Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tłoki i głowice tłoka SHS [oficjalny]


Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nie no nie będzie tak źle tłowię tłoka mam aluminiową wyciszoną ICS,głowicę cylindra guarder a szkielet w m249 jest nie zniszczalny.Po za tym już używałem tłoków JBU no ale mendy przecierały mi się od środka no i starasznie niszczyły głowice tłoków(wbijała listwę zębatą w głowicę tak starciłem nową głowice guardera).

Link to post
Share on other sites

Nie no nie będzie tak źle tłowię tłoka mam aluminiową wyciszoną ICS,głowicę cylindra guarder a szkielet w m249 jest nie zniszczalny.Po za tym już używałem tłoków JBU no ale mendy przecierały mi się od środka no i starasznie niszczyły głowice tłoków(wbijała listwę zębatą w głowicę tak starciłem nową głowice guardera).

Przecieranie to względnie normalne (o ile nie ma pełnego przekroju- pusta przestrzeń tam gdzie są szczęki)

Ale z gł to jest problem z zębatkami / tłokiem z racji złego wypoziomowania (tłok wchodzi zbyt "głęboko" w zębatkę tłokową).

Nawet najlepszy tłok padnie gdy cały układ nie będzie porządnie złożony...

Edited by pidzejfat
Link to post
Share on other sites

Wlasnie zamontowalem niebieski CA - zeby sa z porzadnej stali (mialem juz tloki ktorym pekaly - te sa solidne bo dlugo drumlem trzeba bylo szlifowac i masa iskier szla). Od dolu jest wzmocniony plastikiem - nie tak jak jbu ze widac metalowa szczeke.

Wiec z wygladu - polecam.

W sumie nie podklejalem listwy bo nie bardzo bylo jak ja wyciagnac - trzyma sie bardzo mocno.

 

Oczywiscie konieczne jest wyciecie drugiego zeba w tloku - pod szybki rof.

Ale jak ktos potrafi AOE regulowac sobie - to wystarczy odciac polowe zeba.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam. Jako ze przymierzam się do kupna kilku rzeczy z taiwana, a dokładniej części od SHS, mam pare pytań:

 

Jak spisuje się ta głowica tłoka?: http://www.taiwangun...ooter-2299.html

Głównie chodzi mi o szczelność, bo wygląda na dość wytrzymałą, mam zamiar używać jej na M130...

 

Jaki tłok lepiej wybrać? Z 14 zębami, czy 15stoma...

 

Chcę nieco stuningować (M130), moją niskobudżetową, nic nie przypominającą broń wsparcia tak na 450 fps... Nie mam kasy na części typu guarder, prometheus... Wydałem już za wiele na GB w Berylu i nie wiadomo jak bardzo szałowej różnicy pomiędzy częściami "firmowymi", a ich nieco tańszymi odpowiednikami nie zauważyłem... :icon_razz:

 

Jeszcze jedno. Jak bardzo na obciążenie silnika i kabli wpłyną zębatki 16:1.

 

Chcę ich używać na M120, mosfet, silnik o zw. momencie obrotowym, kable niskooporowe, bateria firefox 8.4.

Chodzi mi głównie, żeby nic się nie grzało, nieco zwiększyć ROFa (boję się że na 13:1 nie będzie nadążać z pobieraniem kulek :icon_biggrin:)

 

Pytam doświadczonych maniaków, którzy już testowali takie opcje... Sugestie typu "Mój kumpel..." to wiecie... :icon_wink:

Edited by you-dash
Link to post
Share on other sites

Alu glowica i m130 to zabojstwo dla szkieletu nawet v3.

Nie mowiac juz o lipo 11.1 i 13:1 zebatkach.

Wiesz ze na auto moze ci spadac z 450 do 350 fps ?

To ze bedzie podawac to tez nie taka pewniara.

Podaja hi capy ale midy czy lowy juz niekoniecznie.

Zalezy tez jakie kulki - im ciezsze tym gorzej je podaje.

 

Pozatym takie uderzenia wcale nie sa duzo glosniejsze ... sprawdzalem.

Inny patent na glosnosc to jest przyklejenie do glowicy - gumy i do niej dopiero aluminium.

Ale to trzeba shortstroking raczej zrobic.

 

Przy duzym rofie zawsze wycina sie drugi zab w tloku wiec nie wazne jaki kupisz 14 czy 15 i tak bedziesz wycinac do 14.

Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o zębatki, to mają być do mojego mega dopieszczonego kałaszka... Gdzie właśnie póki co wszystko pięknie chodzi. Chcę nieco poprawić ROFa i wyciszyć zębatki (ponoć te SHS pracują ciut ciszej) bez wymiany batki.

 

Co do głowicy tłoka- to ma być głośno :D Broń wsparcia ma wywierać jak największą panikę wśród przeciwnika :happy: Bardziej boję się że szkielet padnie, od napieprzania metalowej głowicy tłoka, w metalową głowicę cylindra, przy M130...

 

Lepiej brać mocną, plastikową głowice tłoka, poczytaj o patentach na wzmocnienie dźwięku, no i kup jakiegoś Li-Pol'a 11,1V to wtedy będziesz siać postrach :D:D

Pzdr.

Link to post
Share on other sites
Wiesz ze na auto moze ci spadac z 450 do 350 fps ?

 

Bikos?

 

Nie chcę żadnego lipola, ma śmigać na 8.4, ewentualnie 9.6 V. W km-ie nie zależy mi na nie wiadomo jak dużym ROFie, byle by nie miał mniejszej szybkostrzelności niż w oryginale. Nie jestem zwolennikiem "kosiarek" w asg...

Edited by Jacek GROT
Link to post
Share on other sites

Sorki Jacek ale nie wiesz dlaczego fpsy mogą spadać przy wysokim rofie i masz w podpisie "Profesjonalna naprawa/tuning replik elektrycznych"? To w takim razie co zrobisz jeżeli ktoś zgłosi się do Ciebie ktoś z kosiarką ponad 30 rps z problemem, że kulki na auto lecą strasznie blisko?

Nie pamiętam w którym temacie ale Kocur dokładnie opisywał swoje problemy, rozwiązania jeżeli chodzi o duży rof...

@edit:

znalazłem ten temat:

http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/110282-zagwostka-z-bore-up/page__st__40__p__1482169__fromsearch__1#entry1482169

Edited by Bojeq
Link to post
Share on other sites

@ Bojeq

 

Czytałem o tym co napisał kocur, jeszcze przed tym jak dałeś link. Mnie nie interesują tunningi po 30 rps, bo wg mnie nie o to w tej zabawie chodzi. Po prostu zadziwiło mnie, że w mojej giwerze, mającej 12 rps dojdzie do tego przypadku po wymianie zębatek z stockowych 18:1 na 16:1. I proszę Cię, nie podważaj mojego doświadczenia z GB, bo na dobra sprawę mnie nie znasz. Fakt, może i daleko mi do niektórych osób...

 

A co do problemu popychacza przy wysokim ROFie (tym samym spadkiem FPS), spotkałem się z tym. I rozwiązałem to w bardzo prosty sposób, a mianowicie montując mocniejszą sprężynkę odpowiadającą za powrót popychacza. Na pewno było to mniej niż 30 rps, ale niestety nie miałem wtedy chrono...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Czy tłok SHS'a z 15 metalowymi zębami uciągnie M150 z zapasem? I czym różni się w tym momencie od tego z 14 zębami, który z nich jest lepszy w tuningu mocowym niż szybkostrzelnym (jeśli mogę tak to nazwać). Czy już przy M150 nie zawracać sobie głowy i wybrać żółtka z CA, bądź jest jeszcze coś lepszego w zbliżonych cenach?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...