Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AK [E&L]


Recommended Posts

Macie jakiś pomysł na przybliżenie wyglądu chwytu pistoletowego tak by wyglądał "koszerniej" ? Póki co wygląda jak jakiś plastik z klocków lego w kiepskim kolorze. Polecam drewniane elementy wyszlifować z tego badziewnego lakieru i 30-40min pogotować w przepalonym oleju silnikowym, wytrzeć i przetrzeć ballistolem lub olejem wojskowym pkb kilkukrotnie. Efekt jest rewelacyjny.

 

20160728_112608.jpg?tsn=1469713618937&zalf=Nowe&wid=15306&p=4&o2=2653676&t=IMAGE&st=JPEG&ct=QkFTRTY0

20160728_125907~2~2.jpg?tsn=1469713618922&zalf=Nowe&wid=15306&p=2&o2=1591554&t=IMAGE&st=JPEG&ct=QkFTRTY0

20160728_125933~2.jpg?tsn=1469713618922&zalf=Nowe&wid=15306&p=3&o2=1770603&t=IMAGE&st=JPEG&ct=QkFTRTY0

 

Ktoś ma jakiś pomysł lub rady żeby obecny chwyt taki jak na zdjęciu :

 

http://blog.gunfire....s/2013/08/3.jpg

 

przerobić by wyglądał tak jak w linku poniżej :

 

http://www.bomanufac...r10100-9-BD.jpg

 

Pozdrawiam

Edited by Viking125
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Postaram się dziś wkleić w jakiś program i dam linka do zdjęć.

 

Pozdrawiam

 

http://www.fotosik.p...10ae72574156787

 

http://www.fotosik.p...103d1e435f31a8c

 

http://www.fotosik.p...2de0f8bf6a6b040

 

WOW, mistrzowski efekt.

 

Również spróbuję coś takiego osiągnąć w swoim AKMie

 

Pytanie co do "gotowania", jako iż mam dwie lewe ręce i mało o życiu wiem: O co chodzi z tym gotowaniem? Dosłownie, wziąć olej z auta, wlać do garnka, wrzucić drewna i na kuchenkę? Dobrze rozumiem?

Edited by Hudy01
Link to post
Share on other sites

Zrobiłem zdjęcia jak kałasz prezentuje się normalnym otoczeniu i przy dobrym świetle, bo niestety nie miałem wcześniej takiej możliwości.

 

http://www.fotosik.pl/zdjecie/3be35fb635ccb636

 

http://www.fotosik.pl/zdjecie/b9f043ec7b21f38a

 

Sprawa z tym gotowaniem jest banalnie prosta. Jedziemy do mechanika po przepalony olej silnikowy, wlewamy do gara i doprowadzamy olej do wrzenia. Potem zmniejszamy gaz na minimum w celu uniknięcia zapalenia oleju i wrzucamy delikatnie żeby olej nas nie poparzył części. Co 5-10 min można zamieszać całość jak zupę :)

Po 30min wyciągamy(uwaga drewno wrzące przez godzinę) i wycieramy jakąś szmatą dokładnie wszystkie elementy.

Gdy całość wyschnie bierzemy ballistol lub olej pkb i nakładamy go dokładnie na jakąś godzinkę. Gdy wsiąknie można dać kolejne warstwy i tak poczekać aż przestanie drewno "wpijać", dodatkowo wypełnia mikro ryski w drewnie które powstają z wysokiej temperatury.

 

I co ważne przed przystąpieniem do prac trzeba zedrzeć cały wcześniejszy lakier do gołego drewna. Ja do tego użyłem papieru ściernego "80" a potem by nie było zadziorów i by były gładkie brzegi wyszlifowałem na papierze o granulacji 400.

 

Tak to wyglądało przed gotowaniem:

 

http://www.fotosik.pl/zdjecie/ed0102ae21afde0d

Link to post
Share on other sites

Panowie pytanie trochę z innej beczki, zapewne większość z was wymieniła lufy na precki, ja wstawiłem u siebie promyka 363 mm, wyczytałem w innym dziale na forum tutaj że, wtedy trzeba zmienić cylinder na typ 2, ponieważ chińczyk ze względu na nieszczelności daje typ 1.

Ale im więcej czytam na ten temat tym mniej rozumiem :)

Link to post
Share on other sites

Próbuję zdemontować stałą kolbę w AKM (gen 1). Odkręciłem śrubę z góry i imbusową z dołu. Co teraz? Kolba ani drgnie. Myślałem o tym "pinie", ale on na 99% nie przechodzi przez ogon kolby, więc nie blokuje.

 

 

EDIT: NVM, schodzi. Po prostu trzeba młotka i siły. Cholerne E&Le, są tak mocno zbudowane :D

Edited by Hudy01
Link to post
Share on other sites

Panowie pytanie trochę z innej beczki, zapewne większość z was wymieniła lufy na precki, ja wstawiłem u siebie promyka 363 mm, wyczytałem w innym dziale na forum tutaj że, wtedy trzeba zmienić cylinder na typ 2, ponieważ chińczyk ze względu na nieszczelności daje typ 1.

Ale im więcej czytam na ten temat tym mniej rozumiem :icon_smile:

 

Z tymi cylindrami jest cóż... ciekawa historia. Jaką masz długość stockowej lufy?

Link to post
Share on other sites

Jeżeli kulka w końcowej fazie lotu zachowuje się stabilnie (masz dobrą powtarzalność) nie trzeba wymieniać cylindra. Cylindry z dziurkami są po to, że nadmiar powietrza (np. mp5 + cylinder 0 + lufa 229mm) wpływa na powtarzalność, gdyż jego nadmiar "poprawia" tor lotu kulki po wyjściu z lufy. Niektórzy zamiast cylindra dają lufę z kompensacją (z dziurkami na wylocie w celu odprowadzenia nadmiaru powietrza).

I mam szybkie pytanie do właścicieli preorderów- jaką mieliście gumkę HU w stocku w wersji z preordera? Ja mam z dwoma wypustkami.

Link to post
Share on other sites

Hm no właśnie problem miałem z tym że przy strzelaniu serią kulki w końcowej fazie lotu tworzyły chmurę, po wymianie cylindra na typ 2 od SHS problem zniknął kulki lecą jak po sznurku.

 

Co do gumki to też mam tą z dwoma wypustkami i według mnie spisuje się naprawdę dobrze, dlatego z gunfire zrobiłem sobie ich zapas. A mam replikę z generacji 1.

Edited by jarekfn
Link to post
Share on other sites

Wie ktoś, czy w Polsce dostanę adapter z gwintu 24mm prawoskrętny na 14mm lewoskrętny? Ewentualnie czy macie jakieś źrodło tłumików dźwięku DTK-4 lub PBS-1 na gwint 24mm prawy? Niestety wszędzie gdzie szukam albo nie ma rur na gwint 24mm prawy albo są na 14mm lewy. Silesia factory niby robi PBS-1 na 24mm prawy, ale nas stronie jest niedostępny, na maile nie odpowiadają.

Link to post
Share on other sites

Wie ktoś, czy w Polsce dostanę adapter z gwintu 24mm prawoskrętny na 14mm lewoskrętny? Ewentualnie czy macie jakieś źrodło tłumików dźwięku DTK-4 lub PBS-1 na gwint 24mm prawy? Niestety wszędzie gdzie szukam albo nie ma rur na gwint 24mm prawy albo są na 14mm lewy. Silesia factory niby robi PBS-1 na 24mm prawy, ale nas stronie jest niedostępny, na maile nie odpowiadają.

 

Chodź na PW :)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Pojawia się delikatny luz na chwycie pistoletowym - można nim ruszyć do przodu i do tyłu o 1-2mm.

 

Czym to może grozić? Jak temu zaradzić? Czy może stracić osiowość?

Grozić może tym, że chwyt w ręku zostanie i ewentualnie silnik opadnie. O osiowość się nie martw, koszyk silnika trzyma go w prawidłowej pozycji.

Link to post
Share on other sites

Panowie, tak z innej beczki . Planuje kupić E&L 74 w wersji z polimerowym łożem, tylko jest jedno ale . Kosztuje ono na gf 1319 zł , a force core, podobno "praktycznie to samo" kosztuje 3 stówy mniej, pytanie do doświadczonych i takich co mieli z tym do czynienia - duża jest różnica jeśli chodzi o gearbox, komorę hopka, silnik ? Bo w gen 2 w E&L dostajemy rzekomo niskooporowe kable, silnik m170, magwella, zębatki na CNC i inne dziwy , a pytanie czy zauważalna będzie różnica między FC a E&L ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...