAM, a nie wciska się im, że tak miało być i już.

 

Summa summarum mam nadzieję, że mój post pozwoli innym ustrzec się podobnych przygód, bo niedziela dzień święty, ale nie uświęcisz go bez sprzętu :(

Link to post
Share on other sites

Znam ten ból, mi wysyłali 20 dni stary, bo od gfa mieli ściągnąć okulary które koniec końców wysłali inne, jakie mieli na stanie, i inny kolor magów jak chciałem. A najlepsze że po paczkę musiałem jeździć osobiście do Olsztyna skąd się jakiś czas temu wyprowadziłem, bo adres oczywiście wzięli z konta a nie z formularza wysyłki, powtarzałem im nawet 2 razy przez telefon. AAa, i hajsu za przejazd po paczkę, za co się zaoferowali, do dzisiaj nie otrzymałem. Tak więc powodzena. Trzymam kciuki.

Link to post
Share on other sites

Szanowny Panie Kamera, przy pierwszym telefonie do Nas miał Pan przyjemność rozmawiać z właścicielem sklepu Panem Tomaszem Kuchtą, który poinformował Pana, że a i owszem jesteśmy w stanie wysłać produkty tego samego dnia o ile nie są to produkty z dostępnością 3-7 dni roboczych, które są u Nas na zamówienie i mniej więcej w tym terminie przychodzą.

 

Co do dodatkowej płatności za paczkę i braku jednej z dwóch dysz to był bardzo nieszczęśliwy zbieg zdarzeń, który postaraliśmy się razem z Panem rozwiązać, czego efektem był natychmiastowy przelew środków na Pańskie konto.

Brak faktury był związany z niezaznaczeniem przez Pana tej opcji przy zamówieniu, co utrudnia Nam pracę, a życzenia co do jej zawartości wg Pana specyfikacji dodatkowo wprowadziły lekki chaos w pracy, dlatego faktura została koniec końców poprawiona i wysłana mailem, wraz z potwierdzeniem przelewu do Pana.

 

Przykro Nam, że posunął się Pan w rozmowie z Naszym pracownikiem do infantylnego szantażu ,,jeśli nie dostanę tych dwóch produktów w gratisie, to rozpętam piekło na forach,, - i z faktem dotrzymania przez Pana wykonania gróźb i niepoddaniu się przez Nas szantażowi spotykamy się na tym forum.

Co do produktów z naklejkami firmy Krakman, jest to jedna z największych hurtowni ASG w kraju i zaopatruje wiele sklepów w Polsce oraz możliwe, że i za granicą, więc usuwanie ich naklejek z produktów nie ma logicznego sensu, a byłaby to niepotrzebna strata czasu i mogłoby to prowadzić do uszkodzenia opakowania tychże produktów.

 

 

Pragniemy także poinformować, że załoga CytadeliASG poszerzyła się dzisiaj o 8.50 o nową załogantkę o imieniu Michalina i wadze 3750 gram.

Link to post
Share on other sites

SZYBKO (...) Gunfire

Mam nadzieję, że to żart?

 

Chyba że to tylko ja inaczej definiuję słowo "szybko", bo dla mnie czekanie po tydzień na przesyłkę (a rekordowo nawet trzy,) zdecydowanie nie pasuje do określenia "szybko". Dla porównania - ilekroć zamawiałem coś z Cytadeli, docierało do mnie najczęściej w ciągu 2-3 dni.

 

Pozdrawiam.

Edited by Foley11
Link to post
Share on other sites

GF pewnie nabił sobie ruch przez ostatnią promocję i nie wyrabiali z wysyłkami. W Cytadeli robiłem kilka zakupów i nie narzekam na terminowość. TG też ostatnio nie wysyła za szybko. Narzekają pewnie ci, co nie kupują w Chinach i nie przywykli do 2 tygodniowych lub dłuższych terminów :).

Link to post
Share on other sites

z niechęcią pisze tutaj, ale nastawienie sklepu mnie do tego zmusza.

 

16/10 zamówiłem i opłaciłem pare rzeczy, między innymi pirotechnikę którą można odebrać tylko osobiście w sklepie, i czas na oczekiwanie to w/g strony 3-5 dni.

 

z racji braku postępu w statusie zamówienia (który do dziś ma status "czeka na przelew"), napisałem z pytaniem kiedy moge się spodziewać paczki, na co otrzymałem poniższą odpowiedź ze sklepu:

 

 

Witam,

Zamówione przez Pana produkty mają status dostępność od 3 do 7 dni roboczych, i czekamy na dostawę, ale z tego co nam udało się ustalić, paczka na którą czekamy trafiła na kontrolę z powodu pirotechniki, ponieważ kurier który obsługuje naszą hurtownię nie przewozi paczek z materiałami niebezpiecznymi i z tym są związane całe problemy. Trudno mi odpowiedzieć na kiedy paczka dojdzie do Nas, prosimy jedynie o wyrozumiałość

 

uzbroiłem się zatem w cierpliwość, i 26 października oraz 3 listopada wysłałem dwa kolejne maile z pytaniem jak wygląda postęp w realizacji, niestety do tej pory na żadne nie dostałem odpowiedzi :(

 

tym sposobem od 3 tygodni mam zamrożone ponad 300PLN i nie mam ani towaru ani zamówienia.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

CYTADELAASG rozumiem, że macie niezbite dowody na rzekomy szantaż, bo zaczynam się uśmiechać.

Tak jak nie byliście wstanie zrobić tego przez telefon tak i teraz zbyt trudno jest się wam przyznać do szeregu błędów i powiedzieć przepraszam.

 

Nie zamierzam się bawić w gównoburzę i przepychać, bo dla mnie sprawa jest prosta, ja mam kasę i ja zdecyduję gdzie ją wydać.

Edited by kamera
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

W dużym skrócie moja opinia o sklepie jest NEUTRALNA. Ani go nie polecę ani nie skrytykuję.

Pewnie jeszcze kiedyś coś tam kupię ponieważ jest tam sporo produktów których nie ma w innych sklepach :)

+Bogaty asortyment.

+Towar którego nie ma gdzie indziej.

+przystępne ceny

 

-Kontakt telefoniczny, ciężko się dodzwonić ( No ok. Dużo pracy nie mają czasu odebrać )

-Jakość obsługi, jak się dodzwoniłem to odniosłem wrażenie że właśnie obudziłem gościa w sklepie, nie uprzejmy, chciałem się dowiedzieć coś więcej o produkcie a na większość pytań dostałem odpowiedz ,,Proszę spojrzeć na stronie,, no fajnie tylko dzwoniłem się dowiedzieć o to czego nie napisali na stronie.

-Czas oczekiwania na paczkę 12 dni roboczych.

-Kurier ! NIE POLECAM usług firmy GLS paczka dotarła poszarpana i podziurawiona, na szczęście wszystko w jednym kawałku.

Link to post
Share on other sites

A ja w sumie polecam, bo z realizacją mi się nie spieszyło (potrzebowałem magazynki na strzelankę za 3 tygodnie).

 

Realizacja zamówienia bez mała tydzień czasu (jak ktoś szybko potrzebuje to duży minus, a jak komuś nie zależy to przeżyje).

 

A teraz plusy:

 

+ kontakt telefoniczny - zadzwoniłem z zapytaniem 1 raz i dodzwoniłem się, bez problemu uzyskałem informację,

+ magazynki ok i w cenach mocno konkurencyjnych (8 czy 9 zł taniej za taki sam magazynek Cymy jak na TG) - aukcje z allegro i tam kupowałem (porównywałem kilka sklepów + kilku sprzedawców na Allegro),

+ przesyłka ok i jak tylko dostałem info, że paczka poszła to faktycznie została wysłana (GLS tylko się trochę nie spisał, bo maila mi nie wysłał z linkiem do śledzenia przesyłki i dzisiaj kurier sobie chwilę poczekał na pobranie, aż przyjdę i zapłacę :D).

+ dużo towaru, którego nie ma u innych sprzedawców.

 

Generalnie moje 2 czy 3 zakupy i nie było problemów (okres realizacji sięgający kliku dni mi nie przeszkadzał).

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Doznałem szoku cenowego szukając montażu do swojej lunety.

Wybrany model na Taiwangun za ~150zł a na Cytadeli ~250zł!

Produkt identyczny, nawet foty te same... 100zł przebity.

Serio, Panowie z Cytadeli?

 

Po przejrzeniu nowości w obu sklepach wychodzi na to że nie jest to pojedynczy przypadek.

 

Wiem, wiem - wolny rynek ale jak dla mnie to omijać szerokim łukiem bo kupując na szybko można się nieźle naciąć.

Link to post
Share on other sites

Witam

Poneck nie wpadłeś na pomysł że informatycy pracują nad dużą grupą produktów i cena została podniesiona by nikt produktu nie kupił MANEWR celowy ... do 25 lutego cenny się unormują

Poneck nie traktuj innych jak d...e....li Każdy sprawdza cenę a i tak może się wycofać zawsze z transakcji po zakupie przez stronę.

Zamiast nas ganić od razu i zniechęcać ludzi do nas. Zauważ że ofertę powiększono o kolejne 3000 produktów .

Zapraszam do sklepu żebyś zobaczył że się nie mieścimy i dlatego chcemy dać możliwość klientom zamówienia produktów z odbiorem osobistym w sklepie których jak dobrze ludzie się domyślają nie zawsze mamy na stanie w naszych magazynach.

Daje to możliwość wszystkim z wawy i okolic zamówić ..poczekać na telefon od nas .. przyjechać, pomacać i zdecydować

BIORĘ :icon_razz2: ZOSTAWIAM TO MI NIE LEŻY :icon_razz2:

Zawsze klient wychodzi zadowolony bo nie umoczył kasy na wysyłkę.

PS Szukamy dużego lokalu ale to nie takie proste (lokalizacja, funkcjonalność,wygoda dla klienta,parking,kurierzy itd)

Link to post
Share on other sites

Witam

Poneck nie wpadłeś na pomysł że informatycy pracują nad dużą grupą produktów i cena została podniesiona by nikt produktu nie kupił MANEWR celowy ... do 25 lutego cenny się unormują

Wy tak na serio? Podnosicie ceny produktów aby klient ich nie kupował zamiast wyłączyć/ukryć produkty nad którymi pracujecie... 10 lat robię w e-commerce ale takiego tłumaczenia jeszcze nie słyszałem :icon_wink:

 

Poneck nie traktuj innych jak d...e....li Każdy sprawdza cenę a i tak może się wycofać zawsze z transakcji po zakupie przez stronę.

Ja niestety tylko zauważam że przyszły czasy gdy robiąc u Was zakupy trzeba sprawdzić ceny u konkurencji bo może akurat "specjalnie podnieśliście cenę aby nikt nie kupił".

 

Jakieś pół roku temu wchodziłem do waszego sklepu jako początkujący z przekonaniem że znajdę fajne produkty w dobrych cenach. Niestety przekonanie to powoli gdzieś się ulotniło i obecnie robię zakupy w dwóch innych warszawskich sklepach - podobnie jak grupa znajomych. Mój post potraktujcie nie jako atak ale sygnał że coś poszło nie tak jak powinno.

Edited by Poneck
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...