zajaszcze Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Dzięki... Pozdrawiam: zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
oseet Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Zębatki SHS 16:1+m135 elment +prowadnica łożyskowana+tłok ultimate 14 st zębów + głowica + stockowy cylinder cyma V3 + dysza stock + lufa 6,08 =508 fps w cm 048S Jak dla mnie daje radę nawet w mrozie -12. sprawdzone, nie zniszczone, działa dalej kulek jak na razie ok 8 000 (2 opakownia) Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 co myślicie o zastosowaniu tych zębatek przy sprężynie sp130 guardra? http://gunfire.pl/product-pol-1152195484-Zestaw-wzmocnionych-zebatek-13-1-SHS.html czy wytrzymają? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 Powinny wytrzymać Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 co myślicie o zastosowaniu tych zębatek przy sprężynie sp130 guardra? http://gunfire.pl/pr...k-13-1-SHS.htmlczy wytrzymają? pozdrawiam Organoleptycznie testowałem. Dają radę! Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 (edited) dzięki za szybką odpowiedź :) Edited March 4, 2012 by szymucha2353 Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 co myślicie o zastosowaniu tych zębatek przy sprężynie sp130 guardra? http://gunfire.pl/product-pol-1152195484-Zestaw-wzmocnionych-zebatek-13-1-SHS.html czy wytrzymają? pozdrawiam Robiłem 3 wysokie sety na tym. M125 Element SP130 Guarder M135 Element Wszędzie chodzą ślicznie (o tych poniżej m120 nie piszę, bo mija się z celem;) ) Quote Link to post Share on other sites
Qbamarciniak Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 (edited) Zdecydowanie pancerne zębatki, przetrwały zacinkę na full auto przy m80, li-po 11.1 i systemie magnum. Jedynie co poszło to zębatka na silniku, SHS-y nawet nie zarysowane... Edited March 19, 2012 by Qbamarciniak Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted March 23, 2012 Report Share Posted March 23, 2012 A ja mam takie pytanie do posiadaczy zębatek SHS. Czy uszkodziliście/ "same" się uszkodziły i jak długo działają bez awarii? Głównie chodzi mi o rodzaj zębatki, przebieg na sprężynie ..., ew. awaria :) Zacznę.. 100:200, M130 Guardera, Silnik Turbo X-HT, przebieg niewielki bo parę tyś ale jak na razie bez problemu :) Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted March 23, 2012 Report Share Posted March 23, 2012 13:1, prawdziwe M120 (+ łożyska z obu stron), silnik HTorque X-HT przedtem stock TM. Rof w każdej konfiguracji był potworny. Na zębatkach żadnego śladu użycia. Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 @MyN3 13:1 ;m130 ultimate , silnik pj (ten mocny) -rof 20 bb/s- przebieg 4 paczki kulek 0,25g -generalnie replika nie oszczędzana i często i gęsto leciały 10-15-30 sekundowe serie (m249) - wszystko śmiga jak należy Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted April 5, 2012 Report Share Posted April 5, 2012 Dobra pany, prosiłbym o poradę które zęby wsadzić do mojej emki. Konfig będzie taki: silnik o zwiększonym momencie, tłok z metalowymi zębami, 130 guardera, zestaw cylindra od systemy, mosfet z ab, kabelki niskooporowe, bateria lipol 11,1V badź 7,4V. Co chcę osiągnąć? Dobrą reakcję na spust oraz pewien zapas wytrzymałości zębów na wypadek wymiany na 140. Dziękuję dobranoc :cool: Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 (edited) Za dużego wyboru na chwilę obecną nie masz.Wszystkie 100:200,100:300,32:18:1 itp są niedostępne.Na taiwanie są dostępne 16:1.Obecnie sam ich używam na sp120.Spokojnie uciągną sp130.Jedyny problem to rof.Móje na silniku eg1000,który jak wiadomo nie jest jednym z mocniejszych,i na batce 11.1 20c daje rof 22k/s.Na 7.4 30-50c było to jakieś 15k/s Tutaj są dostępne 100:300. zębatki Swoja drogą wie ktoś coś o zębatkach acm?pojawiły się ostatnio w niektórych sklepach.Czy to nie są czasem rebrandowane shs'y? Edited April 6, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Również nie znalazłem w PL dostępnych innych niż w/w... Ale jeśli jesteś bardzo zdeterminowany to mogę Ci zamówić z Singapuru niestety cena wynosi ok 90zł Ale za to SHS 100:200, 100:300, 16:1, 18:1, 32:1 jakie tylko chcesz :) Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Jak chcesz porządną reakcję na spust to zęby 18:1 wzwyż (w stronę hi-speedów) + lipo 11;) A po drugie: Testował ktoś zęby pokroju 18:1, max 100:200 na SP170? Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Rof w okolicach 22k/s by mnie w pełni usatysfakcjonował. Nie sieję grochem bo mam reale. :P Te 16:1 nadadzą się? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Lukira, ja miałem swojego czasu 100:200 ale promyka przy magnumie i ogromnym lipo 11,1V na SP150. Efekt był taki że singla straciłem zanim mosfeta włożyłem. Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Dla zainteresowanych zębami SHS'a. Za około 2-3 tygodnie Gunfire i Azteko będą miały je na stanie. Dla zainteresowanych zębami SHS'a. Za około 2-3 tygodnie Gunfire i Azteko będą miały je na stanie. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Kicpa: ja mam 45:1 aktualnie i przeraża mnie reakcja na spust... Dlatego szukam czegoś z mniejszym przełożeniem (max 21:1) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 Raczej brak reakcji xD Ja lubię testować różne kombinacje ale nie mam akurat nic z SP170 ;) Ja bym dał 100:200 czyli odpowiednik DTU promyka, jakiś w czort mocny silnik i zobaczył jak długo by to działało ;) Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 Silnik będzie gfc tornado mocowy, albo jg 3gen (zależy od ceny:D) I o zębatkach ciągle myślę... 45:1 + silnik hispeed na lipo 11 dają takie coś: A dla mnie to stanowczo za mało;) Quote Link to post Share on other sites
Chrupak Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 zębatki 45:1 ?? pierwszy raz słyszę. co to za ustrojstwo i gdzie je dostałeś? Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 ITU Guarder maja przełożenie 45:1 Quote Link to post Share on other sites
Chrupak Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 miał ktoś może do czynienia z tymi zębatkami? http://azteko.pl/shs-zestaw-zebatek-do-m14-p-2577.html interesuje mnie ich wytrzymałość oraz chciałbym znać wymiary środkowej zębatki. ciekawi mnie czy będą pracować w famasie cg. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 Średnica środkowe 28,5mm Ja miałem je przez ok 500-1000BB na M150 Chodziły bez zająknięcia, zero śladów zużycia. Teraz mam je w komisie, jak co zapraszam na PW. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.