Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Prośba od koleżanki (która swego czasu sama grała w ASG, a jej chłopak to jeden z aktywniejszych graczy z Olsztyna więc nie trzeba się bać się o to, iż poprzekręca wszystko) o wypełnienia ankiety nt. ASG:) Nie odpowiadam za treść:)

 

Szanowny respondencie!

Jestem studentką drugiego roku studiów magisterskich na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, na kierunku Bezpieczeństwo Wewnętrzne. Piszę pracę magisterską badającą wpływ gier zespołowych o charakterze militarnym na rozwój świadomości obronnej uczestników na przykładzie Air Soft Gun.

Zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie szczerych odpowiedzi na postawione niżej pytania. Ankieta ma charakter całkowicie anonimowy, a uzyskane wyniki posłużą wyłącznie do celów naukowych.

Bardzo dziękuję za współpracę!

 

Tu link do ankiety:

 

https://goo.gl/forms/lBUNaR1wa9aVkMY53

 

Z góry dzięki za wypełnienie:)

Link to post
Share on other sites

Słaba ta ankieta. W zasadzie ledwo co ociera się o problem badawczy.

Tak jak pisałem, nie odpowiadam za tresc pytań

Kolejna badziewna magistera oparta na wynikach internetowej ankiety... To jeszcze przechodzi na uczelniach? :/ Kto się godzi promować taka pracę to ja nie wiem.

Siedząc po drugiej stronie nauk (fotony raczej nie chcą wypełniać ankiet) nie wiem jak użyteczne są te badania w rzeczywistosci. Tylko dwie takie uwagi

a)Z czego się orientuje to sama ankieta i jej wyniki jest tylko częścią samej pracy

b)A co do tego że internetowa - na CA i paru lokalnych strzelankach rozdawaliśmy z kolegami papierowe ankiety. Pomijając, że efektywności tego była bardzo niska, to prawie wszyscy zadawali nam tego typu pytania "Nie macie wersji internetowej?", "A może macie kartkę z linkiem do tej ankiety?".

Link to post
Share on other sites