krauzak Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 m150 :) Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 No to już chyba wiem jaki tłoczek zakupię. :wink: Quote Link to post Share on other sites
krauzak Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Z spokojna głową polecić nie mogę bo jeszcze tony kulek nie wywalił, ale wydaje mi się ze powinien dać rade ;) Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Max co robiłem na SP140, działa do dziś, sporo kulek poszło przez to. SP150 chyba Poldeck robił pod żółtym CA. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Panowie czy mowa o TYM tłoku? czy inny model. Bo jeżeli tak to mam mieszane uczucia paru znajomym podały na 120 i rofie 15 rps i nie dużych przebiegach ale sami składali GB. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Panowie czy mowa o TYM tłoku? czy inny model. Bo jeżeli tak to mam mieszane uczucia paru znajomym podały na 120 i rofie 15 rps i nie dużych przebiegach ale sami składali GB. Tak o tym. To teraz widzisz jakie mechaniory z tych Twoich znajomych ;-). Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Wlasciwie bylo mowione o niebieskim tloku CA z metalowa szczeka ... ale jakos tak zeszlo na zolty... Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Szczerze mówiąc ten żółty CA nie wzbudza mojego zaufania zwłaszcza na m150 + auto,ale ten niebieski z pełną metalowa szczęką wygląda na mocny.Cóż teraz pozostaje mi tylko wybrać między niebieskiem CA,a aluminiowym BFT. Quote Link to post Share on other sites
krauzak Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Aluminiowy jest za cieżki - rozwali ci coś prędzej czy później (głowica cylindra, glowica tloka, a nawet gb) Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Nie no nie będzie tak źle tłowię tłoka mam aluminiową wyciszoną ICS,głowicę cylindra guarder a szkielet w m249 jest nie zniszczalny.Po za tym już używałem tłoków JBU no ale mendy przecierały mi się od środka no i starasznie niszczyły głowice tłoków(wbijała listwę zębatą w głowicę tak starciłem nową głowice guardera). Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted March 4, 2011 Author Report Share Posted March 4, 2011 (edited) Nie no nie będzie tak źle tłowię tłoka mam aluminiową wyciszoną ICS,głowicę cylindra guarder a szkielet w m249 jest nie zniszczalny.Po za tym już używałem tłoków JBU no ale mendy przecierały mi się od środka no i starasznie niszczyły głowice tłoków(wbijała listwę zębatą w głowicę tak starciłem nową głowice guardera). Przecieranie to względnie normalne (o ile nie ma pełnego przekroju- pusta przestrzeń tam gdzie są szczęki) Ale z gł to jest problem z zębatkami / tłokiem z racji złego wypoziomowania (tłok wchodzi zbyt "głęboko" w zębatkę tłokową). Nawet najlepszy tłok padnie gdy cały układ nie będzie porządnie złożony... Edited March 4, 2011 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted March 5, 2011 Report Share Posted March 5, 2011 Wlasnie zamontowalem niebieski CA - zeby sa z porzadnej stali (mialem juz tloki ktorym pekaly - te sa solidne bo dlugo drumlem trzeba bylo szlifowac i masa iskier szla). Od dolu jest wzmocniony plastikiem - nie tak jak jbu ze widac metalowa szczeke. Wiec z wygladu - polecam. W sumie nie podklejalem listwy bo nie bardzo bylo jak ja wyciagnac - trzyma sie bardzo mocno. Oczywiscie konieczne jest wyciecie drugiego zeba w tloku - pod szybki rof. Ale jak ktos potrafi AOE regulowac sobie - to wystarczy odciac polowe zeba. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted April 11, 2011 Report Share Posted April 11, 2011 (edited) Witam. Jako ze przymierzam się do kupna kilku rzeczy z taiwana, a dokładniej części od SHS, mam pare pytań: Jak spisuje się ta głowica tłoka?: http://www.taiwangun...ooter-2299.html Głównie chodzi mi o szczelność, bo wygląda na dość wytrzymałą, mam zamiar używać jej na M130... Jaki tłok lepiej wybrać? Z 14 zębami, czy 15stoma... Chcę nieco stuningować (M130), moją niskobudżetową, nic nie przypominającą broń wsparcia tak na 450 fps... Nie mam kasy na części typu guarder, prometheus... Wydałem już za wiele na GB w Berylu i nie wiadomo jak bardzo szałowej różnicy pomiędzy częściami "firmowymi", a ich nieco tańszymi odpowiednikami nie zauważyłem... :icon_razz: Jeszcze jedno. Jak bardzo na obciążenie silnika i kabli wpłyną zębatki 16:1. Chcę ich używać na M120, mosfet, silnik o zw. momencie obrotowym, kable niskooporowe, bateria firefox 8.4. Chodzi mi głównie, żeby nic się nie grzało, nieco zwiększyć ROFa (boję się że na 13:1 nie będzie nadążać z pobieraniem kulek :icon_biggrin:) Pytam doświadczonych maniaków, którzy już testowali takie opcje... Sugestie typu "Mój kumpel..." to wiecie... :icon_wink: Edited May 6, 2013 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 11, 2011 Report Share Posted April 11, 2011 Alu glowica i m130 to zabojstwo dla szkieletu nawet v3. Nie mowiac juz o lipo 11.1 i 13:1 zebatkach. Wiesz ze na auto moze ci spadac z 450 do 350 fps ? To ze bedzie podawac to tez nie taka pewniara. Podaja hi capy ale midy czy lowy juz niekoniecznie. Zalezy tez jakie kulki - im ciezsze tym gorzej je podaje. Pozatym takie uderzenia wcale nie sa duzo glosniejsze ... sprawdzalem. Inny patent na glosnosc to jest przyklejenie do glowicy - gumy i do niej dopiero aluminium. Ale to trzeba shortstroking raczej zrobic. Przy duzym rofie zawsze wycina sie drugi zab w tloku wiec nie wazne jaki kupisz 14 czy 15 i tak bedziesz wycinac do 14. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 Jeśli chodzi o zębatki, to mają być do mojego mega dopieszczonego kałaszka... Gdzie właśnie póki co wszystko pięknie chodzi. Chcę nieco poprawić ROFa i wyciszyć zębatki (ponoć te SHS pracują ciut ciszej) bez wymiany batki. Co do głowicy tłoka- to ma być głośno :D Broń wsparcia ma wywierać jak największą panikę wśród przeciwnika :happy: Bardziej boję się że szkielet padnie, od napieprzania metalowej głowicy tłoka, w metalową głowicę cylindra, przy M130... Lepiej brać mocną, plastikową głowice tłoka, poczytaj o patentach na wzmocnienie dźwięku, no i kup jakiegoś Li-Pol'a 11,1V to wtedy będziesz siać postrach :D:D Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 (edited) Wiesz ze na auto moze ci spadac z 450 do 350 fps ? Bikos? Nie chcę żadnego lipola, ma śmigać na 8.4, ewentualnie 9.6 V. W km-ie nie zależy mi na nie wiadomo jak dużym ROFie, byle by nie miał mniejszej szybkostrzelności niż w oryginale. Nie jestem zwolennikiem "kosiarek" w asg... Edited April 12, 2011 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 (edited) Sorki Jacek ale nie wiesz dlaczego fpsy mogą spadać przy wysokim rofie i masz w podpisie "Profesjonalna naprawa/tuning replik elektrycznych"? To w takim razie co zrobisz jeżeli ktoś zgłosi się do Ciebie ktoś z kosiarką ponad 30 rps z problemem, że kulki na auto lecą strasznie blisko? Nie pamiętam w którym temacie ale Kocur dokładnie opisywał swoje problemy, rozwiązania jeżeli chodzi o duży rof... @edit: znalazłem ten temat: http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/110282-zagwostka-z-bore-up/page__st__40__p__1482169__fromsearch__1#entry1482169 Edited April 12, 2011 by Bojeq Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 To teraz pytanie, czy lepiej zrezygnować z łożyskowania na prowadnicy sprężyny, czy na głowicy tłoka? Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 co do łożysk springa, to lepiej zrezygnować z tych w tłoku. Odciążysz se tłok. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 @ Bojeq Czytałem o tym co napisał kocur, jeszcze przed tym jak dałeś link. Mnie nie interesują tunningi po 30 rps, bo wg mnie nie o to w tej zabawie chodzi. Po prostu zadziwiło mnie, że w mojej giwerze, mającej 12 rps dojdzie do tego przypadku po wymianie zębatek z stockowych 18:1 na 16:1. I proszę Cię, nie podważaj mojego doświadczenia z GB, bo na dobra sprawę mnie nie znasz. Fakt, może i daleko mi do niektórych osób... A co do problemu popychacza przy wysokim ROFie (tym samym spadkiem FPS), spotkałem się z tym. I rozwiązałem to w bardzo prosty sposób, a mianowicie montując mocniejszą sprężynkę odpowiadającą za powrót popychacza. Na pewno było to mniej niż 30 rps, ale niestety nie miałem wtedy chrono... Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted May 21, 2011 Report Share Posted May 21, 2011 Tłok kupiłem shs ale już pęka podobno tak mówił serwisant. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Tłok kupiłem shs ale już pęka podobno tak mówił serwisant. Pod 130 tłok z metalowa szczęką. A tobie jaki pęka ? Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted May 28, 2011 Report Share Posted May 28, 2011 Mi pęka skorupa tłoka nebieskiego z pełnymi zębami przy m 110 i lipo 7.4. ale to pewnie od tego, ze powstała zacinka poprzez odkręcenie głowicy tłoka podczas serii pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Czy tłok SHS'a z 15 metalowymi zębami uciągnie M150 z zapasem? I czym różni się w tym momencie od tego z 14 zębami, który z nich jest lepszy w tuningu mocowym niż szybkostrzelnym (jeśli mogę tak to nazwać). Czy już przy M150 nie zawracać sobie głowy i wybrać żółtka z CA, bądź jest jeszcze coś lepszego w zbliżonych cenach? Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 taa, uciągnie spokojnie, ten z 14 zębatmi jest o tyle lepszy, że jak zastosujesz wyciszone głowice, to nie musisz piłować tego drugiego zęba. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.