rangerskh Posted July 18, 2009 Report Share Posted July 18, 2009 Witam! Mam pytanie: co się stało ze sklepem stacjonarnym w Warszawie?? Pozdrawiam i proszę o odpowiedź Quote Link to post Share on other sites
capri Posted July 18, 2009 Report Share Posted July 18, 2009 Odłączył się od nas i działa na własną rękę z nieco innym asortymentem. Quote Link to post Share on other sites
rangerskh Posted July 19, 2009 Report Share Posted July 19, 2009 Dziękuję za odpowiedź. A czy mogę prosić o jego adres...? P.S. Ja również pragnę pochwalić sklep Capri ASG. To zdecydowanie najlepszy sklep ASG w Polsce w dużej mierze dzięki absolutnie rewelacynej obsłudze sklepu. Pod tym względem sklep ten jest z pewnością w czołówce europejskiej. Jedynee co mi pozostaje to serdecznie podziękować. Dzięki Wam zakupy są prawdziwą przyjemnością. Quote Link to post Share on other sites
capri Posted July 19, 2009 Report Share Posted July 19, 2009 Za pochwały bardzo dziękujemy, mam nadzieję, że na nie zasłużyliśmy i jeszcze nie raz zasłużymy. Co do sklepu i jego adresu... Hmm trochę nie politycznie by było, gdybym sam i to w tym miejscu reklamował, jakby nie było konkurencję ;) Adres masz na PW... Quote Link to post Share on other sites
szatan94 Posted August 7, 2009 Report Share Posted August 7, 2009 Powiem tak: To jest najlepszy sklep. Super kontakt, szybka wysyłka. Oby tak dalej. Quote Link to post Share on other sites
bootboy Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 zamowilem paczke w weekend w poniedzialek zadzwonilem z zapytanie za ile dni mi ja wysla a mily Pan w sluchawce oznajmil iz paczka jest spakowana i juz jest wysylana kurierem czyli we wtorek rano juz byla bardzo mila obsluga zadnych problemow jak to dobrze ze wreszcie znalazlem dobry sklep :D:D:D\ Bardzo Pozdrawiam i jeszcze raz Goraco POLECAM sklep Capri ASG Quote Link to post Share on other sites
MattTheKing Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 Ostatnio(dokładnie 3 września) kupowałem w tym sklepie. Nie pisałem z obsługa sklepu więc nie będę oceniał jak miła jest obsługa. Ale jeśli chodzi o przesyłkę to wszystko było w jak najlepszym porządku, szybkość też bardzo dobra. W piątek wieczorem zamówiłem i od razu zapłaciłem za przesyłkę, w piątek została wysłana a dziś ja dostałem(ze względu na weekend). Jak na razie ode mnie plus dla sklepu + Quote Link to post Share on other sites
Katana Posted September 15, 2009 Report Share Posted September 15, 2009 Wszyscy słodzą i głaszczą a ja się zapytam: Panie Capri, co z PEstkami? KM-y czekaja. Quote Link to post Share on other sites
capri Posted September 15, 2009 Report Share Posted September 15, 2009 Walczymy nieustannie! Nie jest wielkim odkryciem, że osiągnięcie wysokiej jakości i niskiej ceny do łatwych nie należy. W planach jest nowa linia Pestek wysokiej jakości, jednak problemem jest utrzymanie ceny :( Mamy nadzieję, że jeszcze w tym roku coś się pojawi. Na chwilę obecną na pewno spadną ceny BIO. Quote Link to post Share on other sites
kondziox Posted September 28, 2009 Report Share Posted September 28, 2009 sklep godny polecania ! Szybka dostawa, dbałość o klienta no i szeroki wybór :-P Oby tak dalej 8) Quote Link to post Share on other sites
Redrad Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Miałem pewne problemy techniczne przy składaniu zamówienia przez internet, ale po wykonaniu szybkiego telefonu do Capri wyjaśniliśmy sprawę:-), zamówienie zrealizowane błyskawicznie, na skrzynce mam e-mail z rozwiązaniem problemu składania zamówień przez internet. Jednym słowem: Polecam, profesjonalizm "pełną gębą" :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
PeePee Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 (edited) Dostałem dość dziwnego maila, z adresu mailowego zarejestrowanego na waszej domenie. http://img21.imageshack.us/img21/6830/capriy.jpg Nie znam się na tym dobrze, ale chyba mata jakiegoś wirusa. Linka ofkors nie otwierałem. Edited November 13, 2009 by PeePee Quote Link to post Share on other sites
capri Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Faktycznie namierzyliśmy coś takiego. Adres nie jest zarejestrowany w naszej domenie (nie ma takiej skrzynki). Ktoś najwyraźniej się podszył, aby rozesłać spam :( Kontrolnie weryfikujemy wszystkie zabezpieczenia naszych serwerów. Quote Link to post Share on other sites
Pixel97 Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Sklepik fajny, ale mnie jedno denerwuje jak chcę zobaczyć jakiś produkt to zamiast produktu włącza mi się zaloguj się, a jak chcę się zalogować to nie da się :evil: Quote Link to post Share on other sites
capri Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Hmm... to drugie takie zgłoszenie w ostatnim czasie. Zadzwoń do nas, postaramy się coś zaradzić. Quote Link to post Share on other sites
Idzior Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 U mnie Panowie praktycznie caly tuning replik robili, i dlugiej i krotkiej. W miare szybko i fachowo. Z moich opinii to faktycznie najbardziej wypasiony sklep stacjonarny na jaki trafilem. I mila rzecz ze przy zamawianiu pojednynczych gratow ktore sa na zamowienie u Nich ceny wychodza bardzo korzystnie w porownaniu ze sciaganiem na wlasna reke. IN PLUS Quote Link to post Share on other sites
StarskiPL Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Ostatnio Panowie z Capri mocno mi podpadli wprowadzając mnie w błąd odnośnie lufy do M14. Zamówiłem dobrą, doradzili złą, zmieniłem zamówienie, zadzwonił serwisant, że nie pasuje a dobrej nie ma już na stanie. No cóż, pomyłki się zdarzają. Zaproponowano mi w ramach rekompensaty lufę dłuższą w tej samej cenie. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt iż lufę zamówiłem jakoś pod koniec sierpnia i czekałem na nią miesiąc - ta dłuższa, jak i pozostałe rozmiary, mają być w połowie grudnia czyli 2 i pół miesiąca od zamówienia. Mimo tej wpadki sklep polecam zarówno pod względem asortymentu jak i serwisu. Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Biorąc pod uwagę kolejne zakupy wypada mi również wystawić kolejną laurkę. To co sklep wyróżnia na rynku, to szczególnie podejście do klienta i kontakt. Zakupów dokonuje się tam po prostu przyjemnie i spokojnie. Zawsze też mogę zaufać radom, nawet gdy wybrałem coś droższego i w moim pojęciu lepszego, bywało, że przekonywano mnie o bezsensowności tego zakupu na rzecz czegoś tańszego lub odsyłano do konkurencji, gdy był brak towaru. Zakupy przyjemne. Szef i załoga fajni goście. Sklep rzetelny i uczciwy, bo prowadzony przez Pasjonatów przez duże P. Quote Link to post Share on other sites
lesztur Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 Co tu dużo pisać, sklep jest :ok: . Wysoki poziom, a wręcz jeszcze wyższy. Bardzo dobry kontakt, przesyłka jeszcze szybsza od kontaktu :wink: . Ostatnio tylko czekam na zmianę terminu dostępności w tym temacie: http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=2870 Czy jest jakaś szansa na to czy jest to pomyłka i nie będzie dostępny? ;-) Quote Link to post Share on other sites
capri Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 Dzięki za dobre słowo, staramy jak możemy i będziemy starać się móc jeszcze więcej :) Statusy nie posiadające dokładnej daty dostępności, są automatyczną przybliżoną informacją o cyklu dostaw od danego producenta/dystrybutora. Niestety nie stanowią one gwarancji dostępności tego produktu w kolejnej dostawie, gdyż często zdarza się tak, że sami producenci mają duże braki w magazynach. Statusy z podaną datą pojawiają się przy produktach znajdujących się w potwierdzonych dostawach, które są do nas w drodze. Te statusy w 90% są zgodne z rzeczywistą dostępnością, a te 10% to z reguły opóźnienia logistyczne lub celne. Tak, czy inaczej warto składać zamówienia nawet gdy produkt jest niedostępny, bo daje to gwarancję, jego rezerwacji w momencie dostawy. Często się zdarzało tak, że ktoś czekał na produkt patrząc na status, który się zmienił z konkretnej daty nie na dostępny tylko niedostępny. Nie była to kwestia tego, że on nie dojechał, tylko cała dostawa została wyprzedana przez wcześniejsze rezerwacje. Kończąc ten długawy, ale chyba potrzebny wywód - Berettka powinna pojawić się ponownie na początku stycznia ;) Quote Link to post Share on other sites
Vesemir Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 To mój pierwszy post na tym forum. Sklep jest super; miła, pomocna obsługa i duży wybór sprzętu. Co tu dużo gadać...gorąco polecam :-o Quote Link to post Share on other sites
dakota73 Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Pierwsze zakupy w Capri za mną. Cóż mogę powiedzieć - wszystko na 5tkę. Zamówienie złożone o 13tej, następnego dnia o godzinie 11tej, kurier zadzwonił do moich drzwi. Brawo. Quote Link to post Share on other sites
afkurczak Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Jedyny sklep, który podjął się ściągnięcia dla mnie łoża do M24 CA. Polecam świetny kontakt. Quote Link to post Share on other sites
pablito77 Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Jest to mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich. Moje pierwsze zakupy ASG ( kilka części na wymiankę do repliki, która jeszcze nie zdążyła dojść ^^ ) i w zasadzie można tą operację podsumować jednym słowem PERFEKT. Założenie konta, obsługa (walnąłem się we własnym adresie mailowym), czas realizacji...wszystko na najwyższym poziomie! Gdyby nie to, że nie obsługujecie replik II klasy to na pewno korzystałbym tylko z waszych usług :] Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Soul reaper Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Co się stało ze sklepem w Warszawie? Pamiętam, że kiedyś na stronie był wymieniony sklep partnerski w Wawie, a teraz nie mogę znaleźć jego danych. Został zamknięty? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.