tytanowy88 Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Coś poprzymierzam. W wersji 2.0 jest dłuższa komora hop up ;/ Quote Link to post Share on other sites
sprinter12 Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 Zmieniona ale czy dłuższa hm.. poza tym komora nie powinna wpłynąć znacząco na to jak trzeba zatrzask spiłować. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
tytanowy88 Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 (edited) no tu problem był z magami cymy że pasują ale przez długość komory, nie chcą się zapiąć. Po prostu blokuje się na gnieździe kulek i ni chu chu Edited June 16, 2015 by tytanowy88 Quote Link to post Share on other sites
tytanowy88 Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 Dobra Panowie. Pasują magazynki King Armsa bez problemu do wersji 2.0 Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 U mnie magazynki od Cymy pasują, jedynie musiałem użyć pilnika i spiłować nieznacznie magazynek od czoła. Ale mam trochę inny problem na nadal walczę z bateriami, kupiłem nową baterie 7,4V 1400mAh i replika szczególnie po auto potrafi tak się zaciąć że można ch....... dostać, jak się tłok zatrzyma na tylnym położeniu to już go nie naciągnie i trzeba użyć baterii 11,1V wtedy replika śmiga aż miło i chyba na stałem zostanę przy bateriach 11,1V. Wy jakich batek używacie natomiast w swoich replikach?? Quote Link to post Share on other sites
sprinter12 Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 A ile C ma ta twoja nowa bateria? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 Jak do tej pory używałem baterii 20C ale w replice CM039C i nie było nigdy z tym problemu. Tu chyba te baterie są za słabe bo jak tlok w stanie mi w tylnym położeniu to już za chiny silnik nie jest w stanie z tej pozycji naciągnąć tłoka. Quote Link to post Share on other sites
sprinter12 Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 Dziwne ja na moich nanotechach 7.4v 1300mha też zdaje mi się 20C giwerka śmiga aż miło faktycznie wygląda że coś jest nie tak z twoim AK. Może jednak zadzwonić do Gunfire i oddać do sprawdzenia. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 (edited) Pisałem maila do gunfire to kazali mi odkręcić śrubkę dociskową w koszu silnika i tak zrobiłem, niby przestało mi szybko rozładowywać baterie ale pojawił mi się problem z tym że jak tlok stanie w tylnym położeniu to już umarł. Napisałem maila to Gunfire zobaczymy co mi jutro odpowiedzą HM wyczytałem że bateria Nanotech 7,4V ma 25-50C i prąd rozładowania 32A i dlatego replika ci śmiga, chyba Redoxy pójdą do wymiany bo te które ja posiadam to mają 20C i prąd rozładowania 28A. Edited June 16, 2015 by jarekfn Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 (edited) Redoxy nie są takie złe, ale 7.4v Przy spreżynie 130-140 i silniku hi-torque to stanowczo za mało. 11.1 rozwiąże problem ;) Wziąłem ostatnio za punkty w GF redoxa 11.1 1200mah. Daje rade. Co do magów jeszcze. Cymowe midy waflowe pasują po delikatnym piłowanku. Mam jeszcze jakieś pomarańczowe (battleaxe?) pasują również i podają. Edited June 16, 2015 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
RudyBanan Posted July 17, 2015 Report Share Posted July 17, 2015 Poszukiwania zajęły mi z 5 minut. Wujek Google pomaga. No produkują sobie jakieś klony Type 97 (lub tylko dają logo) i co? Sugerujecie, że wstawiają części z klonów Type 97 do karabinków AK? No bo nie potraficie pokazać produkcji niczego z rodziny AK ( a nawet zdjęcia type 97 sciągacie z for z USA) to z jakich niby linii produkcyjnych broni palnej oni biorą części? W AKM od e&l (ELM) szczerbinka pochodzi od type 56 co może dowodzić tego że cześci jednak są od chińskich klonów ak. Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Problem jest tylko taki, że podstawa szczerbiny w EL to odlew a we wszystkich klonach jest frezowana. Quote Link to post Share on other sites
RudyBanan Posted July 19, 2015 Report Share Posted July 19, 2015 Nie wspomniałem nic o podstawie szczerbinki tylko o szczerbince podstawa jak mi się wydaje nie może być taka jak w ostrym, bateria by się nie zmieściła nie wspominając o wymaganej ingerencji aby takową zamontować. Jeśli sie myle niech mnie ktoś poprawi nie znam się zbytnio na tym :) Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted July 23, 2015 Report Share Posted July 23, 2015 (edited) Nie trzeba cię poprawiać bo masz rację, ale napiszę coś innego może się komuś przyda, po paru strzelankach z użyciem batki 11.1V zauważyłem na chrono spadek fpsów, tak mniej więcej o 60. Dziś coś mnie tknęło i rozłożyłem gearbox nie bacząc na gwarancje sklepu GF, i tak prowadnica sprężyny choć łożyskowana to się rozsypała, trzpień jest z plastiku ,normalnie żart czy co, jak do takiej repliki można dać prowadnicę z plastiku ??, plastik pękł i latał luzem w sprężynie i brakowało połowę kulek w łożysku. Głowica cylindra w rozsypce nie mówiąc o samej dyszy która ma najzwyczajniej luzy nie wspominając o jakimkolwiek uszczelnieniu. Dlatego biegiem do lokalnego Jarmix-Militaria, i włożyłem prowadnicę Modify łożyskowaną, dyszę podwójnie uszczelnioną mosiężną protech, tej samej firmy głowica cylindra. To są najwidoczniej najsłabsze punkty tej repliki, do tego zielona gumka G&G i lufa balistyk na razie testowo. Poza tym z repliki jestem zadowolony mimo wszystko. Ale mimo wszystko po zakupie od razu należy wymienić prowadnicę, głowicę cylindra oraz dysze. Edited July 23, 2015 by jarekfn Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted July 27, 2015 Report Share Posted July 27, 2015 Nie wspomniałem nic o podstawie szczerbinki tylko o szczerbince podstawa jak mi się wydaje nie może być taka jak w ostrym, bateria by się nie zmieściła nie wspominając o wymaganej ingerencji aby takową zamontować. Jeśli sie myle niech mnie ktoś poprawi nie znam się zbytnio na tym :icon_smile: Szczerbinka nie jest identyczna z tą od type 56. Od typa ma podziałkę do 8 a nie do 10 oraz suwak wygląda zupełnie inaczej. EL Type 56 Quote Link to post Share on other sites
tytanowy88 Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 (edited) Siemka. Niedługo wejde w posiadanie aks74m i mam pytanie czy ktoś z was lub wam znanych ludzi montował już te oryginalne bajery magpula do nich? Chodzi mi o kolby oba typy (ZHUKOV-S i MOE AK) jak i któryś z tych trzech front gripów. Jak to ma się z komptybilnoscią, a jak ni jak to czy udało się zamontować? Edited July 30, 2015 by tytanowy88 Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 WItam, Dziś w swoim AK104 postanowiłem zmienić sprężynę, zakupiłem Guarder SP130, ku mojemu zdziwieniu sprężyna od Guardera jest dłuższa o prawie 50% od sprężyny stockowej, moje zdziwienie jest podyktowane tym iż w opisie na stronie Gunfire w specyfikacji każdego E&L-a jest podane że stockowo jest zamontowana sprężyna M130 Czy ktoś odniósł takie samo wrażenie ?? Quote Link to post Share on other sites
xxx768 Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 Odniosłeś prawidłowe wrażenie. Stockowe badziewie jest krótsze od standardowych sprężyn dostępnych na rynku. Na szczęście długość stocka nie ma znaczenia i z powodzeniem można zamontować właśnie wspomnianego Guardera. Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 Tak po moim użytkowaniu kałaszka mogę powiedzieć że: można go kupić ale jako bazę pod budowę pożadnej repliki ponieważ nie uświadczysz w nim ani grama znalu, nie będę się tutaj odnosił czy ma coś z type takiego czy owego. Bo i tak poszedł do niego tłumik płomienia DTK2 od core, łoże dolne B20 od Asury, górna rura gazowa od LCT, i parę innych drobiazgów które zmieniły jego wygląd. Natomiast chciał bym się odnieść do gearboxa, moim zdaniem to porażka, zębatki w stocku choć są stalowe to są od JG, plastikowa prowadnica sprężyny, tłok który przepuszcza nie mówiac o głowicy cylindra i dyszy które w ogóle nie trzymają parametrów podanych na stronie Gunfire. Bowiem jak na sprężyne M130 (podobno) powinna taka konfiguracja dać 450 fpsów, ja ledwo miałem 360 przy czym głowica cylindra, prowadnica sprężyny rozleciały się po pierwszym milsimie, a dziś na sprężynie SP130 od guardera poleciał tłok. Także gearbox wymaga dopracowania poprzez zmianę prowadnicy sprężyny, tłoka wraz z głowica, oraz głowicy cylindra i samej sprężyny dopiero wtedy po wspomnianych zabiegach mam 450 fpsów (+- 2 fpsy). Do tego doszła zielona gumka od G&G oraz promyk 363 mm. Po tych zabiegach jest to już porządna replika która powinna starczyć co najmniej na 2-3 sezony bez grzebania w niej. Quote Link to post Share on other sites
sprinter12 Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 To dziwne co mówisz musiałeś mieć pecha mój AK74m jak przyszedł to strzelał 465fps +-2 i chodził bez zarzutu. Fakt prowadnice też wymieniłem ale tylko dlatego że chciałem a nie żeby sie rozleciała dysze wymieniłem na allu z uszczelką ale fps nie zmieniły się po tym zabiegu. Mam xcortecha 3200 i testuje giwere często. Jedyne problemy miałem z komorą HU opisywałem wcześniej w tym wątku. Wychodzi na to że to loteria niestety i można trafić na felernego. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 Jakiej firmy dyszę włożyłeś, rozumiem że sprężynę masz stockową, bo ja na początku włożyłem dysze Protecha ale pluł mi po dwie kulki, dopiero po zmianie na SHSA wszystko wróciło do normy, prowadnicę mam Modify, sprężynę Guarder SP130, głowicę cylindra Protech, tłok modify i jak na razie jest ok z komorą żadnych problemów nie zauważyłem. Może problem u m nie wystąpił dlatego że używam batek 11.1V i replika na milsimach jest dosłownie orana. Quote Link to post Share on other sites
xxx768 Posted August 1, 2015 Report Share Posted August 1, 2015 @ sprinter 12 - to o czym pisze jarekfn to nie jest odosobniony przypadek. Kolega ma 74mn i po wyjęciu z kartonu miało toto 360fps na niby m130. Moje 104 miało niewiele ponad 400, a inny egzemplarz, który dzisiaj testowałem prosto z pudła miał stabilne 390fps. Możliwe, że już wcześniej to opisywałem, ale mój egzemplarz zamarł po wystrzeleniu 2-3 magazynków, ponieważ zęby zerwało z tłoka. Obecnie mam tam SP140 i wszystkie podzespoły AirsoftPro oprócz popychacza dyszy, samej dyszy i tłoka, które założyłem SHS'owe. Stockową komorę zamieniłem też na AirsoftPro, ale o tym rozmawialiśmy już wcześniej przy okazji gumki HU. Lufę mam KM-Head 363mm i dopiero teraz replika pokazuje na co ją stać. Przy okazji tuningu okazało się, że odlew szkieletu GB jest tak nieprecyzyjny, że czoło ma kształt klina o wysokości ok. 1mm. Niby niewiele, ale musiałem to szlifować, bo nie mogłem docisnąć komory i fpsy ulatywały bokiem. Przez moje zabiegi szkielet i tak pewnie za jakiś czas wyzionie ducha, ale jeszcze daje radę, więc zostawiłem go w spokoju. Moja replika dodatkowo miała źle wykonany chwyt pistoletowy i GB poruszał się w trzech osiach względem body. Musiałem szlifować chwyt i podkładkować szkielet by ustawić go osiowo względem body i komory HU. Jakby tego było mało stockowa instalacja była uszkodzona w kilku miejscach i szybko zaczęła palić bezpieczniki. Z drugiej strony znam teraz tą replikę na wylot :D :D :D :D i mogę ją składać/rozkładać, naprawiać/modyfikować prawie z zamkniętymi oczami. Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted August 2, 2015 Report Share Posted August 2, 2015 (edited) Wczoraj, zaczęliśmy szukać wraz z kolegą powodu spadku 100 fpsów, rozłożyliśmy jeszcze raz replikę i do gearboxa wsadziliśmy sprężynę Guardera SP130, prowadnicę sprężyny Modify łożyskowaną, tłok Ultimate bo inny po złożeniu szkieletu nie pasował, głowica tłoka Shsa, głowica cylindra Shsa, dysza Shsa, wszędzie strzykawka a pomimo to po złożeniu replika miała 360 fpsów. Dopiero kolega wpadł na pomysł wymiany gumki, ponieważ zaraz po zakupie repliki pierwsze co zrobiłem to wywaliłem stockową gumkę na G&G zieloną, i po włożeniu gumki stockowej z powrotem i strzale przez chrono pokazało 460 fpsów, także najwyraźniej komory w E&L-u nie tolerują innych gumek. Także cały pieprzony problem siedział w gumce :icon_smile: najważniejsze że banan powrócił na mojej twarzy. Ale mam jakiś taki niesmak ponieważ repliki tej klasy to nie powinna być loteria. Edited August 2, 2015 by jarekfn Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted August 2, 2015 Report Share Posted August 2, 2015 Tu się wpieprze co do gumy- mój E&L na zielonej G&G ze starej serii i teflonfixie pracuje cudnie. Quote Link to post Share on other sites
Gruszkin00000 Posted August 2, 2015 Report Share Posted August 2, 2015 (edited) Witam! Chciałbym dowiedzieć się kilku rzeczy od kogoś kto jest "na czasie" z replikami E&L. Troszkę przeczesałem forum w tym temacie, jednak nigdzie nie znalazłem informacji o wersji, którą zamierzam zakupić. Zastanawiam się nad 3 wersjami: http://www.redwolfai...l_AEG_Gen_2.htm http://www.redwolfai...l_Steel_AEG.htm http://www.redwolfai...K74M_NV_AEG.htm Proszę o wyrozumiałość, ponieważ jestem początkujący w temacie. W domu posiadamy dwa AK 74 z cymy i po prostu chciałbym kupić coś porządniejszego. Widzę, że niektóre podzespoły trzeba wymienić na start. 1.Którą z tych trzech replik byście polecali? 2. Jak to jest teraz z tym cłem i kosztami przesyłki? Coś ktoś? Nawiasem mówiąc nie znalazłem dostępnych tych replik na stanie polskich sklepów. Głównie chodzi mi o wersję z szynami RIS. 3.czy ktoś mógłby wyjaśnić czym różni się ver v.2 od v1?? Edited August 2, 2015 by Gruszkin00000 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.