Miszkos Posted January 9, 2008 Report Share Posted January 9, 2008 dzisiaj doszła giwerka.Wszystko ekstra fajnie,kontakt ze sprzedawcą po zamówieniu w sprawie obsługi ładowarki też super.Jedynym mankamentem było dziurawe,pęknięte pudło ale to już pewnie wina Masterlinku tudzież DPD. Quote Link to post Share on other sites
capri Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Dzięki Miszkos za miłe słowa i przepraszam za firmę kurierską ;) Przy okazji przekażę Wam dobre nowinki - zmieniliśmy opłaty za przesyłki (nie powiem, że bez presji ;)). Tak na szybko to teraz: - zamówienia powyżej 800PLN - wysyłamy gratis kurierem - Pocztą (priorytet) wysyłamy paczki do 3kg, ale za 10PLN (4PLN taniej) Szczegóły tu: http://www.asg.com.pl/oplaty.php Udanych zakupów! Quote Link to post Share on other sites
kalten Posted January 14, 2008 Report Share Posted January 14, 2008 Naprawdę duży plus. Super obsługa Ceny tez przyzwoite. Nie mam nic do zarzucenia. Jedynie tylko polecić innym zakupy w Capri ASG :) Quote Link to post Share on other sites
happy666 Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 Ale jednak sklep mógł by poszerzać swoją ofertę, choć i tak uważam, że jest super, bo już tam kupowałem. A jeśli są problemy to raczej nie z winy sklepu a raczej dostawców :lol: Quote Link to post Share on other sites
Miszkos Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 dzisiaj doszła paczka pestek 0.20g i cóż....jeżeli chodzi o paczkę to wszysko OK,mam tylko zastrzeżenia co do towaru...przy przesypywaniu kulek do butelki spostrzegłem że wiele ma wgniecenia,odbarwienia i inne deformacje a wszystkie są jakby oblane czymś lepkim...zobaczymy jak się będzie to wszystko spisywało w lufie karabinu... Quote Link to post Share on other sites
Ucho Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 Czy tylko mi nie działa ta stronka\sklep? Quote Link to post Share on other sites
capri Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 Strona działa. Proszę o opis problemu na adres - kontakt@asg.com.pl . Quote Link to post Share on other sites
rafal144 Posted January 28, 2008 Report Share Posted January 28, 2008 Dobry sklep ,super kontakt ale trochę sie zraziłem zamiast 1kg kulek było 0,75kg .Ale mimo to polecam ten sklep .Jednym słowem super. PS.Może jakiś rabacik przy następnych zakupach. Quote Link to post Share on other sites
capri Posted January 28, 2008 Report Share Posted January 28, 2008 Oczywiście - przy następnych zakupach gratis 0,25kg Pestek :D Przypomnij się przy składaniu zamówienia. Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted January 30, 2008 Report Share Posted January 30, 2008 Chciałem zwrócić uwagę iż, gdyż forum to nie służy do korespondencji ze sklepem ;) Quote Link to post Share on other sites
repmed Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 czy Wam się otwiera strona tego sklepu? Bo u mnie zdechło.... Quote Link to post Share on other sites
konradd Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 polecam ten sklep, bardzo dobry kontakt . A strona działa :) Quote Link to post Share on other sites
mathias39 Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 Ja również gorąco polecam. Zamówiłem tam pierwszego ASG- ka i wszystko w porządku. A odnośnie "nie chodzenia" strony to może być wina antywirusa, przynajmniej u mnie tak było. Quote Link to post Share on other sites
maksio Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 (edited) Kuleczki zamówione wczoraj, dzisiaj już u mnie są ;). Popakowane tak jak prosiłem. Wszystko super! Polecam wszystkim! Były pewne problemy z automatycznym mailingiem. Poczta wp.pl nie przyjmowała tych maili. Napisałem do wp.pl w tej sprawie. Tego samego dnia przyszedł mail z www.asg.com.pl ;). Możliwe, że wp.pl już całkiem zdjęło tą ochrone z capri ;). Pozdrawiam! EDIT: no i bym zapomniał! znakomity kontakt! Edited February 20, 2008 by maksio Quote Link to post Share on other sites
EyraCk Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Kurde, powiem tak, ceny maja w porządku, ale części i innych pierdół, bo cena naprawy karabinu to 120zł za usługe + koszta części. Cena "trochę" zawyżona. Nie wiem czym to jest spowodowane, asgshop ma cenę niższą o połowę, a nie sądzę, aby byli mniej profesjonalni. Zaś zbrojownia 20zł więc 6 razy mniejsza. Wiadomo, jeżeli cena mi nie odpowiada to nie skorzystam, ale mimo wszystko cena nie na miejscu. Quote Link to post Share on other sites
capri Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 (edited) Kurde, powiem tak, ceny maja w porządku, ale części i innych pierdół Cieszy mnie to i cały czas staramy się, aby było jeszcze lepiej. cena naprawy karabinu to 120zł za usługe + koszta części. Cena "trochę" zawyżona. Nie wiem czym to jest spowodowane Otóż mój drogi postaram się wyjaśnić Ci tę kwestię. Cena usługi jest pojęciem względnym, gdyż zależy jaki obejmuje ona zakres i jakiej wykonawca udziela na nią gwarancji. Absolutnie nie próbuję tu sugerować, że "drożsi są lepsi, a tańsi są gorsi". Nie mam w zwyczaju zajmować się szpiegostwem i patrzeć na ręce innym. Nie wiem co oni zapewniają za te 20PLN czy 60PLN. Ale do rzeczy, argumenty: - zakładamy, że przy replice w której jest do otworzenia GB należy spędzić średnio 4h - koszt roboczo-godziny przy replikach u nas zakupionych wynosi 20PLN (nie dotyczy napraw gwarancyjnych), dla replik obcych 30PLN - nie będę wymieniał wszystkich czynności składających się na usługę, bo to nie jest miejsce na takie informacje - chętnie odpowiemy mailem - na usługę jest udzielana 3 m-czna gwarancja i w przypadku awarii tym okresie nie są naliczane jakiekolwiek opłaty za robociznę - serwisem zajmuje się wyłącznie personel z właściwym ku temu przygotowaniem teoretycznym i praktycznym (w tym również odpowiednim wykształceniem) - przy zamawianiu modyfikacji z naszych propozycji wliczony w nie koszt usługi jest znacznie niższy - może nie wszyscy wiedzą, ale aktualnie jesteśmy najstarszym serwisem airsoftowym w Polsce ... A tak na marginesie, to chyba jednym z najlepszych dowodów, na to, że warto u nas serwisować replikę jest ciągła kolejka w serwisie i mimo długich terminów oraz "cen nie na miejscu" nie brakuje chętnych do ustawiania się w niej :) p.s. przepraszam Reg, ale musiałem ... Edited February 22, 2008 by capri Quote Link to post Share on other sites
siemionman Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 Uczciwi, rzetelni i pomocni - WIELKI PLUS DLA CAPRI ASG !!! 8) Quote Link to post Share on other sites
Remek10 Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 A teraz z innej beczki. Polecam ten sklep wszystkim początkującym. Polecam wycieczkę do sklepu. Dostaniecie fachową poradę. Dodatkowo zawsze jest ktoś "spoza sklepu" tzn z graczy nie dośc że jeszcze coś doradzą to jeszcze można załapac ciekawe kontakty. Polecam ten sklep wszystkim początkującym. Nawet jak ktoś gdzieś indziej znajdzie niższą cenę na jakąś pierdołę to wierzcie mi że i tak lepiej kupic w Capri to co poradzą bo przez to zaoszczędzi się kupę kasy ponieważ nie kupi się gdzieś indziej jakiegoś badziewia żeby potem znów wydac kasę i kupic coś naprawdę potrzebnego. Osobiście zaoszczędziłem właśnie przez Capri sporo kasy. Szkoda tylko że sklep jest czynny do godz. 18-stej jak dla mnie jest to duży minus bo ciężko dojechac po pracy w tych cholernych korakach do Piaseczna. Mogliby wydłużyc czas pracy lenie jedne do tej 19-tej! ;-) Quote Link to post Share on other sites
capri Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 Lenie mają w planach pracować do 19, ale jeszcze kilka zmian organizacyjnych musi dojść do skutku. Nie wiem czy kolega zdaje sobie sprawę, że my i tak pracujemy z reguły 6 dni w tygodniu po 12h ..... Tak, czy inaczej będziemy się starać zmienić godziny pracy. Quote Link to post Share on other sites
werewolfina Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 to co wyróżnia POZYTYWNIE ten sklep od innych to m.in. czas realizacji zamówienia. Wczoraj zamówiłem, dzisiaj dostałem do 13, SUPER!!! Kolejny duzy plus od stalego klienta Quote Link to post Share on other sites
Drag Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 (edited) Ode mnie tez jak najbardziej wielki plus. Posiadam replike boyia, presonel sklepu z gory poinformowal mnie, ze nie zajmuja sie takimi replikami. Mimo tego w sklepie zawsze pomagaja w doborze czesci :) Jakby nie bylo czesto potrafie tam dzwonic nawet kilka razy w ciagu godziny za co gratuluje nerwow i zawsze uzyskuje pomoc :) No i postanowilem napisac pierwszy post zeby pochwalic ten sklep :D A zakupy (w sklepie i przez internet) juz robilem dziesiatki razy i NIGDY nie bylo problemow :) (ba, presonel nawet umie sie smiac :D i wlasnie 2 min temu przyjechal kurier z kolejna paczka :D) Edited March 6, 2008 by Drag Quote Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 wydzielony wątek o polityce cenowej : http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=45509 Quote Link to post Share on other sites
werewolfina Posted March 7, 2008 Report Share Posted March 7, 2008 ponowne zamowienie, wczoraj zamowione dzisiaj odebrane,:) Quote Link to post Share on other sites
Zelu Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 a ja mam problem z zalogowaniem a co za tym idzie ze złożeniem zamówienia :/ Quote Link to post Share on other sites
_Chomikmistrz_ Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Chodzę do szkoły do Piaseczna więc do Capri mam 2min. biegiem. Bywam tam średnio raz na tydzień ( czasem nawet częściej ) i mogę sporo powiedzieć o sklepie stacjonarnym ( o internetowym się nie wypowiem bo nigdy z niego nie korzystałem i raczej nie skorzystam:) Nie wiem jak jest w innym sklepach, ale wiem, że sprzedawcy powinni brać przykład z pracowników Capri! Zawsze są rzeczowi i zainteresowani klientem. Starają się doradzić jak tylko mogą, praktycznie każdą rzecz w sklepie można przymierzyć, dotknąć i obejrzeć. Odpowiedzą na każde, nawet najbardziej upierdliwe pytanie. Jak już ktoś wcześniej pisał rzeczywiście w sklepie przeważnie siedzą doświadczeni gracze, których rady często są bardzo pomocne. Cenowo jest raczej uśrednione i nie widzę, żeby było tu zdecydowanie drożej, czy taniej niż gdzie indziej. To tyle dobrego, a teraz parę rzeczy przeciwko. U niektórych operatorów internetu ( nie chcę tutaj posądzać pracowników Capri bo nie wiem czy to jest ich wina czy po prostu mojego operatora ) występują problemy ze stroną internetową. Rzadko kiedy mogę normalnie chodzić po sklepie. Po drugie przydałby się większy asortyment kulek ( de facto są tylko Pestki i Blastery ), nie ma za bardzo w czym wybierać. Ostatecznie polecam ten sklep wszystkim z okolic Piaseczna. Jest bardzo zadowolony z ekipy Capri i nie zamierzam zacząć kupować gdzie indziej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.