Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Sklep] Deltashop


Recommended Posts

Jakiś czas temu wypatrzyłem tam G&Powego Eotecha. Wysyłka w ciagu dnia czy dwóch, nie było się do czego przyczepić.

Przy próbie regulacji okazało się, że góra-dół nie działa.

Poszedł mail z chęcią zwrotu - nic.

Kolejny mail - nic.

Telefon - nie odbierają.

Dałem sobie spokój ... zdecydowanie odradzam.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja akurat nie mam specjalnie dobrych opinii na temat tego sklepu, nie chcę robić anty-reklamy , ale osobiście wolę zamawiac w innych sklepach .

 

Może by kolega się podzielił, skąd takie opinie - bo słowa na wiatr to każdy może rzucać. Szmeru

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

Niestety, opinia negatywna.

Zamawiałem kilka potrzebnych drobiazgów na Asgadr City, zakupy zrobione w niedzielę 23.04.17. Sprzęt kupiony w kilku sklepach u różnych sprzedawców dotarł max do środy.

 

Od wszystkich tylko nie z Delty.

 

We czwartek rano próba dodzwonienia się do sklepu, bez powodzenia. poszła wiadomość na pocztę, z prośbą o odpowiedź, czy zdążą z wysyłką do piątku. Brak reakcji sprzedającego. Dopiero po południu info ze sklepu: "towar spakowany i przygotowany do wysyłki". Na miejsce dotarł w sobotę. Odebrałem go w niedzielę, wracając z imprezy na którą był potrzebny.

 

Cóż, w opisie aukcji stoi jak byk: "wysyłka 24godz." Najwyraźniej nie tym razem.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Byłem dwa razy bo wolę kontakt bezpośredni niż jedynie zakupy przez net .... kupiłem replikę a inną dałem do serwisu.

Moim zdaniem obsługa lepsza niż w dwóch innych sklepach w których byłem w tym czasie. Opinia wynika głównie z tego, że po prostu lepiej mi się rozmawiało ze sprzedawcą i jest to opinia czysto subiektywna.

Serwis na razie ciężko mi ocenić bo mam zbyt małe doświadczenie ale zdziwiło mnie, że poza pomiarem fps nie ma możliwości przestrzelania repliki. Poza tym Serwisant wykazywał dużą wiedzę i doświadczenie w modyfikacjach oraz cierpliwość w odpowiadaniu na moje laickie pytania :)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Zamówienie przez Allegro.

 

W aukcji napisane 24h wysyłka + 2 dni dla poczty.

 

Wpłata dociera 26 czerwca.

 

3 lipca "Rozpocząłem dyskusje" na allegro.

 

4 lipca dostaje telefon, że przepraszają ale jedna część była uszkodzona i nie wysłali. Na pytanie czemu dopiero po założeniu dyskusji na allegro zostałem powiadomiony, osoba nie potrafiła odpowiedzieć. Paczkę wyślą jak najszybicej i dorzucą gratisy.

 

5 lipca dostaję powiadomienie, że wysłane ale nie dostaję numeru nadania.

 

7 lipca paczka dochodzi ale okazuje się że została wysłana za pobraniem. Oczywiście nie przyjmuję i odrazu telefonuje do sklepu. Pracownik który odebrał przekazał informacje szefowi, który miał oddzwonić. Po kilku minutach szef zadzwonił, przeprosił i dodał że wyśle paczka tak, żeby dotarła maks. do wtorku, no i dorzuci jeszcze więcej gratisów.

 

14 lipca dociera do mnie przesyłka. Z winy poczty zamiast dwóch dni szła pięć. W środku w ramach gratisu dostałem małą naszywkę z logiem Deltashop i małą koszulkę również z logiem.

 

Podsumowując jeśli komuś nie zależy na czasie i lubi sobie podzwonić to śmiało może zamawiać w Deltashopie. W przeciwnym razie odradzam.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Również nie polecam tego sklepu. Pechowo zamówiłem coś u nich przez Allegro.

 

Problem w tym że wystawili na allegro przedmiot którego nie posiadają, zapytali czy chce czekać kilka tygodni czy zwrot pieniędzy.

Unikają odpowiadania na maile, podczas rozmowy telefonicznej zapewniono mnie że sprawa zostanie zaraz wyjaśniona.

 

Ani pieniędzy ani załatwienia sprawy.

 

Rozpocząłem dyskusję przez Allegro. BEZNADZIEJA!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

A ja mam pozytywną opinię. Po zebraniu rzeczy do koszyka szybki telefon do sklepu z pytaniem czy to co wybrałem jest 100% dostepne. Okazało się, że lufa którą mam w koszyku już jest niedostępna. Po krótkiej rozmowie doradzono mi inną. Druga sprawa, że osoba z którą rozmawiałem specjalnie poszła sprawdzić czy wszystko jest na stanie. Dzięki temu znalazł się nawet przycisk ptt który chciałem. Trzecia rzecz to to, że przez moje niedopatrzenie nie zamówiłem wszystkiego, a zamówienie było już złożone i opłacone. Znów telefon z pytaniem co z tym zrobić. Oni bez problemu dopakowali rzecz do paczki, a ja przelałem tylko pieniądze za towar.

Ogólnie plus za doradztwo, kontakt i podejście do klienta.

 

Cześć,

to co napisałeś źle świadczy o sklepie - oferowanie towaru z możliwością "Kup teraz", którego nie ma się na stanie, odnalezienie towaru, którego myślało, że się nie ma... nie brzmi to dobrze.

 

Zamawiałem 2 razy na deltashopie:

1. Zamówienie numer 6372012506 na allegro:

sorbopad 1/8 V2/V3 70

Czas realizacji 3 dni otrzymałem inny towar (rozmiar i przeznaczenie różniło się), sparaliżowano mnie na użycie repliki na manewrach. Zamieniłem się towarem z serwisantem.

 

2. Zamówienie numer 17180 z poziomu strony:

Z-Tactical - Zestaw Słuchawkowy - Bowman Elite II - Foliage - Z 027 FG

Przycisk PTT U94 - typ KENWOOD

Antena NAGOYA NA-771 SMA-F Baofeng UV-5R, Wouxun

Czas realizacji 11 dni, otrzymałem towar firmy Dragon bez uprzedniej informacji o braku Z-tac z wyjaśnieniem że to ta sama firma. Nie ma w tym nic złego, ale jest niesmak.

 

Deltashop oferuje ciekawe towary, których często nie sposób dostać gdzieś indziej, niemniej jednak na tyle ile nie muszę to nie kupuję tam (daleko im na przykład do sklepu w którym miałbym robić zamówienia regularne jak kulki, gazy, smary).

 

Pozdrawiam,

OjciecMateusz

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pod koniec ostatniego czerwcowego lub w pierwszym tygodniu lipca zamówiłem dwie rzeczy. Po weekendzie dostałem maila, że jednej nie mają i proponują zwrot mamony lub dopłatę do czegoś lepszego. No cóż, nie każdy sklep dorobił się wysokich standardów obsługi klienta. Zdecydowałem się na zwrot, przynajmniej komunikacja nie zawodzi.

 

TLDR: Nie polecam.

 

Czekałem chyba tydzień na zwrot i cisza, ani sianka ani towaru, więc napisałem, że albo zwrócą kasę do konkretnego dnia, albo bawimy się w prawa konsumenta. Wyznaczony termin minął, a sianka i towaru jak nie było tak nie ma, o odpowiedzi na wysłanego maila nie wspominając. Zwróciłem się do niezawodnego rzecznika praw konsumenta, by się zajęli moćpan(i)ami i zmotywowali do wywiązania się z zawartej przez internet umowy. Urzędnicza machina zajęła około tygodnia, zanim wypuścili pismo. W dniu w którym owe pismo zostało nadane, pojawił się przelew na koncie, a dodam, że były to ostatnie dni miesiąca. Wiadomości żadnej, ni przepraszam, ni pocałuj się w dupę przez papierek. Co najlepsze minęły już dwa miesiące od rozpoczęcia przygody ze sklepem i miesiąc po interwencji, a mrk też nie dostał żadnej odpowiedzi na wystosowane pismo, co wiąże się z karą finansową dla przedsiębiorcy. Ale sprawa w toku, może będą grali w złego listonosza, więc to jeszcze nie koniec historyki.

Edited by krobug
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Ja narazie czekam tydzień na wysłanie zamówienia - parę pierdół ale oprócz faktu, że zamówienie w realizacji nie ma info kiedy to wogóle zostanie zrealizowane.

 

Opinie piszemy po zrealizowaniu przez sklep zamówienia! Szmeru

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Zamówienie składałem w niedzielę (12.11) przez Allegro, w poniedziałek (13.11) dostałem maila od sklepu że nie mają korpusu Madbulla (Stag Arms) i proszą żeby wybrać inny z ich strony. Na stronie ten sam korpus był dostępny, więc zdecydowałem się na kontakt telefoniczny. Po krótkiej rozmowie, Pan ze sklepu przeprosił mnie za sytuację i zaproponował droższy korpus z rabatem.

 

Podejście ze strony sklepu jak i kontakt telefoniczny na plus.

 

Na minus niestety jest to że mimo zapewnień że towar zostanie usunięty ze strony dzisiaj (18.11) nadal jest dostępny na stronie i Allegro, dlatego polecam przed droższymi zakupami przedzwonić do sklepu i zapytać o dostępność.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

1grudnia anno domini2017 kupiłem sprężynę do snajpy.Po moim telefonie oświadczono że pakę wysłano 6 grudnia.Po moim następnym telefonie powiedziano że paczka wróciła do sprzedawcy.Na adres mojego miejsca pracy nie dochodzą tylko paki od deltashopu! Więc podałem adres mojego miejsca zamieszkania--paczkę wysłano(?) 15 grudnia.Dziś 28 grudzień,paczki nadal nie ma. Deltashop "ani be ani me ani kukuryku".SERDECZNIE NIE POLECAM TEGO "DZIWNEGO" SKLEPU. Z poważaniem dziadekmarek1

 

Dziś 3.01.2018 paczki nadal nie ma.Reakcja sklepu jest,czemu nie: mniej więcej:"jeśli nadal będzie pan robił "czarną reklamę" to będzie pan pierwszym klientem z którym spotkamy się w sądzie. A określenie "dziwny sklep" to oczernianie i straszny wulgaryzm. Nic dodać,nic ująć.

 

EUREKA! 3.01.2018r. po południu mam paczkę.Ale:sprężynę kupiłem(nie mogąc się doczekać na "delta shop) dawno i bez kłopotów w "cytadeli".W poniedziałek odsyłam,obadamy czy wróci kasa..

 

CIĄG DALSZY: Sprężyna odesłana,16.01.2018 dotarła do sklepu.A zwrotu kasy NADAL nie ma. Solidność sklepu osądżcie sami. Nie wiem czy śmiać się czy płakać. :icon_razz2: ? :icon_cry: ?

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

A w regulaminie sklepu nie masz przypadkiem o 14 dniach na zwrot?

 

To normalne, że większość sklepów daje sobie kilka dni na zwrotkę.

Czekanie od 1.12.2017. do 3.01.2018.na dostawę to za mało cierpliwości? O zwrot kasy pisałem już po 3 tygodniach,zamiast zwrotu kasy przysłali już niepotrzebną sprężynę (kupioną bez problemu w cytadeli).
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Panowie czytam i widzę, że nie jestem jedyny...

 

Kupiłem kilka rzeczy i czekam, czekam. Dopiero po interwencji telefonicznej dowiedziałem się że handlują towarem, którego nie mają! Zwrot pieniędzy otrzymałem dopiero po wystawieniu wezwania do zapłaty i pasu słowach zwianych z Art. 286 KK. To na nich działa :icon_lol:

Link to post
Share on other sites

Zakupy na allegro. po tygodniu paczki nie ma. Poszedł mail z zapytaniem, zero odpowiedzi. Wszystkie telefony mają tekst: jesteś 1 w kolejce, proszę zadzwonić w innym terminie i rozłączają Cie, mistrz :)

 

Na drugiego maila odpisali że nie mają towaru i będą mieli za dwa tygodnie, więc czytając posty powyżej, nie ogarniają trochę.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

W sumie to zapomniałem napisać, rozpoczęcie dyskusji na Allegro naprawdę szybko załatwiło sprawę, dostałem zwrot kaski w zasadzie w ciągu 24 h, czyli trzeba było PAŁY aby się w końcu ogarneli ;)

 

Jedyny plus z całego zajścia jest taki ze od teraz uważnie patrzę kto jest sprzedawcą na Allegro i nie ważne jak atrakcyjną cenę by nie mieli jeśli Deltashop to z automatu odpada.

 

P.S. Czy w ziązku z tak dużą ilością błędów ze strony sprzedawcy coś w tytule Topicu nie można by zmienić ? NP na [NIE POLECAMY] , [KUPUJESZ NA WŁASNE RYZYKO].

Link to post
Share on other sites

UWAGA - nie polecam sklepu DELTASHOP

 

 

 

21 stycznia w promocji kupiłem gearbox, taki właśnie potrzebowałem. Była promocja, cena 155 pln. Kupiłem, płatność od razu zrobiłem kartą i zamówienie zostało przyjęte.

 

22 stycznia sprawdziłem status i zobaczyłem, że zamówienie jest przekazane do realizacji.

 

Wczoraj tj. 25 lutego... tak 25 lutego zaglądam no moje konto w Deltashop i zamówienie cały czas wisi, więc napisałem wiadomość "czy długo jeszcze będe czekał na moja przesyłkę".

 

Wkurwienie moje osiągnęło MAX dzisiaj tj. 26 lutego około godziny 12 po telefonie od pracownika Deltashop, który poinformował mnie (rozmowę mam nagraną, bo wszystkie się nagrywają) że nie mają tego GB bo... i tu zaczął się plątać... wydukał w końcu, że mieli źle oznaczone i były tylko z kablami na tył.... moja reakcja była szybka (ponieważ kable i tak wymieniam na niskooporowe) to nie ma problemu.. . poproszę z kablami na tył... hmm i tu szczyt .... ale z kablami na tył kosztuje dwie stówki.... no qrwa zatkało mnie, bo co mnie to interesuje, niech kosztuje nawet 500, ja zapłaciłem 5 tygodni temu i miałem mieć góra po 3 dniach w domu. Z nerwów poprosiłem o zwrot środków na konto z którego płaciłem....

 

Załączam tu screen mojego zamówienia w dowód i ku przestrodze. Rozumiem wszystko, bo ja tez handluję juz ponad 30 lat, ale qrwa, żeby nie poinformować o braku towaru niezwłocznie to po prostu jest gówniarstwo. Siedzą tam gn...je, udają handlowców i serwisantów i nawet nie zainteresowani, żeby poinformować i zwrócić pieniądze.

Edited by Rambo Częstochowa
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...