Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Wybór noża.


Recommended Posts

Witam

Zbieram się do kupna nowej "kosy". Problem polega na tym że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o tematykę noży. Nie wiem co powinno się brać pod uwagę przy wyborze noża. Także proszę was o pomoc. Na nóż chcę wydać nie więcej jak 150zł. Ma on być używany w taktyce zielonej, także w jakichś drobnych robotach terenowych typu budowaniu schronienia itp itd. Na oku mam 3 modele noży: Glock 81, Smith & Wesson model Search & Rescue - CKSURT oraz WZ. 98 typ.''Gerlach''. Proszę was bardzo o pomożenie mi w wyborze jednego z tych trzech noży ew. podanie innych ciekawych propozycji (linki koniecznie).

 

Smith & Wesson Search & Rescue - CKSURT - http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=25_33&products_id=6926&name=Smith_&_Wesson_Search_&_Rescue_-_CKSURT#!prettyPhoto

 

WZ. 98 typ.''Gerlach'' - http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=25_33&products_id=3013&name=WZ._98_typ.''Gerlach''#!prettyPhoto

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja bym chyba wybrał Glocka. Wiele osób które znam, a które mają ten nóż chwalą go sobie. Smith&Wessona odradzam ze względu na to, iż jest ścięty w "tanto" nie jest zaokrąglony i będzie ci ciężko go ostrzyć. A ja tak sam z siebie nie przepadam za tym rozwiązaniem. No i Gelrach, sądzę że mógłbyś go wziąć, (mi się osobiście dobrze sprawuje, dobrze się nim rzuca, z tym że trzeba o niego dbać) gdyby nie fakt, ze Glock jest lepszy :). Jeżeli już masz brać glocka lub WZ 98 to pamiętaj, żeby nie brać wersji z piłką gdyż to jest kompletna pomyłka. Proszę mnie poprawić gdybym coś źle napisał. Fachowcem jednak mimo wszystko nie jestem :)

Link to post
Share on other sites

Jeżeli już masz brać glocka lub WZ 98 to pamiętaj, żeby nie brać wersji z piłką gdyż to jest kompletna pomyłka.