Armatage Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 (edited) Nie widzę o nich żadnego tematu, więc zakładam: HPAirsoft, http://hpairsoft.eu/ Wysłałem na serwis dwie repliki, emkę z PDiK Mancrafta i m4 Sun Project. "Lista zrobionych rzeczy: Mancraft: Lufa prometheus - (HPairsoft) Komora hop up PROWIN (Hpairsoft) Gumka flathop prometheus (Hpairsoft) Dystander flat - Mountebank Customs Czyszczenie, smarowanie, wymiana o-ring w konwersji, złożenie repliki Sun project: Czyszczenie - Mountebank Customs Smarowanie - j/w Dorobienie airshaft collar ze stali nierdzewnej Poprawa stabilnosci mocowania homory hop up, oraz przegwintowanie miejsca do regulacji hop up Osiowość" Prosiłem też o poprawę uszkodzonego gwintu na lufie zewnętrznej w SP, ale nie zrobili tego. 9.04 zostawiłem repliki na serwisie, dostałem je z powrotem... wczoraj, czyli po czterech i pół miesiącach. Problemem też była komunikacja, nie dostałem żadnego info, że tyle to może trwać ani przed, ani po oddaniu na serwis, odpowiadali średnio jednym mailem na miesiąc. Proszę sobie wyobrazić oddanie dwóch sporo wartych replik na serwis, który raz na miesiąc, dopiero będąc ponaglanym, piszę maila który można podsumować jako "ktoś już się nimi zajmuje" - "kiedy będą gotowe?" *cisza*. Twierdzą, że wysyłali maile ale z jakiegoś powodu do mnie nie dochodziły - nie wiem, nie mnie to oceniać. W pewnym momencie okazało się też, że replik nie serwisuje HPAirsoft tylko zostały wysłane do Mountebank Customs. Trochę dziwnie, wysyłałem do HPAirsoft właśnie dlatego żeby były serwisowane przez serwis specjalizujący się w replikach na HP - nie mam nic do MC, po prostu nie tego się spodziewałem. Zwłaszcza, że wyszło to po tym jak po raz kolejny spytałem co z moimi replikami (bodajże po trzecim miesiącu) i dostałem odpowiedź, że robi je ktoś inny. O ile ładniej by brzmiało "Jesteśmy zawaleni robotą, ale mamy zaprzyjaźniony, zaufany serwis z którym współpracujemy który może zająć się twoimi replikami, ok?". Nie miałem jeszcze okazji mocniej przetestować replik, wyglądają OK, podejrzewam, że zrobili je dobrze. Nie mogę powiedzieć, że ich NIE polecam, raczej nie wyczuwałem od nich złej woli i gdybym miał kolejne repliki HP na serwis (ale nie będę miał, bo przez ten ponad kwartał czekania wkręciłem się w motory i wyprzedaje wszystko z ASG i zbieram na Harleya :icon_razz: Więc jeśli ktoś chce świeżo serwisowanego Mancrafta albo SP... :icon_wink: ) pewnie i tak wysłałbym do nich - bo gdzie indziej, do Gunfire? - ale zdecydowanie trzeba się uzbroić w cierpliwość. Edited August 26, 2016 by Armatage Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 Coś o tym wiem. Też czekałem ok. 3 miesięcy. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted October 4, 2016 Report Share Posted October 4, 2016 Ma ktoś jeszcze jakieś opinie o czasie serwisu i ogólnie o serwisie? Quote Link to post Share on other sites
miapow Posted October 4, 2016 Report Share Posted October 4, 2016 Serwis jak najbardziej godny polecenia. W moim przypadku czas realizacji trwał od stycznia do kwietnia. Po części wynikało to ze zmian jakie zgłosiłem do pierwotnego zamówienia. Więc nie mam co narzekać. Czas oczekiwania całkowicie zrekompensowała bardzo dobrze poskładana replika. Jedyny dysonans związany z tą transakcją, to brak paragonu. Na prośby dosłania i /lub wyjaśnienia sklep nie reagował. Więc po jakimś czasie już to sobie odpuściłem... Quote Link to post Share on other sites
rafi90 Posted October 5, 2016 Report Share Posted October 5, 2016 Wystarczy zgłosić do odpowiednich służb i się tym zajmą. Nie wydanie paragonu to niezłe cwaniactwo. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted October 5, 2016 Report Share Posted October 5, 2016 Co w takim razie w razie reklamacji? Wyrzucą bo nie ma paragonu :v? Czy jednak problemu nie robią wtedy? Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 Do reklamacji nie jest potrzebny paragon - wystarczy mail potwierdzający zawarcie umowy :-) Quote Link to post Share on other sites
hamilkar Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 ale tak bez paragonu ? Tam raczej 20 zł się nie zostawia . Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 (edited) Z chłopakami z HPAirsoftu troszkę już mailuję i telefonuję. Za sobą mam dwa zamówienia, trzecie i największe jest w realizacji. Od razu zaznaczę że jestem typ klienta dociekliwy ale wyrozumiały :icon_smile: Jako totalna zielenina w sprawach HPA został potraktowany fachowo, doradzili, pokierowali. Szybkość realizacji jest ok, trzeba było czekać aż towar do nich dojdzie, wiadomo nie ich wina :icon_smile: Są bardzo elastyczni jeśli chodzi o modyfikację zamówień i zawsze starali się pomóc. EDYTA: Bym zapomniał, nie wiem jak w sprawach Serwisu, ale w panelu użytkownika na ich stronie jest możliwość wygenerowania FV w PDFie. Edited October 6, 2016 by _Czarny_ Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 Nie wiem jeszcze jak z serwisem, ale sklep supcio, wtorek w nocy zamówione, w środę wysłane i dziś już przyszło, elegancja! I paragon mam był w paczce w wodoodpornej siateczce. Może gdzieś zgubiłeś :P Quote Link to post Share on other sites
Hesh Posted October 7, 2016 Report Share Posted October 7, 2016 Polecam, obsługa na wysokim poziomie, nie ma problemu z kontaktem. Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted January 5, 2017 Report Share Posted January 5, 2017 Może lekkie odgrzewanie kotleta lub koteła jak kto woli, ale Maciek z HPairsoft zamieścił info tutaj: http://forum.wmasg.p..._hl__+hpairsoft Wymienił serwisy i serwisantów, którzy specjalizują się w danym/ danych modach :icon_smile: Mój serwis czyli Mountebank Customs specjalizuje się w Daytonach, GBB@HPA , Mancraftach i innych "nie elektropneumatycznych" wynalazkach. Hpairsoft to nie tylko Spajd :icon_smile: Chłop musiałby być przypięty do stołu 24/7 365dni w roku :icon_biggrin: Chyba lepiej jak oddajecie swoje repliki do serwisu specjalizującego się w danym modzie, prawda? :icon_smile: Daje Wam to pewność, że nie będzie robiona "na szybko" i "po łebkach" Dla mnie osobiście to była czysta przyjemność zając się Sun Projectem, Mancraft sprawiał spore problemy, ale udało się go okiełznać. Terminy to już inna kwestia. Dobry serwis replik GBB, HP, lub innych wynalazków to nie jeden dzień, często tzw. "pierdoła" okazuje się problemem trudnym do przeskoczenia i termin się rozciąga. Dobrym przykładem są mody Mancrafta. Są takie, co nie sprawią problemów, ale w 90% przypadków chcąc prze-serwisować mancrafta okazuje się, że cieknie z każdej strony lub nagle na maksymalnym cisnieniu ma 300fps. Tak więc sami zrozumcie, że chcąc oddać Waszą giwerę na serwis HPairsoft, nie jest powiedziane, że będzie to robił Maciek :icon_smile: Kto i czym się zajmuje macie w linku podanym w tym poście :icon_smile: Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Spajda Posted February 22, 2017 Report Share Posted February 22, 2017 Kurcze, teraz dopiero widzę :) -- serwis -- Radku - nasz serwis składa się z kilku autoryzowanych serwisów, między innymi serwisują pod naszym szyldem: - Spajda - zamówienia specjalne, dziwne i niestandardowe (np. Browning .50) - Rogaś (nasz główny serwisant, głównie dwuzaworowce) - Moutebank Customs - Piotr zajmuje się Daytona oraz Mancraft - wszystkie konwersje MC idą do niego - ASG Revolution - Łódź - to co Piotr, oraz wszystkie jednozaworowce - EXTREME store - Warszawa - jedno i dwuzaworowce, MC. Wysyłając do nas masz dodatkową pewność, że przy odbiorze jeszcze dodatkowo je sprawdzamy czy jest w 100% zgodne z twoimi oczekiwaniami. -- czas -- Oczekiwanie na idealną replikę zgodną z twoimi marzeniami trwa. Niestety to jest nasza pięta achillesowa, której jesteśmy świadomi. Przyjąłem zasadę 200% zadowolenia klienta, więc jeśli cokolwiek nie jest po twojej myśli - sprawę rozwiązujemy żebyś był zadowolony. Zdarzają się przypadki, gdzie trzeba 3x kalibrować replikę, ponieważ coś nie poszło zgodnie z planem. Bierzemy to na siebie - bo najważniejsze jest byś TY miał swoją idealną replikę - to nasz podstawowy cel. Ponieważ modyfikacje HP to nie jest tylko rozkręcenie GB i poskładanie, ale żmudna, czasami kilkudniowa kalibracja - czas oczekiwania jest niestety długi. Z tym się nie kryjemy i każdy już to wie, że na dobre trzeba poczekać. Niebawem rusza autoryzowany serwis w Warszawie, ponieważ stamtąd jest sporo klientów - co odciąży nasz serwis lokalny. Mam nadzieję, że wtedy czas oczekiwania się skróci. Nie idziemy na skróty, chociaż działamy pod presją czasu - ale także jesteśmy ludźmi i można się pomylić. -- paragony -- Nie jesteśmy firmą - krzak, od ponad 15 lat funkcjonuje jeden z najlepszych sklepów Paintballowych w Polsce - Kansus Paintball. Dowodem jest zakup/zamówienie w sklepie internetowym, i na tej podstawie dokonujemy wszystkich operacji finansowych oraz reklamacji. Dodatkowo mamy grupę wsparcia na FB, gdzie teoretycznie przez większość dnia możesz uzyskać potrzebne informacje techniczne. NIGDY nie było problemów z przyjęciem reklamacji. Do każdej transakcji dołączamy paragon - jest to wymóg prawny. Jeśli go nie było to pewnie wynikało z przeoczenia naszego (na szczęście już nie pracującego u nas) pracownika. --- Jesteśmy także airsoftowcami, i mamy podejście raczej pomocy kolegom niż sztywne traktowanie sprzedawca-klient. Jeśli masz problem - zawsze doradzimy fachowo i wyczerpująco. Może na grupie są osoby, które cię zrugają iż chcesz zmodować specnę, ale uwierz mi po odpisaniu kilku maili/postów dziennie tego samego już czasami nie da się wytrzymać :) W razie czego zachęcam do kontaktu - wszystko da się załatwić i zmodować :) Quote Link to post Share on other sites
Darekptr Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 Na prawdę, ludzie, w tym HPAirsoft chyba wam zaczyna monopol odbijać. Jeśli człowiek nie może się pomylić, to ja już o ekipie HPAirsoft nie powiem dobrego słowa. Jak będę chciał HPA do M27 to kupię i złoże sobie sam. A jak nie mam jeszcze Mancrafta. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 WTF? Patrząc na screena, to tobie gościu coś odwala raczej :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Darekptr Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 A faktycznie, zapomniałem dodać, ze dostałem za to bana. To absurd. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted February 26, 2017 Report Share Posted February 26, 2017 W celu przypomnienia: ORGANIZACJA 1) W wątkach dotyczących sklepów uprasza się o zamieszczanie suchych informacji odnośnie zadowolenia lub niezadowolenia z usług sklepu, a także podanie powodu. 2) Dział "Opinie" o sklepach nie służy do prowadzenia dyskusji ze sklepem, a tym bardziej do prób wymuszania na nim jakichkolwiek działań. Wszelkie zalążki tego typu dyskusji będą usuwane, a osoby łamiące obowiązujące prawo lub próbujące szantażować za pośrednictwem tego forum sklepy, będą usuwane z WMASG, bez prawa powrotu. 3) Wątki na temat sklepów nie służą także do dyskusji pomiędzy użytkownikami. Z pewnymi jedynie wyjątkami, wypowiedzi takie także będą kasowane. SPRAWY KONFLIKTOWE 1) W przypadku spraw konfliktowych ze sklepem, prosimy o zamieszczanie informacji po rozwiązaniu problemu, nie w trakcie. Wszelkie tego typu wypowiedzi będą usuwane. 2) Uprasza się o uprzednie wyjaśnianie spraw konfliktowych ze sklepem, zanim napisze się negatywny komentarz. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 23, 2017 Report Share Posted March 23, 2017 Na prawdę, ludzie, w tym HPAirsoft chyba wam zaczyna monopol odbijać. Jeśli człowiek nie może się pomylić, to ja już o ekipie HPAirsoft nie powiem dobrego słowa. Jak będę chciał HPA do M27 to kupię i złoże sobie sam. A jak nie mam jeszcze Mancrafta. No brawo. W grupie o tematyce HPA potencjalny klient pyta o daną replikę jako baza pod budowę repliki z silnikiem HPA, a Ty mu piszesz o wymianie gearboxa xD Quote Link to post Share on other sites
Darekptr Posted March 23, 2017 Report Share Posted March 23, 2017 No brawo. W grupie o tematyce HPA potencjalny klient pyta o daną replikę jako baza pod budowę repliki z silnikiem HPA, a Ty mu piszesz o wymianie gearboxa xD No brawo. Każdy ma prawo się pomylić, to po pierwsze. Po drugie, w poście nie ma słowa, że facet planuje wsadzić tam HPA. Jak człowiek przegląda dziesiątki postów z kilku grup to odpowiada mechanicznie. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 23, 2017 Report Share Posted March 23, 2017 Nie zwalnia Cię to z myślenia. To tak jak byś w sklepie z sprzętem do nurkowania pytał o kombinezon lakierniczy... Quote Link to post Share on other sites
Darekptr Posted March 23, 2017 Report Share Posted March 23, 2017 Raczej złe porównanie. Bardziej to było pytanie o grę komputerową, gdzie ja opisuję wrażenia z PC kiedy pytanie padło na grupie "konsolowej" Wystarczyło zwrócić uwagę, a nie wywalać bo taki jest kaprys admina. Jakbym ciągnął, to, że AEG i ten tego, to OK, zrozumiałbym, ale w ciągu mniej niż minuty zrozumiałem błąd i chciałem się poprawić. Ale who cares. Quote Link to post Share on other sites
wredny_bo_trzeźwy Posted August 29, 2017 Report Share Posted August 29, 2017 Sklep nie odpowiada na maile. Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted August 30, 2017 Report Share Posted August 30, 2017 Także czekam na odpowiedź od chłopaków, zdecydowanie za długo ... Quote Link to post Share on other sites
Spajda Posted August 30, 2017 Report Share Posted August 30, 2017 Hey ! Nie odpisujemy na maile, ponieważ jedyna osoba decyzyjna (czyli ja) była poza granicami kraju totalnie offline. Już nadrabiam zaległości, bez paniki. :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.