Rogaś Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 A oba tłoki porównałeś ze sobą przed instalacją nowego? Tłok swobodnie pracował na prowadnicach i nie miał oporów ? Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted May 11, 2013 Report Share Posted May 11, 2013 Potrzebuję informacji na temat głowicy tłoka od SHS'a. Dotychczas miałem jakąś no name, jednak nie wytrzymała trudów eksploatacji. Jeżeli nie ta głowica to może coś innego, polimerowego byście polecili. http://azteko.pl/shs-wentylowana-glowica-tloka-pom-p-6381.html Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted May 11, 2013 Report Share Posted May 11, 2013 Polecę żółtą od CA. Dobra i tania (19zł). Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted May 12, 2013 Report Share Posted May 12, 2013 Mówisz, że wytrzyma spokojnie M130? Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted May 12, 2013 Report Share Posted May 12, 2013 wez sobie ultimate'a pomowego Quote Link to post Share on other sites
stalker51 Posted May 12, 2013 Report Share Posted May 12, 2013 Ja bym brał SHS'a, do części Ultimate mam uraz bo często dzieją się z nimi na prawdę dziwne rzeczy... Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted May 12, 2013 Report Share Posted May 12, 2013 Dokładnie też miałem problemy z częściami od Ultimate (przy tuningach sp150), za to SHSy - 0 awarii. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted May 12, 2013 Report Share Posted May 12, 2013 (edited) Nie wiem jak z m130, natomiast siedzi w replice z nową sp120 i nie wyraża chęci by zemrzeć. Co do Ultimate, również miałem problemy z częściami tego producenta (krzywy grzybek cichej głowicy tłoka:D) Znajomy ma płaską pomową głowicę Ultimate w AK przy sp130 również póki co daje radę. Sam w swoim AK również przy sp130 mam głowicę pomową od G&G. Też spisuje się nieźle, ponad 20tyś nie zrobiło na niej żadnego wrażenia. Edited May 12, 2013 by senkuPH Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 Nie chcę zakładać nowego tematu, a mam BARDZO ważne pytanie: Gdzie dostać ten najnormalniejszy na świecie niebieski tłok SHS-a z 14-ma (nie 15-ma) metalowymi zębami? Pełny, boję się brać tego pociętego, bo ma latać na SP140 auto. Przekopałem się przez dziesiątki sklepów, ktokolwiek widział ktokolwiek wie? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 24, 2013 Report Share Posted December 24, 2013 http://gunfire.pl/product-pol-1152201755-Tlok-SHS-14-stalowych-zebow.html Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted December 24, 2013 Report Share Posted December 24, 2013 http://gunfire.pl/pr...wych-zebow.html tylko to nie jest taka prawdziwa 14 bo ma 15 zębów a 14 leciutko spiłowany sam sie zdziwiłem jak go zamówiłem moge jutro dać fotkę Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted December 24, 2013 Report Share Posted December 24, 2013 (edited) Przy okazji - polecam lekturę dosyć krótkiego wątku o nawiercaniu/odchudzaniu tłoków i wpływie tego zabiegu na wytrzymałość tłoka. http://forum.wmasg.p...iercanie-tloka/ Miałem ten odchudzany tłok SHS 14fmt na m160, i śmigał bez uwag. Edited December 24, 2013 by Tomek P-ń Quote Link to post Share on other sites
Erkiii Posted July 3, 2014 Report Share Posted July 3, 2014 http://shop.ehobbyasia.com/super-shooter-aluminum-6061-t6-flat-aeg-piston-head-with-bearing.html#.U7XiMBlBvqA Ktoś widzial? Czy zastosowanie 8 dziurek i podwójnego oringa mialoby mieć jakiś pozytywny wpływ? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 6, 2014 Report Share Posted July 6, 2014 IMHO pic na wodę, przecież i tak na jednym oringu uzyskanie strzykawki to żaden problem. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted July 6, 2014 Report Share Posted July 6, 2014 Takie głowice z dwoma Oringami były montowane w replikach SRC, min. w moim XM8. Ten pierwszy, cieńszy Oring nie ma za zadanie uszczelniać, ale raczej ślizgać się w cylindrze nie niszcząc jego powierzchni. Czy to działa? Teflonowany cylinder SRC po ok. 30-35k kulek używany z tą głowicą wygląda jak nowy, więc raczej ma to sens. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 6, 2014 Report Share Posted July 6, 2014 No dobra, ale najczęściej stosowany do cylindrów mosiądz jest twardszy niż aluminium, nie mówiąc już o tworzywie, więc raczej nie powinien nic zarysować. Nie wiem niestety jak sprawa wygląda z twardością takiej powłoki teflonowej, więc może w tym przypadku ma to sens. Quote Link to post Share on other sites
Erkiii Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 Jak sie mają pomowe głowice shsa? :) Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted July 31, 2014 Report Share Posted July 31, 2014 U mnie śmigała na Lipolce 11.1V na SP130 ok. 20k kulek i teraz ok 5k na SP140. Czasami lubi dostać po tyłku na auto, ale tak ogólem to szybkie semi. Polecam bo tanie i porządne. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 Omawiana parę postów wyżej podwójnie uszczelniana głowica pojawiła się za dość śmieszną cenę w sklepie na G. Ktoś się skusi sprawdzić, co to daje w praktyce? http://gunfire.pl/pr...zczelniona.html Quote Link to post Share on other sites
Polocrafter Posted October 8, 2014 Report Share Posted October 8, 2014 (edited) Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć jaka jest różnica między tymi dwoma tłokami SHS? 1. http://gunfire.pl/product-pol-1152195314-Tlok-SHS-15-metalowych-zebow.html?rec=101801101 2. http://gunfire.pl/pr...l?rec=101801112 poza kolorem... Edited October 8, 2014 by Polocrafter Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 8, 2014 Report Share Posted October 8, 2014 Żadna z wyglądu. Mam tego fioletowego po przeróbkach i śmiga już od ponad roku w moim AK105 przy 465fps@ 22rps Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 W teorii nic a w praktyce kiedyś bynajmniej fioletowe miały 1 ząb o połowę spiłowany fabrycznie a niebieskie miały wszystkie równe. Ja kupuje fioletowe cały czas i nie narzekam :) Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted October 11, 2014 Report Share Posted October 11, 2014 A waga tłoków ? Na stronie podali inną wagę. Quote Link to post Share on other sites
Erkiii Posted October 12, 2014 Report Share Posted October 12, 2014 W teorii nic a w praktyce kiedyś bynajmniej fioletowe miały 1 ząb o połowę spiłowany fabrycznie a niebieskie miały wszystkie równe. Ja kupuje fioletowe cały czas i nie narzekam :) Mój ostatni niebieski z ehobby, kupiony ok. 2 miechy temu (swoją drogą przez przypadek, bo zamówiłem w ogóle inny :P) miał właśnie jeden ząb spiłowany, więc najwyraźniej już się to zmieniło. Quote Link to post Share on other sites
relativy Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 Niebieskich tłoków są 2 wersje. Jedne mają wszystkie zęby równie, a inne mają jeden spiłowany. Ja osobiście używam niebieskich z wycięciami, te nie mają całego jednego zęba, lata w moim P90 na M130 i 20rps, i po 30k kulek, wygląda jak nowy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.