Emcet Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 (edited) Mam nanotecha 2S, 1300mah. Włazi na szerokość na spokojnie, tylko wystaje i kolba wtedy musi być od 3 pozycji w zwyż. W sumie mi to nie przeszkadza, bo zawsze było mi wygodniej na tych większych rozstawach. Edit. Oj, mowa o kolbie teraz doczytałem, ja mówiłem o prowadnicy :D Edited June 17, 2014 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
Said Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 Do kolby SF wchodzi Turnigy 1400mah dwu listkowa 7.4V. W prowadnicę tez wchodzi ale kolba nie zejdzie mniej niz do drugiej pozycji. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 Jak będzie dostępny to ściągnę Turnigy Nano-tech 3S 2000mah w trzech patykach. Z moich pomiarów na 90% zmieści się w kolbie SF z wykorzystaniem prowadnicy i powinno jeszcze w niej ucisnąć mosfet. Tylko jak pisze kolega wyżej składanie kolby skończy się na 2-3 kliku. Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 Do kolby SF praktycznie każde dwudzielne lipo wejdzie. Pomierz to stockowe 9,6 i szukaj czegoś w podobie. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 Nie każde. Redox 2400mAh 11,1V dwudzielny nie wszedł. Brakło kilka mm :icon_smile: Quote Link to post Share on other sites
Vender Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 (edited) A propos plomb na GB ja mam QC i SVS. Opłaca się trzymać gwarancję i wymieniać części na serwisie czy olać serwis i robić na własną rękę jak się ma w teamie kogoś kto ogarnia temat ? Edited June 19, 2014 by Vender Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 Też mam taką naklejeczkę :D Olej tą gwarancję, częsci w specnie są dobrej jakości, jedynym katem dla nich jest ich kiepskie spasowanie. W serwisie odeślą Cie do domu, "bo przecież kulki leco to co pan nam dupe zawracasz?" Zanieś to do swojego człowieka na mały lifting i jedziesz dalej ;) Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 Ta plomba to mistyfikacja, jak sam nie grzebiesz w gb to oddaj ja lepiej komuś bo naprawdę, jeśli każda jest taka w jakiej grzebałem ja, to polecam od razu ją rozebrać. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 Ja dziś zabieram się za przegląd i podkładkowanie mojej. Zrobię i wrzucę tu fotki. Quote Link to post Share on other sites
Dymitr Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 Ja ja polecę zachować gwarancje i serwisować w gf. Bo robi tam Anr... Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 (edited) Tobie i całej reszcie Europy... Ja wolę dać do kogoś kto dla repliki ma więcej czasu niż kilka minut i nie ma narzuconego obowiązku wkładania byle jakich części, nawet i zinnych trupów, byle replika ruszyła. Nie wiem czy AnR robi poza godzinami pracy, ale jestem prawie pewny, że prywatnie zrobiłby replikę duużo lepiej niż podczas masówki w Gunfire... Edited June 20, 2014 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 OK misiaczki, właśnie odebrałem od kuriera 2 emki Specny do testów. Jak macie jakieś pytania albo sugestie, na co było by warto zwrócić uwagę, to walcie śmiało. Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 Jeśli jedna jest długa, to jestem ciekaw czy RIS ma potężne luzy tak jak w mojej :-) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 Obie to bodajże SA-A01. RISy siedzą jak zabetonowane, zero luzów. Quote Link to post Share on other sites
Miesko Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 Le fuuu... Brzydale mi się nie podobają :D Ja mam SA-B02. Minimalne luzy na risach niczemu nie przeszkadzające, trochę metaliczny dźwięk przy wystrzale jak dla mnie i kumpli ale w niczym to nie przeszkadza biorę się za niedługo za wyciszenie jej ;) I strasznie dobijająca jest zanitowana aluminiowa płytka w dolnej szynie RIS (szyna jest wyciągana) a aku jest przecież w kolbie więc to jest zbędne a może odbijać światło w nocy, raz przez to dostałem :/ teraz zamalowałem sprayem jak zresztą całą replikę i nie przeszkadza ;) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 Lufa faktycznie jest dość brzydka, wygląda jak pociapana srebrzanką. Ogółem replika jest wykonana bardzo dobrze, ale na pewno nie można powiedzieć, że perfekcyjnie. Jest trochę drobnych i mało widocznych niedoróbek w stylu niezgrywające się szyny, ślady po frezowaniu(?), nierówna oksyda na drobnych metalowych elementach, nadlewki na plastikach, niedokładnie pomalowane elementy, itp. Spasowanie jest za to świetne, pomijając kolbę (typowe) i przyrządy celownicze. Ogółem rzecz biorąc, jeśli ktoś nie jest perfekcjonistą, to Specna powinna go zadowolić. Mówię o wykonaniu zewnętrznym, do środka jeszcze nie zaglądałem. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 (edited) Moja A-01 nie miała żadnych luzów-beton. Mnie też się ta srebrna lufa nie podoba ale za razem nie przeszkadza:) Wrzucam fotki z wczorajszego podkładkowania. Moje spostrzeżenia: Kable mimo swojej drucianej urody przewodzą bardzo dobrze - sprawdzałem na niskooporowych 1,5mm^ i przewodzenie było identyczne. Kable nie grzały się - silnik też nie miał problemów. Rof na obydwu kablach identyczny.Postanowiłem pozostać przy stockowych. Zespół tłoka - 99% strzykawka . Nie wiem jak ale dysza nie puszcza praktycznie nic. Wiadomo, że nie ma 100% szczelności ale i tak jest bardzo dobrze +. Sprężyna - średnio sztywna. Regularne zwoje. Chińska M120. Zębatki ( po ok 4 tyś kulek) - jak nowe. Tłok - jak nowy. Szkielet gearboxa nie wygląda jak tanie odlewy. Widać, że jest sporo grubszy i lepiej wykonany. Nawet w dotyku czuć, że to nie to co w cymie/pj/bojcu. Bardziej podchodzi mi to pod G&P albo CA. Silnik - porównywalny z bojcem ( z tym , że boyi potrafi zakończyć życie po paczce kulek ). Co mnie zdziwiło to to, że żebatki nie miały żadnych rys - były dobrze wypodkładkowane. Smaru praktycznie nic - to było odpowiedzialne za glośną pracę układu. Wazelina techniczna załatwiła sprawę. Ogólnie daję Specnie ocenę 4/5. Jest bardzo dobrze. Napewno lepiej niż w bojcu i w PJtce. Cyma porównywalna ale na korzyść specny idzie szkielet. FOTKI: http://zapodaj.net/4...b305fa.jpg.html http://zapodaj.net/df8c084bec243.jpg.html Edited June 21, 2014 by Said Quote Link to post Share on other sites
KonradMK Posted June 22, 2014 Report Share Posted June 22, 2014 Dziadowski brzdęk przy strzale to wina sprężyny. Polecam wymienić na coś porządnego. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 22, 2014 Report Share Posted June 22, 2014 Jak stock "m120" jest o 2 lub 3cm krótsza od 90 Guardera, nie ma się co dziwić, że to brzęczy skoro chodzi luzem w gearboxie. Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted June 22, 2014 Report Share Posted June 22, 2014 Też mam SA-A01. To ze srebrną lufą zewnętrzną. Dziś poluzowały mi się risy. Po prostu zaczęły się odkręcać od komory zamkowej. Jak usłyszałem nieprzyjemny chrzęst to stwierdziłem, że rozłożę to cholerstwo, bo na dzisiejszym szczelaniu najwyraźniej dużo piachu się dostało. Lufa zewnętrzna sprawia strasznie mizerne wrażenie. Tak samo jak gwint na tłumik. Wolę nie wiedzieć, co to za gównolit. Mam wrażenie, że moja 5-letnia siostrzenica jest w stanie ją złamać. Nie wiem, może przez ten kolor i fakturę. Niby srebrna, ale matowa. Co sądzicie o pomyśle zastosowania kleju do gwintów na łączeniu komory zamkowej z szynami oraz na tłumiku płomienia? Są na rynku stalowe lufy zewnętrzne do emek? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 22, 2014 Report Share Posted June 22, 2014 Eee żaden gównolit, ja mojej SA-B04 używam jako laski gdy się zmęczę. Po prostu stawiam na tłumiku i opieram się na kolbie. Skała. Żadnych luzów, zgrzytów, wygięć czy pęknięć. Dzisiaj dodatkowo kumpel poleciał z nią pół piętra w dół. Efekt? Heh, siadła zielona kropka w koli, Specnuch bez najmniejszych ubytków. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Odnośnie charakterystycznego dźwięku sprężyny - to chyba wina systemu jej szybkiej zmiany (prowadnica dociskana sprężyną do tylnej ścianki), bo w drugiej replice, z prowadnicą wykonaną w trochę inny sposób jest najzupełniej normalny. Jeśli problem ustępuje po zmianie sprężyny, to wynika najpewniej z tego, iż stockowa jest po prostu bardzo krótka. Jeśli będzie mi się chciało, to zweryfikuję to jeszcze w praktyce, na razie mam już dość grzebania. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 To raczeni nie wina prowadnicy bo ta jest dokręcona przecież przez śrubę z prowadnicy kolby. Ale dziwne jest to, że ja w Specnie na M100 SHS też mam ten dziwny dźwięk sprężynowania. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 To jest kwestia jakości oraz wykonania drutu. 99% wystarczy przesmarować sprężynę, ten dźwięk zniknie. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Tylko na jakiś czas zniknie. Winą jest średnica prowadnicy sprężyny która jest niedostosowana do średnicy sprężyny. Ten sam efekt był w PJ'otach "tuningowanych" u Krakmanów. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.