jarekfn Posted December 17, 2016 Report Share Posted December 17, 2016 (edited) Konkrety takie, że miałem 3 sztuki na stole... Wszędzie trzeba było coś zrobić. W jednym za szerokie były szyny (sprawdzane na 3 tłokach), w drugim krzywo wycięta była dziura pod spust. Trzeci bez zarzutu, ale niesmak pozostał. OK dziś złożyliśmy ze znajomym gearbox, i tak szkielet poszedł ogółem ten: http://gunfire.pl/pr...ozyska-8mm.htmlDo tego tłok Ultimate M170, głowica tłoka oraz głowica cylindra Roocket Airsoft, sprężyna Guarder SP 130, zębatki Roocket Airsoft w przełożeniu 18:1, stalowa prowadnica sprężyny Modyfi, Cylinder stalowy od SHS typ 2, zespół sputowy od CM, kostka stykowa od SHS, dysza podwójnie uszczelniona od Super Shoter, niestety nie dopasowaliśmy komory od Airsoft Pro, została stockowa od E&L, ale popracujemy nad tym, gumka stockowa od E&L, lufa prometheus 363 mm, chrono pokazało 470 fps, wszystko bez przeróbek piłowania i tego typu rzeczy, będę jeszcze chciał dopasować komorę od Airsoft Pro dla lepszej szczelności. Ogółem szkielet jest trochę większy, nie wszedł stockowy chwyt na silnik okazał się za krótki, od zenitco tak samo lipa, natomiast chwyt od APS: http://www.taiwangun...&campaign-id=20 wszedł bez problemu. Edited December 17, 2016 by jarekfn Quote Link to post Share on other sites
wikol213 Posted December 18, 2016 Report Share Posted December 18, 2016 (edited) W sumie Każdy setup i tak będzie indywidualny. Repliki są robione niedokładnie więc jeden może mieć standardowy układ szczelny a drugi nie. Dlatego śmieszy mnie pisanie, że głowica tłoka i cylindra są do wymiany bo są ponoć nieszczelne. Sprawdziłeś jak jest w twojej replice? Podoba mi się też stwierdzenie " " Tzn na oko wiesz, że masz mniej? Nitro dobrze pisze, najpierw diagnozuj potem wymieniaj. Chyba, że masz za dużo kasy to wymień wszystko. Ciekawe jak stockowe części , z tej samej taśmy mogą mieć aż takie wachania wymiarowe ze jedne sa szczelne a drugie nie ... Szukam panaceum żeby to wszystko zrobić za pierwszym razem a nie grzebać w replice parę razy.Interesuje mnie coś jak napisał użytkownik wyżej ( tylko szkliet silnik zebatki i te sprawy chce zostawić stockowe) 410+- fps na karcie serwisowej gunfire , lecz na pewno na 0 hopku. Na byle jakiej gumce (g&g , stock , r-hop + stock guma) kulki mają bardzo mała prędkość wylotowa i zasięg gorszy od giety jg (390fps ). Przyczyną zapeewne jest spadek ciśnienia spowodowany nieszczelności + opór gumki który hamuje kulke przynajmniej o 50fps. @ edit : Masz fajny setup w e&L , pisz pw. Edited December 18, 2016 by wikol213 Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 18, 2016 Report Share Posted December 18, 2016 (edited) A no widzisz cała tajemnica tkwi w chińskiej kontroli jakości. Myślisz, że każda część wychodząca z maszyny ma te same parametry? Otóż nie, i dlatego do każdej repliki trzeba podejść indywidualnie, zwłaszcza chińskiej. Nie ma co wróżyć, co by wymagało wymiany. Podstawa to chronograf. On prawdę ci powie. Jak jest stabilnie +- 1,2 fps, nie tykaj flaków. Jak masz rozrzut +- 10 to już wypada coś pogrzebać. Danymi z karty gunfire możesz sobie tyłek podetrzeć. Replik to oni nawet z pudełka nie wyjmują, a co dopiero przeglądają. Wiem, bo nie raz mi badziew przysłali, mimo próśb telefonicznych o przegląd. Pomiary często są wyssane z palca! Flaki te repliki w stocku mają zajebiste. Jedyne co można wymienić to dysza, lub jak coś dmucha jeszcze to ew o-ring głowicy tłoka, lub od razu cały zespół tłoka. Nie ma złotego środka. Przechronuj -> otwórz gb -> sprawdź szczelność -> zamów części -> złóź -> przechronuj. Edited December 18, 2016 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted December 18, 2016 Report Share Posted December 18, 2016 (edited) Dokładnie kolega wyżej ma zupełną rację, jak nie masz wiedzy na temat replik to najlepiej jest dać ją serwisantowi który będzie wiedział która część z którą będzie współpracować. Inaczej trzeba wpakować sporo kasy i bez chrono nie pójdzie. Choć moim zdaniem rozrzut do max 10 fpsów jest akceptowalny, choć by z tego powodu że gumka działa w różnych temperaturach i musi się rozgrzać aby osiągnąć swoje maximum. Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć tylko tyle iż tuning w replikach idzie tylko i wyłącznie metodą prób i błędów, składasz strzelasz przez chrono i rozkładasz, tak aż do zamierzonego efektu. Edited December 18, 2016 by jarekfn Quote Link to post Share on other sites
wikol213 Posted December 19, 2016 Report Share Posted December 19, 2016 Hm no pierwsze słyszę takie opinie o E&L . Części stock zajebiste ? Tłok każdemu kogo znam przynajmniej raz się zepsuł , komora i dysza to porażka (działa na stock gumie to tylko) . Gunfire mi chronowalo repke po serwisie (wymianie tloka) a nie przed sprzedażą. Dużo ludzi ns grupach Fb narzeka właśnie ze tłok i reszta pneumatyki do wymiany bo nie trzyma szczelności a tutaj znowu słyszę że stock zajebsity. Swego czasu brat się ze mnie śmiał ze jego ak spartaca za 200zł dalej strzela. Mi chodzi przede wszystkim dodać fpsa do 430 , a na replikach się znam tylko chce już gotowy setup żeby nie grzebać . Bo jak pewnie wiecie łatwo jest z czymś przedobrzyc i coś zepsuć. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 19, 2016 Report Share Posted December 19, 2016 (edited) Dlatego mówię. Zacznij od chrono. Nie wierz w świstek, który ci gf dał, skoro mówisz że spartacz dalej strzela! Ale skoro tak ci zależy na setupie, to masz: Tłok JBU POM Full steel teeth, od biedy SHS Sprężyna guarder m130 Zespół cylindra np modify bore-up, lub coś od SHS A no i jeszcze guma systema energy I to wsio. Poskładaj sprawdź stabilność fpsów. Edited December 19, 2016 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
wikol213 Posted December 19, 2016 Report Share Posted December 19, 2016 (edited) To że zchronuje replikę nie da mi nic (bo co zwiększy zasięg ... ?) . Chce wykaz części które mi dadzą szczelność , a wyznacznikiem jest tylko przebić zasięg spartaka lub się zrównać z nim. Po edicie : Dzięki , ale właśnie szukam sprawdzonego setupu który ktoś posiada i to działa , skladalem już parę replik i wiem co z czym działa . Rozmiem ze dyszy nie zmieniać bo nie napisałeś ... jak narazie założony r-hop i guma stock , tylko to się uszczelnia , w planach właśnie zmiana tłoka i głowicy , dyszy , i cylindra jeśli będzie nieszczelny. Może ktoś inny ma odpowiedź na moje pytania . Dzięki za rady btw :) Edited December 19, 2016 by wikol213 Quote Link to post Share on other sites
Jabol Posted December 21, 2016 Report Share Posted December 21, 2016 Nie ma czegoś takiego jak sprawdzony setup, szczegolnie w chinczyku. Posluchaj kolegów i nie bierz sie za tuning jak nie masz dostepu do chrono, bo to strata pieniedzy. Quote Link to post Share on other sites
velxs Posted December 25, 2016 Report Share Posted December 25, 2016 Koledzy, Moja prośba o podzielenie się doświadczeniem z osprzętem od Asura Dynamics do replik E&L. Opisy na stronach sklepów zagranicznych ( bunny workshop, redwolf) zapewniają kompatybilność. Mailowałem z ludźmi od Asura, ich zdanie było odmienne, dostałem informację, że repliki konwersji Zenit, oraz składana kolba nie są kompatybilne do E&L. Poszperałem trochę w internecie i zauważyłem filmy, gdzie użytkownicy E&L montują konwersję, kolbę i szereg pozostałych części w swoich elach. Czy macie jakieś doświadczenia z ich osprzętem? Za podpowiedzi szczere dzięki! ps ewentualne modyfikacje, typu tu podszlifuj i wejdzie są na porządku dziennym, więc nie wykluczałbym za to osprzętu pod łatkę "braku kompatybilności". Ciekawi mnie Wasze zdanie. linki do itemów, o których wspomniałem, http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_RIS_Systems_Asura_Dynamics_B30_B31_Full_Length_Rail_Set.htm http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_Grips_and_Stocks_AEG_Asura_Dynamics_RK_6_AK_Fore_Grip_for_AK_AEG_GBB_RAS.htm Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted December 25, 2016 Report Share Posted December 25, 2016 Z tym co wymieniłeś nie, ale mam DTK-2 od Asury i pasuje idealnie* :P Co prawda to część najmniej problematyczna, jednak już spotkałem się z opinią że któryś tam chiński tłumik nie chce zbytnio na ELe wejść. *jedyne co to musiałem delikatnie powiększyć wycięcie na kołek ustalający i . Quote Link to post Share on other sites
viciuRZ Posted January 17, 2017 Report Share Posted January 17, 2017 OK dziś złożyliśmy ze znajomym gearbox, i tak szkielet poszedł ogółem ten: http://gunfire.pl/pr...ozyska-8mm.html Do tego tłok Ultimate M170, głowica tłoka oraz głowica cylindra Roocket Airsoft, sprężyna Guarder SP 130, zębatki Roocket Airsoft w przełożeniu 18:1, stalowa prowadnica sprężyny Modyfi, Cylinder stalowy od SHS typ 2, zespół sputowy od CM, kostka stykowa od SHS, dysza podwójnie uszczelniona od Super Shoter, niestety nie dopasowaliśmy komory od Airsoft Pro, została stockowa od E&L, ale popracujemy nad tym, gumka stockowa od E&L, lufa prometheus 363 mm, chrono pokazało 470 fps, wszystko bez przeróbek piłowania i tego typu rzeczy, będę jeszcze chciał dopasować komorę od Airsoft Pro dla lepszej szczelności. Ogółem szkielet jest trochę większy, nie wszedł stockowy chwyt na silnik okazał się za krótki, od zenitco tak samo lipa, natomiast chwyt od APS: http://www.taiwangun...&campaign-id=20 wszedł bez problemu. Kurde, po co to wszystko wymieniałeś ? jak otworzyłem GB w e&l to serio byłem pod wrażeniem jeśli chodzi o wykonanie. jedyne co tam wymieniłem to dysza, ale zębatki naprawdę są okej , cylinder i tłok szczelne jak diabli, sam szkielet pancerny, ja bym tego nie ruszał :P Quote Link to post Share on other sites
Omar23 Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 (edited) Velxs ja mam oba te przedmioty ale firmy Core, sytuacja z tym jest taka: pilnik i dopasowujesz. Mam kolbę oraz te szyny na swoim Force Core 74s. Co ciekawe kolba nie chciała się zatrzaskiwać w E&L Aksu74 generacji 1.5. . Moim zdaniem szyny są całkiem okey, ale kolba .. Osobiście żałuje jej kupna. Lepiej przerobić sobie jakiś montaż m4 do ak i będzie taniej. Ja z kolei chciałbym spytać w jaki sposób naprawić rygiel rury gazowej a dokładnie samą dźwigienkę która wypada z trzpienia. Replika to Force Core. W AKM, E&L mam podobny problem tyle, że tam jeszcze nie wypada. Zdjęcie: http://imgur.com/c57MeVr Edited January 23, 2017 by Omar23 Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 (edited) Imadełko+ młotek, spawarka. Sposobów jest wiele, zależy tylko od inwencji twórczej i zaplecza technicznego. Osobiście kupił bym ostry na allegro, a ten odłożył do szuflady. Edited January 23, 2017 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 Kurde, po co to wszystko wymieniałeś ? jak otworzyłem GB w e&l to serio byłem pod wrażeniem jeśli chodzi o wykonanie. jedyne co tam wymieniłem to dysza, ale zębatki naprawdę są okej , cylinder i tłok szczelne jak diabli, sam szkielet pancerny, ja bym tego nie ruszał :icon_razz: Wyobraź sobie że ja miałem E&L-a generacji 1, niestety gearboxy nie były tam za mocne o czym pisałem we wcześniejszych postach, poza tym ja ostro swojego kałacha katuje na strzelankach na baterii 11,1V. Szkielet musiałem wymienić bo po prostu pękł na wysokośći przerywacza ognia. Velxs ja mam oba te przedmioty ale firmy Core, sytuacja z tym jest taka: pilnik i dopasowujesz. Mam kolbę oraz te szyny na swoim Force Core 74s. Co ciekawe kolba nie chciała się zatrzaskiwać w E&L Aksu74 generacji 1.5. . Moim zdaniem szyny są całkiem okey, ale kolba .. Osobiście żałuje jej kupna. Lepiej przerobić sobie jakiś montaż m4 do ak i będzie taniej. Ja z kolei chciałbym spytać w jaki sposób naprawić rygiel rury gazowej a dokładnie samą dźwigienkę która wypada z trzpienia. Replika to Force Core. W AKM, E&L mam podobny problem tyle, że tam jeszcze nie wypada. Zdjęcie: http://imgur.com/c57MeVr Widzę na zdjęciu że masz założoną szynę od APS, przekładałeś na oryginalny dekiel ?? Quote Link to post Share on other sites
Omar23 Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 Nie, jest to dekiel APS. Śrubka ładnie go trzyma. Quote Link to post Share on other sites
Alien3294 Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Pytanie do właścicieli repliki AK 74 MN (http://gunfire.pl/product-pol-1152202735-Replika-karabinka-ELS-74-MN-Gen-2-.html). Jak replika sprawuje się w stocku? Czy komora, gumka i lufa dają radę czy lepiej je wymienić jak najszybciej na coś lepszego? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Lufa jest ok. Gumę bym wymienił na systemke. Komora ujdzie, ale jak masz sianko na prowina to też zmień. Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted January 26, 2017 Report Share Posted January 26, 2017 (edited) W razie przypału, gdyby coś za mało FPSów było, to warto pomyśleć o dyszy. Jak wyżej, lufa jest nawet OK, a gumkę też polecam systemę, jeśli nie bawimy się we flaty etc. Chociaż w jednym z E&Li mam stockową i kręci bardzo fajnie, ale nie nadaje się na mrozy. Edited January 26, 2017 by Hudy01 Quote Link to post Share on other sites
allmaz Posted January 30, 2017 Report Share Posted January 30, 2017 (edited) BLUF: Problem. Replika nie strzela. Background: Kupiłem w listopadzie E&L EL-A107-C. W sklepie figuruje pod inną nazwą ELAK701 Tactial Mod.A (Gen.2). Tu jest link. Jak kupiłem, to postrzelałem w domu i nie zauważyłem problemu. Po tym, jak robiliśmy trening - okazało się, że nie wylatują kulki, a nie ma zaciętej kulki w środku. Czasami po wypięciu i wpięciu magazynka dawało rady wystrzelić coś. Lub po kilku minutach nie strzelania - wylatywało kilka. Zgłosiłem na gwarancję. I coś tam naprawili: Wypoziomowali koła zębate Plastik na podajniku kulek jakoś nie tak był umocowany, wcisnęli go na siłę na fabryce Wymienili tłok Wymienili sprzężynę Wymienili smary No i kilka dni temu, podczas Nuclear Winter Night na poligonie ASW okazało się, że znów nie strzela. Po testie w domu, to racze wylatuje 1-2 kulki i po tym przestaje. Dodam, że mam 5 innych magazynków i nie strzela ze wszystkich. Jestem mega sfrustrowany, od 3 miesięcy mam giwerę i nie mogę z niej strzelać. Nie wiem czy to model zły, czy producent, czy ja coś robię nie tak, czy może egzemplarz jest niedobry. Główna frustracja wynika z tego faktu, że na gwarancję ma to jechać z Warszawy aż do Wrocławia. Tam tydzień czekać na półce i dopiero po tym naprawa i powrót do mnie. Trwa to wieki. W związku z tym, proszę forumowiczów o pomoc w rozwiązaniu problemu, obecnie rozpatruję 3 opcję: Wysłać na gwarancję mając nadzieje, że tym razem wszystko będzie dobrze Poprosić o zwrot kasy i kupić nową i może u siebie w mieście (Warszawa) i może innego producenta. A szkoda, bo podoba mi się, że to w całości ze stali. Naprawić to samemu olewając gwarancję. Co myślicie na ten temat, szanowni wmasg maniacy? Czy może ktoś zna ten problem? Edited January 30, 2017 by allmaz Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 30, 2017 Report Share Posted January 30, 2017 Jak masz pieniądze oddaj do ogarniętego serwisanta. Ewentualnie poproś o zwrot pieniędzy. Quote Link to post Share on other sites
sfn1985 Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 Witam Pd grudnia posiadam replikę karabinka ELAK701 Tactical Mod.B (Gen.2) Wszystko z nim jest ok Jestem ogólnie zadowolony Jedyne co w nim zrobiłem to uszczelniłem komorę i wymieniłem gumacza na zielonego g&g Lufa ze stockowa gumą był luzna w komorze, ze gdyby nie klops to by ją chyba by wydmuchało :D Wyczytałem już że słabym punktem w gen 2 to tłok z głowicą ale nie chciał bym zmieniać z powodu utraty gwarancji a springa można zmienić bez konsekwencji raczej i dlatego mam pytanie czy żeby zwiększyć moc mogę wpakować sprezyne od e&l M150 do stockowego geraboxa, sprężyny te posiadają nieregularny zwój dlatego zakupiłem taką Czy stockowy tłok z 3 metalowymi żebami da rade i uciągnie to wszystko? Będę strzelał mało w auto Znalazłem opinie w necie i widziałem testy tych replik że na sprężynie M150 dawały radę Producent także niby zapewnia że wykonywał testy tych gearboxsow na takich sprężynach i po kilku dobrych tysiach przebiegu było tylko znikome zurzycie części Może ktoś tak już zrobił ?Jeżeli tak to czy aku 7,4 lipo uciągnie ro ustrojstwo czy będę musiał wymienić? Quote Link to post Share on other sites
ThePendzel Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 Ktoś pisał w temacie jakie batki 11.1 li-po pasują do repliki, ale niestety wrzucił linki do sklepu które już wygasły. Ktoś może ma lepszy pomysł niż kombinowanie z redoxem który wchodzi mocno na siłę? Jakieś konkretne, inne? Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 Albo sticki "jak do beryla" albo 11v w 3 oddzielnych ogniwach, z czego jedno w rurę gazową, a reszta pod pokrywą. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 11.1 1300 mah electroriver. Wchodzi elegancko w rurę gazową. Quote Link to post Share on other sites
wikol213 Posted February 22, 2017 Report Share Posted February 22, 2017 E&L w stocku ma specjalnie rozszczelnosc na zespole cylindra żeby miał to ~ 410 fps. Wymienisz oring i dasz smar do cylindra i wymienisz dysze masz ~470fps. Wsadzisz sp150 i masz 550. Ale na stock gearboxie będziesz miał max 500fps +może Ci pęknąć od braku amortyzacji (brak kompresji) (dlatego tłoki padają w stocku + sa kijowe) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.